قیمت میلگرد 12 شاهین بناب

26,800 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 12 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ 26,800 0%
قیمت میلگرد 12 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 26,800 0%
قیمت میلگرد 12 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 26,800 0%
قیمت میلگرد 12 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 26,800 0%
قیمت میلگرد 12 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 26,800 0%
قیمت میلگرد 12 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 26,800 0%
قیمت میلگرد 12 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 26,800 1.9%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 12 شاهین بناب

در تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 26,800 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۱۲ شاهین بناب مانند سایر مقاطع فولادی دیگر متأثر از عوامل مختلفی است که یکی از فاکتورهای اصلی آن تغییرات قیمت آهن امروز است. ضخامت، طول و وزن میلگرد ۱۲ یکی از مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار در این قیمت‌گذاری هستند. بنابراین با توجه به این موضوع، باید قبل از خرید این محصول، اطلاعات کافی در خصوص این موارد داشته باشید تا بتوانید با توجه به پروژه خود، بهترین مشخصات فنی میلگرد را خریداری کنید. از طرفی به دلیل متغیر بودن نرخ فولاد و نوسان قیمت میلگرد در بازار، بهتر است از قیمت میلگرد ۱۲ شاهین بناب امروز مطلع شوید و سپس خرید کنید. قیمت این محصول علاوه‌بر این صفحه از سایت در صفحه قیمت میلگرد شاهین بناب نیز موجود است.

قیمت میلگرد ۱۲ شاهین بناب امروز

میلگرد ۱۲ یکی از میلگردهای مهم و پرکاربرد در ساختمان‌سازی است؛ به همین دلیل افراد بسیاری که به دنبال خرید این محصول هستند، به استعلام قیمت میلگرد ۱۲ فکر می‌کنند. قیمت ملیگرد ۱۲ شاهین بناب یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای افرادی است که به دنبال خرید این محصول هستند. قیمت روز میلگرد ۱۲ شاهین بناب متاثر از عوامل مختلفی است. نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا برای خرید این محصول، صادرات و واردات مقاطع فولادی و بسیاری از عوامل دیگر در این قیمت‌گذاری تاثیر دارند. به غیر از این موارد گفته شده، قیمت میلگرد ۱۲ شاهین بناب امروز بر اساس سایز، ابعاد و وزن این محصول تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ۱۲ شاهین بناب می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه یا با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶ ☎) در تماس باشید.

میلگرد ۱۲ شاهین بناب

میلگرد ۱۲ شاهین بناب یکی از محصولات مهم در صنعت ساخت و ساز و انواع پروژه‌های ساختمانی است که با توجه به ویژگی‌های خود، تأثیر زیادی در بازار دارد. این نوع میلگرد، با قطر ۱۲ میلی‌متر، برای استفاده در ساختمان‌ها، پل‌ها، و سازه‌های عمرانی به‌کار می‌رود. ویژگی‌های مهم این محصول شامل مقاومت بالا، استحکام مناسب و کیفیت برتر است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای پروژه‌های ساختمانی تبدیل کرده است. چنانچه قصد خرید این میلگرد را دارید، می‌توانید با عضویت در شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان و کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد می‌توانید از قیمت روز میلگرد ۱۲ شاهین بناب مطلع شوید.

خرید میلگرد ۱۲ شاهین بناب

میلگرد ۱۲ شاهین بناب یکی از پرفروش‌ترین سایزهای میلگرد بناب است که در شرکت آهن‌رسان با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به دو روش اقدام به خرید میلگرد ۱۲ شاهین بناب کنید.

  1. خرید از طریق تماس تلفنی
  2. خرید به صورت اعتباری اقساطی

اگر بخواهید از طریق تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید، می‌توانید با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶ ☎) در تماس باشید. هرآنچه در مورد مشخصات فنی این محصول نیاز دارید، را از ما بپرسید و در نهایت خرید خود را انجام دهید. از همه مهم‌تر شما می‌توانید خرید اعتباری میلگرد را از آهن‌رسان انجام دهید. یعنی از امکان فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات استفاده کنید و بدون پرداخت نقدی، میلگرد ۱۲ شاهین بناب را بخرید و بودجه مالی خود را بهتر مدیریت کنید. اگر سوالی در این مورد دارید می‌توانید روی کمک کارشناسان ما حساب کنید.

قیمت میلگرد آجدار 12شاهین بناب

مشخصات میلگرد ۱۲ شاهین بناب

میلگرد ۱۲ شاهین بناب نوعی میلگرد آجدار A3 است که در بازار به صورت شاخه‌ای به فروش می‌رسد و مطابق با استانداردهای روسی ساخته می‌شود. مهم‌ترین مشخصات این محصول به صورت زیر هستند:

  • دارای تنش جاری ۴۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • دارای تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • دارای تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۴ درصد
  • دارای آج‌های جناقی به شکل هفت و هشت
  • عملیات جوشکاری روی این نوع میلگرد توصیه نمی‌شود.
  • در مکان‌هایی که نیاز به تغییر شکل دارد، بهتر است از این محصول استفاده نشود.
  • از این محصول معمولاً برای مقاومت سازه‌های بتنی استفاده می‌شود.

سخن آخر

میلگرد ۱۲ شاهین بناب یکی از میلگردهای باکیفیت و معروف در بازار فولاد است که به صورت میلگرد آجدار و به شکل جناقی ساخته می‌شود. کیفیت مواد اولیه برای تولید این محصول باعث شده که مقاومت بالایی داشته باشد و بیشتر در سازه‌های بتنی قابل استفاده باشد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۲ شاهین بناب می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید. علاوه بر این برای خرید میلگرد ۱۲ شاهین بناب می‌توانید به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید یا با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) در تماس باشید.

سوالات متداول

  1. چگونه می‌توانم از قیمت میلگرد ۱۲ شاهین بناب مطلع شوم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن رسان یا حتی از طریق تماس تلفنی با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) با کارشناسان فروش ما، از قیمت این محصول مطلع شوید.

  1. آیا هزینه‌های حمل‌ونقل بر عهده خریدار است؟

بله. تمامی هزینه‌های حمل و نقل هر محصول بر عهده خریدار است. قبل از صدور پیش فاکتور، کارشناسان فروش ما تمامی هزینه‌های حمل‌ونقل را برای شما توضیح می‌دهند.

  1. برای خرید میلگرد ۱۲ شاهین بناب چه کنیم؟

برای خرید این محصول می‌توانید با مراجعه به سایت، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا خرید خود را تلفنی انجام دهید.

  1. بیشترین کاربرد میلگرد ۱۲ شاهین بناب چیست؟

از این محصول معمولا برای ساختمان‌سازی استفاده می‌شود.

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 12 شاهین بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *