قیمت ورق گالوانیزه در مشهد

ورق گالوانیزه
بروزرسانی : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
عنوان محصول
ضخامت
حالت
قیمت
۰.۳ میلی متر

۵۱,۱۹۰ تومان

۰.۸ میلی متر

۳۸,۵۵۰ تومان

۰.۸ میلی متر

۳۸,۷۵۰ تومان

۰.۹ میلی متر

۳۸,۵۵۰ تومان

۰.۹ میلی متر

۵۳,۵۰۰ تومان

۱.۵ میلی متر

۳۹,۸۵۰ تومان

۰.۷ میلی متر

۵۳,۷۰۰ تومان

۱.۲۵ میلی متر

۵۴,۷۰۰ تومان

۱.۲۵ میلی متر

۵۴,۲۰۰ تومان

۱ میلی متر

۳۸,۵۵۰ تومان

۰.۷ میلی متر

۵۳,۵۰۰ تومان

۱ میلی متر

۳۸,۵۵۰ تومان

۰.۶ میلی متر

۵۶,۰۰۰ تومان

۰.۵۵ میلی متر

۵۶,۳۰۰ تومان

۰.۵۵ میلی متر

۵۶,۳۰۰ تومان

۰.۶ میلی متر

۵۶,۰۰۰ تومان

۰.۵ میلی متر

۴۲,۳۵۰ تومان

۰.۵ میلی متر

۴۲,۳۵۰ تومان

۰.۴۵ میلی متر

۵۸,۱۰۰ تومان

۰.۴۵ میلی متر

۵۸,۱۰۰ تومان

قیمت ورق گالوانیزه در مشهد یکی از مهمترین عواملی است که در صنعت ساخت و ساز و تولید مصالح ساختمانی تأثیرگذار است. این نوع ورق با پوشش ضدزنگ گالوانیزه شده است و از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و حفاظت در برابر عوامل جوی برخوردار است. قیمت ورق گالوانیزه در مشهد متغیر است و تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تقاضا و عرضه در بازار، نرخ ارز، و تغییرات در هزینه‌های تولید قرار دارد. این قیمت تعیین‌کننده مستقیم هزینه‌های پروژه‌های ساختمانی است و بر تصمیمات مهندسان و سازندگان در انتخاب مصالح تأثیرگذار است. بنابراین، بررسی دقیق و مداوم قیمت ورق گالوانیزه در مشهد امری اساسی است تا در پروژه‌های ساختمانی با بهره‌وری بالا و مدیریت هزینه‌ها بهینه‌تر عمل شود.

چنانچه برای صنعت یا ساخت‌و‌ساز خود ورق گالوانیزه نیاز دارید، می‌توانید این ورق را از آهن‌رسان که یکی از بزرگترین تأمین‌کننده‌های انواع آهن‌آلات و مقاطع فولادی در شرق و شمال شرق کشور است و همچنین یکی از بنام‌ترین مراکز فروش ورق گالوانیزه در مشهد، شناخته شده نیز بخرید. در آهن‌رسان می‌توانید علاوه‌بر قیمت ورق گالوانیزه در مشهد از قیمت آهن امروز، قیمت ورق رنگی امروز، قیمت ورق کرکره‌ای امروز و قیمت ورق ایرانیت فلزی مشهد هم مطلع شوید.

قیمت ورق گالوانیزه مشهد امروز

قیمت ورق گالوانیزه در انبار مشهد با توجه به معیار‌هایی چون کیفیت ساخت یا ضخامت آن، شرکت یا کشور سازنده، روش گالوانیزه شدن، وزن ورق، داخلی یا وارداتی بودن ورق، نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و قیمت‌ها در بورس، میزان عرضه و تقاضا و همچنین هزینه‌های حمل‌ونقل تعیین می‌شود. سایت آهن‌رسان به صورت روزانه قیمت ورق گالوانیزه مشهد و درب کارخانه‌ها را بروزرسانی می‌کند. فرقی نمی‌کند که در مشهد باشید یا هر کجای دیگر، در آهن‌رسان شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی ساده قیمت ورق و اطلاعات محصول را بدست آورید.

قیمت روز ورق گالوانیزه در مشهد

بدون‌شک زمانی‌که قصد خریداری کردن ورق گالوانیزه را دارید، برای خرید بهتر با قیمت مقرون‌به‌صرفه بهتر است قبل از خرید، تحقیق و بررسی‌های لازم را در مورد قیمت و کیفیت ورق انجام دهید. در سایت آهن‌رسان شما می‌توانید به ۳ روش از قیمت روز ورق گالوانیزه در مشهد مطلع شوید. این روش‌ها عبارتند از:

  1. استعلام تلفنی قیمت ورق گالوانیزه در مشهد از کارشناسان فروش آهن‌رسان
  2. استعلام اینترتی قیمت ورق گالوانیزه از چت آنلاین سایت و شبکه‌های اجتماعی
  3. مراجعه به صفحه قیمت ورق گالوانیزه و مشاهده جداول قیمت‌ها

انواع ورق گالوانیزه در مشهد

ورق گالوانیزه در انواع مختلفی تولید شده و در بازار وجود دارد. این ورق‌ها به سه دسته بدون گل، گل ریز و گل درشت تقسیم می‌شوند که هر کدام با توجه به نحوه شکل گرفتن، دارای کاربرد خاصی هستند.

وزن ورق گالوانیزه مشهد

وزن ورق گالوانیزه به ابعاد و ضخامت آن بستگی دارد. بطور کلی برای محاسبه وزن ورق آلات کافی است از فرمول زیر استفاده کنید یا جهت سهولت در محاسبه وزن ورق آلات، از جداول وزنی استفاده کنید.


 ۱۰۰۰ ÷ عدد ۷٫۸۶ * ضخامت (میلی‌متر) * عرض (میلی‌متر) * طول ورق (متر) = وزن ورق گالوانیزه (بر حسب کیلوگرم)


ابعاد ورق گالوانیزه

ابعاد ورق گالوانیزه از موارد بسیار موثر بر قیمت آن است. این نوع ورق فولادی اغلب در عرض‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ و محدوده ضخامتی ۳/۰ تا ۴ میلی‌متر، تولید و به بازار عرضه می‌شود. ورق گالوانیزه به صورت رول بوده و بنا به درخواست مشتری در طول‌های مختلف و عموما ۶ متری برش داده می‌شود.

خرید ورق گالوانیزه در مشهد

برای خرید ورق گالوانیزه در مشهد بهتر است قبل از هرگونه خریدی، در مورد ورق گالوانیزه تحقیق کنید و بررسی‌های لازم را در مورد قیمت، کیفیت، استانداردها و کاربردهای انواع ورق گالوانیزه انجام دهید؛ سپس به سایت آهن‌رسان مراجعه کرده تا در جریان به‌روزترین قیمت ورق گالوانیزه قرار گیرید؛ و پس از آن، از طریق فرم‌های ثبت سفارش یا با ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه (۳۱۹۱۶ ☎)، سفارش خود را ثبت کنید. پس از تماس شما با کارشناسان ما، آن‌ها پیش‌فاکتوری را برای خرید شما تنظیم می‌کنند که پس از تایید و پرداختی شما، خرید نهایی می‌شود و سفارش آماده بارگیری و ارسال می‌گردد.

مزیت خرید از آهن‌رسان این است که شما ورق گالوانیزه را با بهترین قیمت و کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل می‌گیرید.

نکات مهم در خرید ورق گالوانیزه مشهد

  1. اگر می خواهید از ورق گالوانیزه در جایی استفاده کنید که ممکن است به آن آب یا رطوبت زیاد برسد، ورق گالوانیزه‌ای بخرید که میزان کوتینگ (فلز روی استفاده شده در هر متر مربع) آن زیاد باشد. چراکه هرچه میزان روی به‌کار رفته در ورق بیشتر باشد، مقاومت بالاتری در برابر رطوبت و آب دارد.
  2. اگر در هنگام خرید ورق گالوانیزه، زیبایی ورق برایتان اهمیت دارد، لازم است بدانید از آنجایی‌که شکل ورق گالوانیزه تولیدی در کارخانه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است؛ بر همین اساس از نظر اسپینگل یا گل‌هایی که روی ورق گالوانیزه نقش بسته است به سه دسته بدون گل، گل ریز یا گل درشت تقسیم می‌شوند. لذا اگر می‌خواهید از ورق گالوانیزه برای زیبایی و در مکان‌هایی که زیاد در معرض دید هستند استفاده کنید بهتر است به سراغ ورق‌های گالوانیزه بدون گل یا گل ریز بروید.
  3. چنانچه قصد دارید برای صنعتی خاص ورق گالوانیزه تهیه کنید که خشکی و نرمی آن برایتان حائز اهمیت است، پیشنهاد ما به شما این است که از ورق‌های کارخانه شهرکرد در کار خود استفاده کنید، که جزء ورق‌های نرم هستند و خیلی از صنایع از آن استفاده می‌‎کنند.

کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، شرکت صنایع هفت الماس، کارخانه ورق خودرو شهرکرد، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، کارخانه ورق خودرو چهارمحال بختیاری، شرکت نورد و لوله سمنان، کارخانه روی اندود کاوه و کارخانه دشتستان از مهمترین کارخانه‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه هستند که محصولات‌شان توسط شرکت‌های پخش‌کننده به مشتریان خود در مشهد، تهران و سایر شهرها و شهرستان‌های کشور ارسال می‌شود. همچنین انواع ورق‌های خارجی چینی، قزاقی، هند و اماراتی نیز بسته به نیاز و سفارش شما مشتریان عزیز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کاربردهای ورق گالوانیزه

به صورت کلی از ورق‌های گالوانیزه برای جلوگیری از زنگ‌زدگی فلزات در جاهای مرطوب استفاده می‌شود. ورق گالوانیزه به علت اینکه یک لایه روکش روی، بر روی سطح خود دارد، نسبت به فلزات معمولی دارای مقاومت بیشتری در برابر زنگ‌زدگی است.

از جمله مهمترین کاربردهای ورق گالوانیزه می‌توان به ساخت کانال کولر، ساخت مخازن آب، تولید لوله انتقال آب، ساخت بسیاری از درب‌های ساختمانی، ورق‌های کرکره‌ای، دستگاه‌های تهویه، دستگاه‌های صنعتی، تابلوهای برق، حصارکشی کارگاهی و … اشاره کرد. اما ورق گالوانیزه علاوه‌براین‌ها در سازه‌های مربوط به سقف‌ها به عنوان عرشه فولادی یا متال دک، تولید رابیتس، تولید سقف سوله، ناودانی، تولید کابینت‌های فلزی آشپزخانه و صنایع ساخت ماشین‌آلات، صنایع حمل‌ونقل، صنعت کشاورزی، بیلبورد‌های تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود.

 قیمت ورق گالوانیزه در مشهد | آهن رسان

جمع‌بندی

ورق‌ گالوانیزه در اشکال مختلفی یافت می‌شوند و هر کدام به نسبت کاربردشان در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید ورق گالوانیزه در مشهد باید توجه داشته باشید از شرکت‌های معتبر خرید خود را انجام دهید تا از کیفیت و صحت آن اطمینان حاصل کنید. شرکت آهن‌رسان با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش ورق گالوانیزه در مشهد و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی و انواع مقاطع فولادی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. جهت سفارش ورق گالوانیزه در مشهد به صورت حضوری و غیرحضوری می‌توانید سفارشات خود را ثبت و در زمان و مکان مقرر سفارش خود را دریافت کنید.

شرکت آهن‌رسان اولین و بزرگترین تأمین‌کننده انواع آهن، تیرآهن، میلگرد، ورق، نبشی، لوله و … در شرق کشور است. شما می‌توانید قیمت روز ورق گالوانیزه در مشهد، قیمت ورق کرکره گالوانیزه در مشهد، قیمت ورق گالوانیزه رنگی مشهد، قیمت ورق گالوانیزه کرکره‌ای در مشهد، قیمت ورق مشهد امروز و سایر محصولات فولادی را به صورت روزانه در سایت و شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان مشاهده کنید.

سوالات متداول

  1. قیمت روز ورق گالوانیزه در مشهد چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت ورق گالوانیزه مشهد امروز، با توجه به عواملی چون قیمت دلار، کیفیت و ضخامت ورق، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد خام اولیه و … در بازار تعیین می‌شود و با نوسان‌های افزایشی یا کاهشی روبه‌روست؛ به همین دلیل آهن‌رسان همواره به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد که قبل از خرید خود قیمت ورق گالوانیزه مشهد امروز را از سایت آهن‌رسان، شبکه‌های اجتماعی ما یا کارشناسان فروش استعلام بگیرند.

  1. فروش ورق گالوانیزه در مشهد بر اساس وزن انجام می‌شود یا تعداد؟

فروش ورق گالوانیزه بر اساس وزن به کیلوگرم انجام می‌شود. اما برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید.

  1. چگونه از قیمت ورق گالوانیزه در مشهد مطلع شوم؟

آهن‌رسان قیمت روز انواع ورق گالوانیزه در مشهد و سایر محصولات فولادی را در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کند.

  1. چگونه ورق گالوانیزه مشهد را بخرم؟

پس از مراجعه به سایت و بررسی جدول قیمت‌ها، می‌توانید سفارش خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی ثبت کنید.

  1. بعد از ثبت سفارش ورق گالوانیزه در مشهد، زمان تحویل بار چقدر خواهد بود؟

زمان تحویل بار به عوامل بسیار زیادی چون حجم خرید شما، محل تحویل بار و … بستگی دارد؛ اما آهن‌رسان همواره در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ورق آهن خریداری شده را به دست شما برساند. اما برای اطلاع دقیق از زمان تحویل بار می‌توانید، از کارشناسان مربوطه در این مورد جویا شوید.

  1. آیا امکان ارسال ورق گالوانیزه به سراسر ایران وجود دارد؟

بله، در آهن‌رسان این امکان وجود دارد که پس از ثبت نهایی سفارش، کالاهای خریداری شده خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.