قیمت ورق برنج

قیمت ورق برنج
بروزرسانی : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
عنوان محصول
ضخامت
قیمت
0.3 میلی متر

409,000 تومان

0.3 میلی متر

450,000 تومان

0.5 میلی متر

409,000 تومان

0.5 میلی متر

450,000 تومان

0.6 میلی متر

409,000 تومان

0.6 میلی متر

450,000 تومان

0.7 میلی متر

409,000 تومان

0.7 میلی متر

450,000 تومان

0.8 میلی متر

450,000 تومان

1 میلی متر

450,000 تومان

1 میلی متر

450,000 تومان

2 میلی متر

450,000 تومان

3 میلی متر

450,000 تومان

بهترین قیمت ورق برنجی را از ما بخواهید

قبل از خرید از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

استعلام قیمت
دریافت پیش فاکتور
انتخاب نحوه پرداخت
بارگیری و تعیین نرخ حمل
تسویه نهایی و ارسال بار

قیمت ورق برنجی به عوامل متعددی چون ضخامت و ابعاد ورق، میزان مواد اولیه مصرفی، مشخصات فنی، نوع پوشش سطحی، تعداد و حجم ورق‌های مورد نیاز و شرایط بازار بستگی دارد. برای تعیین قیمت دقیق ورق برنجی و قیمت آهن امروز، بهترین راه این است که سایت و شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان را به صورت روزانه بررسی کنید یا از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان ما (31916☎) و ذکر مشخصات دقیق نیاز خود قیمت ورق برنج امروز را جویا شوید. همچنین اگر قصد استعلام قیمت ورق برنج کیلویی یا قیمت ورق برنجی پامنار را دارید، مشاوران ما می‌توانند با بررسی نیازهای شما، قیمت مناسبی ارائه دهند و شما را در انتخاب بهترین ورق برای پروژه خود راهنمایی کنند. توجه داشته باشید که قیمت‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کنند، بنابراین بهتر است قبل از خرید، قیمت ورق را استعلام کنید.

قیمت ورق برنجی

بدون‌شک زمانی‌که قصد خرید ورق برنج را دارید، برای خرید بهتر با قیمت مقرون‌به‌صرفه بهتر است قبل از خرید، تحقیق و بررسی‌های لازم را در مورد قیمت و کیفیت ورق انجام دهید. در سایت آهن‌رسان شما می‌توانید به 3 روش از قیمت روز ورق برنج مطلع شوید. این روش‌ها عبارتند از:

  1. استعلام تلفنی قیمت ورق برنجی از کارشناسان فروش آهن‌رسان
  2. استعلام اینترنتی قیمت ورق فلز برنج از چت آنلاین سایت و شبکه‌های اجتماعی
  3. مراجعه به صفحه قیمت ورق برنج مشهد و مشاهده جداول قیمت‌ها

قیمت ورق برنج

ورق برنجی از ترکیب عناصر برنج، روی و مس تشکیل شده و یکی از پر کاربردترین ورق‌ها در صنایع مختلف است. هرچه مقدار مس بیشتر باشد فلز انعطاف‌پذیری بالاتری دارد و رنگ آن نیز زردتر است اما هرچه مقدار روی در این آلیاژ بیشتر شود، رنگ آلیاژ برنج به نقره‌ای نزدیک‌تر می‌شود. برنج در زمره آلیاژها و فلزات رنگین قرار می‌گیرد. برخی برنج و برنز را با هم اشتباه می‌گیرند. اما در نظر داشته باشید:

  • ورق برنج = ترکیب مس + روی
  • ورق برنز = ترکیب مس + قلع

البته به‌غیر از این دو عنصر فلزی درصدی از عناصر و فلزات دیگر نیز در آلیاژ برنج وجود دارد. قیمت رول برنجی به ترکیب آلیاژی آن و عوامل زیاد دیگری بستگی دارد. به ورق ساخته شده از برنج، ورق برنجی گفته می‌شود که خصوصیات فنی و مکانیکی خوبی دارد.

قیمت ورق برنج کیلویی

نوسانات قیمت مواد خام و فولاد از جمله مواردی هستند که باعث نوسان قیمت فلز برنج کیلویی می‌شوند. از طرفی قیمت ارز خارجی و دلار نیز بر هزینۀ تولید فولاد و در نتیجه افزایش قیمت نهایی ورق مؤثر است. علاوه‌براین‌ها از تأثیر میزان عرضه و تقاضا بر قیمت ورق برنج کیلویی نیز نمی‌توان چشم پوشید. قاعدتاً هرچه میزان تقاضا برای ورق بیشتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بالاتر خواهد بود. کیفیت و استانداردهای ورق برنجی نیز از موارد تعیین‌کنندۀ قیمت نهایی این مقطع فولادی به شمار می‌رود.

قیمت ورق برنجی امروز – قیمت رول برنج و خرید ورق برنجی | آهن رسان

قیمت ورق برنج امروز

قیمت ورق برنجی در اصفهان یا قیمت ورق در مشهد با توجه به میزان عرضه و تقاضا می‌تواند متفاوت باشد. چراکه در این شهرها به دلیل وجود دکوراسیون داخلی و تزئینات و صنایع دستی برنجی ورق برنج بسیار استفاده می‌‎شود. و چنانچه تقاضا بیشتر از عرضه باشد، قیمت ممکن است بالا برود. از طرفی مسافت میان منطقه تولید و مصرف نیز بر قیمت ورق برنجی تأثیرگذار است. چون هزینه حمل‌ونقل ممکن است به قیمت آن افزوده شود. همچنین اگر ورق برنجی در اصفهان دارای ویژگی‌ها یا پوشش‌های خاصی باشد که در مناطق دیگر موجود نیست، ممکن است قیمت آن متفاوت باشد. علاوه‌براین‌ها میزان موجودی و تأمین ورق برنجی در اصفهان نیز تأثیرگذار است. اگر عرضه کم باشد، قیمت افزایش می‌یابد.

برای اطلاع از قیمت دقیق ورق برنجی در اصفهان یا هر منطقه دیگری، بهترین راه این است که با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا قیمت‌های بروز را برای شما ارائه دهند.

انواع رایج ورق برنجی

ورق برنجی دارای انواع مختلفی است که هر نوع آن برای کاربردهای مشخص خود مزایا و ویژگی‌های خاصی دارد و انتخاب مناسبی برای پروژه‌ها و صنایع مختلف می‌تواند باشد.

الف) انواع ورق برنجی بر اساس میزان سختی

  • ورق برنجی نرم: این ورق خاصیت انعطاف‌پذیری بالایی دارد و پرمصرف‌ترین نوع ورق برنجی است. این دسته به دو صورت ورق و کویل عرضه می‌شود.
  • ورق برنجی فنری: ورق برنج فنری دارای بیشترین میزان سختی نسبت به سایر انواع برنج‌ها بوده و در صنایع برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • ورق برنجی نیمه سخت: این ورق دارای میزان مس کمتر و انعطاف‌پذیری پایین‌تری نسبت به برنج نرم است.

ب) انواع ورق برنجی بر اساس نوع آلیاژ

  • ورق برنجی کم عیار: این ورق دارای انعطاف‌پذیری بالا و شکل‌پذیری مناسب بوده و به میزان 5 الی 20 درصد از فلز روی برخوردار است.
  • ورق برنجی پر عیار: ورق برنجی پر عیار دارای قابلیت استحکام بالایی بوده و 20 الی 40 درصد فلز روی دارد.
  • ورق برنجی دارای قلع و آلومینیوم: این ورق از میزان بالایی از عنصر قلع و آلومینیوم برخوردار بوده و مقاومت بسیار خوبی را در شرایط محیطی گوناگون از خود به نمایش می‌گذارد.
  • ورق برنجی دارای سیلیسیوم: این ورق دارای درصد بالایی از سیلیسیوم بوده و برای تولید تانکر، رادیاتور، سماور، لوله و… به کار گرفته می‌شود.

انواع برنج

  1. برنج آلفا: میزان روی کمتر از ۳۵ درصد و میزان عنصرمس بیشتر از ۶۵ درصد
  2. برنج بتا: حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد روی و ۵۰ تا ۵۵ درصد عنصر مس
  3. برنج سفید: بیشتر از ۵۰ درصد عنصر روی و کمتر از ۵۰ درصد مس
  4. برنج دوپلکس: ۳۵ درصد روی و ۵۵ تا ۶۵ درصد مس

نکته: هرچه مقدار عنصر روی در ترکیب فلر برنجی افزایش پیدا کند قابلیت چکش‌خواری و انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهد و حالت تردی پیدا می‌کند و هر چه میزان این تردی افزایش پیدا کند باید قبل از انجام کار فلز حرارت‌دهی شود تا مقداری نرم گردد.

خرید ورق برنج

سایت آهن‌رسان جهت رفاه هرچه بیشتر مشتریان در زمینه عرضه و فروش محصولات فولادی امکان خرید محصولات را به 3 صورت فراهم کرده است. بدین منظور شما می‌توانید به روش تلفنی، حضوری و ثبت سفارش اینترنتی در سایت یا از طریق چت آنلاین و دایرکت شبکه‌های اجتماعی با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده و خرید ورق برنجی را در کسری از ثانیه انجام دهید.

خصوصیات و ویژگی‌های ورق برنجی

  • قابلیت ماشین‌کاری
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و کدر شدن
  • مقاوم در برابر ضربه و زنگ‌زدگی
  • مقاوم در برابر گرما و نور خورشید
  • بدون اثر مغناطیسی و اصطکاک
  • قابل‌ بازیافت
  • رسانای خوب گرما و الکتریسیته
  • منعطف و قابلیت شکل‌پذیری بالا
  • مناسب برای عملیات ریخته‌گری

مشخصات فنی ورق برنج

  1. ضخامت ورق برنجی از 5/0 میلی‌متر تا 40 میلی‌متر است که براساس نیاز کاربران می‌تواند متفاوت تولید شود.
  2. در ترکیبات شیمیایی این ورق از فلز مس و روی استفاده شده است. وجود عنصر روی، به برنج رنگی مایل به نقره‌ای بخشیده و فلز مس آن را به رنگی مایل به طلایی درمی‌آورد.

قیمت ورق برنج اصفهان + قیمت ورق برنج باهنر + قیمت ورق برنجی پامنار | آهن رسان

کاربردهای ورق برنج

این محصول کاربردهای زیادی در صنایع دارد که از جمله آن می‌توان به استفاده از ورق برنجی در ساخت صنایع خودروسازی و لوازم خانگی و مصرفی، مهمات جنگی، صنایع برق و الکتریکی، لوله‌کشی، ساخت مغزی قفل و دستگیره‌های درب، مورد استفاده در تزئیینات و دکوراسیون به دلیل زیبایی رنگ طلایی و لوله‌کشی‌های مختلف اشاره نمود. علاوه‌براین ورق برنجی در ساخت جواهرات، هسته رادیاتور، لوازم الکتریکی، پیچ و مهره و لولا نیز استفاده می‌شود.

جمع‌بندی

آهن‌رسان یکی از معتبرترین تأمین‌کنندگان ورق برنج فلزی در بازار است که انواع ورق برنجی با مشخصات فنی متنوع و با کیفیت را به سراسر کشور ارائه می‌دهد. کارشناسان فروش آهن‌رسان می‌توانند به شما در انتخاب مناسب‌ترین نوع ورق برنجی و مناسب‌ترین قیمت خرید ورق برنجی برای نیازهای پروژه‌تان کمک کنند. لذا با توجه به خدمات پس از فروش، تنوع محصولات و تضمین کیفیت ارائه شده توسط شرکت آهن‌رسان، انتخاب این شرکت به عنوان تأمین‌کننده ورق برنجی مورد نیاز یک گزینه عالی برای خرید ورق برنجی است.

سوالات متداول

  1. لیست قیمت ورق برنجی را از کجا ببینم؟

شما می‌توانید لیست قیمت انواع ورق برنج را در این صفحه از سایت یا صفحه قیمت ورق برنجی مشهد ببینید.

  1. ورق های برنجی نازک در چه عرض‌هایی موجود است؟

ضخامت‌های نازک این ورق در عرض‌های کمتر و به‌طور میانگین 300 میلی‌متر و به صورت رول موجود است.

  1. ورق برنج در چه ضخامت‌ها و ابعادی به فروش می‌رسد؟

ورق برنجی در ضخامت‌های 0.3 تا 5 میلی‌متر و ابعاد ۶۶۰*۲۰۰۰ موجود است و خدمات برشکاری نیز انجام می‌شود.

  1. طول عمر ورق برنج چقدر است؟

ورق برنج به دلیل مقاومت و دوام بالا، اگر در شرایط نگهداری مناسب و مراقبت‌های صحیح قرار گیرد، می‌توانید از آن برای سال‌ها استفاده کنید.

  1. آیا امکان خرید اقساطی یا عتباری ورق برنجی هم در آهن‌رسان وجود دارد؟

بله، در آهن‌رسان این امکان برای شما فراهم است که ورق برنجی یا سایر مقاطع فولادی را به صورت اقساطی یا اعتبار اسنادی بخرید.

  1. آیا امکان ارسال بار را هم دارید؟

بله، در آهن‌رسان امکان ارسال بار به تمام نقاط کشور وجود دارد.