قیمت میلگرد 12ظفر بناب

26,650 تومان

100
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 12ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 26,650 0.38%
قیمت میلگرد 12ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 26,550 0%
قیمت میلگرد 12ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 26,550 0%
قیمت میلگرد 12ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 26,550 0%
قیمت میلگرد 12ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 26,550 0.38%
قیمت میلگرد 12ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 26,450 0.38%
قیمت میلگرد 12ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 26,350 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 12ظفر بناب

در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 26,650 تومان می باشد

قیمت میلگرد همواره یکی از دغدغه بزرگ مشتریانی است که به صورت کلی و یا جزئی اقدام به خرید این محصول می‌کنند. مشتریان معمولا با این پرسش روبه‌رو می‌شوند که با چه قیمتی می‌توانند محصولات مورد نظرشان را تهیه کنند و اگر نقدینگی کافی نداشته باشند، شرایط ثبت سفارش به چه شکل است. حتی در صورتی که محصول خریداری شود آیا سریع به محل مورد نظر ارسال می‌شود؟ ما در مجموعه آهن رسان علاوه بر به روز رسانی قیمت‌ها به صورت آنلاین و روزانه، با ارائه قیمت‌های منصفانه، ارسال سریع بار، امکان خرید اقساطی را نیز فراهم کرده‌ایم. میلگرد ۱۲ ظفر بناب را با قیمتی مناسب و با شرایط استثنایی خرید کنید.

قیمت میلگرد ۱۲ ظفر بناب

عوامل و مولفه‌های بسیاری هستند که می‌توانند قیمت میلگرد ظفر بناب امروز  را تحت تاثیر قرار دهند و این مولفه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:
– قیمت مواد اولیه: سنگ آهن و ضایعات فلزی از عمده‌ترین موادی هستند که در تولید میلگرد استفاده می‌شوند. پس افزایش یا کاهش قیمت این مواد، بر قیمت نهایی میلگرد ۱۲ ظفر بناب نیز تاثیرگذار است.
– میزان عرضه و تقاضا: هر چه میزان عرضه کم و تقاضا بیشتر باشد، با افزایش قیمت این محصول مواجه هستیم.
– حمل و نقل: روش و زمان ارسال محصول از کارخانه می‌تواند در هزینه نهایی محصول تاثیرگذار باشد.
– شرایط فصلی: توجه به فصل‌های سال و شرایط جوی یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت میلگرد است. گاهی در زمستان بخاطر کاهش عملیات ساخت و ساز، شاهد کاهش قیمت این محصول هستیم.
علاوه بر عوامل ذکر شده قیمت ارز، سیاست‌های کلان اقتصادی، شرایط بین‌المللی نیز بر قیمت میلگرد ۱۲ تاثیر مستقیم دارد. بنابراین لازم است شما مشتری گرامی قبل از خرید، قیمت محصولات را در سایت و یا کانال تلگرام آهن رسان بررسی کنید.

قیمت روز میلگرد ۱۲ ظفر بناب

میلگرد کارخانه ظفر بناب بخاطر کیفیت و کاربردی که دارند یکی از محصولات پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی به حساب می‌آید که همانطور که گفته شد قیمت آن به صورت روزانه تعیین می‌شود و بهتر است برای خرید این محصول نمودار نوسانات قیمتی آن را بررسی کنید. هر چند عوامل پیش بینی نشده‌ای هم هستند که می‌توانند بر قیمت آن اثر بگذارند. بهترین راه بررسی روزانه قیمت این محصول است که شما می‌توانید برای استعلام لحظه‌ای قیمت روز میلگرد ۱۲ ظفر بناب، با کارشناسان ما در آهن رسان در تماس باشید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۲ ظفر بناب

میلگرد ۱۲ ظفر بناب دارای قطر ۱۲ میلی‌متر بوده و در شاخه‌های ۱۲ متری تولید می‌شوند. فروش این محصول به صورت کیلویی است. وزن هر شاخه ۱۰.۲ کیلوگرم می‌باشد. این میلگرد آجدار در حوزه‌های عمرانی کاربرد فراوان دارد. علامت اختصاری ZNGT 18  روی آن حک شده و دارای گرید A3 است. تنش جاری آن ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی آن برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. آج‌های جناقی دارد و میلگرد تردی است که برای جوشکاری مناسب نیست.

کاربرد میلگرد ۱۲ ظفر بناب

میلگرد ۱۲ ظفر بناب مقاومت بالایی در برابر فشارهای کششی دارد. این محصول در کاربرد سازه‌ای که مقاطع دایره ای و مربعی دارند، بیشتر استفاده می‌شود. جهت به کار بردن در پایه تیر مناسب بوده و در پی و فوندانسیون و اسلب مورد استفاده قرار می‌گیرد. به صورت کلی از این محصول در پروژه‌های بزرگ که نیاز به پایداری زیادی دارند استفاده می‌شود. این محصول نسبت به میلگرد ۸ و ۱۰ ظفر بناب نرمی و انعطاف کمتری داشته و بخاطر همین در ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد. چنانچه برای انتخاب نوع میلگرد نیاز به راهنمایی دارید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

جمع‌بندی

درست است که نوسانات بازار بر قیمت محصولات فولادی تاثیر می‌گذارد اما بهترین راه برای خرید مقرون به صرفه، بررسی قیمت‌های روزانه و تهیه محصولات از شرکت تامین کننده‌ای است که قیمت مقرون به صرفه‌ای ارائه می‌دهد. در این صورت خریدهای کلی و جزئی با دغدغه کمتری تهیه خواهند شد. ما در مجموعه آهن رسان علاوه بر ارائه خدمات به صورت حضوری و آنلاین، امکان ثبت سفارش به صورت اقساطی را برای شما مشتری گرامی فراهم کرده‌ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه و شرایط خرید اعتباری آهن آلات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

۱. بیشترین کاربرد میلگرد ۱۲ ظفر بناب چیست؟
این محصول بخاطر مقاومت بالایی که در برابر نیروهای کششی، فشاری و تسلیمی دارد، در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این محصول اغلب در پل‌های بزرگراه‌ها، اسکله‌ها، سازه‌های پارکینگ و سایر ساختمان‌های بزرگ و بتنی که نیاز به تقویت کننده دارند استفاده می‌شود.

۲. کاربرد میلگرد ۱۲ ظفر بناب در ساختمان‌سازی مربوط به کدام بخش است؟
در فوندانسیون و نمای سازه بیشترین کاربرد را دارد.

۳. مزیت خرید از آهن رسان چیست؟
خرید از شرکت معتبری که بتواند نیازمندی مشتری را به موقع پاسخ دهد یک امتیاز است. ما در مجموعه آهن رسان علاوه بر به روز رسانی مداوم قیمت محصولات در سایت و شبکه‌های اجتماعی، با فراهم کردن امکان خرید اقساطی و همچنین ارسال سریع محصولات، سعی در جلب رضایت شما مشتری گرامی داریم. برای دریافت راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۴. نقدینگی کافی ندارم، چطور می‌توانم میلگرد ۱۲ ظفر بناب را خریداری کنم؟
در آهن رسان خرید اعتباری یکی از روش‌هایی است که برای خرید محصولات فولادی و آهن‌آلات می‌توانید استفاده کنید. خرید اعتباری اسنادی و چکی دو روشی است که ما در آهن رسان برای شما که نقدینگی کافی ندارید، فراهم کرده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر و ثبت خرید به صورت اعتباری با ما تماس بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 12ظفر بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *