قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین

27,200 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 27,200 0%
قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 27,200 1.45%
قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 27,600 1.43%
قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 28,000 0%
قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 28,000 0.72%
قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 27,800 0%
قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 27,800 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین

در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 27,200 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۱۲ آذر امین به موارد زیادی از جمله نوسانات بازار فولاد و سایر موارد روز در دنیای اقتصاد مربوط است. امروزه استفاده از مقاطع فولادی نظیر میلگرد به دلیل رایج بودن سازه های بتنی در ساختمان سازی بسیار متداول است و این لزوم خرید مصالح با کیفیت از قبیل میلگرد را خاطر نشان می کند. بدیهی ست در این امر به دلیل نوسانات موجود در بازار، انتخاب مصالح با کیفیت در زمان درست حائز اهمیت است. کارشناسان آهن رسان همواره برای یک خرید آسان و یافتن بهترین قیمت میلگرد در کنار شما هستند. در ادامه می خواهیم به بررسی قیمت و مزایای میلگرد ۱۲ از مجتمع فولاد آذر امین بپردازیم.

قیمت روز میلگرد ۱۲ آذر امین

قیمت میلگرد ۱۲ آذر امین از مواردی است که برای ساخت و ساز از  دغدغه های سازندگان محسوب می شود. زیرا این میلگرد از جمله پر مصرفترین محصولات در سازه های بتنی محسوب می گردد. بدیهی است اولین مورد در تعیین قیمت روز این محصول قیمت آهن  است. برای استعلام قیمت روز این محصول می توانید با کارشناسان ما درباره خرید میلگرد ۱۲ آذر امین از طریق تماس با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ ارتباط برقرار کنید و از این طریق از قیمت به روز این محصول آگاه شوید.

قیمت میلگرد ۱۲ آذر امین امروز

همانطور که گفتیم قیمت روز میلگرد به موراد بسیاری بستگی دارد. قیمت میلگرد آذر امین با توجه به کیفیت محصول در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار و همانطور که گفتیم قیمت روز آهن وابسته است. بدیهی است شناخت این موارد به لزوم زمان درست خرید و انتخاب شما کمک می کند. یک از موارد دیگری که در این مورد بسیار تاثیر گذار است نوسانات بازار فولاد و همچنین موارد پیش بینی شده و غیر قابل پیش بینی از جمله میزان عرضه و تقاضا، وزن محصول ، کیفیت مواد مصرفی می باشد . واضح است در این بین نوسانات بازار ارز را در تعیین قیمت محصول نباید از قلم انداخت. همه این موارد بر قیمت میلگرد ۱۲ تاثیر گذار هستند.

خرید میلگرد ۱۲ آذر امین

برای خرید محصولات فولادی در مجموعه آهن رسان دو راه پیش روی شماست .  شیوه خرید آنلاین از دیگر راه‌های خرید از مجموعه آهن رسان است. پس از خرید از سایت و ثبت سفارش شما، کارشناسان ما با شما تماس حاصل نموده و در سریعترین زمان ممکن مصالح مورد نظر شما را برایتان ارسال می کنند. شما می توانید خرید خورد را از طریق تلفن نیز به انجام رسانید. همانطور که گفته شد از طریق شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶  و صحبت با کارشناسان مربوطه ثبت سفارش انجام دهید.

برای سهولت در خرید شما نحوه پرداخت به مجموعه ما به دو صورت امکان پذیر است.

در خرید کلی محصولات فولادی در صورت عدم نقدینگی در زمان مناسب، شیوه خرید اعتباری را برای شما در نظر گرفتیم. این نوع از سفارش به صورت خرید اسنادی و خرید چکی صورت می گیرد. برای اطلاعات بیشتر درباره این نوع خرید لطفا از راهنمایی های کارشناسان ما در آهن رسان استفاده کنید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۲ آذر امین

میلگرد ۱۲ آذر امین با قطر ۱۲ میلی متر، به صورت کیلویی و طول ۱۲ متری در بازار عرضه می شود و یکی از مورد استفاده ترین میلگرد ها در ساختمان سازی محسوب می گردد. این نوع میلگرد هم به صورت خم کاری و هم به عنوان میلگرد طولی و عرضی در سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرد و استحکام کششی خوبی را فراهم می آورد.

یک از صنایع برتر در استان آذربایجان شرقی، مجتمع فولاد آذر امین است. محصولات این کارخانه با استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شود و بهترین کیفیت ممکن را برای تولید مقاطع فولادی به کار می گیرد. همین امر موجب شده با وجود زمان کمی که وارد بازار فولاد شده است، از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. این کارخانه در ۱۲ کیلومتری جاده بستان آباد استان آذربایجان شرقی واقع است. در بین محصولات فولادی مختلف، آذر امین میلگردها را در انواع A2 و A3 وارد بازار ایران می کند.

میلگرد ۱۲ آذر امین از نوع آجدار جناقی یا هفت و هشتی محسوب می شود که استاندارد آن به صورت A3 است. که یکی از پر کاربردتری و پر فروشترین محصولات این کارخانه محسوب می گردد. این میلگرد با افزایش مقاومت کششی به مقاومت بتن کمک می کند و در سازه ها به صورت میلگرد های طولی و عرضی و به حتی خم کاری مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این میلگرد در اسکلت بندی ساختمان در تقویت بتن فونداسیون و ستونهای ساختمان است.

میلگرد های کارخانه­ آذر فولاد امین بر اساس استاندارد INSO 3132 و استاندارد GOST 5781 در رده­های All برای سایزها ۸ و ۱۰ و AIII برای سایزهای ۸ الی ۳۲ روانه بازار می شوند.

جمع بندی

اگر بخواهیم برای ساختمان همچون اسکلت بدن انسان از استخوان بندی مناسب استفاده کنیم انتخاب یک میلگرد مناسب باعث استحکام بتن در اسکلت ساختمان و در نتیجه افزایش کیفیت ساخت و ساز می گردد. در آهن رسان شما تمام مصالح فولادی مناسب ساختمان سازی را می توانید یافت کنید و از آن مهمتربا اطمینان خاطر با کارشناسان ما تماس گرفته و نسبت به انتخاب درست مصالح مورد نظرتان مشورت بگیرید و از شرایط خرید محصول مورد نیازتان آگاه شوید.

سوالات متداول

  1. چگونه می توان قیمت روز میلگرد ۱۲ آذر امین را استعلام گرفت؟

شما می توانید از طریق سایت آهن رسان و از طریق تماس با تیم فروش آهن رسان از قیمت روز محصولات مطلع شوید.

  1. چگونه می توانم از شیوه خرید اعتباری و مراحل آن مطلع شوم؟

شما می توانید از طریق تماس با بخش مربوطه از مراحل این نوع خرید مطلع شوید و همچنین از طریق سایت قسمت خرید اعتباری می توانید از این امکان بهره مند شوید.

  1. یک بندیل از میلگرد ۱۲ شامل چند عدد می شود؟

به دلیل تفاوت در سایز و مواد مصرفی هر میلگرد بسته به وزن متفاوت است.

  1. قیمت میلگردها به چه صورت محاسبه می گردد؟

قیمت میلگرد ها بر اساس سایز و کیفیت مواد مصرفی محصول به صورت شاخه ای و کیلویی محاسبه می گردد.

  1. چگونه از نمودار قیمتی میلگرد ۱۲ مطلع شوم ؟

شما می توانید از طریق سایت آهن رسان نمودار قیمتی محصول مورد نظر خود را مشاهده کنید

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 12 آذر فولاد امین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *