کارخانه هفت الماس قزوین+مهمترین تولیدات 7الماس

معرفی کارخانه هفت الماس

کارخانه هفت الماس یکی از ۳ کارخانه تولید کننده ورق روغنی در ایران است که محصولات خوبی را در بازار عرضه می کند. این کارخانه فوق العاده به روز است و توانایی تولید انواع ورق فولاد سرد را دارد. در این مقاله قرار است به معرفی کارخانه هفت الماس بپردازیم با آهن رسان مرجع تخصصی قیمت آهن همراه باشید.

شرکت صنایع کارخانه هفت الماس

فهمیدن اطلاعات در مورد تاریخچه هر کارخانه سبب می شود تا شما با آگهی بسیار بالا اقدام خرید محصولات آهنی و فولادی کنید. کارخانه ورق هفت الماس به منظور تولید انواع ورق گالوانیزه، ورق نورد سرد، ورق استیل همان فولاد زنگ نزن وغیره در سال ۱۳۷۵ در استان قزوین تاسیس شد و تقریبا بعد از گذشت ۷ سال در سال ۱۳۸۲ مورد بهره برداری قرار گرفت. برای اطلاع از قیمت ورق استیل امروز کلیک کنید.

کارخانه هفت الماس

کارخانه هفت الماس قزوین

کارخانه ورق هفت الماس به منظور تولید انواع ورق گالوانیزه ، ورق نورد سرد، ورق استنلس استیل ، انواع فولاد ضدزنگ و سایر مقاطع فولادی و آهنی در سال ۱۳۷۵ در استان قزوین تاسیس شد و تقریبا بعد از ۷ سال در سال ۱۳۸۲ مورد بهره برداری قرار گرفت. این کارخانه محصولات زیادی را تولید می کند و در دسته ی کارخانه های خوب ایرانی قرار می گیرد.

از جمله محصولات این کارخانه می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • ورق اسیدشویی شده
  • ورق روغنی کارخانه هفت الماس
  • ورق نورد سرد
  • ورق گالوانیزه
  • ورق گالوالوم
  • ورق رنگی
  • لوله و پروفیل

برای مشاهده قیمت ورق در انواع مختلف نام برده کلیک کنید.

کارخانه هفت الماس

محصولات معرفی شده کارخانه هفت الماس

کارخانه هفت الماس تولید کننده انواع ورق روغنی در ایران است و از جمله محصولاتی که تولید می کند می توان به:

  • ورق اسیدشویی شده

ورق اسید شویی شده در واقع همان ورق سیاه است که در طی فرآیند اسیدشویی پوسته زدایی می شود و سطح آن به کیفیت مناسبی می رسد. برای مشاهده قیمت ورق اسیدشویی امروز کلیک کنید.

  • ورق نورد سرد

کارخانه هفت الماس توانایی تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن ورق نورد سرد را دارد که بخشی از این ورق های نورد سرد به عنوان مواد اولیه برای تولید سایر محصولات تولیدی کارخانه هفت الماس به کار می رود.

معرفی کارخانه هفت الماس

  • ورق گالوانیزه

کارخانه هفت الماس سالانه ۱۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه با ضخامت ۰.۳ تا ۲ میلی‌متر و عرض ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ میلی‌متر را تولید می کند. سهم کارخانه ورق هفت الماس در بازار ورق گالوانیزه ۱۵ درصد است. این کارخانه حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد از تولید ورق های گالوانیزه خود را صادر می کند. برای مشاهده قیمت ورق گالوانیزه کلیک کنید.

  • ورق گالوالوم
  خم کاری لوله چگونه صورت می پذیرد

ورق گالوالوم نوعی ورق است که سطح آن یگ پوشش محافظ روی دارد. این پوشش از ترکیب سیلسیم، روی و آلومینیوم به ترتیب با درصد های ۱.۵، ۴۳.۵ و ۵۵ درصد تولید می شود که این مواد به عنوان ماده اولیه ورق رنگی هفت الماس به کار می‌رود.

  • ورق رنگی

ورق رنگی یکی از محصولات کاربردی گروه هفت الماس است که در ضخامت های ۰.۲ تا ۱.۲۵ میلی‌متر و عرض‌های مختلف تا ۱۲۵۰ میلی‌متر با ضخامت پوششی تا ۲۰۰ گرم بر مترمربع و تنوع رنگی بالا در بازار عرضه می شود. برای مشاهده قیمت ورق رنگی امروز کلیک کنید.

هفت الماس قزوین

  • لوله و پروفیل

لوله و پروفیل کارخانه هفت الماس در ۳ مدل زیر تولید می‌شود:

  1. لوله و پروفیل روغنی
  2. لوله و پروفیل گالوالوم
  3. لوله و پروفیل گالوانیزه

آمار تولیدات کارخانه هفت الماس

می دانیم که بحث صادرات برای هر کشوری موضوع بسیار مهمی است و در این رابطه جایگاه شرکت ها و کارخانه های فولاد و فلزات اساسی بسیار مهم تر است. هفت الماس یکی از شرکت های فعال در زمینه صادرات بوده و اخیرا به دلیل مشکلاتی مثل تحریم ها و موضوعات سیاسی این فعالیت کمرنگ شده است. با توجه به اینکه محصولات و تولیدات شرکت هفت الماس مطابق با استانداردهای جهانی است و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است، توجه به مقوله صادراتو رفع مشکلات پیش و روی آن یک امر مهم و اساسی به شمار می رود. همانطور که می دانید از فعالیت های تاثیرگذار در اقتصاد کشور موضوع صادرات است.

تولید ورق اسید شویی ورق هفت الماس
بخش تولید ورق اسیدشویی هفت الماس با ظرفیت سالانه ۱ میلیون تن در حال فعالیت می باشد. اولین مرحله ی تولید ورق گالوانیزه و روغنی پاکیزگی در سطح ورق می باشد که در واحد اسیدشویی صورت می پذیرد.

تولید ورق روغنی ورق هفت الماس

شرکت هفت الماس دو واحد تولید ورق روغنی رفت و برگشتی و چهار ، شش غلتکه دارد که در سال حدود یک میلیون تن ظرفیت تولید دارد. ورق روغنی هفت الماس یکی از محصولات پرفروش این کارخانه است.

تولیدات کارخانه هفت الماس

واحد بازپخت

این واحد در شرکت هفت الماس با ظرفیت سالانه ی ۳۶۰ هزار تن در سال مشغول به فعالیت است که خط عملیات حرارت دهی و پخت کویل ها به منظور بهبود و یک نواختی سازی ساختار متالورژی صورت می پذیرد.

تولید ورق گالوانیزه هفت الماس

شرکت هفت الماس دو واحد تولید ورق گالوانیزه دارد که به روش غوطه وری در حوضچه مذاب روی Zn و آلومینیوم Al با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۴ هزار تن در سال مشغول به کار می باشد.

  کارخانه ذوب آهن اصفهان

تولید ورق رنگی ورق هفت الماس

خط تولید ورق رنگی هفت الماس به صورت خط پوشش دهی غلتکی با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن در سال طراحی شده است. در خط کویل های اسکین شده ای وجود دارد که در خط شارژ شده و بعد از چربی زدایی و شست و شویی به منظور بهبود مقاومت و افزایش چسبندگی رنگ به سطح ورق کروماته روی صورت می پذیرد.

کارخانه هفت الماس قزوین

معرفی کارخانه هفت الماس

کارخانه ورق هفت الماس با هدف تولید ورق گالوانیزه و انواع ورق های استیل و.غیره در سال ۱۳۵۷ تاسیس شد. عملیات عمرانی این شرکت در سال ۱۳۸۰ آغاز شد و در سال ۱۳۸۲ با ظرفیت سالانه ۱۰۰۰۰۰ تن ورق گالوانیزه با ضخامت های %۳ تا ۲ میلمتری و عرض ۱۰۰۰ تا ۱۲۵۰ میلیمتری به بهره برداری رسید. شرکت هفت الماس در زمره ی کارخانه های معتبر تولید کننده ایرانی قرار دارد و موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی وزیر صنایع و معادن شده است که به عنوان یک واحد نمونه ی صنعتی جز دومین تولید کننده ورق گالوانیزه در کشور می باشد. این کارخانه در حوزه اشتغال در مناطق هم نقش مهمی داشته است و در رشد اقتصاد کشور سهیم می باشد. دریافت نشان استاندارد ملی و گواهینامه کیفیت ISO و ISO ١٨٠٠٠ و ISO ١۴٠٠٠ و EFQM ٩٠٠١:٢٠٠٨ در تولید ورق گالوانیزه از جمله گواهینامه های بین المللی این کارخانه ملی است.کارخانه هفت الماس در حال حاضر آزمایشگاه های مجهزی دارد و با اخذ گواهینامه ی تایید موسسه استاندارد و تحقیقات انواع آزمون تست و آنالیز را روی محصولات خود انجام می دهد. خط تولید این کارخانه که بخش نوردکاری سرد در تیرماه سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید و با ظرفیت اسمی ۸۰۰.۰۰۰ تن در سال ورق سرد تولید می کند. لازم به ذکر است که تولیدات این کارخانه در بازارهای مصرف داخلی و صادرات بین المللی عرضه و استفاده می شود.

قزوین یکی از شهرهای مهم صنعتی است که شرکت هفت الماس را در خود دارد. این شرکت با شروع فعالیت و راه اندازی خطوط تولید متعدد در زمینه ورقهای سرد سهم زیادی از بازار داخل را به خود اختصاص داده است. این کارخانه در همان ابتدای شروع فعالیت چیزی حدود ۱۵ درصد از نیاز صنایع و بازار داخل را برطرف می نموده و علاوه بر آن به عنوان یک صادر کننده فعال نیز شناخته شده است. به طوری که حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد از تولیدات خود را به بازارهای جهانی، اروپا و آسیا صادر نماید.
با تجهیز خط تولید نورد کاری سرد این کارخانه در سال ۸۷ و بهره برداری از تولیدات این خط تولید، ظرفیت تولیدی ۸۰۰ هزار تن در سال را به آن اختصاص داد. کارخانه هفت الماس قزوین با پیشینه ای که دارد همواره در تلاش است تا ضمن اینکه ظرفیت خود را افزایش می دهد تا سهم بزرگ ترین در بازارهای داخلی، بین المللی و جهانی دارد، موضوعات مهم جهانی مرتبط را نیز مورد توجه قرار دهد به عنوان مثال استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها و تجهیزات، بهینه سازی مصرف انرژی، پایین آوردن هزینه ها و توجه به موضوعات زیست محیطی برنامه هایی هست که به آن ها توجه داشته است.

  طول مهاری میلگرد چگونه محاسبه می‌شود؟

شرکت صنایع کارخانه هفت الماس

جزئیات بیشتر درمورد ورق های کارخانه هفت الماس

وزن و کیفیت دو عامل بسیار مهم در تعیین قیمت آهن آلات هستند به طور کلی می توان گفت قیمت ورق روغنی هفت الماس به نسبت کیفیت آن مناسب می باشد. قیمت این محصول نیز همچون سایر محصولات این حوزه، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون قیمت دلار، قیمت سوخت، هزینه های حمل و نقل و غیره است. برای مشاهده قیمت ورق های پرفروش همچون قیمت ورق سیاه کلیک کنید.

کارخانه هفت الماس قزوین در طول سالها فعالیت در زمینه تولید انواع ورق فولادی توانسته افتخارات زیادی را کسب کند. این برند موفق به دریافت لوح تقدیر از وزارت صنعت، معدت و تجارت شده زیرا در صدر لیست واحدهای نمونه صنعتی قرار گرفته بود و به خاطر کسب رتبه دوم تولید ورق های گالوانیزه در کشور نیز افتخارات زیادی به دست آورده است.اشتغل زایی، ارز آوری به واسطه صادرات و رعایت کلیه قوانین مربوط به صنف و حقوق مشتریان از نقاط قویت و مثبت این کارخانه است.

هفت الماس در سال ۲۰۰۸ موفق به دریافت استاندارد جهانی ایزو ۹۰۰۱ برای تولید انواع ورق و شیت گالوانیزه شد. از مدارک معتبر دیگری که این شرکت دریافت کرده شامل گواهی ایزو ۱۸۰۰۰ و گواهی ایزو ۱۴۰۰ و مدرک EFQM می باشد. برای اطلاع از تولیدات این کارخانه و سایر کارخانجات+ اطلاع از قیمت تیرآهن و تمامی محصولات با ما در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول

هفت الماس در کدام استان احداث شده و مشغول به فعالیت است؟

کارخانه فولاد هفت الماس در قزوین احداث شده است.

آیا این کارخانه تیرآهن هم تولید می کند؟

خیر. هفت الماس بیشتر بر روی تولید ورق تمرکز دارد.

محصولات شما از کارخانه ارسال می شود؟

بر اساس نوع و میزان بار سفارشی می تواند از مبدا دیگری باشد.

اشتراک گذاری مقاله
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *