قیمت میلگرد 10 حسن رود

29,200 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 10 حسن رود ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 29,200 0%
قیمت میلگرد 10 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 29,200 0%
قیمت میلگرد 10 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 29,200 1.68%
قیمت میلگرد 10 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 29,700 0.67%
قیمت میلگرد 10 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 29,900 0.99%
قیمت میلگرد 10 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 30,200 1.68%
قیمت میلگرد 10 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 29,700 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 10 حسن رود

در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 29,200 تومان می باشد

 قیمت میلگرد ۱۰ حسن رود فولاد گیلان متناسب با شرایط روز و بازار آهن تغییر می‌کند. همچنین شرایط اقتصادی، سیاسی و فنی در بازار نیز می‌تواند بر قیمت میلگرد حسن رود تأثیر بگذارد. میلگرد حسن رود یکی از میلگردهای باکیفیت و پرفروش در بازار فولاد است و به همین دلیل اطلاع از قیمت این محصول در بین افراد فعال در حوزه فولاد اهمیت دارد. میلگرد حسن رود در سایزهای متنوعی تولید می‌شود که یکی از این سایزها، میلگرد ۱۰ حسن رود است. قیمت میلگرد ۱۰ حسن رود بر اساس نوسانات بازار فولاد، نرخ ارز، میزان تقاضا برای خرید این محصول و بسیاری از فاکتورهای دیگر متفاوت است. برای خرید میلگرد ۱۰ حسن رود، می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان ما در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم را کسب کنید و بتوانید خربی خوبی را تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت آهن امروز می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید. قیمت تمامی مقاطع فولادی در این سایت به صورت روزانه آپدیت می‌شود تا شما بتوانید در بهترین زمان ممکن خرید خود را ثبت کنید.

قیمت میلگرد ۱۰ حسن رود امروز

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراحل در زمان خرید میلگرد، برآورد استعلام قیمت میلگرد است. میلگردها در سایزهای متنوعی تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند و تقریبا می‌توان گفت که میلگرد ۱۰ جزء میلگردهای سبک وزن است که بیشترین مصارف آن برای سازه‌های غیربتنی است. قیمت میلگرد ۱۰ بر اساس نوسانات بازار تعیین می‌شود. میلگردهای حسن رود در سایزهای ۸ تا ۲۰ میلی‌متر تولید شده و قیمت این محصول معمولا بر اساس قطر میگرد تعیین می‌شود.

تغییرات قیمت میلگرد ۱۰ حسن رود امروز باتوجه به میزان عرضه‌وتقاضا، سایز، وزن و حتی نوسانات بازار فولاد تعیین می‌شود. نکته مهم اینجاست که باید حتما قبل از خرید به فکر استعلام قیمت باشید تا بتوانید این محصول را در بهترین زمان ممکن خریداری کنید. دقت داشته باشید که میلگرد حسن رود در دو نوع میلگرد ساده و آجدار در این کارخانه تولید شده و قیمت میلگرد ساده این محصول با نوع آجدار آن در بازار متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۰ حسن رود می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در نظر داشته باشید که استعلام قیمت این محصول حتی از طریق تماس تلفنی هم با کارشناسان ما هم امکان‌پذیر است.

خرید میلگرد ۱۰ حسن رود

خرید میلگرد ۱۰ حسن رود بیشتر برای مصارف غیربتی و سازه‌های سبک پیشنهاد می‌شود. بسیاری از پروژه‌هایی که در شمال کشور هستند، برای صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل‌ونقل می‌توانند میلگردهای موردنیاز خود را از این کارخانه خریداری کنند. قبل از خرید دقت داشته باشید که باید هزینه‌های سفارش را برآورد کنید. استفاده از جدول وزنی، بهترین روش محاسبه هزینه‌های حمل‌ونقل در زمان خرید میلگرد است. یکی از مزایای خرید میلگرد ۱۰ حسن رود این است که شما می‌توانید این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

همچنین با اطلاع از قیمت روز محصول می‌توانید هزینه‌های پروژه خود را پیش‌بینی کنید. در زمان خرید حتما به مشخصات میلگرد آجدار ۱۰ فولاد حسن رود گیلان دقت داشته باشید تا بتوانید بر اساس پروژه موردنیاز بهترین محصول را خریداری کنید.

برای خرید این محصول می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید و سفارشات خود را کاملا بیان کنید. بعد از آن، پیش فاکتور را از کارشناسان ما دریافت کرده و پرداخت می‌کنید و در مرحله بعدی، مجوز بارگیری پس از کنترل کیفیت محصولات برای شما ارسال خواهد شد. بعد از پرداخت هزینه‌های حمل‌ونقل در بهترین زمان ممکن، این محصول به دست شما خواهد رسید. مجموعه آهن رسان خوشبختانه شرایط خرید آهن آلات با چک را برای بسیاری از مهندسان، معماران و خریداران عادی فراهم کرده تا بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای خرید داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اعتباری  می‌توانید با کارشناسان واحد فروش با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ درتماس باشید.

کاربردهای میلگرد ۱۰ حسن رود

خرید میلگرد ۱۰ حسن رود برای بسیاری از پروژه‌های صنعتی و ساختمانی توصیه می‌شود. از مهم‌ترین کاربردهای میلگرد ۱۰ حسن رود می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • قویت و حمایت بتن در برابر نیروهای کششی
  • رابیتس کاری
  • پیچ و مهره سازی
  • میلگرد کششی (حرارتی)
  • تولید حفاظ و نرده

مشخصات میلگرد ۱۰ حسن رود

از مهم‌ترین مشخصاتی که در زمان خرید میلگرد ۱۰ حسن رود باید به آن توجه داشت، سایز، وزن، گرید و استاندارد تولید این محصول است. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، وزن میلگرد حسن رود تعیین‌کننده قیمت این محصول است. میلگردهای این کارخانه طبق استاندارد ملی ۳۱۳۲ و در گریدهای A2 و A3تولید می‌شوند و می‌توان گفت که کیفیت خوبی دارند. میلگرد ۱۰ حسن رود جزء میلگردهای بادوام و مقرون‌به‌صرفه است و برای پروژه‌های شمال کشور می‌توان انتخاب خوبی باشد.

محصولات این کارخانه با مقاومت بالا، استحکام کششی مناسب و همچنین هزینه مقرون‌به‌صرفه، با علامت اختصاری NFG قابل شناسایی هستند.

مزایای خرید میلگرد ۱۰ حسن رود از آهن رسان

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید میلگرد ۱۰ حسن رود از آهن رسان این است که شما می‌توانید میلگرد را به صورت اعتباری و چکی خریداری کنید؛ به‌خصوص در مواقعی که محدودیت مالی دارید و از طرفی هم به حجم بالایی از این محصول نیاز دارید. خوشبختانه در مجموعه ما این شرایط برای خریداران فراهم شده تا بتوانند به‌راحتی و بدون دغدغه سفارش خود را ثبت کنند. از دیگر مزایای خرید میلگرد ۱۰ حسن رود از آهن رسان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • به‌روزرسانی قیمت‌ها در سایت و دسترسی به قیمت محصول در بازه زمانی هفته یا ماه‌های گذشته
  • ارسال درخواست مشاوره برای خرید این محصول
  • دسترسی به جدول قیمت امروز میلگرد ۳۸
  • ثبت شماره تلفن همراه برای ارتباط سریع با کارشناس مجموعه آهن رسان
  • ارائه شرایط بازگشت بار در صورت عدم رضایت از محصول ارسال شده
  • ارائه فاکتور رسمی مطابق با محصول خریداری شده
  • ارائه برگه آنالیز محصول به مشتری در زمان ارسال بار
  • امکان خرید چکی یا قسطی از مجموعه آهن رسان
  • ارسال بار در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین شکل به دست مشتری

سوالات متداول

  1. هزینه حمل‌ونقل میلگرد حسن رود به چه صورت است؟

به‌طورکلی هزینه‌های حمل‌ونقل بر اساس فاصله پروژه تا محل بارگیری، نوع وسیله نقلیه (تریلی، وانت، قطارو…) و نرخ سالانه ارسال بار مشخص می‌شود.

  1. چگونه می‌توان از اصل بودن میلگرد حسن رود مطمئن شد؟

محصولات این کارخانه با علامت اختصاری NFG قابل شناسایی هستند.

  1. آیا امکان خرید میلگرد ۱۰ حسن رود با فاکتور رسمی از آهن رسان وجود دارد؟

بله. یکی از خدمات مهم ما برای شرکت و سازمان‌های مختلف، صدور فاکتور رسمی پس از تعیین ارزش دقیق سفارش است.

  1. آیا می‌توان میلگرد حسن رود را از آهن رسان به صورت اقساطی خریداری کرد؟

خوشبختانه شما می‌توانید این محصول را از مجموعه ما به صورت چکی یا اقساطی بخرید.

  1. مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت میلگرد ۱۰ حسن رود چیست؟

وزن میلگرد ۱۰ حسن رود مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در قیمت این محصول است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 10 حسن رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *