قیمت تیرآهن 16 لانه زنبوری

22,936 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

سایز

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت تیرآهن 16 لانه زنبوری ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ 22,936 0%
قیمت تیرآهن 16 لانه زنبوری ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ 22,936 0%
قیمت تیرآهن 16 لانه زنبوری ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ 22,936 0%
قیمت تیرآهن 16 لانه زنبوری ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ 22,936 3.31%
قیمت تیرآهن 16 لانه زنبوری ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ 22,202 0%
قیمت تیرآهن 16 لانه زنبوری ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ تماس بگیرید 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت تیرآهن 16 لانه زنبوری

در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 22,936 تومان می باشد

یکی از مقاطع فولادی مهم در صنعت ساختمان‌سازی، تیرآهن لانه زنبوری است. برخورداری چنین محصولاتی از شکل ظاهری خاص و ویژه منجر به تشخیص راحت آن‌ها از میان سایر تیرآهن‌های موجود در بازار می‌شود. نقش تیرآهن‌های لانه زنبوری در افزایش استحکام و مقاومت سازه، علت اصلی تمایل بسیاری از افراد فعال در امر ساخت‌وساز به کاربرد این نوع تیرآهن در پروژه‌های ساختمانی مختلف محسوب می‌شود. در این مقاله درباره‌ی قیمت تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری صحبت می‌کنیم.

قیمت تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری امروز

تیرآهن‌های لانه زنبوری از لحاظ وجود یکسری حفره به شکل لانه‌ی زنبور در طول خود با سایر تیرآهن‌ها تفاوت دارند. با توجه به نوع مواد اولیه کاربردی در ساخت و استانداردهای تولیدی مورد نظر هر کارخانه، امکان برخورداری هر شاخه تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری از وزن‌های متفاوت وجود دارد. به این ترتیب می‌توان عواملی همانند سایز، وزن، برند تولید کننده، نوع مواد اولیه و هزینه حمل‌ونقل را از جمله فاکتورهای موثر در تعیین قیمت تیرآهن دانست. البته امروزه قیمت مقاطع فولادی تحت تاثیر عواملی همچون نرخ ارز، قیمت آهن در بازار جهانی، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات بازار و شرایط اقتصادی جامعه به صورت روزانه دچار تغییر و تحول می‌شود.

خرید تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری

تیرآهن سایز ۱۶ از مدل لانه زنبوری علاوه بر کاربرد در ساخت ستون و سقف سازه در ساخت پل و سوله نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارخانه‌های متعددی در زمینه‌ی تولید تیرآهن‌های لانه زنبوری با ساختار، شکل، ابعاد و کیفیت‌های مختلف فعالیت دارند. بنابراین بهره‌مندی افراد از دانش کافی در خصوص مشخصات محصول مورد نیاز در پروژه‌های ساختمانی مختلف و دریافت اطلاعات از کارشناسان آهن‌رسان ۰۵۱۳۱۹۱۶ امری ضروری است. با توجه به احتمال وجود یکسری شرکت‌های نامعتبر و عرضه‌ی محصولات بی‌کیفیت به بازار توسط آن‌ها، شناسایی مراکز فروش معتبر یکی از اقدامات اساسی خریداران به حساب می‌‌آید. شرکت آهن‌رسان با چندین سال تجربه به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ی فروش انواع مقاطع فولادی شناخته می‌شود. خریداران ضمن تهیه‌ی محصول مورد نیاز خود با قیمت مناسب از طریق مراجعه به سایت این شرکت، قادر به استفاده از راهنمایی‌های کارشناسان مجرب ما هستند.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری

به منظور کاهش وزن تیرآهن، تولیدکنندگان اقدام به ایجاد حفره بر روی محصول در اشکال شش‌ضلعی و دایره کردند. از جمله ویژگی‌های بارز تیرآهن‌های لانه زنبوری می‌توان به وزن کم، مقاومت بالا و انعطاف‌پذیری قابل توجه آن‌ها اشاره داشت. تولید تیرآهن از نوع لانه زنبوری در ابعاد مختلف منجر به کاهش و یا افزایش وزن محصول و تغییر در کاربرد آن می‌شود. در صورت ساخت تیرآهن سایز ۱۶ مطابق با استاندارد، این محصول دارای ۱۲ متر طول و حدود ۱۹۵ کیلوگرم وزن می‌باشد. همچنین این نوع تیرآهن از ارتفاع ۵/۱ برابری مدل‌های معمولی و ضخامت یکسان در بخش‌های بال و جان بهره می‌برد. نکته‌ی قابل ذکر اینکه امکان بروز تفاوت در عرض تیرآهن در حد میلی‌متر بسته به کارخانه و برند تولیدکننده وجود دارد.  از طریق برش تیرآهن‌های معمولی به شکل زیگزاگ و اتصال قطعات به یکدیگر، تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری تولید می‌گردد. جهت برش تیرآهن از دو روش سرد و گرم استفاده می‌شود. در شیوه‌ی سرد یا کوپال، شاهد انجام عملیات برش به وسیله‌ی گیوتین پس از رسم شکل حفره‌ها بر روی جان تیرآهن هستیم. در روش گرم هم محل برش با خال جوش تعیین و سپس برش‌های لازم توسط شعله‌ی بنفش رنگ قوی حاصل از گاز استیلن و اکسیژن انجام می‌پذیرد. کاهش وزن و افزایش مقاومت سازه، امکان عبور تاسیسات از حفره‌های محصول، وزن پایین، مقاومت خمشی بالا و کاهش میزان مصرف فولاد و ضخامت سقف از مزایای تیرآهن‌های لانه زنبوری محسوب می‌شوند. کاهش مقاومت برشی در محل اتصال پل به ستون و ضریب اطمینان کم در مقایسه با سایر مقاطع فولادی از معایب این نوع از تیرآهن‌های موجود در بازار هستند.

افزایش مقاومت ساختمان با تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری

وجود فضاهای خالی در اشکال شش‌ضلعی و دایره در کاهش وزن تیرآهن‌های لانه زنبوری نقش بسزایی دارد. وزن کم و مقاومت بالای سازه منجر به کاربرد گسترده‌ی تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری در امر ساخت‌وساز شده‌است. قیمت محصولات فولادی بر اساس فاکتورهایی همانند نوسانات بازار آهن، وزن، سایز و نرخ ارز تعیین می‌گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تیرآهن با کارشناسان شرکت مجرب آهن رسان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

ویژگی بارز تیرآهن لانه زنبوری چیست؟

وجود فضاهای توخالی در طول جان محصول، مشخصه‌ی مهم تیرآهن لانه زنبوری است.

تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری چگونه تولید می‌شود؟

پس از برش تیرآهن‌های معمولی به دو روش سرد و گرم و سپس اتصال قطعات به یکدیگر، تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری تولید می‌گردد.

تیرآهن ۱۶ در چه مواردی کاربرد دارد؟

از این محصول در ساخت ستون و سقف ساختمان، ساخت پل و سوله استفاده می‌شود.

معایب تیرآهن ۱۶ لانه زنبوری چیست؟

مقاومت برشی کم در محل اتصال پل به ستون و ضریب اطمینان کم از معایب چنین محصولی محسوب می‌شوند.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت تیرآهن 16 لانه زنبوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *