قیمت تیرآهن 20 اصفهان

38,350 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

استاندارد

سایز

طول

واحد فروش

وزن کالا

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت تیرآهن 20 اصفهان ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ 38,350 0%
قیمت تیرآهن 20 اصفهان ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ 38,350 80.13%
قیمت تیرآهن 20 اصفهان ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ 21,290 99.71%
قیمت تیرآهن 20 اصفهان ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ 7,350,000 0.68%
قیمت تیرآهن 20 اصفهان ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ 7,300,000 0%
قیمت تیرآهن 20 اصفهان ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ 7,300,000 0%
قیمت تیرآهن 20 اصفهان ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ 7,300,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت تیرآهن 20 اصفهان

در تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۲

برابر با 38,350 تومان می باشد

قیمت تیرآهن ۲۰ برای بسیاری از افراد فعال در حوزه آهن‌آلات اهمیت زیادی دارد. در بازار آهن‌آلات، تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان با عنوان تیرآهن بال نیم پهن موازی و نام‌های تیرآهن ۲۰ ذوب، تیر ۲۰ ذوبی، تیرآهن ۲۰ اصفهان نیز شناخته می‌شود. تیرآهن ۲۰ یا تیرآهن IPE 20 اصفهان یکی از محصولات باکیفیت و پرطرفدار در ساختمان‌سازی است که به‌طور گسترده برای ساخت سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول به دلیل وزن بالایی که دارد، باعث افزایش استحکام و دوام ساختمان می‌شود و در سازه‌های بزرگ مورد استفاده بیشتری دارد. در ایران کارخانه‌های زیادی آهن ۲۰ را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند و شما می‌توانید با توجه به موقعیت جغرافیایی و قیمت آهن، محصول مورد نظر خود را از آهن‌رسان خریداری کنید. آهن‌رسان یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه‌های فروش انواع آهن‌آلات در شرق کشور است که طیف وسیعی از انواع مقاطع فولادی چون تیرآهن، ورق، میلگرد، پروفیل، نبشی، ناودانی، لوله و … را در سراسر ایران عرضه می‌کند.

قیمت تیرآهن ۲۰ اصفهان

عوامل متعددی بر قیمت تیرآهن در بازار مؤثرند که با توجه به این عوامل قیمت تیرآهن اصفهان نوسان‌های افزایشی یا کاهشی را تجربه می‌کند. قیمت تیرآهن ۲۰، با توجه به وزن تیرآهن ۲۰، کارخانه تولیدکننده و نرخ ارز نوسان دارد. به‌طورکلی قیمت این محصول علاوه‌بر وزن و طول شاخه‌ها به موارد بسیار دیگری چون استانداردهای تولیدی تیرآهن، میزان عرضه و تقاضا، عرضه تیرآهن اهواز در تالار بورس کالا، شرایط سیاسی و اقتصادی جامعه، میزان ساخت‌وساز، کرایه حمل‌ونقل و … نیز بستگی دارد. به هر اندازه که برخی از این پارامترها بیشتر باشد، قطعاً برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

قیمت تیرآهن ۲۰ اصفهان امروز

شما می‌توانید قیمت تیرآهن ۲۰ اصفهان امروز را به صورت روزانه در سایت آهن‌رسان مشاهده کنید. برای اطلاع از لیست قیمت تیرآهن ۲۰ کافیست به صفحه قیمت تیرآهن اصفهان بروید تا جدول قیمت تیرآهن اصفهان را ببینید و بهترین انتخاب را برای نیازهای ساختمانی و صنعتی خود داشته باشید. ضمناً در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهامی در مورد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع تیرآهن اصفهان و قیمت انواع مقاطع فولادی می‌توانید از طریق ( ۳۱۹۱۶ ☎) با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت روز تیرآهن ۲۰ اصفهان

بازار مقاطع فولادی با تغییر قیمت دلار و قیمت مواد اولیه نوسانات بسیاری را تجربه می‌کند. قیمت روز تیرآهن ۲۰ اصفهان نیز از این موضوع مستثنی نیست و تحت‌تأثیر این عوامل تغییر می‌کند. این تغییرات، قیمت تیرآهن اصفهان در بازار آهن تهران را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. نوسانات و تغییرات دائمی بازار آهن‌آلات و قطعات ساختمانی باعث شده تا قیمت هر شاخه تیرآهن ۲۰ اصفهان همواره در حال تغییر باشد. چنانچه برای خرید قطعات مورد نیاز خود به فکر پیدا کردن یک مرجع مناسب و دقیق برای اطلاع از قیمت تیرآهن ۲۰ اصفهان امروز هستید، می‌توانید در سایت و شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان این اطلاعات را کسب کنید.

قیمت تیرآهن 20 اصفهان | آهن رسان

 

خرید تیرآهن ۲۰ اصفهان

در زمان خرید تیرآهن ۲۰، توجه به یکسری پارامترهای مهم و ضروری باعث می‌شود که شما بتوانید خرید مناسب، کاربردی و در عین‌حال مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. برای خرید این محصول به وزن شاخه، استاندارد به‌کاررفته، جنس و نوع آلیاژ و بسیاری از پارامترهای دیگر توجه ویژه داشته باشید. برای خرید، می‌توانید با شماره (۳۱۹۱۶) تماس بگیرید، راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید و در نهایت نسبت به خرید تیرآهن ۲۰ اقدام کنید.

توجه داشته باشید که قیمت هر شاخه تیرآهن اصفهان، بر اساس سایز قابل تغییر است. به‌طوری‌که قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان با قیمت تیرآهن ۲۰ اصفهان متفاوت است. علت این امر، تفاوت در وزن هر یک از این‌ تیرآهن‌هاست. باتوجه‌به این تفاوت وزن، قیمت روز آهن اصفهان با وزن و سایز بالاتر‌، بیشتر خواهد بود. برای مثال، قیمت تیرآهن ۲۰ اصفهان از قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان بیشتر، و از قیمت تیرآهن ۲۲ اصفهان کمتر است.

مشخصات فنی تیرآهن ۲۰ اصفهان

تیرآهن‌ها در استانداردهای IPE، INP، IPB یا تیرآهن H تولید می‌شوند. تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان دارای استاندارد IPE (محصول مشترک اروپا و ایران) است. واحد فروش تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان به صورت شاخه‌ای یا کیلوگرم است که معمولاً فروش به صورت شاخه‌ای رایج‌تر است. طول هر شاخه تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان ۱۲ متر و وزن تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان به دو صورت شاخه‌ای یا کیلوگرم محاسبه می‌شود. تیرآهن ۲۰ دارای بال‌های موازی با ضخامت ثابت است که مقاومت بالایی در برابر ارتعاش دارد.

وزن تیرآهن ۲۰ اصفهان

بدیهی است که با افزایش سایز تیرآهن، وزن محصول هم بیشتر می‌شود و یکی از علت‌های مقاومت بیشتر سایزهای بزرگ‌تر تیرآهن نیز، همین مسئله است. وزن یکی از معیارهای مهم تعیین قیمت محسوب می‌شود. وزن آهن ۲۰ اصفهان را می‌توان با استفاده از جدول اشتال و فرمول محاسبه کرد و هم از جدول وزن تیرآهن اصفهان بهره برد. اما به صورت کلی وزن تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان حدود ۲۷۰ کیلوگرم است.

کاربرد تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان

تیرآهن ۲۰ اصفهان به دلیل اینکه وزن بالایی دارد، معمولاً در سازه‌هایی با عظمت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تیرآهن به عنوان یک پروفیل اساسی ساختمانی است که به دلیل تحمل وزن کلی ساختمان برای طبقات زیرین ساختمان استفاده می‌شود و همچنین دارای کاربردهای زیر در ساختمان است:

  1. ساخت ستون، خرپا، راه‌پله، سکو و نعل درگاهی سازه‌ها
  2. برای پوشش سقف‌ها
  3. برای ساخت اسکلت‌های فلزی سازه
  4. مناسب برای تیرهای اصلی و فرعی
  5. پُرکاربرد در ساخت پل‌های تیرآهن لانه‌زنبوری

قیمت تیرآهن 20 اصفهان - تیرآهن 20 | آهن رسان

 

مزایای استفاده تیرآهن ۲۰ اصفهان

همان‌طور که قبلاً بیان کردیم، کارخانه ذوب آهن اصفهان با تولید و عرضه انواع تیرآهن‌های مستحکم و با دوام، یکی از بهترین و مطرح‌ترین کارخانه‌های تولیدی مقاطع فولادی در عرصه تولید تیرآهن است. بنابراین انواع تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان از کیفیت‌های بالایی برخوردارند و بهترین انتخاب برای استفاده در سازه‌های شما مشتریان محترم می‌باشند. اما استفاده از انواع تیرآهن ذوب آهن اصفهان مزایای قابل توجه دیگری هم دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد.

  1. استحکام بنای سازه

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای هر سازه مسکونی و تجاری، پایه‌های ساختمانی آن است. اگر در پایه‌های هر سازه‌ای از تیرآهن مناسب و مستحکم استفاده نشود، کار ساخت‌وساز نمی‌تواند به‌درستی ادامه پیدا کند. لذا بالا بودن کیفیت تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت است که موجب می‌شود وزن تیرآهن اصفهان نسبت به وزن سایر تیرآهن‌های تولیدی دیگر مجموعه‌ها مقداری بالاتر باشد و در نهایت موجب دوام بالای محصولات این کارخانه می‌شود.

  1. جلب اعتماد مشتریان

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از انواع تیرآهن اصفهان در هر سازه‌ای و برای هر سازنده‌ای، دیده شدن اسکلت سازه است که توسط کارفرما جهت پیش‌فروش می‌تواند بسیار مفید باشد. به این صورت که وقتی سازه با تیرآهن قوی ساخته شود تمامی زیربنای سازه نمایان است و مشتری می‌تواند اعتماد بیشتری جهت استفاده از متریال مرغوب به کارفرما داشته باشد.

  1. صرفه اقتصادی

تیرآهن‌ها هم مانند سایر محصولات از نظر کیفیت دسته‌بندی می‌شوند و بسته به کیفیت‌شان درساختمان‌های صنعتی و غیرصنعتی، پل‌سازی، اسکلت فلزی ساختمان‌ها و … استفاده می‌شوند و علاوه‎بر ایجاد استحکام در سازه‌ها و اشغال فضای کم و همچنین امکان توسعه در صورت لزوم، از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند.

مزایای خرید تیرآهن ۲۰ اصفهان در آهن‌رسان

در شرکت آهن‌رسان امکان خرید متنوع کلیه محصولات مقاطع فولادی را دارید. در آهن‌رسان این امکان برای شما فراهم است که محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان را به‌صورت تلفنی بخرید یا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید تا کارشناسان فروش ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و مراحل نهایی ثبت سفارش را انجام دهند. ضمناً این نکته را هم در نظر داشته باشید که پس از خرید محصولات با کیفیت مجموعه تولیدی ذوب آهن اصفهان در آهن‌رسان از مزیت ارسال محصول مورد نظر در کمترین زمان ممکن نیز بهره‌مند خواهید شد.

پس شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به سفارش تیرآهن ۲۰ کارخانه ذوب آهن اصفهان اقدام کرده و از قیمت، کیفیت و دوام این مقاطع فولادی مطمئن باشید. چرا که این مجموعه همواره به دنبال جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان محترم بوده و با ارائه انواع محصولات باکیفیت در تلاش است تا بهترین خدمات را برای شما ارائه دهد.

جمع‌بندی

یکی از سازه‌های فلزی پرکاربرد در ساخت ساختمان‌ها و دیگر صنایع تیرآهن‌ها هستند. با توجه به اهمیت سازه‌ها و فشارهایی که از سمت دیگر مصالح به آن وارد می‌شود، میزان استحکام و مقاومت تیرآهن نقش مهمی در ایمنی و امنیت ساختمان ایفا می‌کند. به همین دلیل از تیرآهن ۲۰ اصفهان که وزن مناسبی دارد و دارای مقاومت خمشی بسیار بالاست، در سازه‌ها استفاده می‌شود. کارخانه تیرآهن اصفهان از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان انواع تیرآهن در سطح کشور است که با تولید و عرضه مستقیم بهترین تیرآهن‌های مقاوم و با کیفیت از جمله تیرآهن ۲۰ اصفهان توانسته است نقش مهمی در بازار مقاطع فولادی و آهن‌آلات ایفا کند. از این رو برای خرید تیرآهن ۲۰ به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانید این محصول را از سایت آهن‌رسان سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز آن را دریافت کنید و پروژه ساخت‌وساز خود را آغاز کنید.

قیمت تیرآهن 20 ذوب آهن اصفهان | آهن رسان

سوالات متداول

  1. چگونه از قیمت تیرآهن ۲۰ اصفهان امروز مطلع شوم؟

قیمت تیرآهن نمره ۲۰، متأثر از عوامل گوناگونی در بازار آهن به صورت روزانه تغییر می‌کند. بنابراین شما می‌توانید برای استعلام فوری و دقیق قیمت تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان امروز با کارشناسان ما (۳۱۹۱۶) تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

  1. برای استعلام قیمت لحظه‌ای تیرآهن ۲۰ اصفهان از سایت آهن‌رسان چه کنم؟

در سایت آهن‌رسان، قیمت تمامی مقاطع فولادی از جمله تیرآهن اصفهان در تمامی سایزهای ۱۲،۲۰،۱۶،۱۸ و … ارائه شده و شما می‌توانید در کسری از ثانیه از تمامی قیمت این محصولات مطلع شوید. علاوه‌براین در شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان نیز قیمت‌های روز انواع مقاطع فولادی درج می‌شود.

  1. چگونه می‌توانم تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان را از آهن‌رسان بخرم؟

برای خرید انواع تیرآهن اصفهان و سایر محصولات فولادی در آهن‌رسان می‌توانید به دو روش تلفنی و ثبت سفارش اینترنتی در سایت، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

  1. بهترین سایت برای اطلاع از قیمت تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان و خرید تیرآهن ۲۰ ذوب آهن اصفهان کدام سایت است؟

بهترین سایت برای خرید مقاطع فولادی، سایتی است که محصولات خود را از معتبرترین برندها و با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند. شرکت آهن‌رسان علاوه‌بر سابقه درخشان بیش از ۳۰ سال حضور حرفه‌ای خود در بازار آهن‌آلات؛ مشتری مداری و حفظ کیفیت محصولات را رسالت اصلی تجارت خود بنا نهاده و همواره بهترین محصولات را برای شما مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت تیرآهن 20 اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *