قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز

22,840 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

اهواز

استاندارد

IPE

سایز

سایز 14

طول

12 متر

واحد فروش

شاخه

وزن کالا

164 کیلوگرم

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ 22,840 0%
قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ 22,840 0.39%
قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ 22,930 2.46%
قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ 22,380 0%
قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ 22,380 0%
قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ 22,380 0%
قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ 22,380 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

عوامل متعددی بر قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز مؤثر هستند که مهم‌ترین آن‌ها سایز تیرآهن، وزن این محصول و قیمت فرآورده‌های خام نفتی است؛ و متأثر از این عوامل و متغیرهای دیگری چون میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز، میزان ساخت‌وساز، کرایه حمل بار و … قیمت تیرآهن همواره در حال نوسان است. معمولاً قیمت آهن امروز در کارخانه‌های معروف از جمله کارخانه نورد کوثر اهواز بالاتر است اما از نظر کیفیت و استانداردها تفاوت های کمی در محصولات وجود دارد و با توجه به این پارامترها قیمت این محصول متفاوت بیان می‌شود. در کل محصول از نظر کیفیت و وزن در استفاده توسط مهندسین مورد توجه قرار می گیرد. محصولاتی زیاد کاربرد دارند که در موارد گوناگون کارایی بالایی داشته باشند. قیمت آهن ۱۴ اهواز نیز به خاطر کاربرد و کارایی بالایی که دارد بیشتر مورد جستجو قرار می گیرد و خرید و فروش بالایی دارد. برای مثال، قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز از قیمت تیرآهن ۱۲ اهواز بیشتر و از قیمت تیرآهن ۱۶ اهواز کمتر است و با تیرآهن ۲۰ اهواز اختلاف چشمگیری دارد. همچنین قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز نوع IPE با قیمت روز تیرآهن کرمانشاه در همین سایز و استاندارد IPB متفاوت است. بنابراین هنگام خرید تیرآهن کارخانه اهواز باید ابتدا تعداد شاخه‌های مورد نیاز تیرآهن ۱۴ خود را بررسی کنید و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت با کارشناسان آهن‌رسان ارتباط بگیرید. آهن‌رسان برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت تیرآهن اهواز و خرید بی‌دردسر این محصول، جدول قیمتی تیرآهن اهواز را ارائه کرده است.

قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز امروز

اگر تجربه زیادی در زمینه فعالیت در بازار فولاد دارید، احتمالا با نوسان‌ها و فراز و فرودهای قیمت‌ها در این بازار، آشنا هستید. این نوسان‌ها در برخی موارد قابل پیش‌بینی هستند و در برخی موارد، امکان پیش‌بینی آن‌ها وجود ندارد. با استفاده از نمودار قیمت تیرآهن متوجه می‌شوید که نرخ هر محصول چه روندهایی را پشت سر گذاشته، اکنون در چه سِیری قرار دارد و در آینده چه روندی در پیش می‌گیرد. در صفحه قیمت روز تیرآهن نمره ۱۴ اهواز، نوسان‌های قیمتی این تیرآهن ثبت شده است. شما می‌توانید نمودارهای بازه‌های زمانی مختلفی را تحلیل کنید و بر اساس آن، استراتژی خرید یا فروش این مقطع فولادی را بچینید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در آهن‌رسان تماس بگیرید و قیمت روز یا لحظه‌ای تیرآهن ۱۴ اهواز و قیمت روز آهن ۱۴ اصفهان در مشهد را از آن‌ها استعلام بگیرید.

تیرآهن-14-اهواز---آهن-رسان-min

 

قیمت روز تیرآهن ۱۴ اهواز

برای اطلاع از قیمت روز تیرآهن ۱۴ اهواز و دیگر سایزهای تیرآهن اهواز یا کارخانه‌های دیگر می‌توانید صفحه قیمت تیرآهن یا صفحه قیمت تیرآهن اهواز سایت آهن‌رسان را مشاهده کرده تا سایز و مشخصات کامل و قیمت آهن ۱۴ اهواز امروز را در جداول آن مشاهده کنید. اطلاع از مشخصات و ویژگی‌های فنی و مکانیکی تیرآهن ناشی از روش ساخت، استاندارد و کارخانه سازنده آن کمک شایانی به شما برای انتخاب تیرآهن مورد نظر می‌کند.

سایت آهن‌رسان به صورت روزانه قیمت تیرآهن اهواز سایز ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و … را بروزرسانی می‌کند تا شما مشتریان عزیز بتوانید به‌صورت روزانه تمام قیمت‌های تیرآهن را در سایزهای مختلف و برندهای متفاوت مشاهده کنید.

خرید تیرآهن ۱۴ اهواز

امروزه برای خرید و استعلام قیمت روز تیرآهن ۱۴ اهواز نیازی به مراجعه به بازار آهن و انواع عمده‌فروشی یا خرده‌فروشی‌ها در سطح شهر ندارید. شما تنها یک تماس تا دریافت محموله تیرآهن ۱۴ اهواز در محل پروژه فاصله دارید! مجموعه آهن‌رسان با بیش از ۳ دهه حضور تأثیرگذار در صنایع فولاد کشور، امکان خرید انواع تیرآهن و مقاطع فولادی را برای مشتریان فراهم کرده است. اگر قصد مشاوره یا خرید انواع تیرآهن اهواز را دارید با ما تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان آهن‌رسان آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و ارائه مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز هستند.

آهن‌رسان بزرگترین مرکز خرید اینترنتی تیرآهن، میلگرد، ورق، نبشی، لوله، ناودانی و کلیه مقاطع فولادی در شرق کشور است که مسیر خرید را برای شما هموار کرده و محصولات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می‌کند.

خرید تیرآهن ۱۴ اهواز درب کارخانه و انبار

خرید تیرآهن ۱۴ اهواز از درب کارخانه کار ساده‌ای نیست. بسیاری از کارخانه‌ها در سطح شهر دفتر فروش ندارند، امکان فروش تعداد شاخه‌های محدود را ندارد و در سطح تناژ سفارش می‌پذیرند. علاوه‌براین امکان خرید اینترنتی را هم ارائه نمی‌دهند، پس بهترین راهی که برای خرید مستقیم برایتان باقی می‌ماند، این است که خرید خود را از یک مجموعه فروش معتبر که هم امکان سفارش اینترنتی دارد و هم امکان خرید تلفنی، انجام دهید و هر تعداد شاخه تیرآهنی که نیاز دارید را در محل پروژه‌تان تحویل بگیرید.

وزن تیرآهن ۱۴ اهواز

همان‌طور که مطلعید، تیرآهن برای افزایش استحکام ساختمان و سازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر اساس کاربردی که این محصول ساختمانی دارد، انواع و اندازه‌های مختلفی از آن ساخته می‌شود. وزن تیرآهن در تعیین قیمت تیرآهن تاثیرگذاری بسزایی دارد. برای تعیین وزن قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز و سایر محصولات، فرمول مشخصی وجود دارد؛ اما معمولاً برای راحتی کار و سرعت بخشیدن به کارها جدول وزن تیرآهن و استانداردهای مختلف تدوین شده است که از آن استفاده می‌شود. تیرآهن ۱۴ اهواز نیز در جدول اشتال وزن مشخصی دارد که در استانداردهای مختلف ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. وزن محصول مهم است زیرا بر وزن کلی سازه و ساختمان تأثیر دارد و در نهایت بر دوام و استحکام آن نیز اثر می‌گذارد.

وزن تیرآهن ۱۴ اهواز شاخه ۱۲ متری، ۱۳۵ کیلوگرم است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله جدول وزن تیرآهن را در آهن‌رسان مطالعه کرده و در صورتی وجود سوالات بیشتر از کارشناسان ما در این زمینه سوالات خود را جویا شوید.

مشخصات فنی تیرآهن ۱۴ اهواز

تیرآهن اهواز مطابق با نورد گرم ساخته شده و بر اساس استانداردهای  کشورهای اروپایی مطابق استاندارهایی همچون  IPE، IPB و INP تولید می‌شود. این مجتمع فولادی مجهز به واحد کنترل کیفیت است و به همین دلیل تیرآهن‌های تولید شده در این کارخانه کیفیت قابل‌قبولی دارند. مشخصات تیرآهن ۱۴ اهواز که باید به آن‌ها در زمان خرید دقت داشته باشید، به صورت زیر هستند:

  • وزن
  • سایز
  • کشش و خمش سرد
  • ویژگی‌های مکانیکی نظیر انعطاف‌پذیری
  • ترکیبات به‌کار رفته در آلیاژ مصرفی مقاومت کششی

قیمت-تیرآهن-14-اهواز---آهن-رسان-min

 

کاربرد تیرآهن ۱۴ اهواز

آهن ۱۴ اهواز یکی از پرکاربردترین نوع تیرآهن است که در هر سازه کاربرد دارد. از تیرآهن ۱۴ اهواز می‌توان در کاربردهای زیر استفاده کرد:

  • در ساخت خرپا
  • در ساخت ستون
  • برای نعل و در پوشش سقف سازه
  • از نوع سنگین‌تر تیرآهن سایز ۱۴ برای قسمت‌هایی از سازه که به دوام و استحکام بالایی نیاز داشته باشد، استفاده خواهد شد.

نحوه تشخیص انواع تیرآهن اهواز

مجتمع‌های فولاد برای اینکه محصولاتشان از تولیدات کارخانه‌های دیگر قابل تشخیص باشد، علامت اختصاصی خود را روی مقاطع حک می‌کنند. به همین دلیل اگر قصد دارید تولیدات برند خاصی را خریداری کنید باید علامت اختصاری آن را بشناسید و روی بدنه محصول به دنبالش بگردید. کارخانه کوثر اهواز علامت GCT را روی بدنه تیرآهن‌ها و سایر مقاطع فولادی خود حک می‌کند که بهتر است برای اطمینان از خرید خود به این علامت اختصاری توجه کنید.

مزایای استفاده از تیرآهن ۱۴ اهواز

تیرآهن اهواز در بین برندهای تولید تیرآهن در ایران، جایگاه ویژه‌ای را در بازار آهن آلات و پروفیل‌های فولادی کسب کرده است. چرا که کیفیت مطلوب محصولات این مجموعه، حاصل بهره‌گیری از تجهیزات و اتوماسیون‌های‌ پیشرفته و نیز تجربه کارشناسان و محققان این کارخانه است که محصولات و برند این کارخانه را جزو بهترین‌های صنعت پروفیل‌های فولادی معرفی کرده است. اکنون که قصد دارید تیرآهن ۱۴ اهواز را برای سازه خود تهیه کنید، بهتر است با مزایای این محصول نیز آشنا شوید. برخی از مزایای استفاده از تیرآهن ۱۴ اهواز عبارتند از:

  • امکان اتصال قطعه‌های تیرآهن به یکدیگر
  • امکان توسعه سازه بعد از اتمام آن
  • قابلیت استفاده در ارتفاعات بلند
  • وجود اجزا و قطعات پیش ساخته آن در بازار
  • ایمنی در برابر آتش‌سوزی
  • ضد قارچ و پوسیدگی
  • سازگار با محیط زیست

مزایای خرید تیرآهن ۱۴ اهواز در آهن‌رسان

در آهن‌رسان این امکان برای شما فراهم است که تمامی مقاطع فولادی کارخانه نورد کوثر اهواز را با خیالی آسوده بخرید، از قیمت، کیفیت و دوام این پروفیل‌های فولادی مطمئن باشید و از مزایای زیر نیز بهره‌مند شوید.

  1. استعلام فوری و بروز قیمت
  2. ارائه برگه آنالیز محصول
  3. دریافت مشاوره توسط کارشناسان آهن‌رسان به شما جهت خرید محصول و ارسال محصول مورد نظر
  4. امکان سفارشی‌سازی محصول با توجه به نیاز شما
  5. امکان خرید محصول به صورت تلفنی
  6. امکان ثبت سفارش محصولات به صورت اینترنتی
  7. امکان خرید نقدی یا اعتباری
  8. ارسال بار در کمترین زمان

تیرآهن-14-کوثر-اهواز---آهن-رسان-min

 

جمع‌بندی

از با کیفیت‌ترین و پرکاربردترین مقاطع فولادی موجود در بازار، تیرآهن ۱۴ اهواز است. اگر قصد دارید تا سازه‌ای با دوام و ایمنی بالا بسازید، خرید تیرآهن ۱۴ اهواز پیشنهاد ویژه ما به شماست. اگر قصد خرید تیرآهن ۱۴ گروه نورد کوثر اهواز را دارید، میتوانید با شماره (۳۱۹۱۶ ☎) تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان فروش مربوط به تیرآهن بهره‌مند شوید و خریدی مطمئن داشته باشید.توجه داشته باشید پس از استعلام قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز توسط شما، کارشناسان آهن‌رسان تمامی مشخصات مربوط به تیرآهن و مراحل خرید آن را به اطلاع شما می‌رسانند.

سوالات متداول

  1. چگونه از قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز، مطلع شوم؟

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز به صفحه قیمت تیرآهن رفته و قیمت این محصول و سایر محصولات مشابه را ببینید.

  1. آیا قیمت تیرآهن اهواز ۱۴ در سایت بروزرسانی است؟

بله، از آنجا که نرخ این محصول به صورت روزانه دچار نوسان می‌شود، کارشناسان سایت قیمت روز آهن آلات اهواز را در سایزهای ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و… را به صورت روزانه بروزرسانی می‌کنند.

  1. نحوه خرید تیرآهن ۱۴ اهواز به صورت کیلویی است یا شاخه‌ای؟

شما می‌توانید برای خرید تیرآهن با توجه به میزان نیاز خود به صورت کیلویی یا شاخه‌ای در آهن‌رسان اقدام کنید.

  1. چگونه می‌توانم تیرآهن ۱۴ اهواز را از آهن‌رسان بخرم؟

برای خرید انواع تیرآهن اهواز و سایر محصولات فولادی در آهن‌رسان می‌توانید به دو روش تلفنی و ثبت سفارش اینترنتی در سایت، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

  1. بعد از ثبت سفارش تیرآهن ۱۴ اهواز، زمان تحویل بار چقدر خواهد بود؟

زمان تحویل بار به عوامل بسیار زیادی چون حجم خرید شما، محل تحویل بار و … بستگی دارد؛ اما آهن‌رسان همواره در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیرآهن خریداری شده را به دست شما برساند. اما برای اطلاع دقیق از زمان تحویل بار می‌توانید، از کارشناسان مربوطه در این مورد جویا شوید.

  1. نحوه ارسال بار تیرآهن ۱۴ به چه صورت است؟

ارسال بار به دو صورت ارسال از انبار و ارسال از کارخانه انجام می‌گیرد که اطلاع از تفاوت این دو نحوه ارسال، پیش از خرید ضروری است و اطلاعات لازم را در این مورد می‌‌توانید از کارشناسان فروش آهن‌رسان کسب کنید.

  1. برترین کارخانه‌های تولیدکننده تیرآهن ۱۴ کدامند؟

شرکت ذوب آهن اصفهان و اهواز از برترین تولیدکنندگان داخلی تیرآهن ۱۴ هستند. به غیر از این کارخانه برندهای محبوب دیگری همچون فایکو، ماهان، یزد و تهران نیز در بازار داخلی فعالیت دارند.

نظرات شما

3 reviews for قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز

  1. تقوی

    سلام. مگه قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز متغیر هست و روزانه تغییر می کنه؟ یعنی مانند نرخ دلار و طلا، قیمت روز این تیراهن هم بصورت روزانه درحال تغییر هست؟

    • آهن رسان

      بله به همین دلیل هست که همیشه باید هر سفارشی رو با تایید دریافت کنید

  2. رضایی

    سلامت خدمت مجموعه آهن رسان. تفاوت تیرآهن ۱۴ اهواز با همین شماره تیرآهن تولید ذوب آهن اصفهان چیست؟ آیا همان مرغوبیت را داراست؟

    • آهن رسان

      بله معمولا همه محصولات دارای استانداردهای جهانی، مرغوب هستند ولی در نهایت کیفیت کارخانه ذوب آهن بیشتر است

  3. کاشف

    درود و تشکر بابت ارائه اطلاعات کامل. ارسال بار تیرآهن ۱۴ اهواز به شهرستان شرایط خاصی دارد و چه اقداماتی انجام دهی؟

    • آهن رسان

      درود. برای شهرستان هم مانند مراکز استان و هر نقطه دیگر می توانیم بار ارسال کنیم و باهماهنگی خریدار این کار انجام می شود و مشکلی نیست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *