قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان

23,350 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

ذوب آهن اصفهان

استاندارد

IPE

سایز

سایز 18

طول

12 متر

واحد فروش

شاخه

وزن کالا

226 کیلوگرم

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 23,350 0%
قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ 23,350 0%
قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ 23,350 0%
قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ 23,350 0%
قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ 23,350 0%
قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ 23,350 0%
قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ 23,350 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

در بازار آهن، فاکتورهای متعددی چون قیمت اعلامی کارخانه‌های مختلف و وزن هر شاخه تیرآهن، نوسانات ارزی، شرایط سیاسی اقتصادی حاکم بر کشور، عرضه محصولات فولادی در بورس کالا، میزان عرضه و تقاضا، قیمت‌های جهانی فولاد، میزان ساخت‌وساز، تغییرات فصلی، تورم داخلی و جهانی، میزان صادرات، کرایه حمل بار  و … بر قیمت تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان تاثیرگذارند. لذا اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۸ برای کسانی‌که به هر دلیلی در بازار خرید و فروش تیرآهن فعالیت می‌کنند، ضروری است. قیمت تیرآهن ۱۸ در مقایسه با تیرآهن ۱۶ اصفهان، به دلیل وزن بیشتر هر شاخه، کمی بالاتر و در مقایسه با تیرآهن ۲۰ اصفهان به دلیل وزن کمتر، کمی پایین‌تر است.

قیمت تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان امروز

نوسانات و تغییرات دائمی بازار آهن‌آلات و قطعات ساختمانی باعث شده تا قیمت هر شاخه تیرآهن ۱۸ اصفهان همواره در حال تغییر باشد. شما می‌توانید قیمت تیرآهن نمره ۱۸ اصفهان امروز را به صورت روزانه در سایت آهن‌رسان مشاهده کنید. برای اطلاع از لیست قیمت تیرآهن ۱۸ کافیست به صفحه قیمت تیرآهن بروید تا جداول این محصول را از تمامی برندهای موجود و قیمت‌هایشان را ببینید تا بهترین انتخاب را برای نیازهای ساختمانی و صنعتی خود داشته باشید. در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهامی در  زمینه انواع تیرآهن اصفهان و قیمت تیرآهن اصفهان می‌توانید از طریق (۳۱۹۱۶ ☎) با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

قیمت تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان | آهن رسان

 

قیمت روز تیرآهن ۱۸ اصفهان

قیمت روز تیرآهن ۱۸ برای صنعتگران و پیمانکاران پروژه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه این افراد با بررسی روزانه قیمت این محصول بهترین زمان خرید را شناسایی خواهند کرد. قیمت روز آهن ۱۸، به صورت روزانه و لحظه‌ای مطابق با پارامترهای مرتبط در قیمت، دچار تغییر و نوسان‌های کاهشی یا افزایشی می‌شود. از مهم‌ترین عواملی که باعث نوسان قیمت روز آهن ۱۸ می‌شود، می‌توان به وزن، نرخ ارز و قیمت جهانی مواد اولیه اشاره کرد. شما می‌توانید با استعلام قیمت روز آهن ۱۸ اصفهان نرخ معاملات تیرآهن ۱۸ را به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

استعلام قیمت تیرآهن ۱۸ ذوب آهن

شرایط روز بازار آهن دائما ثابت نیست و قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان با توجه به پارامترهای تأثیرگذار بازار آهن‌آلات، تغییرات بسیاری می‌کند. لذا اطلاع از قیمت روز تیرآهن ۱۸ مهم‌ترین فاکتور برای خریداران این محصول است. پس شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۸ از کارشناسان فروش ما (۳۱۹۱۶ ☎) به صورت روزانه استعلام بگیرید.

قیمت آهن ۱۸ اصفهان

فروش تیرآهن ۱۸ هم به‌شکل شاخه‌ای و هم برحسب کیلوگرم انجام می‌شود. اگر قصد خرید تیرآهن ۱۸ را دارید، بهتر است قبل از هرگونه اقدامی برای خرید با مشخصات، استانداردها و قیمت‌های مختلف این محصول آشنا شوید. اما در نظر داشته باشید برای خرید تیرآهن ۱۸، علاوه‌بر قیمت، وزن هر شاخه و کیفیت آن باید به استانداردهای تیرآهن و انتخاب برند مطرح نیز دقت کنید تا از خریدی مطمئن و مناسب برای نیازهای خود بهره‌مند شوید. همچنین، از انتخاب فروشندگان معتبر و معروف برای خرید تیرآهن سایز ۱۸ استفاده کنید تا از اصالت و اعتبار محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید. در آهن‌رسان به سه روش می‌توانید تیرآهن ۱۸ اصفهان و سایر مقاطع فولادی را سفارش دهید:

  1. تماس با کارشناسان فروش (۳۱۹۱۶) و خرید تلفنی بعد از گرفتن مشاوره تخصصی
  2. ثبت سفارش اینترنتی از طریق سایت
  3. درخواست خرید محصولات از طریق چت آنلاین موجود روی سایت

تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان

یکی از پرمصرف‌ترین مقاطع فولادی در صنایع گوناگون همچون ساخت‌وساز، تیرآهن‌ها هستند. در بازار ساخت‌وساز و صنعت فلزات، تیرآهن ۱۸ یکی از مقاطع فولادی معروف و پرکاربرد در سایزهای مختلف تیرآهن‌هاست. تیرآهن ۱۸ به دو شکل I و H و در استانداردهای مختلف IPE، IPB، INP در کارخانه‌های فولادی با طول ۱۲ تولید می‌شود و به دلیل وزن و سایز مناسب در سازه‌های بزرگ عمرانی، اسکلت‌بندی‌های فلزی سازه‌ها، پروژه‌های صنعتی و سازه‌های خودرو و کشتی‌سازی بسیار مورد استفاده است که استحکام و پایداری سازه‌ها را تضمین می‌کند.

در ایران کارخانه‌های زیادی آهن ۱۸ را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند و شما می‌توانید با توجه به موقعیت جغرافیایی و قیمت آهن، محصول موردنظر خود را از آهن‌رسان خریداری کنید. کارخانه تیرآهن ذوب آهن اصفهان از مهم‌ترین واحد‌های تولیدی صنعتی ایران است که به دلیل تولید مرغوب‌ترین قطعات آهنی و فولادی برای استفاده در سازه‌‌‌های صنعتی و سازمانی بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا محصولات فولادی کارخانه ذوب آهن اصفهان نه‌تنها در مرزهای داخلی، بلکه به کشورهای خارجی هم صادرات شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان

هر مقطع فولادی باتوجه به کاربرد آن در ساخت‌و‌سازه و کارخانه تولیدکننده، ویژگی‌های گوناگون و منحصربه‌فرد خود را دارد. از ویژگی‌های شاخص تیرآهن ۱۸ می‌توان به عدم نفوذ رطوبت و عوامل فرسایش به داخل آن اشاره کرد؛ این ویژگی باعث افزایش طول عمر آن می‌شود و استحکام سازه را افزایش می‌دهد. از آنجایی‌که این تیرآهن مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی دارد و در طولانی مدت با پوسیدگی کم‌تری مواجه می‌شود موجب شده تا سازه‌ها دوام بالایی داشته باشند.

 

تیرآهن 18 اصفهان | آهن رسان

 

مشخصات فنی تیرآهن ۱۸ اصفهان

تیرآهن ۱۸ معمولاً به‌شکل یک خط مستقیم است که طول آن به‌اندازه ۱۲ متر و وزن آن مطابق با استاندارد IPE است و در بیشتر موارد تیرآهن با ضخامتی حدود ۸ تا ۶۰ سانتی‌متری تولید می‌شود. به‌طور عمده برای ساخت تیرآهن ۱۸ از عناصر آهن، کروم، کربن، مس، نیکل، منگنز، تیتانیوم و … استفاده می‌شود تا این تیرآهن مقاومت لازم را برای زیرساخت سازه‌ها داشته باشد. هر چقدر وزن و سایز یک تیرآهن بیشتر باشد، قیمت خرید تیرآهن ۱۸ هم بالاتر خواهد بود.

  1. وزن تیرآهن ۱۸ اصفهان

تیرآهن برندهای مختلف بر اساس معیارها و استانداردهای خاص خود، دارای وزن‌های متفاوتی هستند. برای اینکه وزن تیرآهن ۱۸ را بدست آورید کافیست سایز و ابعاد مورد نظرتان را در جدول اشتال پیدا کرده یا اینکه از فرمول‌ زیر برای به دست آوردن وزن نهایی محصول استفاده کنید. فرمول کلی محاسبه وزن هر شاخه تیرآهن به صورت زیر است:

وزن یک شاخه تیرآهن = اندازه طولی تیرآهن * وزن مخصوص تیرآهن در جدول اشتال

وزن هر متر از تیرآهن ۱۸ معادل ۱۸/۸ کیلوگرم بوده که درنتیجه وزن یک شاخه تیرآهن ۱۸ با طول ۱۲ متر، حدوداً ۲۲۶ کیلوگرم است. البته وزن تیرآهن کارخانه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند؛ برای مثال وزن تیرآهن ۱۸ اصفهان در مقایسه با سایر برندها بیشتر است.

  1. ابعاد تیرآهن ۱۸ اصفهان

طول تیرآهن ۱۸، ۱۲ متر و فاصله بین دو بال این تیرآهن معادل ۱۸ سانتی‌متر و طول هر بال آن، ۹۱ میلی‌متر است.

  1. استانداردهای تیرآهن ۱۸ اصفهان

تیرآهن ۱۸ با ۳ استاندارد خاص تولید می‌شود که عبارتند از:

  1. استاندارد IPE: از آهن ۱۸ با استاندارد IPE در ساخت سازه‌های بلند و آسمان خراش‌ها استفاده می‌شود.
  2. استاندارد IPB یا هاش: تیرآهن ۱۸ ساخته شده با این استاندارد، به تیرآهن بال‌پهن معروف است. در این استاندارد شکل تیر‌آهن مانند H است و به تیرآهن هاش شهرت دارد که به‌دلیل مقاومت بالا، در بخش‌های مختلف سازه از آن می‌توان استفاده کرد.
  3. استاندارد INP: این تیرآهن‌ ۱۸ با این استاندارد وارداتی بوده و مصرف آن در ایران بسیار محدود است. در این استاندارد، ضخامت بال و طول تیرآهن ۱۸ متغیر است.

کاربرد تیرآهن ۱۸ اصفهان

تیرآهن ۱۸ به دلیل وزن و سایز مناسبی که دارد و توان تحمل بارهای سنگین از سمت مصالح و سازه‌ها دارای کاربردهای گسترده‌ای است و مصرف‌کنندگان زیادی برای خرید آن اقدام می‌کنند. این مقطع، در کارخانه‌های فولادی زیادی با استانداردهای مختلف تولید می‌شود و از جمله کاربردهای رایج این تیرآهن می‌توان به ساخت‌وسازهای فلزی، پروژه‌های صنعتی، پل‌ها، سازه‌های خودرو، تأسیسات صنعتی و ساختمانی، ماشین‌آلات و ابزارهای کشاورزی، ساخت پل‌های لانه‌زنبوری، ساخت ستون و خرپا، استفاده به‌عنوان تیرهای اصلی و فرعی و پوشش سقف‌ها اشاره کرد.

نحوه تشخیص تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان از سایر محصولات مشابه

تیرآهن اصفهان، محبوب‌ترین نوع تیرآهن در بازار آهن‌آلات به‌حساب می‌آید که قیمت متفاوتی با سایر برندها دارد. تیرآهن ذوب‌آهن اصفهان دقیقاً بر اساس جدول اشتال ساخته می‌شود و وزنی مطابق با این جدول دارد. بنابراین نحوه تشخیص برند تیرآهن در هنگام خرید اهمیت بالایی دارد. برای تشخیص تیرآهن اصفهان، کافی است در زمان خرید به برند حک شده بر روی آن دقت کنید. بر روی دو بال تیرآهن ذوبی اصفهان، علامت ESCO حک شده است که اشاره به محصول تولیدی در کارخانه ذوب‌آهن اصفهان دارد.

چنانچه در مورد آهن ۱۸ سوال یا ابهامی ذهن‌تان را درگیر کرد یا دوست دارید اطلاعات جامعی پیرامون این محصول کسب کنید تا خرید بهتری داشته باشید؛ کارشناسان ما در آهن‌رسان، آماده‌اند تا تجربیات خود را در اختیارتان بگذارند و با ارائه مشاوره رایگان خدمتی در جهت خرید بهتر به شما ارائه کنند. بدین منظور می‌توانید از طریق شماره‌تلفن ۳۱۹۱۶ با کارشناسان آهن‌رسان در تماس باشید.

مزایای استفاده تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان

انواع تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان از کیفیت‌های بالایی برخوردارند و بهترین انتخاب برای استفاده در سازه‌های شما مشتریان محترم می‌باشند. اما استفاده از تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان مزایای قابل توجه دیگری چون استحکام بنای سازه در برابر زلزله، افزایش کیفیت ساخت، افزایش سرعت اجرا، کاهش ضایعات مصالح، کم شدن هزینه‌های ساخت و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی و شیمیایی مانند خوردگی و زنگ‌زدگی و جلب اعتماد و رضایت مشتریان اشاره کرد.

مزایای خرید تیرآهن ۱۸ اصفهان در آهن‌رسان

در شرکت آهن‌رسان امکان خرید متنوع کلیه محصولات مقاطع فولادی را دارید. در آهن‌رسان این امکان برای شما فراهم است که محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان را به‌صورت تلفنی بخرید یا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید تا کارشناسان فروش ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و مراحل نهایی ثبت سفارش را انجام دهند. ضمناً این نکته را هم در نظر داشته باشید که پس از خرید محصولات با کیفیت مجموعه تولیدی ذوب آهن اصفهان در آهن‌رسان از مزیت ارسال محصول مورد نظر در کمترین زمان ممکن نیز بهره‌مند خواهید شد.

پس شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به سفارش تیرآهن ۱۸ کارخانه ذوب آهن اصفهان اقدام کرده و از قیمت، کیفیت و دوام این مقاطع فولادی مطمئن باشید. چرا که این مجموعه همواره به دنبال جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان محترم بوده و با ارائه انواع محصولات باکیفیت در تلاش است تا بهترین خدمات را برای شما ارائه دهد.

 

قیمت تیرآهن 18 اصفهان | آهن رسان

جمع‌بندی

نقش تیرآهن در صنعت ساخت‌وساز بسیار مهم است و وظیفه اصلی آن تحمل تمام وزن ساختمان است؛ پس کیفیت تیرآهن برای ساخت یک سازه از اهمیت بالایی برخوردار است و یک سازنده باید در زمینه انتخاب تیرآهن دقت کافی داشته باشد. اگر قصد ساخت‌وساز پروژه‌های عمرانی یا صنعتی را دارید و می‌خواهید تا سازه‌ای محکم و با دوام داشته باشید، بهتر است از مقاطع فولادی بادوام و باکیفیت استفاده کنید. تیرآهن ۱۸ اصفهان یک پروفیل کاملاً کاربردی است که می‌تواند نیاز هر خریداری را به‌خوبی تامین کند.

تیرآهن سایز ۱۸ در کارخانه‌های بسیاری تولید و روانه بازار می‌شود، اما تیرآهن ۱۸ اصفهان یکی از بهترین تیرآهن‌های موجود در بازار مقاطع فولادیست. آهن‌رسان یکی از تأمین‌کنندگان اصلی تیرآهن ۱۸ اصفهان در مشهد است. بررسی سطح کیفی و قیمت تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان، از مهمترین اولویت‌های خریداران است که شرکت آهن‌رسان با هدف مشتری مداری و حفظ کیفیت محصولات، کلیه مقاطع فولادی و محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه از معتبرترین کارخانه‌جات خریداری کرده و با مناسب‌ترین قیمت و سریع‌ترین زمان به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان فروش ما با شماره (۳۱۹۱۶ ☎) تماس بگیرید. همچنین اگر می‌خواهید به صورت روزانه قیمت تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان و لیست قیمت سایر محصولات فولادی دیگر را در گوشی تلفن همراه، تبلت یا رایانه خود مشاهده کنید؛ سایت آهن‌رسان و شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید تا آخرین قیمت تیرآهن را در سایزهای مختلف و کارخانه‌های مطرح در سایت ببینید.

سوالات متداول

  1. قیمت تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان، با توجه به چه عواملی تغییر می‌کند؟

نوسانات ارزی، نرخ جهانی آهن، جنس مواد اولیه، برند تولید کننده، میزان رعایت استانداردهای تولید و … بر تعیین قیمت آهن ۱۸، موثر هستند.

  1. لیست قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان امروز را از کجا می‌توانم ببینم؟

آهن‌رسان قیمت روز تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان را در سایت و شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان منتشر می‌کند.

  1. نحوه خرید تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان به صورت کیلویی است یا شاخه‌ای؟

شما می‌توانید برای خرید تیرآهن با توجه به میزان نیاز خود به صورت کیلویی یا شاخه‌ای در آهن‌رسان اقدام کنید.

  1. چگونه می‌توانم تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان را از آهن‌رسان بخرم؟

برای خرید انواع تیرآهن اصفهان و سایر محصولات فولادی در آهن‌رسان می‌توانید به دو روش تلفنی و ثبت سفارش اینترنتی در سایت، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

  1. بعد از ثبت سفارش تیرآهن ۱۸ اصفهان، زمان تحویل بار چقدر خواهد بود؟

زمان تحویل بار به عوامل بسیار زیادی چون حجم خرید شما، محل تحویل بار و … بستگی دارد؛ اما آهن‌رسان همواره در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیرآهن خریداری شده را به دست شما برساند. اما برای اطلاع دقیق از زمان تحویل بار می‌توانید، از کارشناسان مربوطه در این مورد جویا شوید.

  1. نحوه ارسال بار تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان به چه صورت است؟

ارسال بار به دو صورت ارسال از انبار و ارسال از کارخانه انجام می‌گیرد که اطلاع از تفاوت این سه نحوه ارسال، پیش از خرید ضروری است و اطلاعات لازم را در این مورد می‌‌توانید از کارشناسان فروش آهن‌رسان کسب کنید.

  1. تیرآهن ۱۸ ذوب آهن اصفهان در چه سازه‌هایی کاربرد دارد؟

یکی از ویژگی‌های برتر تیرآهن ۱۸ اصفهان نسبت به سایزهای کوچک‌تر، استقامت و مقاومت خمشی بالای آن است که موجب تحمل زیاد دربرابر وزن سازه می‌شود. بنابراین گزینه مناسبی برای سازه‌های مرتفع و چندطبقه به شمار می‌رود.

نظرات شما

1 review for قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان

  1. yaser

    درود. تفاوت تیرآهن ۱۸ اصفهان با سایز ۱۴ همین کارخانه چیست؟ آیا صرفا در وزن تفاوت دارند ؟

    • آهن رسان

      بله در وزن و ابعاد با هم فرق دارند و به تبع آن از نظر تحول بار نیز با هم فرق دارند

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *