ورق آلومینیوم ضخامت 14 پارس 2000*1000

مشخصات محصول
آلیاژ

ابعاد

کارخانه تولید کننده

حالت

ضخامت

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
ورق آلومینیوم ضخامت 14 پارس 2000*1000 ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم ضخامت 14 پارس 2000*1000 ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم ضخامت 14 پارس 2000*1000 ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم ضخامت 14 پارس 2000*1000 ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ تماس بگیرید 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت ورق آلومینیوم ضخامت ۱۴ پارس را در این صفحه می توانید مشاهده کنید. ورق آلومینیوم کاربردی و مهم است این محصول ویژگی های بسیار خوبی دارد. از مزیت های آن می توان به انعطاف پذیری بالا، شکل پذیری خوب و رنگ پذیری عالی، براق بودن و صاف و یکدست بودن سطخ، رسانای مناسب برق و گرما، آتش نگرفتن و جرقه نزدن، داشتن آلیاژهای مختلف با ویژگی های گوناگون و بسیاری از موارد اشاره کرد. ورق آلومینیوم به خاطر این خصوصیات در انواع رنگی، کرکره، سینوسی، امباس، رول فرم، فویل و کویل، و شیت و فابریک در اندازه ها و ضخامت های مختلف ساخته می شود. ورق آلومینیوم را در صنایع دارویی و غذایی، در ساخت و ساز و هوافضا و همچنین در تولید لوازم خانگی استفاده می کنند.

ورق آلومینیوم با ضخامت ۱۴ پارس و ابعاد ۲۰۰۰*۱۰۰۰ میلی‌متر، یکی از محصولات مهم و متنوع در صنعت فلزات و مواد ساختمانی محسوب می‌شود. این نوع ورق با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود از جمله سبکی، مقاومت در برابر خوردگی و تغییرات جوی، و قابلیت تحمل فرآیندهای مختلف مانند برش، خمکاری و جوشکاری، در انواع پروژه‌های ساختمانی، خودروسازی و صنایع مختلف به‌کار می‌رود.

در بازار قیمت ورق آلومینیوم مشهد همچون قیمت آهن امروز تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی چون نرخ مواد اولیه، تقاضا و عرضه در بازار، و همچنین هزینه‌های تولید می‌توانند بر قیمت نهایی آلومینیوم تأثیر گذار باشند. با این وجود، قیمت مناسب آلومینیوم به دلیل ویژگی‌های فراوان آن و کاربردهای متنوع در صنایع مختلف، به‌عنوان یک گزینه مناسب در پروژه‌های ساختمانی، تولید قطعات صنعتی و مصارف مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.

قیمت ورق آلومینیوم ضخامت 14 پارس

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورق آلومینیوم ضخامت 14 پارس 2000*1000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *