قیمت تیرآهن 24 فایکو

28,800 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

سایز

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت تیرآهن 24 فایکو ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 28,800 0%
قیمت تیرآهن 24 فایکو ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 28,800 0%
قیمت تیرآهن 24 فایکو ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 28,800 0%
قیمت تیرآهن 24 فایکو ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 28,800 0%
قیمت تیرآهن 24 فایکو ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 28,800 0%
قیمت تیرآهن 24 فایکو ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 28,800 1.05%
قیمت تیرآهن 24 فایکو ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ 28,500 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت تیرآهن 24 فایکو

در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 28,800 تومان می باشد

شرکت فولاد البرز ایرانیان که به‌صورت اختصاری با عنوان «فایکو» هم شناخته می‌شود، یکی از تأمین‌کنندگان محصولات فولادی کشور از جمله میلگرد، تیرآهن و نبشی است. یکی از کاربردی‌ترین محصولات فولادی کارخانه فایکو، تیرآهن ۲۴ است که با توجه به ضخامت و استانداردهایی که برای تولید آن در نظر گرفته شده، در ساخت ستون، خرپا، نعل و پوشش سقف ساختمان کاربرد دارد. قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو هم مثل سایر مقاطع فولادی تابع نوسانات قیمت آهن، نرخ جهانی آهن، نرخ شمش فولاد و سایر عوامل مؤثر است. برای استعلام قیمت و خرید تیرآهن ۲۴ فایکو می‌توانید از طریق وب‌سایت آهن رسان یا شماره‌تلفن ۰۵۱۳۱۹۱۶ اقدام کنید.

عدم ارائه قیمت ثابت برای تیرآهن ۲۴ فایکو مثل بسیاری از اقلام مصرفی جوجود در بازار باعث شده است که مشتریان برای گرفتن قیمت از منابع غیر رسمی استفاده کنند. در نتیجه یا تیرآهن ۲۴ فایکو را با قیمت خیلی گران‌تر خریداری می‌کنند یا برای تهیه آن باید مستقماً به کارخانه تولیدکننده بروند. شما می‌توانید با استفاده از امکان مجموعه آهن رسان، علاوه بر استعلام قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو، از همکاران ما مشاوره تخصصی هم دریافت کنید. صفحه قیمت تیرآهن ۲۴ شرکت فایکو در همین وب‌سایت به‌صورت روزانه و با نوسان قیمت در بازار آپدیت می‌شود.

قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو

اگر در مورد قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو تحقیق و جست‌وجو کنید، با اعداد و ارقامی روبه‌رو می‌شوید که فقط مختص امروز هستند. به‌عبارت ساده‌تر، قیمت تیرآهن فایکو در امروز به‌دلیل نوسان روزانه و شدیدی که دارد، با قیمت فردا و روزهای دیگر تفاوت زیادی خواهد داشت. عوامل مهمی روی قیمت و نوسان قیمتی تیرآهن فایکو تاثیر می‌گذارند که از جمله آن‌ها می‌توان به نوسان دلار، هزینه سرباز کارخانه‌ها، هزینه تأمین مواد اولیه و سوخت اشاره کرد.

از طرفی، عوامل مهمی هم مثل ابعاد، ضخامت، وزن و استانداردهای تولید تیرآهن ۲۴ وجود دارند که روی قیمت تیرآهن فایکو تاثیر مستقیم می‌گذارند. در حال حاضر، تیرآهن ۲۴ فایکو در شاخه‌های ۱۲ متری، با وزن ۳۵۰ کیلوگرم و سایر ۲۴ سانتی‌متری یا ۲۴۰۰ میلی‌تری در بازار به‌فروش می‌رسد. همچنین، استاندارد کلی برای تولید این محصول فولادی IPE است که با توجه به استانداردهای ملی و جهانی رعایت می‎شود.

خرید تیرآهن ۲۴ فایکو

شما مشتری عزیز می‌توانید از طریق ۲ روش زیر برای ثبت سفارشتان اقدام کنید:

  1. دریافت مشاوره تخصصی، استعلام قیمت و خرید تلفنی: با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶ می‌توانید علاوه بر استعلام قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو در همین لحظه، مشاوره تخصصی در مورد حجم خرید تیرآهن برای تکمیل پروژه‌تان هم دریافت کنید.
  2. استعلام قیمت و خرید آنلاین: یکی دیگر از روش‌های سریع و بدون نیاز به حضور فیزیکی برای خرید تیرآهن ۲۴ فایکو، استفاده از گزینه‌های ثبت سفارش خرید در صفحات وب‌سایت مجموعه ما است. نکته جالب در مورد خرید انلاین تیرآهن فایکو در آهن رسان، دسترسی به نمودارهای تاریخچه قیمت محصول و فهرست قیمت امروز است. با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانید هوشمندانه تصمیم بگیرید و با هزینه کم‌تری پروژه خود را تکمیل کنید.

مشخصات تیرآهن ۲۴ فایکو

تیرآهن ۲۴ فایکو به‌دلیل اینکه با در نظر گرفتن استاندارد IPE، INP و IPB تولید می‌شود، استحکام بالایی دارد و همیشه به‌عنوان اساسی‌ترین پروفیل ساختمانی به‌شمار می‌رود. وزن این محصول فولادی برابر با ۳۵۰ کیلوگرم است و تقریباً سنکین‌تر از سایر تیرآهن‌های تولیدشده توسط برندهای دیگر محسوب می‌شود.

سایز تیرآهن ۲۴ فایکو، برابر با ۲۴۰۰ میلی‌متر یا ۲۴ سانتی‌متر است و با توجه به ضخامت بالایی که دارد، بهترین گزینه برای پوشش سقف سازه‌های مقاوم در نظر گرفته می‌شود. این تیرآهن با استانداردهای تیرآهن H در کارخانه البرز ایرانیان وارد خط تولید روزانه می‌شود و بعضی از مشتریان آن را با عنوان «تیرآهن ۲۴ فولاد البرز ایرانیان»، «تیر ۲۴ فایکو» و «تیرآهن ۲۴ فولاد فایکو» هم می‌شناسند.

مزایای خرید تیرآهن ۲۴ فایکو از آهن رسان

برای آشنایی بیشتر با مزایای خرید غیر حضوری از آهن رسان به موارد منحصربه‌فرد زیر توجه کنید:

  • استعلام تلفنی قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو و سایر محصولات فولادی
  • ارتباط با کارشناس فروش در همه صفحات وب‌سایت
  • امکان مشاهده تاریخچه قیمتی محصولات فولادی در روزهای اخیر
  • امکان دسترسی به قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو امروز و مقایسه با سایر برندها
  • پرداخت هزینه سفارش پس از تحویل بار در محل تعیین‌شده توسط مشتری
  • ارائه برگه آنالیز محصول و فاکتور خرید
  • امکان پرداخت اقساطی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با چک

عوامل مؤثر روی قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو

مطمئناً این پرسش برایتان مطرح شده است که چرا قیمت تیرآهن فایکو دچار نوسان شدید و روزانه است. مهم‌ترین عوامل مؤثر روی قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو عبارت‌اند از:

  • نوسان قیمت دلار
  • نوسان نرخ جهانی آهن و شمش فولاد
  • نوسان قیمت نبشی
  • مقدار عرضه و تقاضا در بازار ایران
  • رقابت برندها و کارخانه‌های تولیدکننده
  • کیفیت و استانداردهای بین‌المللی برای تولید تیرآهن ۲۴ فایکو
  • افزایش هزینه‌های تأمین مواد اولیه
  • افزایش هزینه‌های تأمین سوخت
  • شرایط آب‌وهوای برای واردات مواد اولیه از جمله شمش فولاد

کاربرد تیرآهن ۲۴ فایکو در صنایع وابسته

تیرآهن ۲۴ فایکو، یکی از تیرآهن سنگین‌‌وزن موجود در بازار است که در صنایع مختلف به‌کار می‌رود. این تیرآهن دارای ویژگی‌های مهمی است که علاوه بر ساختمان‌سازی در صنایع وابسته دیگر هم کاربرد دارد. از مهم‌ترین کاربردهای این محصول فولادی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • ساخت ستون، نعل درگاه، خرپا و پوشش سقف در ساختمان
  • پل‌سازی
  • ساخت پل‌های صنعتی قدرتمند و مستحکم
  • ساخت اسکله‌ها و سکوهای شناور برای اهداف تجاری

استعلام قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو امروز

نکته جالب در مورد خدمات بی‌حدوانتهای مجموعه آهن رسان، امکان استعلام قیمت و خرید تیرآهن ۲۴ فایکو از طریق اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی است. در حال حاضر، کانال قیمت آهن مشهد در اپلیکیشن تلگرام به‌صورت روزانه توسط کارشناسان و متخصصان بازار آهن در آهن رسان آپدیت می‌شود. برای دسترسی به این کانال اطلاع‌رسانی کافی است که آیدی @ahanresan را در اپلیکیشن تلگرام جست‌وجو کنید و در آن عضو شوید.

سؤالات متداول

قیمت تیرآهن ۲۴ فایکو امروز دقیقاً چند است؟

قیمت تیرآهن فایکو در امروز به‌دلیل نوسان روزانه و شدیدی که دارد، با قیمت فردا و روزهای دیگر تفاوت زیادی خواهد داشت. بهترین روش برای استعلام قیمت، تماس با کارشناسان فروش در آهن رسان یا مراجعه به جدول‌های قیمتی وب‌سایت است.

قیمت تیرآهن فایکو را از کجا استعلام بگیرم؟

با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶ یا ورود به بخش تیرآهن و نبشی در وب‌سایت آهن رسان، می‌توانید قیمت لحظه‌ای محصولات فولادی را استعلام بگیرید.

بعد از ثبت سفارش خرید تیرآهن ۲۴ فایکو، بار در عرض چند روز تحویل داده می‌شود؟

 زمان تحویل بار به حجم خرید، محل تحویل بار و عوامل دیگری بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر در مورد تعداد روزهای تحویل بار در شهر مورد نظرتان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه خرید تیرآهن فایکو، شاخه‌ای است یا کیلویی؟

خرید محصولات فولادی در آهن رسان از جمله تیرآهن ۲۴ فایکو هم به‌صورت شاخه‌ای و هم کیلویی امکان‌پذیر است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت تیرآهن 24 فایکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *