قیمت میلگرد آجدار 10 میانه

25,450 تومان

280
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

استاندارد

نوع

سایز

طول

ضخامت

محل بارگیری

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد آجدار 10 میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 25,450 1.09%
قیمت میلگرد آجدار 10 میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 25,730 0.69%
قیمت میلگرد آجدار 10 میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 25,910 1.03%
قیمت میلگرد آجدار 10 میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 26,180 3.03%
قیمت میلگرد آجدار 10 میانه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 25,410 1.05%
قیمت میلگرد آجدار 10 میانه ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 25,680 1.04%
قیمت میلگرد آجدار 10 میانه ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 25,950 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد آجدار 10 میانه

در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 25,450 تومان می باشد

قیمت میلگرد آجدار ۱۰ میانه در حوزه ساخت و ساز به عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی در تعیین هزینه‌ها و بودجه‌بندی پروژه‌های ساختمانی مطرح می‌شود. این نوع میلگرد با خصوصیاتی همچون استحکام، انعطاف‌پذیری، و مقاومت در برابر فشار، در ساخت و تقویت سازه‌های مختلف از جمله ساختمان‌ها، پل‌ها و سازه‌های صنعتی به‌کار می‌رود. تحولات در قیمت مواد اولیه تولید، تقاضا و عرضه در بازار ساختمانی، تغییرات اقتصادی منطقه و کشور، و نیز تحولات فناوری از جمله عواملی هستند که به‌طور مستقیم تأثیرگذار بر قیمت میلگرد آجدار ۱۰ میانه هستند. برای تأمین بهترین راهکارهای مدیریت هزینه‌ها و بهره‌وری در پروژه‌های ساختمانی، آگاهی از نوسانات بازار و تغییرات قیمت این نوع مصالح امری ضروری و اساسی به‌شمار می‌آید.

در میان انواع میلگردها، میلگرد ۱۰ میانه از جمله محصولات دیگر کارخانه فولاد آذربایجان است که مشتریان خاص خود را دارد. این مجتمع تولید فولاد که با تولیدات خود بر عرصه آهن‌آلات کشور تاثیر چشمگیری گذاشته است، نقش موثری را هم در تعیین قیمت آهن کشور ایفا می‌کند. آهن‌رسان ضمن معرفی میلگرد ۱۰ میانه و بررسی موارد مربوط به آن، آماده ارائه خدمات برای خرید انواع مقاطع فولادی و آهن‌آلات به شما است.

قیمت میلگرد ۱۰ میانه

به‌طورکلی یکی از مهم‌ترین موارد برای خرید آهن‌آلات و مقاطع فولادی، اطلاع از قیمت آن محصولات است. قیمت میلگرد هم از این قاعده مستثنی و برای خرید میلگرد ۱۰ میانه می‌توانید با تیم فروش ما در آهن‌رسان ارتباط بگیرید تا ضمن ارائه اطلاعات درباره میلگرد ۱۰ میانه، لیست قیمت و شرایط خرید آن را برای شما توضیح دهند.

وزن میلگرد ۱۰ میانه

میلگرد ۱۰ میانه در میان سبک‌ترین مقاطع فولادی تولیدی در کارخانه میلگرد میانه جای دارد. بدین صورت که وزن هر شاخه ۱۲ متری میلگرد سایز ۱۰ میانه، ۸ کیلوگرم تخمین زده شده است. غیر از این، وزن میلگرد ۱۰ در جدول اشتال حدود ۷.۵ کیلوگرم است. که با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶ موارد مورد نیاز خود را از کارشناسنا ما در تیم فروش آهن‌رسان دریافت کنید.

 

قیمت میلگرد 10 میانه امروز | آهن رسان

 

معرفی میلگرد ۱۰ میانه

از وزن میلگرد و قیمت میلگرد ۱۰ میانه که بگذریم، معرفی این نوع میلگرد بخش دیگری است که آشنایی با آن در انتخاب و خرید میلگرد ۱۰ میانه تاثیر قابل توجهی می‌گذارد. در سایت آهن‌رسان می‌توانید ضمن مشاهده قیمت روز میلگرد ۱۰ میانه با میلگرد آجدار ۱۲ میانه هم آشنا شوید. همچنین می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید و استعلام قیمت میلگرد ۱۰ و ۱۲ میانه را از پشتیبانان ما دریافت کنید. میلگرد ۱۰ میانه با نام میلگرد آجدار ۱۰ میانه A3 شاخه ۱۲ متری هم شناخته می‌شود. خود همین نام اطلاعات کاملی را از استاندارد میلگرد، طول هر شاخه آن و کارخانه تولیدکننده در اختیارتان قرار می‌دهد.

سوالات متداول

قیمت میلگرد ۱۰ میانه چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۰ میانه نیاز است تا با کارشناسان فروش ما در آهن‌رسان
تماس بگیرید

وزن میلگرد ۱۰ میانه چقدر است؟

وزن میلگرد ۱۰ میانه حدود ۸ کیلوگرم است و برای خرید میلگرد اهمیت زیادی دارد. چراکه فروش مقاطع فولادی غالباً به‌صورت کیلویی انجام می‌شود.

میلگرد ۱۰ میانه چه مشخصاتی دارد؟

میلگرد ۱۰ میانه دارای شکلی آجدار با استاندارد A3 است که در شاخه‌هایی با طول ۱۲ متر به فروش می‌رسد.

آیا امکان استعلام قیمت آهن امروز در آهن‌رسان وجود دارد؟

علاوه‌بر استعلام قیمت میلگرد ۱۰ میانه، امکان استعلام قیمت آهن امروز هم در آهن‌رسان وجود دارد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد آجدار 10 میانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *