ورق آلومینیوم 4 میل اراک 1250*2500

مشخصات محصول
آلیاژ

ابعاد

کارخانه تولید کننده

حالت

ضخامت

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
ورق آلومینیوم 4 میل اراک 1250*2500 ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 4 میل اراک 1250*2500 ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 4 میل اراک 1250*2500 ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 4 میل اراک 1250*2500 ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ تماس بگیرید 0%
ورق آلومینیوم 4 میل اراک 1250*2500 ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ تماس بگیرید 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت ورق آلومینیوم ۴ میل اراک را در اینجا به همراه سایر محصولات می توانید مشاهده کنید. ورق آلومینیوم گسترده کاربرد زیادی دارد زیرا خصوصیات بسیار خوبی دارد. اگر بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم، سبک و ارزان بودن، انعطاف پذیر بودن و تمیز بودن و غیر سمی بودن ورق، رسانا بودن و ضد خوردگی آن و همچنین مقاوم و استحکام خوبی که دارد باعث می شود تا بفهمیم چرا بیشتر صنایع از ورق آلومینیوم استفاده می کنند. ورق آلومینیوم آجدار، رنگی، مشبک و انوا دیگر آن را در بازار می توانید پیدا کنید. ورق آلومینیوم در کارخانه هایی مثل اراک و پارس آلومان کار ساخته می شود.

ورق آلومینیوم با ضخامت ۴ میل از نوع اراک و ابعاد ۱۲۵۰*۲۵۰۰ میلی‌متر، یکی از محصولات بسیار مهم و پرکاربرد در صنعت مواد ساختمانی و فلزات محسوب می‌شود. این نوع ورق دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون سختی، مقاومت در برابر فشار و ضربه، قابلیت پذیرش فرآیندهای مختلف از جمله برش و خمکاری، در پروژه‌های مختلف از جمله ساختمانی، صنعتی و خودروسازی به‌کار می‌رود.

قیمت ورق آلومینیوم با ضخامت ۴ میل از نوع اراک در مشهد تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل نرخ مواد اولیه، هزینه‌های تولید، تقاضا و عرضه در بازار، و شرایط اقتصادی منطقه می‌شوند. با توجه به خصوصیات منحصربه‌فرد و کاربردهای گوناگون ورق آلومینیوم با ضخامت ۴ میل از نوع اراک، قیمت ورق آلومینیوم مشهد همچون قیمت آهن امروز ممکن است متغیر باشد. با این حال، به دلیل تأثیرگذاری گسترده این محصول در صنایع مختلف و توانایی تأمین نیازهای مختلف، ورق آلومینیوم با ضخامت ۴ میل از نوع اراک به‌عنوان یک گزینه مناسب و مورد توجه در پروژه‌های ساختمانی، تولید قطعات صنعتی و مصارف مختلف در بازار مشهد جایگاه ویژه‌ای دارد.

قیمت ورق آلومینیوم 4 میل اراک

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورق آلومینیوم 4 میل اراک 1250*2500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *