قیمت میلگرد 12 بافق یزد

23,480 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 12 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 23,480 0%
قیمت میلگرد 12 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 23,480 0%
قیمت میلگرد 12 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 23,480 0.42%
قیمت میلگرد 12 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 23,580 1.42%
قیمت میلگرد 12 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 23,920 1.24%
قیمت میلگرد 12 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 24,220 1.78%
قیمت میلگرد 12 بافق یزد ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 24,660 0.8%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 12 بافق یزد

در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 23,480 تومان می باشد

میلگرد ۱۲ بافق یزد یکی از مقاطع فولادی است که در صنعت ساختمان‌سازی به‌کار می‌رود. این محصول در کارخانه‌ی بافق واقع در شهر یزد تولید و به بازار عرضه می‌شود. این مجموعه میلگردهایی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کنند؛ به همین علت مقاومت آن‌ها در سازه‌های ساختمانی بسیار زیاد است. قیمت میلگرد ۱۲ بافق یزد در شرایط مختلف تغییر می‌کند. نواسانات قیمتی در بازار تأثیر مستقیمی بر قیمت نهایی این محصول ساختمانی دارند. به همین علت افرادی که به‌دنبال خرید میلگرد ۱۲ بافق برای پروژه‌های خود هستند باید هر روز قیمت آن را بررسی کنند. برای این کار می‌توانید به صفحه‌ قیمت میلگرد در سایت آهن رسان مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌ ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات دقیقی از قیمت آهن به شما ارائه دهند.

قیمت روز میلگرد ۱۲ بافق یزد

عوامل متعددی بر قیمت میلگرد بافق تأثیر می‌گذارند. از جمله این عوامل می‌توان به هزینه‌ی مواد اولیه، هزینه‌های باربری و وزن آن اشاره کرد. این محصول در دسته‌ مصالح ساختمانی قرار می‌گیرد و یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد است. شما می‌توانید قیمت میلگرد ۱۲ بافق یزد را از سایت آهن رسان مشاهده کنید یا برای .

 

قیمت امروز میلگرد ۱۲ بافق یزد

باتوجه‌به نواسانات قیمت در بازار و تحریم‌ها، ممکن است قیمت امروز میلگرد ۱۲ بافق یزد با قیمت دیروز آن متفاوت باشد. به همین علت افرادی که قصد دارند این مصالح ساختمانی را خریداری کنند باید به تاریخ قیمت‌ها توجه داشته باشند. ما در سایت آهن رسان در ساعت مشخصی قیمت میلگرد ۱۲ روز را وارد می‌کنیم. چنانچه زودتر از آن زمان قصد داشتید از قیمت میلگرد مطلع شوید با شماره‌ی ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید. همچنین شما با عضویت در کانال قیمت آهن مشهد می‌توانید به‌صورت روزانه و لحظه‌ای تغییرات قیمت را مشاهده نمایید.

خرید میلگرد ۱۲ بافق یزد

ما در آهن رسان بیش‌از ۳۰ سال است که در زمینه تأمین مطالح ساختمانی باکیفیت فعالیت می‌کنیم. ما در این مجموعه سعی کرده‌ایم شرایطی فراهم کنیم تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت باتوحه‌به شرایط مالی پروژه خود میلگرد ۱۲ بافق یزد را خریداری نمایید. خرید به‌صورت اسنادی و خرید اقساطی راه‌های فروش آهن رسان است که هر شخص می‌تواند متناسب با بودجه خود خرید را انجام دهد. برای اطلاع بیشتر از شرایط خرید به صفحه‌ خرید اعتباری آهن‎آلات مراجعه کرده یا با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۲ بافق یزد

میلگردهای با سایز ۱۲ میلی‌متر که در کارخانه بافق یزد تولید می‌شوند از جنس فولاد هستند. تنش جاری و گسیختگی آنها به ترتیب ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. این میلگردها به‌صورت آجدار و ساده تولید می‌شوند که میلگردهای ۱۲ بافق یزد آجدار چسبندگی بیشتری به سازه‌های بتنی دارد. اما نوع ساده آنها نیز مقاومت زیادی دارد و مطابق با استانداردها ساخته می‌شود.

 

کاربرد میلگرد ۱۲ بافق یزد

میلگردها مقاطع فولادی هستند که در ساخت انواع سازه‌ها و ساختمان‌ها به‌کار می‌روند. از میلگرد ۱۲ بافق یزد برای افزایش استحکام و مقاومت ساختمان‌ها استفاده می‌شود. با به‌کار رفتن آنها در سازه‌هانی بتن آرمه و فونداسیون یکپارچگی و طول عمر ساختمان افزایش پیدا کرده و مقاومت آن دربرابر حوادثی مانند زلزله و حوادث طبیعی افزایش می‌یابد.

سخن پایانی

میلگردهای ۱۲ بافق یزد از جنس فولاد هستند و به‌صورت آجدار و ساده در بازار وجود دارند. این محصول به‌طور استاندارد با کیفیتی عالی تولید می‌شود؛ به همین علت در سازه‌های ساختمانی باعث افزایش مقاومت آن خواهد شد. قیمت این میلگردها روزانه دست‌خوش تغییراتی می‌شود که برای خرید آن نیاز است به‌صورت روزانه قیمت را بررسی کنید. شما می‌توانید از طریق سایت آهن رسان قیمت‌های امروز را مشاهده نمایید یا با شماره‌ی ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

وزن میلگردها به چه صورت محاسبه می‌شود؟

میلگردهای ۱۲ بافق یزد به‌صورت شاخه‌ای با طول‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند.

شرایط خرید اقساطی از آهن رسان چگونه است؟

شما با مراجعه به صفحه‌ی خرید آهن آلات با چک می‌توانید تمامی شرایط شرکت ما را مشاهده نمایید.

قیمت میلگرد ۱۲ بافق یزد در سایت آهن رسان به‌صورت روزانه به‌روز می‌شود؟

بله، ما هر روز قبل از ساعت ۱۱ صبح قیمت‌ها را به‌روز می‌کنیم. چنانچه قبل از این ساعت قصد اطلاع از قیمت‌ها را داشتید می‌توانید با شماره‌ی ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

تفاوت میلگردهای ساده با آجدار در چیست؟

میلگردهای ۱۲ آجدار مقاومت بیشتری از میلگردهای ساده دارند.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 12 بافق یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *