قیمت میلگرد 12 امیرکبیر

28,100 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 12 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 28,100 0%
قیمت میلگرد 12 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 28,100 0%
قیمت میلگرد 12 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 28,100 0%
قیمت میلگرد 12 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 28,100 0%
قیمت میلگرد 12 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 28,100 0.71%
قیمت میلگرد 12 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 28,300 0%
قیمت میلگرد 12 امیرکبیر ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 28,300 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 12 امیرکبیر

در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 28,100 تومان می باشد

میلگرد امیرکبیر خزر یکی از میلگردهای باکیفیت و پرطرفدار در بازار فولاد است که برای مصارف ساختمانی و صنعتی قابل استفاده است. محصولات این کارخانه بخش قابل توجهی از نیاز مناطق شمالی کشور را تامین می‌کنند و از کیفیت مرغوبی برخودار هستند. یکی از سایزهای پرکاربرد این نوع میلگرد، سایز ۱۲ است. قیمت میلگرد ۱۲ امیرکبیر بر اساس سایز این محصول، وزن و همچنین استانداردهای تولید شده آن متفاوت است. برای خرید میلگرد ۱۲ امیرکبیر می‌توانید با کارشناسان فروش بخش میلگرد آهن رسان در تماس باشید تا بتوانید راهنمایی‌های لازم را در این زمینه کسب کنید.  برای اطلاع از قیمت آهن امروز می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید؛ قیمت تمامی مقاطع فولادی در این سایت به صورت روزانه آپدیت می‌شوند. قیمت تمامی مقاطع فولادی به صورت روزانه در سایت آهن رسان آپدیت می‌شود تا شما بتوانید در بهترین زمان ممکن با بهترین قیمت سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت روز میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر

قیمت میلگرد برای بسیاری از افراد فعال در حوزه خرید و فروش آهن‌آلات اهمیت بالایی دارد. میلگردها در دو نوع ساده و آجدار تولید می‌شوند که کارخانه امیرکبیر خزر هر دو این محصولات را تولید می‌کند.  قیمت روز میلگرد ۱۲  بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود؛ عواملی مانند: نرخ ارز و دلار، تقاضا برای خرید این محصول، نوسانات بازار فولاد به دلائل شرایط ساسی و اقتصادی کشور و بسیاری از عوامل دیگر در این قیمت‌گذاری تاثیر دارند. به این دلیل که میلگردهای آجدار بیشترین کاربرد را در ساختمان‌سازی دارند؛ اطلاع از قیمت امروز میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر برای بسیاری از خریداران اهمیت دارد.

مهم‌ترین فاکتوری که روی قیمت این محصول تاثیر دارد، میزان تقاضا برای این محصول است. تغییرات فصلی باعث تغییر در این میزان تقاضا خواهد شد. مثلا: در فصل زمستان که ساخت و ساز کمتر است،قیمت این محصول کمتر می‌شود. برای اطلاع از قیمت میلگرد امیرکبیر خزر می‌توانید به سایت مراجعه و در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید، کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

خرید میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر

خرید میلگرد ۱۲ امیرکبیر همان‌طور که گفته شد در اکثر موارد برای پروژه ساختمانی و در مناطق شمالی کشور است. کیفیت بالای این محصول باعث شده که خیلی از افراد فعال در حوزه فولاد نسبت به خرید آن اقدام کنند. یک نکته مهمی که در زمان خرید میلگرد ۱۲ امیرکبیر باید به آن دقت داشته باشید،، وزن آن است. حتما باید به وزن این محصول دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را مطابق با پروژه خود خریداری کنید. در زمان خرید حتما به مشخصات فنی میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر دقت داشته باشید تا بتوانید بر اساس پروژه موردنیاز بهترین محصول را خریداری کنید. البته به این موضوع هم دقت کنید که وزن این محصول می‌تواند در قیمت تمام شده میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر تاثیر داشته باشد.

 اگر هم تابه‌حال تجربه خرید این محصول را نداشتید، کارشناسان بخش فروش میلگرد آهن رسان، راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارند.

مشخصات فنی میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر

مشخصات فنی میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر باعث شده که بتوان از آن برای مصارف مختلفی استفاده داشت:

  • دارای تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • دارای تنش گسیختگی برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع
  • دارای تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد
  • میلگردی ترد  و خشک است و برای ساختمان استفاده می‌شود.
  • آج‌های آن بشکل جناقی (هفت و هشت) است.
  • در مکان‌هایی که سازه با تغییر شکل مواجه است، این میلگرد مناسب نبوده و عملیات جوشکاری در آن توصیه نمی‌شود.

ویژگی‌های میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر

این محصول یکی از میلگردهای آجدار و پرمصرف در بازار فولاد است که بیشترین کاربرد را در عملیات ساختمانی دارد. میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر از نظر شکل ظاهری به دلیل درگیری بالا با بتن، بیشتر برای پروژه‌های ساختمانی استفاده خواهد شد و باعث می‌شود که سازه موردنظر دوام و استحکام بالایی داشته باشد. از بیشترین کاربرد میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • رمپ پارکینگ
  • ساخت سازه‌های دریایی
  • تولید خاموت
  • آرماتور عرضی
  • نمای ساختمان
  • فونداسیون سازه
  • صنعت تولید خودرو
  • گاردریل بزرگراه
  • و…

بهتر است قبل از خرید به مشخصات فنی و ویژگی‌های این محصول دقت داشته باشید تا بتوانید بر اساس کاربرد موردنظر، بهترین نوع میلگرد را خریداری نکنید.

خرید میلگرد امیرکبیر خزر از آهن رسان

اگر پروژه شما در مشهد یا تهران است برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید به مجموعه آهن رسان مراجعه کنید و خرید خودتان را به صورت اعتباری یا حتی نقدی انجام دهید. اگر نقدینگی کافی برای خرید مقاطع فولادی ندارید، کارشناسان ما در کنار شما هستند تا تمام راهنمایی لازم در مورد خرید اعتباری را در اختیار شما قرار دهند. خرید اعتباری از آهن رسان هم به صورت چکی و هم به صورت قسطی امکان دارد.

در روش سوم یعنی خرید به صورت آنلاین می‌توانید با مراجعه به سایت آهن رسان، خرید خودتان را در کوتاه‌ترین زمان به صورت آنلاین ثبت کنید. بعد از اضافه کردن محصول مورد نظر به سبد خرید و پرداخت پیش فاکتور، کارشناسان ما با شما تماس و در اطلاعات لازم در مورد هزینه‌های ارسال یا حمل‌ونقل را در اختیار شما قرار می‌دهند.

خرید آهن آلات با چک برای بسیاری از پیمانکاران، مهندسان، سازندگان و… فرصت خوبی است تا بتوانند هرآنچه که نیاز دارند را از مجموعه ما سفارش داده و بعدها به صورت چک یا اقساطی پرداخت کنند.

همان‌طور که گفته شد میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر یکی از میلگردهای بادوام و باکیفیت در بازار فولاد است که بیشترین مصرف آن برای مصارف ساختمان‌سازی است. قیمت میلگرد ۱۲ امیرکبیر بر اساس سایز و وزن این محصول متفاوت است؛ اما احتمالا پارامترهای دیگری هم در این قیمت‌گذاری تاثیر دارند که باید قبل از خرید بررسی شوند. برای خرید میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر می‌توانید با کارشناسان بخش فروش میلگرد آهن رسان در تماس باشید. ما اطلاعات لازم در مورد کیفیت و استانداردهای این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا خرید بهتری داشته باشید.

سوالات متداول

  1. قیمت میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر چقدر است؟

قیمت این محصول بیش از هر عامل دیگر بر اساس سایز و وزن است؛ اما به فاکتورهای مختلفی مانند: نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد.

  1. برای خرید میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر چه کنیم؟

برای خرید این محصول می‌توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما تمامی راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارند.

  1. کاربرد میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر چیست؟

بیشترین استفاده این محصول در ساختمان‌سازی است.

  1. آیا هزینه‌های حمل‌ونقل خرید این محصول برعهده مشتری است؟

بله. تمامی هزینه‌های حمل و نقل برعهده مشتری است.

  1. آیا می‌توان این نوع میلگرد را از آهن رسان به صورت اقساطی خرید؟

شما می‌توانید به صورت چکی و اقساطی، این محصول را از مجموعه ما خریداری کنید.

  1. فروش میلگرد ۱۲ امیرکبیر خزر به صورت وزن است یا شاخه‌ای؟

در مجموعه آهن رسان فروش این محصول به هر دو حالت انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 12 امیرکبیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *