ورق آلومینیوم 0.6 میل پارس آلومان کار 2000*1000

مشخصات محصول
آلیاژ

ابعاد

کارخانه تولید کننده

حالت

ضخامت

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
ورق آلومینیوم 0.6 میل پارس آلومان کار 2000*1000 ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 0.6 میل پارس آلومان کار 2000*1000 ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 0.6 میل پارس آلومان کار 2000*1000 ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 0.6 میل پارس آلومان کار 2000*1000 ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ تماس بگیرید 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت ورق آلومینیوم ۰.۶ میل پارس آلومان کار را در این جا می توانید مشاهده کنید ورق آلومینیومی دارای کاربردهای زیادی است زیرا خصوصیات زیادی دارد. این محصول سبک است، تقریبا ارزان استف انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد از آن می توان برای ساخت انواع ورق مشبک و آجدار استفاده کرد. ورق آلومینیوم غیر قابل اشتعال است به همین دلیل در صنیاع غذایی و دارویی کاربرد زیادی دارد. رسانای خوبی برای گرما و الکتریسیته است. زنگ نمی زند و در برابر نفوذ آب و رطوبت نیز عایق خوبی است. این محصول سمی نیست و ضد جرقه است. ورق آلومینیوم برای صنایع هوافضا، تولید لوازم خانگی و صنعتی، داروسازی و مواد غذایی، بسته بندی، در ساخت مخزن نگه دارنده و .. به کار می رود.

ورق آلومینیوم با ضخامت ۰.۶ میل پارس از نوع آلومان کار و ابعاد ۲۰۰۰*۱۰۰۰ میلی‌متر، یکی از محصولات بسیار حیاتی و پرکاربرد در صنعت مواد ساختمانی و فلزات محسوب می‌شود. این نوع ورق دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون سبکی، مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف‌پذیری بالا و قابلیت پذیرش فرآیندهای مختلف مانند برش و خمکاری، در پروژه‌های مختلف از جمله ساختمانی، صنعتی و خودروسازی به‌کار می‌رود.

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت ۰.۶ میل پارس از نوع آلومان کار در مشهد تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل نرخ مواد اولیه، هزینه‌های تولید، تقاضا و عرضه در بازار، و شرایط اقتصادی منطقه می‌شوند. با توجه به خصوصیات منحصربه‌فرد و کاربردهای گوناگون ورق آلومینیوم با ضخامت ۰.۶ میل پارس از نوع آلومان کار، قیمت ورق آلومینیوم مشهد همچون قیمت آهن امروز ممکن است متغیر باشد. با این حال، به دلیل تأثیرگذاری گسترده این محصول در صنایع مختلف و توانایی تأمین نیازهای مختلف، ورق آلومینیوم با ضخامت ۰.۶ میل پارس از نوع آلومان کار به‌عنوان یک گزینه مناسب و مورد توجه در پروژه‌های ساختمانی، تولید قطعات صنعتی و مصارف مختلف در بازار مشهد جایگاه ویژه‌ای دارد.

قیمت ورق آلومینیوم 0.6 میل پارس آلومان کار

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورق آلومینیوم 0.6 میل پارس آلومان کار 2000*1000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *