قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه
بروزرسانی : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
بهترین قیمت ورق سیاه مبارکه را از ما بخواهید

قبل از خرید از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

استعلام قیمت
دریافت پیش فاکتور
انتخاب نحوه پرداخت
بارگیری و تعیین نرخ حمل
تسویه نهایی و ارسال بار

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان تحت تأثیر عوامل زیادی بوده و بر قیمت محصولات فولاد مبارکه تأثیر مستقیم می‌گذارد. قیمت مواد اولیه و قیمت آهن امروز، قیمت سوخت و حامل‌های انرژی، قیمت فولاد و شمش فولاد، میزان عرضه و تقاضا در بازار، قیمت و نوسان دلار و ارز، شرایط سیاسی و اقتصادی، نوع آلیاژ بکار رفته در ساخت ورق، ضخامت و ابعاد ورق، اعتبار برند تولیدکننده، کیفیت محصولات تولیدی و بسیاری از عوامل وابسته دیگر از جمله موارد تأثیرگذار بر تعیین قیمت ورق فولاد مبارکه اصفهان و قیمت ورق آهن هستند که بهتر است پیش از خرید ورق سیاه مبارکه به آن‌ها توجه کنید تا در تخمین هزینه‌های نهایی ورق بهتر عمل کنید. برای اطلاع از قیمت ورق سیاه فابریک فولاد مبارکه اصفهان می‌توانید به صفحه قیمت ورق سیاه و جدول قیمت مربوط به ورق سیاه فولاد مبارکه مراجعه کنید یا از کارشناسان فروش ما (05131916 ☎) استعلام قیمت بگیرید.

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه امروز

قیمت روز ورق سیاه فولاد مبارکه برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه مصرف‌کنندگان این ورق با بررسی روزانه قیمت این مقاطع فولادی بهترین زمان خرید را شناسایی کرده و میزان بودجه لازم را برای خرید تخمین می‌زنند. قیمت روز ورق سیاه مبارکه، به صورت روزانه و لحظه‌ای مطابق با پارامترهای مرتبط در قیمت، دچار تغییر و نوسان‌های کاهشی یا افزایشی می‌شود. از مهم‌ترین عواملی که باعث نوسان قیمت امروز ورق سیاه فولاد مبارکه می‌شود، می‌توان به وزن محصولات فولاد مبارکه، نرخ ارز و قیمت جهانی مواد اولیه اشاره کرد. شما می‌توانید با استعلام قیمت روز ورق سیاه فولاد مبارکه از کارشناسان فروش آهن‌رسان (05131916) یا بررسی کانال قیمت آهن مشهد نرخ معاملات را به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

ورق سیاه فولاد مبارکه

ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان از محصولات بسیار پرکاربرد است که جزو ورق‌های کم کربن است و برای کارهای ساختمانی بسیار مناسب است. کارخانه فولاد مبارکه اصفهان از تولیدکنندگان برتر ورق فولادی در کشور و دنیا محسوب می‌شود. ورق‌های سیاه فولاد مبارکه اصفهان در ابعاد مختلف به صورت شیت و رول در عرض و ضخامت استاندارد ساخته می‌شوند. این ورق‌ها به راحتی قابل جوشکاری‌ هستند و به دلیل رنگ سیاه و تیره‌ای که دارد به این نام معروف‌اند. برای اطلاع از قیمت پر فروش‌ترین ورق‌های سیاه فولاد مبارکه و سفارش آن با شماره (05131916 ☎) تماس بگیرید.

انواع ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان

ورق فولاد مبارکه اصفهان، بر اساس آلیاژهای ساخت و کاربردی که دارند در دو گرید ورق سیاه st37 فولاد مبارکه و ورق سیاه st52 فولاد مبارکه قرار می‌گیرند که پر کاربردترند. برای اطلاع از قیمت ورق ST52 فولاد مبارکه 3 میل که یکی از پر فروش‌ترین ورق‌های این گرید است، می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

از طرفی ورق 6 میل فولاد مبارکه، ورق سیاه 2 میل فولاد مبارکه و ورق سیاه 1.5 میل فولاد مبارکه نیز از جمله ضخامت‌های پر کاربرد ورق سیاه فولاد مبارکه هستند که می‌توانید برای اطلاع از قیمت ورق سیاه 6 میل فولاد مبارکه به لینک درج شده مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان امروز و خرید | آهن‌رسان

خرید ورق سیاه فولاد مبارکه

برای خرید انواع ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان در ابعاد و ضخامت‌های مختلف بهتر است پیش از خرید، از استانداردها و مشخصات فنی ورق، کیفیت ورق و قیمت آن اطمینان حاصل کنید و سپس از راه‌های موجود در آهن‌رسان اقدام به خرید کنید.

  1. خرید تلفنی ورق سیاه فولاد مبارکه از طریق تماس با شماره (05131916 ☎)
  2. ثبت سفارش اینترنتی از طریق تکمیل فرم ثبت سفارش آنلاین
  3. خرید اعتباری و اقساطی ورق سیاه از طریق تماس با کارشناسان فروش ما

مشخصات فنی ورق فولاد مبارکه

  1. ورق سیاه فولاد مبارکه با روش نورد گرم تولید شده و به دلیل کربن کمی که در ساختار خود دارد، جزو ورق‌های کم کربن است که بر اساس استاندارد ST ساخته می‌شود.
  2. انواع ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان طبق استاندارد DIN آلمان در ضخامت‌های 2 تا 30 میلی‌متر و ابعاد مشخصی ساخته می‌شود که در صورت لزوم می‌توان این ورق‌ها را در ابعاد دلخواه شما سفارشی‌سازی کرد.
  3. برای تولید انواع ورق‌ سیاه فولاد مبارکه از دو نوع فولاد 36A و 1011A استفاده می‌شود.
  4. این ورق استحکام و مقاومت بالایی دارد و بیشترین کاربرد را در صنایع ساختمانی دارد. از طرفی قیمت مناسب، فراوانی، قابلیت جوشکاری، خمکاری و عملیات مشابهی که روی ورق سیاه مبارکه انجام می‌شود، ویژگی‌های این ورق را مشابه ورق سیاه کرده است.
  5. وزن ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان را می‌توانید در هر ابعاد و ضخامتی با استفاده از محاسبه‌گر آنلاین و فرمول‌های محاسبه وزن ورق بدست آورید.

کاربردهای ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان

از مهم‌ترین کاربردهای ورق سیاه کارخانه فولاد مبارکه می‌توان به استفاده این ورق در صنایع خودروسازی برای ساخت قطعات خودرو، ساختمان‌سازی، صنایع فلزی سنگین، ساخت تجهیزات مختلف کشاورزی، کشتی‌سازی، ساخت تانکرهای مخصوص حمل‌ونقل دریایی، ساخت تجهیزات گرمایشی مانند آبگرمکن و بخاری، ساخت مخازن، صنایع نفت و پتروشیمی و … اشاره کرد.

سوالات متداول

  1. لیست قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه را از کجا می‌توانم مشاهده کنم؟

برای اطلاع از قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه در انواع سایز و ضخامت می‌توانید علاوه‌بر بررسی روزانه این صفحه از سایت به صفحه قیمت ورق مشهد نیز مراجعه کنید و لیست قیمت‌ها را مشاهده کنید.

  1. آیا ورق سیاه فولاد مبارکه برای ساختمان چند طبقه مناسب است؟

بله، این محصول برای ساخت‌وسازهای بزرگ و کوچک مناسب است.

  1. انواع ورق سیاه فولاد مبارکه به کدام شهرها قابل ارسال است؟

شرکت آهن‌رسان به مشتریان خود در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

  1. آیا امکان خرید ورق سیاه فولاد مبارکه به صورت اقساطی وجود دارد؟

بله، برای اطلاع از شرایط اقساطی خرید ورق سیاه فولاد مبارکه می‌توانید به صفحه فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات مراجعه کنید.