قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز

29,250 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

استاندارد

سایز

طول

واحد فروش

وزن کالا

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 29,250 0%
قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ 29,250 0%
قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ 29,250 1.28%
قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ 29,630 0%
قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ 29,630 0%
قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ 29,630 0%
قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ 29,630 0.92%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز

در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 29,250 تومان می باشد

قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان تابع فاکتورهای مختلفی چون قیمت مواد اولیه، وزن تیرآهن، کارخانه تولیدکننده، قیمت دلار، کیفیت تیرآهن، میزان عرضه و تقاضا، میزان ساخت‌وساز، عرضه این محصول در بورس کالا، هزینه‌ حمل‌ونقل و … است که با توجه به این عوامل نوسان‌های افزایشی یا کاهشی را تجربه می‌کند. به همین دلیل اطلاع از قیمت تیرآهن اصفهان به صورت روزانه برای کسانی‌که در این بازار فعالیت دارند، بسیار مهم است. بدین منظور شما می‌توانید هر روزه صفحه قیمت تیرآهن سایت آهن‌رسان را چک کنید.

به صورت کلی معمولاً قیمت آهن در کارخانه‌های معروف از جمله ذوب آهن اصفهان از سایرین بالاتر است اما از نظر کیفیت و استانداردها تفاوت های کمی در محصولات وجود دارد که با توجه به این پارامترها قیمت این محصول متفاوت بیان می‌شود. در کل محصول از نظر کیفیت و وزن در استفاده توسط مهندسین مورد توجه قرار می گیرد. محصولاتی زیاد کاربرد دارند که در موارد گوناگون کارایی بالایی داشته باشند. قیمت آهن ۲۴ اصفهان نیز به دلیل کارایی بالایی که دارد بیشتر مورد جستجو قرار می گیرد و خرید و فروش بالایی دارد. برای مثال، قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان با استاندارد IPE با قیمت روز تیرآهن ۲۴ دیگر کارخانه‌های تولیدی متفاوت است.

قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز

قیمت تیرآهن ۲۴ مانند سایر مقاطع فولادی در طول روز یا هفته ممکن است با فراز و نشیب‌هایی همراه باشد. بنابراین لازم است که از روند قیمتی این محصول به‌صورت روزانه اطلاع داشته باشید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن، تیرآهن ۲۴ اصفهان را بخرید. اطلاع از قیمت روز تیرآهن ۲۴ می‌تواند به شما کمک کند که خرید تیرآهن ۲۴ را با آگاهی بیشتری انجام دهید. برای اطلاع از قیمت تیرآهن ذوب آهن ۲۴ بنگاه اصفهان، سایت آهن‌رسان و شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در نظر داشته باشید قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان در مقایسه با قیمت تیرآهن ۲۲ اصفهان، به دلیل وزن بیشتر هر شاخه، کمی بالاتر و در مقایسه با قیمت تیرآهن ۲۷ اصفهان به دلیل وزن کمتر، کمی پایین‌تر است.

قیمت تیرآهن 24 اصفهان امروز | آهن رسان

قیمت روز تیرآهن ۲۴ اصفهان

از آنجایی‌که تیرآهن ۲۴ اصفهان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین زیرساخت‌های هر سازه‌ای است، لذا اطلاع از قیمت روز تیرآهن ۲۴ اصفهان برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. اگر به دنبال خرید تیرآهن ۲۴ هستید، باید به نکات و پارامترهایی مهمی مانند کارخانه تولیدکننده، سطح کیفی این محصول، آلیاژ به‌کاررفته و همچنین نوع آن توجه داشته باشید. برای اطلاع از قیمت روز تیرآهن ۲۴ اصفهان و دیگر سایزهای تیرآهن اصفهان می‌توانید صفحه قیمت تیرآهن اصفهان را مشاهده کرده تا سایز و مشخصات کامل و قیمت آهن ۲۴ اصفهان امروز را در جداول آن مشاهده کنید.

خرید تیرآهن ۲۴ اصفهان

آنچه دلیلی بر نیاز به خرید تیرآهن ۲۴ اصفهان و ضرورت استفاده از آن می‌شود، کیفیت، مقاومت و دوام بالای این محصول در برابر فشار نیروهای مختلف است. خرید این محصول برای پروژه‌های صنعتی و ساختمانی که دوام و استحکام حرف اول را می‌زند، اهمیت بسزایی دارد. برای خرید این محصول از آهن‌رسان ۳ راه پیش‌رو دارید:

  1. تماس تلفنی با کارشناسان فروش ما (۳۱۹۱۶)، دریافت مشاوره و سپس خرید تیرآهن ۲۴ اصفهان
  2. ثبت سفارش تیرآهن ۲۴ اصفهان در فرم‌های مخصوص ثبت سفارش
  3. برقراری ارتباط از طریق چت آنلاین سایت یا شبکه‌های اجتماعی و ثبت سفارش محصول

تمامی مراحل پس از ثبت سفارش برعهده تیم فروش آهن‌رسان بوده و پس از بررسی نهایی پیش فاکتور برای شما ارسال خواهد شد تا خرید نهایی شما انجام شود.

مشخصات فنی تیرآهن ۲۴ اصفهان

تیرآهن ۲۴ اصفهان براساس واحد کیلوگرم یا شاخه‌ای به فروش می‌رسد. اما فروش این تیرآهن به صورت شاخه‌ای رایج‌تر است. طول هر شاخه تیرآهن ۲۴ اصفهان ۱۲ متر، ارتفاع آن ۲۴ سانتی‌متر و وزن تیرآهن ۲۴ اصفهان معادل ۳۷۰ کیلوگرم است. هر چه وزن تیرآهن ۲۴ اصفهان افزایش یابد، مقاومت آن هم بیشتر می‌شود. در نتیجه در برابر فشارهای احتمالی وارده از سوی سازه مقاوم‌تر است.

انواع کاربرد تیرآهن ۲۴ اصفهان

از آنجایی‌که تیرآهن ۲۴ دارای وزن بالایی است، لذا از مقاومت بالاتری برخوردار است و آسیب‌پذیری کمتری در برابر هرگونه فشار احتمالی را دارد. از تیرآهن ۲۴ اصفهان در موارد سازه‌های حجیم و سنگین، پروژه‌های صنعتی و ساختمانی، پوشش سقف‌ها و ساخت پُل‌های لانه‌زنبوری، اجرای انواع ستون، خرپا، نعلی، انواع پایه، اسکلت یا بدنه سازه و نصب انواع تیر استفاده می‌شود.

قیمت تیرآهن 24 اصفهان | آهن رسان

 

جمع‌بندی

انواع تیرآهن به دلیل استقامت بسیار بالایی که در برابر فشار نیروهای مختلف از خود نشان می‌دهند، یکی از پرمصرف‌ترین عناصر موجود در صنعت ساخت‌وساز هستند. در این میان تیرآهن ۲۴ جایگاهی بسیار ویژه در صنعت ساخت‌وساز دارد و باعث شده تا طراحی و اجرای درصد زیادی از پروژه‌‎های ساختمانی، وابسته به تولید و فروش این محصول باشد.

در بازار تولید فولاد و تیرآهن ایران، شرکت‌های زیادی مثل ذوب آهن اصفهان، فولاد اهواز و فایکو حضور دارند. ولی شرکت‌های بزرگی مثل ذوب آهن اصفهان، بالاترین سطح کیفیت محصولات تولیدی را تولید کرده و از بالاترین تنوع در اقلام تولیدی نیز برخوردار هستند. در حال حاضر انواع تیرآهن اصفهان از سایز ۱۲ تا سایز ۳۰ و بر اساس استاندارد جدول اشتال، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تیرآهن ۲۴ اصفهان در مقایسه با تیرآهن ۲۴ تولیدی سایر تولیدکنندگان ایرانی، قیمت بالاتری دارد، چراکه دارای وزن و کیفیت بالاتری است که در پروژه‌های عمرانی کاربرد فراوانی دارد.

بررسی سطح کیفی و قیمت تیرآهن ۲۴ ذوب آهن اصفهان، از مهمترین اولویت‌های خریداران است که شرکت آهن‌رسان با هدف مشتری مداری و حفظ کیفیت محصولات، کلیه مقاطع فولادی و محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه از معتبرترین کارخانه‌جات خریداری کرده و با مناسب‌ترین قیمت و سریع‌ترین زمان به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان فروش ما با شماره (۳۱۹۱۶) تماس بگیرید. همچنین اگر می‌خواهید به صورت روزانه قیمت تیرآهن ۲۴ ذوب آهن اصفهان و لیست قیمت سایر محصولات فولادی دیگر را در گوشی تلفن همراه، تبلت یا رایانه خود مشاهده کنید؛ سایت آهن‌رسان و شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید تا آخرین قیمت تیرآهن را در سایزهای مختلف و کارخانه‌های مطرح در سایت ببینید.

سوالات متداول

  1. چگونه از قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان، مطلع شوم؟

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان به صفحه قیمت تیرآهن اصفهان رفته و قیمت این محصول و سایر محصولات مشابه را ببینید.

  1. آیا قیمت تیرآهن اصفهان ۲۴ در سایت بروز است؟

بله، از آنجا که نرخ این محصول به صورت روزانه دچار نوسان می‌شود، کارشناسان سایت قیمت روز آهن‌آلات اصفهان را در سایزهای ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و… را به صورت روزانه بروزرسانی می‌کنند.

  1. چگونه می‌توانم تیرآهن ۲۴ اصفهان را از آهن‌رسان بخرم؟

برای خرید تیرآهن ۲۴ اصفهان و سایر محصولات فولادی در آهن‌رسان می‌توانید به دو روش تلفنی و ثبت سفارش اینترنتی در سایت، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

  1. بعد از ثبت سفارش تیرآهن ۲۴ اصفهان، زمان تحویل بار چقدر خواهد بود؟

زمان تحویل بار به عوامل بسیار زیادی چون حجم خرید شما، محل تحویل بار و … بستگی دارد؛ اما آهن‌رسان همواره در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیرآهن خریداری شده را به دست شما برساند. اما برای اطلاع دقیق از زمان تحویل بار می‌توانید، از کارشناسان مربوطه در این مورد جویا شوید.

  1. نحوه ارسال بار تیرآهن ۲۴ اصفهان به چه صورت است؟

ارسال بار به دو صورت ارسال از انبار و ارسال از کارخانه انجام می‌گیرد که اطلاع از تفاوت این دو نحوه ارسال، پیش از خرید ضروری است و اطلاعات لازم را در این مورد می‌‌توانید از کارشناسان فروش آهن‌رسان کسب کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت تیرآهن ۲۴ اصفهان امروز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *