قیمت ورق گالوانیزه تبریز امروز

قیمت ورق گالوانیزه تبریز امروز
بروزرسانی : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
بهترین قیمت ورق گالوانیزه تبریز را از ما بخواهید

قبل از خرید از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

استعلام قیمت
دریافت پیش فاکتور
انتخاب نحوه پرداخت
بارگیری و تعیین نرخ حمل
تسویه نهایی و ارسال بار

در بازار قیمت ورق گالوانیزه تبریز و سایر کارخانه ها گاهی با اختلاف و کم یا زیاد با هم تفاوت هایی دارد. این تفاوت در نرخ محصولات به دلایل گوناگون است و در شهرهای مختلف نیز گاهی می توانیم تفاوت در قیمت یک محصول خاص را مشاهده کنیم. ورق فولاد گالوانیزه شده را ورق سفید نیز می نامند که مشخصات خوبی مثل مقاومت در برابر خوردگی دارد. کارخانه شهریار تبریز یکی از مهم ترین تولیدکنندگان این محصول است و نیاز صنایع داخلی زیادی را برطرف می نماید. محصولات این کارخانه در سایز و ضخامت استاندارد تولید و عرضه می شود که در جدول مشاهده می کنید.

فروش ورق گالوانیزه تبریز

ورق گالوانیزه شده مزایای زیادی دارد به همین دلیل صنایع زیادی مصرف کننده آن می باشند. برای خرید و فروش ورق گالوانیزه مواردی مختلفی هست که باید مد نظر قرار بگیرد. به عنوان مثال مشتری باید بداند که محصول ورق توسط چه برند و کارخانه ای ساخته شده و تحت چه استانداری تولید شده است. همچنین هنگام فروش ورق گالوانیزه ضخامت لایه پوششی به علاوه روش گالوانیزه کردن فلزات از اهمیت بالایی برخوردار است. می دانید که در بازار محصولات ورق فولادی مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها ورق رنگی است. معمولا ورق رنگی از رنگ کاری ورق گالوانیزه ساخته می شود.

ورق گالوانیزه رنگی به مراتب کیفیت و مقاومت بالاتری نسبت به ورق گالوانیزه دارد زیرا علاوه بر پوشش روی، یک پوشش رنگ نیز بر روی سطح ورق قرار می گیرد که هم در افزایش مقاومت و استحکام و هم در افزایش طول عمر ورق تاثیر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم صفحه قیمت ورق رنگی را نیز مشاهده نمایید.

قیمت ورق گالوانیزه تبریز
ورق گالوانیزه شهریار تبریز

اگر قصد خرید ورق گالوانیزه تبریز را دارید، به ادامه مطلب توجه کنید. گالوانیزاسیون روشی است برای مقاوم سازی فولاد و فلزات آهنی در برابر خوردگی جوی و زنگ آهن که به روش های مختلفی انجام پذیر است. در کارخانه ها ورق های فولادی مختلفی ساخته می شود که بر اساس استانداری که دارند دارای ویزگی های فنی و مکانیکی مختلفی نیز هستند. ترکیب شیمیایی آهن به گونه ای است که در برابر اکسیژن و رطوبت واکنش می دهند و اکسید و شوند. این امر به زنگ زدگی معروف است و باعث خراب شده ساختار و کاهش خصوصیات فنی و استحکام فلز می شود.

روش های زیادی برای مقاوم سازی فولاد و فلزات وجود دارد که گالوانیزه کردن یکی از آن روش ها است. این کار اقتصادی تر از روش آلیاژی است و بیشتر رایج است. در این روش یک لایه از فلز محافظت کننده ای (در این جا فلز روی / زینک) بر سطح فلز پوشش داده می شود. این لایه محافظ از فلز زیرین در برابر اکسید آهن و خوردگی محافظت می کند و تا وقتی که لایه پوششی وجود دارد، فلز گالوانیزه شده نیز در برابر خوردگی مقاومت دارد. یک روش رایج برای گالوانیزه کردن ورق فولادی، روش غوطه وری در فلز مذاب روی است که به آن گالوانیزه گرم نیز گفته می شود. در این روش ورق فولادی را پس از آماده سازی در داخل یک محفظه از فلز مذاب روی فرو برده و بعد بیرون می آورند تا سرد شود. ضخامت لایه فلز روی بر سطح ورق به روش و نوع گالوانیزاسیون بستگی دارد و هرچه بیشتر باشد، مقاومت ورق نیز بیشتر خواهد بود.
ورق های گالوانیزه را به خاطر ظاهر سفید رنگی که دارند، ورق سفید نیز می نامند. این محصولات خصوصیات بسیار خوبی دارند و در صنایع ساخت و ساز، برق، خودروسازی و تولید لوازم خانگی بسیار کاربرد دارند.

خرید و فروش ورق گالوانیزه تبریز

مشخصات ورق گالوانیزه تبریز

ورق های نوع گالوانیزه در کارخانجات مختلفی تولید می شوند که توضیحات کامل در مقاله کارخانه ورق گالوانیزه شرح داده شده است. اغلب ورق های گالوانیزه که در کارخانه های مختلف همچون کارخانه فولاد شهریار تبریز ساخته می شوند در ضخامت های بین 0.4 تا 3 میلی متر هستند. اندازه عرض ورق ها نیز معمولا 1000 و 1250 میلی متر می باشد. یک اصطلاح رایج در رابطه با ورق گالوانیزه وجود دارد که مهم است و آن مقدار کوتینگ است. کوتینگ درواقع ضخامت لایه پوششی می باشد و استانداردهای مشخصی دارد و هرچه مقدار کوتیک یک ورقبیشتر باشد، استحکام و مقاومت بالاتری داشته و البته قیمت بالاتری نیز دارد. مقادیر رایج برای کوتینگ ورق های گالوانیزه در استانداردهای مختلف 100و 120، 180، 220 و 275 است.

کارخانه شهریار تبریز که اغلب آن را با نام کارخانه فولاد تبریز می شناسند، در سال 1391 تاسیس شد و ظرفیتی بالغ بر 140 هزار تن درس ال تولید دارد. این کارخانه در حال حاضر مجهز به ماشین آلات به روز در خط تولید ورق های از نوع گالوانیزه می باشد و سهم زیادی در تامین نیاز صنایع داخلی و صادرات به کشورهای آذربایجان، گرجستان، عراق، ترکیه و کشورهای همجوار دیگر دارد. قیمت ورق را در لینک درج شده مشاهده نمایید.

مشخصات ورق گالوانیزه تبریز

خرید ورق گالوانیزه شهریار تبریز

در کارخانه های معتبر و بزرگ همچون تبریز، محصولات تولید شده ازجمله ورق رنگی تبریز به شیوه های مختلف آزمایش شده و از نظر کیفیت کنترل می شوند. این آزمایش ها میزان مقاومت کششی، ضخامت پوششی، میزان چسبندگی و بسیاری از موارد دیگر را بررسی می کنند تا مشخص شود محصول تولید شده تا چه حدی با استاندارد تطابق دارد و برای چه نوع کاربردهایی و در چه شرایطی نتیجه بهتری دارد. قیمت ورق بستگی به عوامل مختلفی دارد.

ورق های گالوانیزه انواع مختلفی از نظر استاندارد ساخت، ضخامت و ابعاد و خصوصیات فنی دارند. به عنوان مثال از نظر ظاهری می توان ورق گالوانیزه گل درشت و گل ریز را معرفی کرد. شکل کریستال هایی که موقع سرد و بسته شدن روی ورق ایجاد می شوند این دو مدل را ایجاد می کند.
برای خرید آهن آلات و انواع محصولات ورق مثل ورق گالوانیزه از طریق آهن رسان می توانید به راحتی وارد سایت شده و درخواست و صورت سفارش خود را ارسال نمایید. کارشناسان فروش در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و بعد از تایید قیمت توسط مشتری و پرداخت فاکتور، مراحل بارگیری تا تحویل بار آغاز شده و توسط کارشناس پیگیری می شود. برای استعلام قیمت آهن و تمامی شهرها، می توانید فرم صفحه اصلی را تکمیل نموده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ورق گالوانیزه شهریار تبریز
قیمت روز ورق گالوانیزه شهریار تبریز

قیمت روز ورق گالوانیزه شهریار تبریز عموما تحت تاثیر نوسان قیمت فولاد و مواد اولیه، نوسان قیمت دلار، قیمت سوخت و حامل های انرژی، هزینه حمل و نقل، میزان عرضه و تقاضا در بازار، شرایط جغرافیایی و غیره قرار می گیرد و ممکن است قیمت یک محصول با مشخصات یکسان در دو شهر متفاوت، با هم فرق داشته باشد. این نکات در مورد قیمت ورق رنگی تبریز نیز برقرار است. بنابراین برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه تبریز با آهن رسان تماس بگیرید.
در کارخانه های مختلف بر اساس تجهیزات، ماشین آلات و خط تولیدی که دارند، محصولات با استانداردهای مختلفی تولید می شود و برخی ورق های گالوانیزه نیز بصورت مشترک توسط برخی تولیدکنندگان عرضه می گردد که عموما پرکاربردتر هستند. درصورت تمایل می توانید قیمت ورق رنگی تبریز را نیز در لینک درج شده مشاهده نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات کامل درمورد مشخصات و قیمت آهن امروز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

قیمت ورق گالوانیزه تبریز را چگونه مشاهده کنیم؟

با مراجعه به لینک درج شده و یا شبکه های اجتماعی آهن رسان  می توانید قیمت های به روز را مشاهاده نمایید.

برای صادرات این محصول به کشور عراق چه کارهایی لازم است؟

برای انجام امور صادرات و واردات آهن آلات می توانید با واحد بازارگانی آهن رسان تماس بگیرید.

بهترین کارخانه برای ورق روغنی در ایران کدام است؟

در ایران کارخانه های فولاد طبق استانداردهای جهانی تولید می کنند و می توانید از همه کارخانه ها خرید کنید.