قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد

29,300 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 29,300 0%
قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 29,300 0%
قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 29,300 0%
قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 29,300 0%
قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 29,300 0%
قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 29,300 0%
قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 29,300 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد

در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 29,300 تومان می باشد

میلگرد ۱۰ پرشین یکی از مصالح رایج در صنعت ساختمان‌سازی است که برای افزایش استحکام بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد. میلگرد نقش تاثیرگذاری در پروژه‌های ساختمانی دارد. بنابراین، برای انتخاب صحیح این محصول لازم است به شناخت دقیقی از انواع میلگرد برسید.  با اطلاع یافتن از ویژگی‌های میلگرد می‌توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و خرید مناسبی را تجربه کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۰ پرشین به صورت لحظه‌ای و خرید آن با کارشناسان فروش آهن‌رسان ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز بهره‌مند شوید.

قیمت میلگرد ۱۰ پرشین امروز

قیمت میلگرد ۱۰ پرشین می­تواند به­صورت روزانه و حتی لحظه‌ای تغییر کند. از جمله دلایل این تغییر قیمت میلگرد ۱۰ می‌توان به نوسانات ارزی در بازار آهن ­آلات اشاره کرد. البته عوامل زیاد دیگری وجود دارد که می‌تواند بر قیمت این محصول تاثیرگذار باشد، که از بین آن‌ها می‌­توان به قیمت آهن و مواد اولیه، هزینه‌های حمل­ ونقل و معاملات میلگرد در بورس کالا اشاره کرد.

خرید میلگرد ۱۰ پرشین

برای خرید مصالح ساختمانی، دو روش کلی وجود دارد؛ روش اول سفارش و خرید به­ صورت حضوری و نوع دوم هم، آنلاین است. هم­ اکنون شما می­‌توانید به­صورت آنلاین با مراجعه به وب­سایت آهن‌رسان، ضمن دریافت مشاوره پیش ازخرید از کارشناسان مجرب این حوزه، اقدام به خرید میلگرد ۱۰ پرشین کنید. میلگرد ۱۰ پرشین یکی از انواع پر‌فروش میلگرد در بازار آهن به­ شمار می‌رود. شما می‌توانید با توجه به مشخصات این میلگرد، محصول متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. برای تجربه یک خرید مناسب، لازم است مواردی مانند وزن، استاندارد و قیمت میلگرد را در نظر داشته باشید. در ذیل به تعدادی از این نکات اشاره کرده­ ایم:

  1. زمانی‌که محصول مورد نیاز خود را پیدا کردید می‌توانید مشخصات آن را با دیگر برند‌ها مقایسه کنید.
  2. اگر استاندارد A3 متناسب با نیاز شما باشد می‌توانید محصول خود را از میان سایزهای ۸ تا ۳۲ و طول ۱۲ متر انتخاب کنید. مواد اولیه مورد استفاده در این محصول شامل آهن اسفنجی، قراضه و بیلت است.
  3. یکی از عواملی که می‌تواند باعث کیفیت مطلوب میلگرد شود، استفاده از دستگاه‌های CNG برای آج‌زنی آن است. اگر می‌خواهید سازه شما از دوام بیشتری برخوردار باشد، بهتر است که آج‌های طولی و عرض میلگرد در مجاورت یکدیگر نباشند.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی  میلگرد ۱۰ پرشین  

تمام میلگردها دارای یک­سری مشخصات از جمله ابعاد، وزن، سایز، طول، حالت و استاندارد هستند. ابعاد میلگرد ۱۰ پرشین،  ۱۲۰۰ × ۱.۰ × ۱.۰ سانتیمتر است و در حدود ۸ کیلوگرم وزن دارد. سایز این محصول ۱۰ و طول آن ۱۲ متر است.

مقاومت میلگرد  ۱۰ پرشین از استانداردهای A2 و A3  پیروی می‌کند. میلگردهای A3 دارای مقاومت زیاد و انعطاف‌پذیری کمتری هستند؛ زیرا کربن مورد استفاده در آن‌ها بیشتر است. از طرفی در میلگردهای پرشین A2 درصد کمتری کربن استفاده شده است. به‌همین‌دلیل از انعطاف ­پذیری بیشتری برخوردار هستند.

میلگرد ۱۰ پرشین همچنین جزء انواع نیمه­ سخت و آجدار محسوب می‌شود. آج‌‌های این میلگرد ممکن است به­صورت هفت و هشت یا معمولی باشند. میلگردهای آجدار نقش مهمی در افزایش مقاومت و عمر سازه‌های بتنی دارند. این میلگردها به ­دلیل ایجاد اصطکاک بیشتر با سازه‌های بتنی، سبب افزایش مقاومت کششی و برشی بتن می‌شوند. هر چند به ­دلیل شکننده بودن این محصولات، بهتر است از آن‌ در عملیات جوشکاری استفاده نشود.

سوالات متداول

  1. بیشترین کاربرد میلگرد ۱۰ پرشین در چه مواردی است؟

میلگرد۱۰ پرشین، برای استفاده در صنایع مختلف مانند ساخت­ وساز، تجهیزات صنعتی، ماشین­ آلات، قطعات فلزی و ساخت قطعات پیچ و مهر­ه ها استفاده می­شود.

  1. بیشترین میزان تحمل وزن میلگرد ۱۰ پرشین چقدر است؟

میزان تحمل وزن میلگرد ۱۰ پرشین، باتوجه به جنس و ضخامت آن متفاوت است اما به­ طور معمول، این نوع میلگرد­ها تا حدود ۵ تا ۶ تن وزن را تحمل می­کنند.

  1. ابعاد میلگرد ۱۰ پرشین به چه صورت است؟

میلگرد ۱۰ پرشین دارای شعاعی به اندازه نصف قطر یعنی ۵ میلی­متر است. بنابراین، طول و عرض این میلگرد برابر با ۱۰ برابر شعاع یعنی ۵۰ میلی­متر است.

  1. چگونه می‌­توان استعلام روزانه قیمت میلگرد ۱۰ پرشین را دریافت کرد؟

هم ­اکنون شما می­توانید از طریق ارتباط با مشاورین فروش ما ۰۵۱۳۱۹۱۶  یا مراجعه به وب­سایت مجموعه آهن­رسان، اطلاعات مدنظرتان را به­ صورت به ­روز دریافت کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 10 پرشین فولاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *