ورق آلومینیوم 1.25 میل اراک 2000*1000

مشخصات محصول
آلیاژ

ابعاد

کارخانه تولید کننده

حالت

ضخامت

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
ورق آلومینیوم 1.25 میل اراک 2000*1000 ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 1.25 میل اراک 2000*1000 ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 1.25 میل اراک 2000*1000 ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 1.25 میل اراک 2000*1000 ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ تماس بگیرید 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت ورق آلومینیوم ۱.۲۵ میل اراک شیت بر اساس نوع و برند سازنده ممکن است متفاوت باشد. ورق آلومینیوم در ضخامت ها و ابعاد مختلف ساخته می شود. آلومینیوم از فلزات فراوان کره زمین است که البته به طور فلز خالص یافت نمی شود و باید آن را از سنگ معدنی استخراج کرد. ورق آلومینیوم بر اساس آلیاژ به دسته های مختلفی تقسیم می شود که از آن جمله می توان به سری ۱۰۰۰ که درجه خلوص آلومینیوم آن تقربا ۹۰ درصد است و نرمی و انعطاف پذیری بالایی دارد اشاره کرد. سری ۲۰۰۰ آلیاژ آلومینیوم در صنایع هوافضا کاربرد زیادی دارد و سری ۳۰۰۰ در صنایع غذایی و بسته بندی کنسرو و … بیشتر کاربرد دارد.

ورق آلومینیوم با ضخامت ۱.۲۵ میل از نوع اراک و ابعاد ۲۰۰۰*۱۰۰۰ میلی‌متر، یکی از محصولات مهم و پرکاربرد در صنعت مواد ساختمانی و فلزات محسوب می‌شود. این نوع ورق دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون سبکی، انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت در برابر خوردگی می‌باشد. با ابعاد مناسب و کاربردهای گوناگون، این ورق در تولید قطعات صنعتی، تزیینات داخلی، و مصارف ساختمانی به‌کار می‌رود.

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت ۱.۲۵ میل از نوع اراک و ابعاد ۲۰۰۰*۱۰۰۰ میلی‌متر،همچون قیمت ورق آلومینیوم مشهد و قیمت آهن امروز تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند. این عوامل شامل نرخ مواد اولیه، هزینه‌های تولید، تقاضا و عرضه در بازار، و شرایط اقتصادی منطقه می‌شوند. با توجه به خصوصیات منحصربه‌فرد و کاربردهای گوناگون ورق آلومینیوم با ضخامت ۱.۲۵ میل از نوع اراک، قیمت آن ممکن است متغیر باشد. با این حال، به دلیل تأثیرگذاری گسترده این محصول در صنایع مختلف و توانایی تأمین نیازهای مختلف، ورق آلومینیوم با ضخامت ۱.۲۵ میل از نوع اراک در بازار مشهد به‌عنوان یک گزینه مطلوب و مورد توجه قرار دارد.

قیمت ورق آلومینیوم 1.25 میل اراک شیت

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورق آلومینیوم 1.25 میل اراک 2000*1000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *