قیمت میلگرد ۱۰ ابهر

22,350 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد ۱۰ ابهر ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ 22,350 0%
قیمت میلگرد ۱۰ ابهر ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 22,350 0.63%
قیمت میلگرد ۱۰ ابهر ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 22,210 0.05%
قیمت میلگرد ۱۰ ابهر ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 22,200 0.4%
قیمت میلگرد ۱۰ ابهر ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 22,290 0.4%
قیمت میلگرد ۱۰ ابهر ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 22,380 1.63%
قیمت میلگرد ۱۰ ابهر ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 22,750 1.77%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ۱۰ ابهر

در تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 22,350 تومان می باشد

میلگرد ۱۰ ابهر از فولاد ساخته می‌شود، به همین علت قیمت میلگرد ۱۰ ابهر به‌صورت روزانه و لحظه‌ای دست‌خوش تغییر است. مدیران پروژه‌های ساختمانی یا مسئولان تأمین مصالح ساختمان باید از قیمت میلگرد ۱۰ ابهر امروز مطلع باشند تا بتوانند میزان بودجه پروژه‌های ساختمانی را مشخص کنند. برای اطلاع از این قیمت‌ میلگرد می‌توانید در صفحه‌ میلگرد از سایت آهن رسان قیمت آن را مشاهده کنید. یا کارشناسان ما به شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا تغییرات لحظه‌ای قیمت‌ها را به اطلاع شما برسانند.

قیمت روز میلگرد ۱۰ ابهر

ماده اولیه‌ میلگرد ۱۰ ابهر آهن است که با تغییرات قیمت آهن در بازار، هزینه‌ آن تغییر می‌کند. این اختلاف قیمت می‌تواند به‌صورت مستقیم بر قیمت میلگرد ابهر نیز اثر بگذارد. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۱۰ ابهر به سایت آهن مراجعه کرده و قیمت‌های لحظه‌ای را مشاهده نمایید.

قیمت میلگرد ۱۰ ابهر امروز

نواسانات قیمت دلار و میزان تحریم‌ها، قیمت میلگرد ۱۰ ابهر امروز را تحت تأثیر قرار می‌دهند. برای مطلع شدن از این تغییرات می‌توانید در تلگرام در کانال قیمت آهن مشهد آهن‌رسان عضو شوید. ما در این کانال هر تغییری در قیمت را به‌صورت لحظه‌ای اعلام کرده و قیمت‌ها را به‌روز می‌کنیم.

خرید میلگرد ۱۰ ابهر

خرید میلگرد ۱۰ ابهر یکی از اساسی‌ترین مراحل تأمین مصالح ساختمانی است. زیرا این محصول اهمیت زیادی در تقویت استحکام سازه‌های بتنی دارد و وجود آن از همان ابتدای کار اهمیت دارد. برای خرید این میلگرد باید جایی مطمئن را انتخاب نمایید، زیرا میزان کیفیت آن بر مقاومت ساختمان تأثیر می‌گذارد.

نحوه خرید میلگرد ۱۰ ابهر

ما در آهن رسان بیش‌از ۳۰ سال است که باکیفیت‌ترین میلگردها را از کارخانه‌ها تهیه و به دست خریداران می‌رسانیم. باتوجه به سابقه و تجربه‌ای که در این زمینه داریم، از تمامی نیازهای مشتریان را مطلع هستیم. به همین علت راه‌های خرید را طوری انتخاب کرده‌ایم که هر مدیر بتواند باتوجه به نیاز و میزان بودجه‌ی پروژه موردنظر میلگرد را خریداری نماید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی خرید آهن آلات، از نحوه خرید میلگرد ۱۰ ابهر مطلع شوید.

خرید اعتباری میلگرد ۱۰ ابهر از آهن رسان

ما در آهن رسان امکانی فراهم کرده‌ایم مسئولان خرید و تهیه میلگرد ۱۰ بتوانند با اطمینان خاطر این محصول ساختمانی را خریداری کنند. خرید اعتباری یکی از راه‌هایی است که ما در آهن رسان برای شما درنظر گرفته‌ایم. این روش خرید به این صورت است که فردی از طرف بانک بر تمامی روند انعقاد قرارداد نظارت می‌کند و تمامی مراحل به‌صورت قانونی انجام می‌شود. برای کسب اطلاع بیشتر از خرید اعتباری میلگرد ۱۰ ابهر به صفحه فروش اعتباری میلگرد و آهن‌آلات مراجعه نمایید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۰ ابهر

میلگرد ۱۰ ابهر میلگردی مقاوم است که در بخش‌های مختلف ساختمان به‌کار می‌رود. این میلگرد توسط کارخانه‌ی فولاد سیادن ابهر خلیج ‌فارس تولید و به بازار عرضه می‌شود. میلگرد ۱۰ به دو صورت ساده و آجدار تولید شده که هر کدام کاربردی مشخص دارند. به علت استحکام بیشتر میلگردهای آجدار از آنها در بتن‌ریزی کف سازه‌ها و تقویت فونداسیون و افزایش مقاومت بتن استفاده می‌شود.

میلگرد ۱۰ ابهر دو استاندارد A2 و A3در بازار وجود دارد. از میلگرد A2 برای کارهای عرضی و از میگلرد ۱۰ A3 برای مصارف طولی استفاده خواهد شد. با توجه به میزان انعطاف‌پذیری هر دو گروه معرفی شده، عملیات جوشکاری روی آنها مجاز نیست.

سخن پایانی

یکی از مقاطع فولادی که در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود، میلگرد ۱۰ ابهر است. این میلگرد به افزایش مقاومت سازه‌های بتنی کمک می‌کند. همان‌طور که گفته شد این محصول ساختمانی از جنس فولاد است که قیمت آن به‌طور لحظه‌ای دست‌خوش تغییر خواهد بود. به همین علت برای خرید میلگرد ۱۰ ابهر باید از قیمت روز آن باخبر باشید. برای این کار می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کرده یا با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

سوالات متداول

کارشناسان شما در آهن رسان همه روزه آماده پاسخگویی به تماس‌ها هستند؟

بله، کارشناسان فروش و مشاوران ما همه روزه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.

قیمت میلگرد ۱۰ ابهر در چه ساعت‌هایی به‌روز می‌شود؟

هر تغییر قیمتی درطول روز، به‌طور لحظه‌ای در سایت آهن رسان اعمال خواهد شد.

شرکت آهن رسان خرید اقساطی نیز دارد؟

بله، شما می‌توانید با ارئه‌ی چک میلگرد ۲۰ ابهر را به‌صورت اقساط خریداری نمایید.

برای دریافت مشاوره با چه شماره‌ای تماس بگیرم؟

شما می‌توانید با استفاده از شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶  با کارشناسان و مشاوران ما در آهن رسان ارتباط برقرار کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد ۱۰ ابهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *