قیمت تیرآهن 16 فایکو

22,844 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

فایکو

طول

12 متر

سایز

سایز 16

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت تیرآهن 16 فایکو ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 22,844 0%
قیمت تیرآهن 16 فایکو ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ 22,844 0%
قیمت تیرآهن 16 فایکو ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 22,844 0%
قیمت تیرآهن 16 فایکو ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ 22,844 0%
قیمت تیرآهن 16 فایکو ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ 22,844 0.4%
قیمت تیرآهن 16 فایکو ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ 22,752 0%
قیمت تیرآهن 16 فایکو ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ 22,752 0.4%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

تیرآهن ۱۶ فایکو یکی از محصولات باکیفیت و مرغوب شرکت فولاد البرز ایرانیان فایکو به­ حساب می­‌آید. شرکت فایکو یکی از تولیدکنندگان شناخته شده تیرآهن ۱۶ با استاندارد IPE اروپا در ایران شناخته می‌شود. تیرآهن ۱۶ فایکو جزء  قطعات اصلی در ساخت اسکلت ساختمان است که نقش مهم و اساسی در محافظت از سطح افقی سازه، تحمل تنش‌های ناشی از نیروهای برشی ساختمان را بر عهده دارد. این تیرآهن به‌طور معمول بر اساس لنگر خمشی بارهای وارد بر سازه طراحی و تولید می‌گردد. برای اطلاع  از  قیمت آهن و قیمت تیرآهن ۱۶ فایکو می‌توانید با کارشناسان فروش آهن‌رسان ۰۵۱۳۱۹۱۵  تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

قیمت تیرآهن ۱۶ فایکو امروز

شرکت تولیدی فایکو یکی از معتبرترین کارخانه ­های تولیدکننده تیرآهن به­ شمار می‌رود که توانسته است تقریبا بیشترین سایزهای مورد استفاده در ساختمان‌سازی­ها، صنایع مختلف و سایر پروژه‌های ساختمانی را در اختیار خریداران خود قرار دهد. با توجه به نوسانات شدید بازار ارز در سال‌های اخیر و تاثیر قابل توجه آن بر بازار آهن‌آلات و از طرفی، افزایش قیمت مواد اولیه جهت تولید مقاطع فولادی، متاسفانه نمی‌توان قیمت دقیق و ثابتی را برای تیرآهن ۱۶ فایکو عنوان کرد. قیمت تیرآهن به­ صورت‌ روزانه در وب­سایت ما موجود و قابل بررسی است.

قیمت روز تیرآهن ۱۶ فایکو

با توجه به نوسان روزانه قیمت تیرآهن ۱۶ فایکو مثل همه مقاطع فولادی موجود در بازار آهن ایران، باید به‌صورت مداوم، جدول‌های قیمت تیرآهن سایز ۱۶ را بررسی کرد. عوامل مختلفی مثل نوسان قیمت دلار و نفت، افزایش نرخ جهانی آهن و شمش فولاد و همچنین هزینه‌های حمل‌ونقل روی قیمت تیرآهن شماره ۱۶ فایکو تأثیر می‌گذارند.

همچنین، عواملی مثل ضخامت، وزن و استاندارد کیفیتی هم در کنار مقدار عرضه و تقاضا برای خرید از جمله عوامل مهمی‌اند که باعث افزایش یا کاهش قیمت تیرآهن فایکو می‌شوند. در حال حاضر،  هر شاخه ۱۲ متری از تیرآهن نمره ۱۶ فایکو با وزن ۱۸۰ کیلوگرم و ابعاد ۱۲۰۰ سانتی‌متری با سایز ۱۶ در بازار ایران فروخته می‌شود. برای استعلام دقیق قیمت تیرآهن ۱۶ فولاد البرز (فایکو) بهتر است همین حالا با ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا همکاران ما علاوه بر ارائه مشاوره برای خرید، قیمت امروز بازار را هم به شما ارائه دهند.

خرید تیرآهن ۱۶ فایکو

قیمت تیرآهن های کارخانه فولاد البرز ایرانیان فایکو بر اساس شاخه است و در مقایسه با قیمت آهن می‌تواند بسیار مناسب محسوب شود. با توجه به نوسانات قیمت، جهت اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۶ فایکو، وزن تیرآهن ۱۶ فایکو، ابعاد تیرآهن فایکو، نحوه سفارش و خرید تیرآهن فایکو و سایر اطلاعات مورد نیاز خود شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تیرآهن ۱۶ فایکو

تیرآهن ۱۶ فابریک فایکو از جمله سایزهای پراستفاده در پروژه‌های ساختمانی و ساخت اسکلت های فلزی به شمار می‌رود. یک شاخه از این تیرآهن فایکو قادر است استحکام و مقاومت بالاتری را در مقایسه با سایز ۱۴ تأمین کند.

تیرآهن ۱۶ فایکو به صورت انواع ستون، تیر، خرپا و نعل درگاه در سازه‌های مختلف بکارگرفته می‌شود. وزن این تیرآهن در حدود ۱۷۲ کیلوگرم است که استفاده از آن را در انواع پروژه‌های ساختمانی راحت و آسان می‌کند. چراکه تیرآهن فایکو بیشتر در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که قرار است سازه مورد نظر کوچک باشد و به همین دلیل نیازی نیست که وزن زیادی بر روی سازه وارد شود.

مشخصات تیرآهن ۱۶ فایکو

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید تیرآهن، توجه به مشخصات فنی آن است؛ بنابراین، مشخصات تیرآهن ۱۶ فایکو با توجه به استانداردها و ویژگی‌هایی که دارد، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سایز: ۱۶
  • استاندارد تولید: IPE
  • حالت: شاخه ۱۲ متری
  • وزن هر شاخه: بین ۱۷۵ تا ۱۸۰ کیلوگرم
  • استانداردهای دیگر کارخانه فایکو: استانداردهای بین‌المللی INP، IPB، تیرآهن H و IPE
  • ارتفاع: ۱۲۰۰ سانتی‌متر

سوالات متداول

  1. قیمت تیرآهن ۱۶ فایکو تحت تأثیر چه عواملی دچار نوسان می‌گردد؟

قیمت تیرآهن فایکو در ابعاد مختلف تحت تأثیر عواملی از قبیل تغییرات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و قیمت جهانی فولاد دچار نوسان خواهد شد.

  1. تیرآهن فایکو در آهن رسان شاخه‌ای به فروش می‌رسد یا کیلویی؟

شما خریداران گرامی می‌توانید تیرآهن ۱۶ فایکو را هم به صورت شاخه‌ای و هم به صورت کیلویی سفارش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

  1. تیرآهن ۱۶ فایکو در چه ابعادی قابل سفارش است؟

چنانچه قصد سفارش و خرید تیرآهن فایکو را دارید می‌توانید آن را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه خود از وبسایت ما خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۵۱۳۱۹۱۵ با کارشناسان فروش آهن­رسان در ارتباط باشید.

  1. آیا قیمت تیرآهن ۱۶ فابریک فایکو در سایت به قیمت کارخانه است؟

بله، قیمت تمامی آهن‌آلات و محصولات فولادی از جمله قیمت تیرآهن ۱۶ فابریک فایکو در وب­سایت ما به قیمت درب کارخانه معامله خواهد شد.

  1. چگونه تیرآهن فابریک فایکو را سفارش دهیم؟

برای خرید این مقطع فولادی تنها کافی است سری به فروشگاه اینترنتی ما بزنید و تیرآهن ۱۶ باریک فایکو را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت تیرآهن 16 فایکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *