قیمت میلگرد 12جهان فولاد سیرجان

28,800 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

جهان فولاد سیرجان

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

12 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

12 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 12جهان فولاد سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 28,800 0%
قیمت میلگرد 12جهان فولاد سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 28,800 0%
قیمت میلگرد 12جهان فولاد سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 28,800 0%
قیمت میلگرد 12جهان فولاد سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 28,800 0%
قیمت میلگرد 12جهان فولاد سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 28,800 0%
قیمت میلگرد 12جهان فولاد سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 28,800 0%
قیمت میلگرد 12جهان فولاد سیرجان ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 28,800 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ۱۲ سیرجان بر اساس وزن محصول بر حسب کیلوگرم تعیین می‌شود. میلگرد ۱۲ سیرجان به خاطر کیفیت مطلوب آن در ساخت و ساز و همچنین صنعت استفاده فراوانی دارد. اما بسیار مهم است که محصول باکیفیت و از شرکت معتبر تهیه شود. قیمت این محصول به عوامل مختلفی همچون قیمت آهن امروز، شرایط اقتصادی، قیمت موارد اولیه نوسانات نرخ ارز و … بستگی دارد و در بازار روند افزایشی و یا کاهشی دارد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان، همچنین استعلام قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۲ سیرجان و شرایط خرید اعتباری با کارشناسان فروش آهن رسان با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

قیمت میلگرد ۱۲ سیرجان امروز

با توجه به موارد کاربرد میلگرد و ابعاد مختلف آن، می توان گفت یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی میلگرد ۱۲ سیرجان است. هزینه تمام شده پروژه می‌تواند با خرید مقرون‌به‌صرفه این محصول کاهش یابد. به خاطر همین مسئله مهندسان و پیمانکاران با بررسی نوسانات قیمت میلگرد  سعی می‌کنند بهترین زمان خرید این محصول را انتخاب کنند. اما توجه به این نکته ضروری است که قیمت میلگرد سیرجان به صورت قطعی، قابل پیش‌بینی نیست چرا که عواملی همچون شرایط اقتصادی جامعه، تصمیمات سیاسی و همچنین اخبار بین‌المللی بر قیمت تمام‌شده این محصول اثرگذار است. پس برای خرید رضایت‌بخش حتما قبل از ثبت سفارش باید از قیمت آن مطلع باشید.

قیمت روز میلگرد ۱۲ سیرجان

به‌خاطر کاربرد فراوان میلگرد ۱۲، این محصول در بازار تقاضای زیادی دارد. میلگردهای تولیدشده در کارخانه سیرجان از استاندارد و کیفیت مطلوبی برخوردار است و میزان تقاضا می‌تواند بر قیمت روزانه آن تاثیرگذار باشد. سایر عوامل موثر بر قیمت روز میلگرد ۱۲ سیرجان عبارتند از نوسانات نرخ ارز، قیمت مصالح فولادی در بازارهای جهانی، معاملات بازار بورس و … به همین دلیل نمی‌توان انتظار داشت که قیمت این محصول به صورت ثابت مشخص شود. پس بهتر است قبل از خرید قیمت آن را در سایت آهن رسان بررسی کنید.

قیمت میلگرد ۱۲ سیرجان کیلویی

قیمت میلگرد ۱۲ سیرجان امروز بر اساس کیلویی مشخص می‌شود. اطلاع از قیمت لحظه‌ای این محصول برای مصرف‌کنندگان و خریداران اهمیت زیادی دارد. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۱۲ سیرجان در وزن مورد نظرتان به سایت آهن رسان مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با عضویت در کانال قیمت آهن مشهد و یا از طریق تماس با کارشناسان آهن رسان، قیمت به‌روز را دریافت کرده و خریدی به موقع و مقرون به صرفه داشته باشید.

خرید میلگرد ۱۲ سیرجان

برای خرید میلگرد ۱۲ سیرجان می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری سفارش خود را قطعی کنید. اما در زمان فارش حتما به منطقه جغرافیایی پروژه خود توجه کنید. چرا که دقت به این موضوع باعث می‌شود هزینه حمل و نقل برای شما گران تمام نشود. ما در آهن رسان با دو شعبه در تهران و مشهد به صورت حضوری و همچنین از طریق تماس با ۰۵۱۳۱۹۱۶ به صورت آنلاین آماده ارائه انواع محصولات به شما مشتری گرامی هستیم.

مزایای خرید میلگرد ۱۲ سیرجان از آهن رسان

چنانچه قصد خرید میلگرد ۱۲ سیرجان را دارید حتما قیمت به‌روز شده آن را بررسی کنید. ما در آهن رسان راه‌های مختلفی برای دسترسی شما به قیمت روزانه و لحظه‌ای را فراهم کرده‌ایم. با مراجعه به سایت آهن رسان در هر ساعت شبانه روز و مشاهده لیست قیمت‌ها، عضویت در شبکه‌های اجتماعی آهن رسان و یا تماس با ۰۵۱۳۱۹۱۶ راه‌های ارتباطی با ما است که می‌توانید از نوسانات قیمت محصول مورد نظر مطلع شوید.

ما در شرکت بازرگانی آهن رسان با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع مصالح فولادی و آهنی، با کارخانه‌های مختلفی همکاری کرده و با خرید بدون واسطه همه محصولات، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهیم. همچنین برای مشتریانی که میزان نقدینگی آنها به اندازه کافی نیست، امکان خرید اعتباری و اقساطی را فراهم کرده‌ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید اعتباری با کارشناسان آهن رسان در ارتباط باشید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۲ سیرجان

میلگرد ۱۲ سیرجان را به صورت کیلویی خریداری کنید. این محصول دارای مشخصات منحصر به فردی است که منجر به مقاوم‌سازی سازه‌های شما خواهد شد. از جمله این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • قطر ۱۲ میلی‌متر دارد.
  • طبق استاندارد بین‌المللی A3 تهیه شده است.
  • آج‌های جناقی دارد.
  • دارای تنش جاری ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
  • تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد است.
  • جوشکاری روی آن ممنوع است.
  • اگر سازه با تغییر شکل مواجه باشد، این میلگرد برای آن مناسب نیست.

کاربردهای میلگرد ۱۲ سیرجان

میلگرد۱۲ سیرجان کاربرد فراوان در مقاوم‌سازی بتن در ساختمان و صنعت دارد. میلگرد ۱۲ یکی از پرکاربردترین انواع میلگرد در پروژه‌های عمرانی است که در پی و فوندانسیون و اسلب نیز به کاربرد می‌رود. همچنین آج‌های هفت و هشت این محصول در بتن باعث ایجاد اصطکاک و در نتیجه افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مقاومت سازه می‌شود.

جمع‌بندی

میلگرد ۱۲ سیرجان یکی از مصالح ساختمانی و صنعتی است که علاوه بر  کیفیت و دوام، از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است. قیمت این محصول تحت عواملی چون نوسانات نرخ ارز، شرایط اقتصادی داخلی و خارجی، میزان تقاضا و عوامل دیگر، به صورت مداوم در حال تغییر است. بنابراین توصیه ما بررسی قیمت و یا بررسی نوسانات قیمت محصول به صورت آنلاین با استفاده از سایت و شبکه‌های اجتماعی آهن رسان است. اگر نقدینگی کافی ندارید، می‌توانید برای خرید اعتباری و اقساطی با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول

میلگرد ۱۲ سیرجان چه کاربردی دارد؟

از میلگرد ۱۲ سیرجان در ساختمان‌سازی و صنعت استفاده می‌شود.

قیمت میلگرد ۱۲ سیرجان چگونه تغییر می‌کند؟

عوامل زیادی در نوسانات قیمت این محصول نقش دارند. عواملی همچون نرخ مواد اولیه، نوسانات نرخ ارز، کارخانه تولید کننده، شرایط اقتصادی و سیاسی و … در قیمت این محصول تاثیر گذار هستند. بهترین راه حل بررسی قیمت لحظه‌ای این محصول قبل از خرید است.

چرا میلگرد ۱۲ سیرجان در بازار محبوب است؟

این محصول علاوه بر داشتن کیفیت و دوام مناسب، در برابر خوردگی و شرایط جوی نامناسب نیز مقاوم بوده و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

در صورت کمبود نقدینگی چطور می‌توانم میلگرد ۱۲ سیرجان را سفارش دهم؟

آهن رسان برای شما شرایط خرید اقساطی و اعتباری را فراهم کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 12جهان فولاد سیرجان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *