قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان

4,917,431 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

استاندارد

سایز

طول

واحد فروش

وزن کالا

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ 4,917,431 0%
قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 4,917,431 0%
قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 4,917,431 0%
قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 4,917,431 0%
قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ 4,917,431 0%
قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ 4,917,431 0%
قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ 4,917,431 1.13%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان

در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 4,917,431 تومان می باشد

قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان با توجه به سایز مناسب، وزن سبک و کاربردهای بسیاری که در ساخت‌وساز دارد، برای بسیاری از تولیدکنندگان و خریداران دارای اهمیت ویژه‌ای است. قیمت فولاد و قیمت آهن امروز به عنوان اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت این محصول نقش دارند که ممکن است در برخی شرایط سیاسی و اقتصادی با توجه به نرخ ارز به صورت روزانه تغییر کنند. از طرفی وزن آهن ۱۶ اصفهان، طول شاخه و ابعاد آن در کنار کیفیت و اعتبار برند تولیدکننده اصفهان و هزینه‌های تولید از اصلی‌ترین عواملی هستند که در قیمت‌گذاری تیرآهن ۱۶ اصفهان تأثیرگذارند. از طرفی برخی عوامل جانبی مانند عرضه و تقاضا، هزینه حمل‌ونقل، میزان ساخت‌وساز و شرایط آب‌وهوایی نیز بر قیمت روز تیرآهن ۱۶ اصفهان تأثیرگذارند. بنابراین استعلام قیمت آهن ۱۶ اصفهان همچون سایر محصولات فولادی مانند قیمت تیرآهن ۱۶ فایکو پیش از خرید الزامی است که بدین منظور می‌توانید صفحه قیمت تیرآهن اصفهان امروز و شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان را به صورت روزانه بررسی کنید یا با کارشناسان فروش ما (۰۵۱۳۱۹۱۶ ☎) در تماس باشید.

قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان امروز

از آنجایی‌که تیرآهن ۱۶ اصفهان یکی از پرکاربردترین سایزهای تیرآهن است و عضو ثابت در تمامی اسکلت‌های ساختمانی است؛ لذا، اطلاع از قیمت روز تیرآهن ۱۶ اصفهان برای افرادی که ساخت‌وساز دارند یا خریدوفروش این مقطع فولادی را انجام می‌دهند، حائز اهمیت است. به‌طورکلی، قیمت آهن ۱۶ اصفهان امروز، متأثر از متغیرهای بازار آهن‌آلات، نوسانات لحظه‌ای را تجربه می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌های لحظه‌ای تیرآهن ۱۶، به صفحه قیمت تیرآهن ۱۶ و شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان از جمله کانال قیمت آهن مشهد مراجعه کرده و علاوه‌بر قیمت آهن ۱۶ اصفهان از قیمت سایر مقاطع فولادی مثل قیمت تیرآهن ۱۶ کرمانشاه و انواع مقاطع فولادی دیگر نیز مطلع شوید.

نمودار قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان

نمودار قیمت آهن ۱۶ اصفهان، اطلاعات نسبی در مورد میزان افزایش یا کاهش قیمت این تیرآهن در روزهای مختلف سال و نوسانات بازار را در اختیارتان قرار می‌دهد. چنانچه از روی این نمودار، قیمت تیرآهن ۱۶ ذوب آهن اصفهان را مورد بررسی قرار دهید، متوجه می‌شوید در یک سال اخیر قیمت تیرآهن نوسان شدید و قابل توجهی نداشته است. مگر اینکه رویدادهای سیاسی و اقتصادی مهمی وجود داشته و تأثیرات مستقیمی بر روی قیمت نهایی این محصول گذاشته باشد یا اینکه با توجه به فصول مختلف سال قیمت این محصول تغییر ‌کند. چراکه قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان سنگین همچون دیگر سایزهای تیرآهن‌ مثل قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان در فصل تابستان با افزایش و در فصل زمستان با کاهش قیمت روبه‌رو می‌شود.

قیمت هر شاخه تیرآهن ۱۶ اصفهان

قیمت هر شاخه تیرآهن ۱۶ اصفهان با توجه به وزن و طول شاخه تعیین می‌شود. به‌طوری‌که با افزایش وزن و طول شاخه قیمت هر شاخه آهن ۱۶ اصفهان، هزینه مواد اولیه و تولید آن و در نتیجه هزینه حمل‌ونقل آن افزایش می‌یابد و برعکس.

تیرآهن 16 ذوب آهن اصفهان | آهن رسان

تیرآهن ۱۶ اصفهان

تیرآهن‌ ۱۶ ذوب آهن اصفهان یکی از سایزهای پر کاربرد تیرآهن در ساختمان‌سازی است که از دیگر برندها باکیفیت‌تر و معتبرتر است. آهن ۱۶ اصفهان به دلیل تحمل بالای بار و فشارهای سازه، دارای اهمیت بسیاری در ساختمان‌سازی است. تیرآهن ۱۶ اصفهان نسبت به تیرآهن ۱۴ اصفهان سنگین‌تر و از تیرآهن ۱۸ اصفهان سبک‌تر است، به‌همین‌دلیل در بسیاری از پروژه‌های ساخت‌وساز استفاده می‌شود و قیمتی مابین قیمت تیرآهن ۱۴ اصفهان امروز و قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان دارد.

خرید تیرآهن ۱۶ اصفهان

برای خرید تیرآهن ۱۶ اصفهان از آهن‌رسان می‌توانید به سه روش اقدام کنید. در روش اول می‌توانید با کارشناسان فروش ما (۰۵۱۳۱۹۱۶ ☎) تماس بگیرید و تیرآهن ۱۶ را در سریع‌ترین زمان ممکن بخرید. در روش دوم می‌توانید درخواست خرید خود را به صورت اینترنتی در فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت کنید و منتظر تماس همکاران ما باشید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و مراحل خرید شما را تکمیل می‌کنند؛ و در روش آخر می‌توانید خرید خود را به صورت اعتباری و اقساطی انجام دهید و بدون پرداخت نقدینگی تیرآهن ۱۶ اصفهان را در هر تعداد شاخه‌ای که در نظر دارید، بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شیوه خرید می‌توانید به صفحه فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات مراجعه کنید و اطلاعات لازم را مشاهده کنید.

مهم‌ترین نکات خرید تیرآهن ۱۶ اصفهان

  1. از جمله مهم‌ترین مواردی که قبل از خرید تیرآهن باید در نظر داشته باشید، کیفیت تیرآهن، طول نسبی تیرآهن، میزان نیروی کششی که هر تیرآهن تحمل می‌کند، مقاومت کششی و همچنین مقاومت خمشی هر تیرآهن است که باید به آن دقت داشته باشید.
  2. پیش از خرید تیرآهن سایز ۱۶ اصفهان، قیمت روز این محصول را از صفحه قیمت تیرآهن اصفهان مشاهده کنید، سپس باتوجه‌به کارایی و تعداد شاخه‌ای که در نظر دارید، برای خرید اقدام کنید.
  3. از طرفی فاصله محل تحویل گرفتن تیرآهن تا کارخانه، انبار یا بنگاه خرید تیرآهن نیز بسیار مهم است. هر چه فاصله شما تا مکان بارگیری کمتر باشد، در نتیجه قیمت تمام شده حمل‌ونقل نیز کمتر می‌شود. پس توجه داشته باشید که اگر حجم زیادی از این مقطع فولادی را برای پروژه‌ای بزرگ لازم دارید، بهترین کار این است که به کارشناسان ما اعلام کنید تا ارسال بار برای شما از نزدیکترین کارخانه یا انبار صورت گیرد.

ویژگی‌های تیرآهن ۱۶ ذوب آهن اصفهان

  1. مقاومت بالای این تیرآهن در هر سازه‌ای در برابر زلزله
  2. مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و شیمیایی مانند خوردگی و زنگ‌زدگی
  3. انعطاف‌پذیری بالا با هر نوع طراحی و ساختار

مشخصات فنی تیرآهن ۱۶ اصفهان

  1. تیرآهن ۱۶ ذوب آهن اصفهان با استاندارد IPE ساخته می‌شود.
  2. وزن تیرآهن ۱۶ اصفهان در هر شاخه ۱۲ متری، ۱۹۰ کیلوگرم است که در صورت در دست داشتن ابعاد مختلف می‌توانید وزن این تیرآهن را با استفاده از فرمول و حسابگر آنلاین صفحه جدول محاسبه تیرآهن بدست آورید.
  3. این تیرآهن پهنای بال ۸.۲ سانت، ضخامت جان ۵ میل و ضخامت بال ۷.۴ میل دارد.
  4. ارتفاع تیرآهن ۱۶ اصفهان ۱۶۰ میلی‌متر یا ۱۶ سانتی‌متر است.

قیمت تیرآهن 16 ذوب آهن اصفهان | آهن رسان

کاربردهای تیرآهن ۱۶ ذوب آهن اصفهان

تیرآهن ۱۶ یکی از انواع تیرآهن است که به دلیل سایز و وزن مناسب خود، به عنوان یک قطعه ساختمانی مهم و حیاتی در ساخت‌وساز، صنایع عمرانی، ساختمانی و راه‌سازی، سازه‌های فلزی، خودروسازی، صنعت ماشین‌آلات، کشتی‌سازی و صنایع دیگر به‌کار می‌رود. همان‌طور که می‌دانید، اساسی‌ترین کاربرد هر تیرآهن این است که در اسکلت‌سازی ساختمان از آن استفاده می‌شود. لذا مهمترین کاربرد تیرآهن ۱۶ نیز برای ایمن‌سازی ساختمان‌هاست. علاوه‌براین از تیرآهن ۱۶ برای اجرای سقف‌ها، ستون‌ها، خرپای سازه، نعل، پل‌های لانه‌زنبوری، تیرهای فرعی در اسکلت آهن و … نیز استفاده می‌شود.

 شماره تماس (۰۵۱۳۱۹۱۶ پل ارتباطی شما با آهن‌رسان است.

سوالات متداول

  1. لیست قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان امروز را از کجا می‌توانم ببینم؟

آهن‌رسان قیمت روز تیرآهن ۱۶ ذوب آهن اصفهان را در سایت و شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان منتشر می‌کند.

  1. تیرآهن ۱۶ اصفهان چند کیلو است؟

وزن تیرآهن ۱۶ اصفهان در هر شاخه ۱۲ متری، ۱۹۰ کیلوگرم است.

  1. از تیرآهن ۱۶ اصفهان در چه جاهایی استفاده می‌شود؟

از آهن ۱۶ اصفهان در ساخت خرپا، ساخت سقف و ستون، نعل و پل‌های لانه زنبوری استفاده می‌شود.

  1. چگونه می‌توانم تیرآهن ۱۶ ذوب آهن اصفهان را از آهن‌رسان بخرم؟

برای خرید انواع تیرآهن اصفهان و سایر محصولات فولادی در آهن‌رسان می‌توانید به دو روش تلفنی و ثبت سفارش اینترنتی در سایت، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

  1. بعد از ثبت سفارش تیرآهن ۱۶ اصفهان، زمان تحویل بار چقدر خواهد بود؟

زمان تحویل بار به عوامل بسیار زیادی چون حجم خرید شما، محل تحویل بار و … بستگی دارد؛ اما آهن‌رسان همواره در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیرآهن خریداری شده را به دست شما برساند. اما برای اطلاع دقیق از زمان تحویل بار می‌توانید، از کارشناسان مربوطه در این مورد جویا شوید.

  1. نحوه ارسال بار تیرآهن ۱۶ اصفهان به چه صورت است؟

ارسال بار به دو صورت ارسال از انبار و کارخانه انجام می‌گیرد که اطلاع از تفاوت این دو نحوه ارسال، پیش از خرید ضروری است.

 

نظرات شما

1 دیدگاه برای قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان

  1. علی احمدی

    درود. چه مدت پس از سفارش تیرآهن ۱۶ اصفهان، بار موردنظر را دریافت می کنیم؟ شهرستان هستیم..

    • آهن رسان

      آدرس دقیق رو بفرمایید. همچنین میزان بار درخواستی. می تونید با این شماره تماس بگیرید ۰۵۱۳۱۹۱۶ داخلی ۶۲۰

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *