قیمت ورق شیروانی ۶ متری

قیمت ورق شیروانی ۶ متری
بروزرسانی : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
عنوان محصول
ضخامت
قیمت
50 میلی متر

51,350 تومان

50 میلی متر

51,350 تومان

50 میلی متر

51,350 تومان

50 میلی متر

55,650 تومان

50 میلی متر

51,350 تومان

50 میلی متر

43,050 تومان

50 میلی متر

43,050 تومان

60 میلی متر

42,150 تومان

60 میلی متر

42,150 تومان

70 میلی متر

40,350 تومان

70 میلی متر

40,350 تومان

80 میلی متر

39,350 تومان

بهترین قیمت ورق شیروانی 6 متری را از ما بخواهید

قبل از خرید از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

استعلام قیمت
دریافت پیش فاکتور
انتخاب نحوه پرداخت
بارگیری و تعیین نرخ حمل
تسویه نهایی و ارسال بار

قیمت ورق شیروانی 6 متری یکی از مواردی است که خریداران در زمان خرید به آن احتیاج پیدا می‌کنند. چراکه این ورق یکی از پرمصرف‌ترین محصولات آهنی برای ساخت سقف منازل است. قیمت ورق شیروانی به عوامل متنوعی مانند نوع ورق، اندازه ورق، وزن ورق شیروانی، کیفیت تولید، کارخانه سازنده، جنس ورق، فرم‌دهی و جنس خاص ورق‌ شیروانی و همچنین ضخامت ورق و سایر عوامل وابسته بستگی دارد. قیمت هر متر ورق شیروانی گالوانیزه هم مانند دیگر ورق‌های فلزی یا فولادی با توجه به نرخ مواد اولیه فولادی و قیمت آهن امروز در حال نوسان است، از این رو بهتر است هر زمانی‌که قصد خریداری کردن ورق شیروانی را داشتید، ابتدا قیمت روز آن را از کارشناسان فروش آهن‌رسان (31916 ☎) جویا شوید یا صفحه قیمت ورق را بررسی کنید.

قیمت ورق شیروانی 6 متری

ورق شیروانی یکی از پرکاربردترین انواع ورق است، که با فرم‌دهی یک ورق گالوانیزه به کمک دستگاه‌های مخصوص تولید می‌شود. بسته به نوع فرم‌دهی، ورق شیروانی در طرح‌های متنوعی مانند ورق سفال، ورق شادولاین، ورق کرکره سینوسی، ورق ذوزنقه و غیره ساخته می‌شود. ورق‌های شیروانی در دو نوع ورق‌های گالوانیزه رنگی یا بدون رنگ تولید می‌شوند و در کنار زیبایی ظاهری خاصیت ضد اکسید شدن را هم دارند. به همین دلیل در شهرهای شمالی و مکان‌هایی که در معرض رطوبت و بارندگی هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق شیروانی از جنس آهن است که در انواع سایز و رنگ تولید شده و در بازار موجود می‌باشد. ورق‌های شیروانی دارای طول و عرض متنوعی هستند. این ورق‌ها در عرض 100 و 125 سانتی‌متر تولید شده و از لحاظ طولی متنوع‌اند و به سایز دلخواه شما تولید می‌شوند. ورق‌های شیروانی اغلب 0.5 میلی‌متر ضخامت دارند و همانطور که از نامشان پیداست، برای سقف‌های شیروانی استفاده می‌شوند.

قیمت ورق شیروانی رنگی 6 متری

قیمت ورق رنگی در مشهد و سایر شهرها با توجه به مشخصات رنگ ورق و نوع رنگ‌کاری متفاوت است. چراکه ورق‌های شیروانی از نظر رنگ‌بندی به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ی اول ورق‌های دارای رنگ فابریک کارخانه‌ای هستند. این دسته از ورق‌های شیروانی پس از تولید، در حوضچه‌های رنگ غوطه ور می‌شوند. پس از آن خشک شده و در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. مزیت این روش رنگ آمیزی ورق شیروانی این است که تمامی قسمت‌های ورق به خوبی رنگ می‌شوند.

در روش دیگر، ورق ابتدا تولید شده، فرم دهی می‌شود و در نهایت رنگ به صورت کوره‌ای به ورق اضافه می‌گردد. لازم به ذکر است که ورق‌های شیروانی رنگی تولید شده در هر دو روش از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما ورق شیروانی رنگی کوره‌ای کیفیت بهتری دارد، زیرا رنگ به همراه حرارت به خورد ورق رفته است. از جمله مهمترین رنگ‌های ورق شیروانی می‌توان به رنگ قرمز، سبز، سفید، نارنجی، مشکی، قهوه‌ای سوخته و … اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی رنگی می‌توانید از طریق کارشناسان ما، قیمت محصول مورد نظر را با نوع رنگ‌کاری دلخواه جویا شوید.

محاسبه قیمت ورق شیروانی 6 متری

در لیست محصولات ورق شیروانی شما می‌توانید با توجه به نوع ورق، وزن و ابعاد آن و سایر مشخصات لازم از فرمول تعیین قیمت ورق شیروانی استفاده کنید تا خودتان محاسبه قیمت ورق شیروانی را انجام دهید. اما چنانچه وقت لازم را برای این محاسبات ندارید، تنها با یک تماس تلفنی (31916) می‌توانید از قیمت روز ورق شیروانی مطلع شوید یا به صفحه قیمت ورق مشهد مراجعه کنید.

ورق شیروانی 6 متری

ورق‌های شیروانی به علت مقاومت و کیفیت بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه و همچنین قابلیت زیباسازی محیط بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. وجود تنوع بالا در ورق‌های شیروانی دست شما را باز می‌گذارند تا به راحتی بر اساس پروژه و سلیقه خود از میان انواع ورق شیروانی طرح مد نظر خود را انتخاب کنید. ورق شیروانی انواع مختلفی دارد که یکی از دسته‌بندی‌های مهم آن شکل ظاهری و به اصطلاح فرمینگ است. پر فروش‌ترین ورق‌های شیروانی عبارتند از:

  1. ورق شیروانی طرح سفال: یکی از پرکاربردترین انواع ورق شیروانی، ورق شیروانی طرح سفال است. این نوع ورق در پوشش سقف‌های ویلا و آلاچیق‌ها و سر در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی طرح سفال می‌توانید با کارشناسان فروش آهن‌رسان در تماس باشید.
  2. ورق‌ شیروانی پالرمو: یکی دیگر از انواع ورق‌های شیروانی با طرح سفال که مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته و طول عمر بالایی دارد، ورق طرح پالرمو است. این ورق‌ها مقاومت خوبی در برابر نور خورشید داشته و رنگ ثابتی دارند.
  3. ورق شیروانی پی وی سی(upvc): یکی از جدیدترین و با کیفیت‌ترین ورق‌ها، ورق شیروانی پی وی سی است که دارای طول عمر بالایی می‌باشد. این ورق‌ها به دلیل عایق صوتی و حرارتی بودن در هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهند کرد. زیرا با استفاده از این ورق‌ها نیاز به استفاده از پشم شیشه و توری مرغی نمی‌باشد که هزینه زیرسازی را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی upvc با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
  4. ورق شیروانی سینوسی: ورق شیروانی سینوسی به سلیقه مشتری‌ گالوانیزه و به شکل موج فرم‌دهی می‌شود. کاربرد این نوع ورق برای پوشش‌دهی سقف، حصار دور زمین و سقف‌های شیب‌دار استفاده می‌شود. قیمت این ورق، در مقایسه با سایر ورق‌های موجود در بازار ارزان‌تر است. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی سینوسی با کارشناسان ما در تماس باشید.
  5. ورق شیروانی ذوزنقه‌: ورق ذورنقه‌ای خم‌هایی به فرم مربع شکل دارد که نوع رنگی آن به طور ویژه در سقف‌های شیروانی، سوله‌ها، کانکس سازی، ویلاها و حصار دور زمین و ساختمان استفاده می‌شود. ورق‌های ذوزنقه وزن سبک، مقاومت بالا، قابلیت نصب آسان و قیمت مناسب دارند. چنانچه می‌خواهید این ورق را بخرید، ابتدا قیمت روز این محصول را با یک تماس تلفنی جویا شوید و سپس اقدام به خرید کنید.
  6. ورق شیروانی شادولاین: ورق‌های شادولاین، از نظر شکل ظاهری شبیه به ورق‌های ذوزنقه‌ای هستند و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند. این ورق‌ها برای ساخت ساندویچ پنل کانکس‌ها، دیوارها و سقف‌ها کاربرد دارند. برای اطلاع از قیمت ورق شیروانی شادولاین می‌توانید در هر روز که بخواهید این صفحه از سایت آهن‌رسان را مشاهده کنید یا از کارشناسان ما قیمت را جویا شوید.
  7. ورق‌ شیروانی طرح دامپا (لمبه): ورق‌های شیروانی طرح دامپا استحکام بالا، قیمت مناسب و رنگ‌بندی متنوعی دارند. این ورق‌ها سبک و ظریف هستند و در سه نوع طولی، برگی و قطعه‌ای تولید می‌شوند. ورق‌های شیروانی دامپا در نمای ساختمان، سقف کاذب، سقف پارکینگ‌ها، سوله‌ها و … کاربرد دارند.
  8. ورق‌ شیروانی کرکره‌ای: رایج‌ترین نوع ورق‌های شیروانی، ورق کرکره‌ای است که از ورق فولادی گالوانیزه شده تهیه شده و عموماً برای ساخت سقف شیروانی از آن استفاده می‌شود. ورق‌های کرکره‌ای ماندگاری و طول عمر بالا دارند و در برابر خوردگی، رطوبت هوا و باران مقاوم هستند. قیمت ورق شیروانی کرکره به ضخامت، نوع پوشش و کیفیت رنگ آن وابسته است.
  9. ورق‌ شیروانی پرچین: ورق‌های شیروانی پرچین استحکام بالا، وزن پایین و طول عمر زیادی دارند، به این دلیل برای سقف‌های شیب‌دار مناسب هستند. این ورق‌ها ظاهری شبیه به طرح آجر دارد. این ورق‌ها از نظر قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند، به این دلیل بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  10. ورق شیروانی ژنوا: ورق شیروانی ژنوا ورقی فلزی است که ظاهری شبیه به سفال دارد و بسیار سبک است. این ورق‌ها در پوشش سقف‌های شیروانی، آلاچیق‌ها و سردر ساختمان به‌کار می‌رود و در مقابل پوسیدگی و زنگ‌زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

قیمت ورق شیروانی رنگی + لیست قیمت ورق شیروانی فلزی، ساده و گالوانیزه | آهن رسان

قیمت انواع ورق شیروانی 6 متری

قیمت انواع ورق شیروانی با توجه به فاکتورهایی چون نوع ورق، وزن و ضخامت، جنس، کیفیت تولید، کارخانه سازنده، ابعاد ورق، نوع پوشش رنگی و … تعیین شده و تغییر می‌کند. در صورتی که قصد خرید ورق شیروانی را دارید بهتر است به صورت روزانه از لیست قیمت ورق شیروانی، ورق مورد نظر خود را پیدا کرده تا از قیمت آن مطلع شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از تماس تلفنی از قیمت انواع ورق شیروانی همچون قیمت ورق شیروانی فایبرگلاس، قیمت ورق گالوانیزه، قیمت ورق شیروانی پلاستیکی، قیمت شیروانی فلزی و … و همچنین قیمت انواع ورق شیروانی در متراژها و ضخامت‌های مختلف چون قیمت ورق شیروانی 6 متری یا قیمت ورق شیروانی 60 میل و قیمت ورق شیروانی 50 میل مطلع شوید.

قیمت ورق شیروانی 6 متری اصفهان

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان درجهت تأمین ورق شیروانی رنگی داخل کشور اقدام به تولید ورق شیروانی کرده است. ورق شیروانی تولیدی فولاد مبارکه یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین‌های ورق شیروانی هستند. به همین دلیل قیمت ورق شیروانی فولاد مبارکه اصفهان (مخصوصا قیمت ورق شیروانی 6 متری) کمی گران‌تر از سایر شرکت‌هاست.

وزن ورق شیروانی 6 متری

وزن ورق، به معیارهایی چون مقدار مواد اولیه به‌کار رفته، چگالی فولاد، ضخامت ورق و ابعاد آن بستگی دارد. علاوه بر این موارد، هر کارخانه‌ها محصولات خود را در سایزهای مختلف تولید می‌کنند تا خریداران با توجه به نیاز پروژه‌شان بتوانند از ورق مناسب استفاده کنند. از این رو وزن ورق شیروانی کارخانه‌های مختلف، با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل هر کارخانه، جدول وزنی را برای محصولات خود ارائه می‌دهد. اما چنانچه بخواهید از فرمول محاسبه وزن ورق شیروانی، وزن این محصول را بدست آورید، می‌توانید بر حسب فرمول زیر ورن ورق را حساب کنید:


وزن ورق شیروانی = عرض ورق خام * یک متر طول * ضخامت ورق * چگالی فولاد (7.8)


خرید ورق شیروانی 6 متری

خرید ورق شیروانی از آهن‌رسان بهترین روشی است که می‌توانید برای تأمین این محصول انتخاب کنید. با خرید از آهن‌رسان می‌توانید محصولات مورد نیازتان را در حجم مورد نیاز سفارش دهید و سفارشات خود را در محل پروژه تحویل بگیرید. ما در آهن‌رسان هر تعداد رول ورق شیروانی در ابعاد، ضخامت‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف که نیاز داشته باشید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌کنیم.

برای ثبت سفارش در آهن‌رسان، ابتدا قیمت ورق شیروانی رنگی یا قیمت ورق شیروانی ساده و … را در سایت بررسی کنید. سپس از طریق شماره‌های درج شده در سایت، با کارشناسان فروش تماس بگیرید. کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پیش از هرگونه نوسان احتمالی قیمت،‌ فاکتور خریدتان را صادر می‌کنند و بعد از پرداخت، مراحل ارسال بار به سمت شما انجام خواهد شد.

ویژگی‌ها و خصوصیات ورق شیروانی 6 متری

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی، شکستگی و آتش‌سوزی
  • مقاومت در برابر رطوبت و شرایط آب‌وهوایی نامناسب
  • امکان نصب و پیاده‌سازی آسان و سریع
  • متناسب با انواع سازه‌ها
  • طول عمر بالا
  • فرم دهی متنوع
  • قیمت مناسب
  • عایق حرارتی خوب
  • دارای وزن سبک
  • امکان تهویه مطبوع
  • تنوع در رنگ‌های مختلف
  • امکان بازیافت و سازگاری با محیط زیست

کاربردهای ورق شیروانی 6 متری

مهمترین کاربردهای ورق شیروانی به شرح زیر هستند:

  • پوشش نمای ساختمان‌سازی
  • سقف سوله کارگاه
  • سقف پارکینگ و انباری
  • سقف استخر سرپوشیده
  • سقف گلخانه
  • سقف کانتینرها
  • ساخت آلاچیق
  • سقف ویلاها و خانه‌ها به‌ویژه در مناطق پرباران
  • سقف سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها

کارخانه‌های تولیدی ورق شیروانی 6 متری

کارخانه‌های معتبر زیادی در داخل کشور در زمینه تولید ورق شیروانی فعالیت می‌کنند که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به کارخانه‌های زیر اشاره کرد:

  • کارخانه فولاد مبارکه اصفهان
  • کارخانه هفت الماس قزوین
  • کارخانه فولاد امیر کبیر کاشان
  • شرکت فولاد بهمن
  • شرکت ورق تاراز چهارمحال و بختیاری

جمع‌بندی

در بین روش‌های مختلفی که برای خرید ورق شیروانی وجود دارد، خرید اینترنتی و تلفنی از بهترین گزینه‌ها هستند. چراکه در این روش‌ها ورق شیروانی را به قیمت درب کارخانه به صورت مستقیم از بزرگترین تأمین‌کننده شرق و شمال شرق کشور می‌خرید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت می‌کنید و چنانچه نیاز به سفارسی‌سازی محصول داشته باشید ما در آهن‌رسان هرآنچه خرید شما را آسان‌تر کند، برایتان ارائه می‌دهیم.

سوالات متداول

  1. قیمت ورق شیروانی 6 متری به چه عواملی بستگی دارد؟

ابعاد، ضخامت، جنس، وزن و نوع ورق مهم‌ترین عوامل مؤثر در تعیین قیمت ورق شیروانی 6 متری هستند.

  1. قیمت ورق شیروانی 6 متری اصفهان و قیمت ورق شیروانی 6 متری مشهد را چگونه دریافت کنم؟

قیمت ورق شیروانی 6 متری اصفهان، مشهد، تهران و دیگر شهرها به صورت روزانه توسط سایت و شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان اعلام می‌شود. همچنین شما می‌توانید از کارشناسان تلفنی آهن‌رسان نیز در این مورد کمک بگیرید.

  1. انواع ورق شیروانی 6 متری موجود در بازار کدامند؟

انواع ورق شیروانی موجود در بازار شامل ورق شیروانی کرکره، سینوسی، ذوزنقه، طرح سفال، شادولاین و … است که هر کدام شکلی متفاوت اما کاربردی تقریباً یکسان دارند.

  1. نحوه خرید ورق شیروانی 6 متری از آهن‌رسان چگونه است؟

برای خرید ورق شیروانی از آهن‌رسان می‌توانید به دو صورت خرید تلفنی و ثبت سفارش اینترنتی اقدام کنید.

  1. آیا می‌توان ورق شیروانی 6 متری را در اندازه و ابعاد دلخواه تهیه کرد؟

بله، امکان برش ورق شیروانی در اندازه و ابعاد دلخواه در آهن‌رسان وجود دارد.

  1. آیا ورق شیروانی 6 متری همان ورق شیروانی رنگی گالوانیزه است؟

بله در بسیاری از موارد منظور از ورق‌های شیروانی همان نوع ورق شیروانی گالوانیزه است.