قیمت میلگرد 12 ابرکوه

27,400 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

ابرکوه

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

12 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

12 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 12 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 27,400 0%
قیمت میلگرد 12 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 27,400 0%
قیمت میلگرد 12 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 27,400 0%
قیمت میلگرد 12 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 27,400 0%
قیمت میلگرد 12 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 27,400 0%
قیمت میلگرد 12 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 27,400 0%
قیمت میلگرد 12 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 27,400 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

امروزه با گسترش جوامع و پیشرفت تکنولوژی، ساخت‌وساز هم پیشرفت کرده است. به همین جهت، استفاده از مصالح و مقاطع فولادی مانند میلگرد، بسیار افزایش یافته است. در همین راستا، دراین مطلب قصد داریم به یکی از پر کاربردترین این مصالح، یعنی میلگرد ۱۲ ابرکوه بپردازیم. کارخانه تولید میلگرد سرمد ابرکوه، به‌عنوان یکی از برترین تولیدکننده‌های میلگرد در کشور، اقدام به تولید میلگرد ۱۲ ابرکوه کرده است. این کارخانه با قرار گرفتن در نزدیکی معادن سنگ آهن، بهترین محصولات فولادی را تولید می‌کند.در این مقاله قرار است به بررسی میلگرد ۱۲ ابرکوه و عوامل دخیل در قیمت آن بپردازیم.

قیمت امروز میلگرد ۱۲ ابرکوه

شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته و کادر مجرب، میلگردهای مرغوب و مقاوم را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. قیمت روز میلگرد ۱۲ ابرکوه نیز مانند سایر مقاطع فولادی مشابه، ثابت نبوده و عوامل مختلفی مانند نرخ ارز، تقاضای بازار، هزینه حمل و نقل و تحریم‌ها بر قیمت میلگرد ۱۲ ابرکوه تأثیر می‌گذارند. برای کسب اطلاع از قیمت میلگرد و سایر محصولات آهنی می‌توانید روزانه به وب‌سایت شرکت آهن رسان و جداول قیمتی مندرج در آن مراجعه کنید.

خرید میلگرد ۱۲ ابرکوه

امروزه به‌دلیل بالا رفتن قیمت مصالح، بسیاری از خریداران امکان پرداخت کامل هزینه را به‌صورت نقدی ندارند. ازاین‌رو، آهن‌رسان شرایطی را فراهم آورده تا شما عزیزان بتوانید از طریق تسهلاتی چون خرید اعتباری یا خرید آهن آلات با چک، محصولات مورد نیاز خود را فورا بخرید و هزینه کامل آن‌ها را در طول زمان، پرداخت کنید.

نکات خرید میلگرد ۱۲ ابرکوه

از آن‌جایی که میلگرد ۱۲ ابرکوه جزء محصولات محبوب ساختمانی بخصوص در مرکز کشور است، لازم است پیش از خرید میلگرد ۱۲ ابرکوه به نکات زیر توجه کنید:
قیمت میلگرد ۱۲ ابرکوه را از منابع معتبر و به‌روز به‌دست آورید. قیمت میلگرد به عوامل مختلفی مانند نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، هزینه حمل‌ونقل و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد و ممکن است روزانه و گاهی لحظه‌ای تغییر کند. برای مشاهده آخرین قیمت میلگرد ۱۲ ابرکوه می‌توانید از جداول قیمتی مندرج در وب‌سایت ما استفاده کنید.
کیفیت میلگرد ۱۲ ابرکوه را بررسی کنید. برای این کار باید به مشخصات فنی و کیفی میلگرد توجه کنید و از مطابقت آن با استانداردهای ملی و بین‌المللی اطمینان حاصل کنید. همچنین باید به نشان حک شده بر روی میلگرد دقت کنید و از اصالت و اعتبار برند ابرکوه مطمئن شوید.
منبع تامین میلگرد ۱۲ ابرکوه را انتخاب کنید. برای خرید میلگرد باید از شرکت‌های معتبر و مجاز بازرگانی آهن اقدام کنید که دارای مجوزهای لازم و تجربه کافی هستند.

نحوه خرید میلگرد ۱۲ ابرکوه

حضور در یک استان یا شهرستان دور از محل استقرار کارخانه تولید میلگرد ابرکوه، هیچ‌گاه نمی‌تواند به‌عنوان یک مانع به‌حساب آید. این به آن معنا است که امروزه شما می‌توانید از طریق ارتباط آسان با تامین کننده‌های معتبر این حوزه، هر کالایی را در کمترین زمان ممکن به‌دست آورید.
شما همچنین می‌توانید از تسهیلات جذابی چون خرید اعتباری آهن آلات و خرید اعتباری میلگرد در این راستا استفاده کنید. برای استفاده از این تسهیلات کافی است با کارشناسان مرکز تماس مجموعه به شماره ۳۱۹۱۶ تماس حاصل فرمایید.
همچنین، شما می‌توانید خرید میلگرد ۱۲ ابرکوه را در کمترین زمان ممکن، از طریق فروشگاه اینترنتی به ثبت برسانید و پرداخت خود را آنی و از سریق درگاه پرداخت آنلاین، انجام دهید.

ویژگی میلگرد ۱۲ ابرکوه

میلگرد ۱۲ ابرکوه، یک میلگرد تقویت‌کننده فولادی است که قطر آن ۱۲ میلی‌متر است و از طریق روش نورد گرم، تولید می‌شود. این میلگرد دارای آج‌های برجسته است که باعث ایجاد پیوند بهتر بین میلگرد و بتن می‌شود و مقاومت بیشتری در برابر بارهای خمشی و برشی ایجاد می‌کند.
میلگرد ۱۲ ابرکوه با گواهینامه‌های کیفیت معتبری مانندISO 9001 ،ISO 14001 وISO 18001، حداقل استحکام تسلیم ۵۰۰ مگاپاسکال، حداقل استحکام کششی ۵۵۰ مگاپاسکال را از خود نشان می‌دهد. این میلگرد به راحتی قابلیت خم شدن دارد و بدون ترک خوردگی یا شکستگی می‌تواند به شکل‌های مورد نیاز سازه‌های بتنی تبدیل شود.

مشخصات فنی میلگرد ۱۲ ابرکوه

میلگرد ۱۲ ابرکوه، بهترین گزینه برای تقویت سازه‌های بتنی است. این میلگرد با روش نورد گرم و با استفاده از شمش‌های فولادی کربنی تولید می‌شود. میلگرد ۱۲ ابرکوه دارای مشخصات فنی منحصر به‌فردی است که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. برخی از این مشخصات عبارتند از:
وزن این میلگرد ۱۰.۷ کیلوگرم است که رقمی نزدیک به وزن جدول اشتال (۱۴.۶ کیلوگرم) دارد. این مورد، نشان‌دهنده این است که میلگرد ۱۲ ابرکوه دارای کیفیت بالا و تراکم مناسب است.
میلگرد ۱۲ ابرکوه مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ تولید شده است. این استاندارد مشخص می‌کند که میلگرد ۱۲ باید دارای حداقل استحکام تسلیم ۵۰۰ مگاپاسکال، حداقل استحکام کششی ۵۵۰ مگاپاسکال و حداقل کشیدگی ۱۲ درصد باشد.
این میلگرد میزان کربن کمتر از ۰.۲۵ درصد دارد که باعث می‌شود که میلگرد ۱۲ ابرکوه دارای خواص مکانیکی مناسب و قابلیت خمش و شکل‌گیری آسان باشد. همچنین، میلگرد ۱۲ سرمد دارای آج‌هایی است که به‌صورت متناوب و متقارن بر روی سطح میلگرد قرار دارند.

برای خرید از یک منبع مطمئن و منصف، بشتابید!

کارخانه تولید میلگرد سرمد یک قطب تولید مقاطع فولادی در کشور است که بخش بزرگی از بهترین مصالح فولادی در کشور را تامین می‌کند. این میلگرد دارای خواص مکانیکی فوق‌العاده‌ای است که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. برای خرید میلگرد ۱۲ سرمد با نازل‌ترین قیمت کافی است همین حالا با شماره‌گیری ۳۱۹۱۶ یا مراجعه به وب‌سایت، از خدمات متنوع ما استفاده کنید.

سوالات متداول

۱. چند روز طول می‌کشد تا سفارش خرید میلگرد ۱۲ ابرکوه به دست مشتریان برسد؟
بسته به شرایط، معمولا بین ۱ الی ۲ روز کاری طول خواهد کشید تا شما سفارش خود را دریافت کنید.

۲. چند عدد میلگرد ۱۲ ابرکوه در یک بندیل وجود دارد؟
بسته به سایز هر میلگرد، حجم بندیل‌ها متفاوت است.

۳. آیا میلگرد ۱۲ ابرکوه را باید به‌صورت وزنی سفارش داد‌ یا به‌صورت شاخه‌ای؟
شما می‌توانید میلگرد ۱۲ ابرکوه را به هر دو شیوه سفارش دهید.

۴. آیا امکان پیش‌بینی قیمت میلگرد ۱۲ ابرکوه وجود دارد؟
خیر؛ به‌دلیل تغییرات عوامل موثر در این حوزه، مانند نرخ ارز، عرضه و تقاضا و سایر موارد مشابه، لازم است که قیمت روز میلگرد ۱۲ ابرکوه را استعلام بگیرید.

۵. چگونه می‌توان از قیمت میلگرد ۱۲ ابرکوه اطلاع کسب کرد؟
به دو شیوه متداول و آسان مراجعه به جداول موجود در وب‌سایت یا از طریق تماس تلفنی با تیم فروش ما می‌توانید از قیمت انواع مقاطع فولادی باخبر شوید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 12 ابرکوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *