قیمت میلگرد 12 حسن رود

29,400 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

حسن رود

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

12 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

12 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 12 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 29,400 0%
قیمت میلگرد 12 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 29,400 0%
قیمت میلگرد 12 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 29,400 0%
قیمت میلگرد 12 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 29,400 0%
قیمت میلگرد 12 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 29,400 0%
قیمت میلگرد 12 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 29,400 0%
قیمت میلگرد 12 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 29,400 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد ۱۲ حسن رود، یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی است که توسط کارخانه فولاد حسن‌رود در شمال کشور تولید می‌شود. همچنین، امکان استعلام قیمت، خرید غیرحضوری و برخورداری از قابلیت پرداخت هزینه سفارش به‌طور اقساط هم از طریق وب‌سایت آهن رسان امکان‌پذیر است. بنابراین، در حال حاضر اصلاً نمی‌توان رقم ثابتی را برای قیمت آن ارائه کرد. در نتیجه، برای استعلام قیمت آهن و قیمت امروز میلگرد ۲۳ میلی‌متری حسین رود، نیاز است که به‌صورت روزانه و لحظه‌ای استعلام قیمت بگیرید. اگر شما هم در حال ساختن یک پروژه ساختمانی مستحکم هستید، می‌توانید با شماره‌گیری ۰۵۱۱۳۱۹۱۶ برای دریافت مشاوره خرید و استعلام قیمت میلگرد ۱۲ حسن رود اقدام کنید.

قیمت میلگرد ۱۲ حسن رود امروز

با توجه به اینکه قیمت انواع مقاطع فولادی در بازار آهن ایران از جمله میلگرد ۱۲ میلی‌متری حسن رود، دائماً در حال نوسان است، امکان ارائه رقم ثابت برای قیمت میلگرد وجود ندارد. با همه این اوصاف و چالش‌ها در استعلام دقیق قیمت امروز میلگرد، بررسی جداول یا فهرست‌های قیمتی موجود در وب‌سایت‌های معتبر فروش آهن آلات از جمله آهن رسان است. این جدول‌ها به‌صورت روزانه توسط کارشناسان حوزه آهن و مقاطع فولادی آپدیت می‌شوند و اعتبار قابل توجهی دارند.

قیمت روز میلگرد ۱۲ حسن رود

قیمت میلگرد ۱۲ حسن رود، با توجه به عوامل مهمی همچون قیمت میلگرد ساده، مقدار عرضه و تقاضا در بازار آهن ایران، نوسان نرخ دلار و نرخ جهانی آهن هر روز در نوسان است. از طرفی، در نظر گرفتن ضخامت، ابعاد، وزن و مواد به‌کاررفته برای تولید این مقطع فولادی هم در تعیین قیمت امروز آن تاثیر مهمی دارد. در حال حاضر، میلگرد ۱۲ فولاد حسن‌رود با سایر و ضخامت ۱۲ میلی‌متر، مقاونت بالا، با وزن ۱۰ کیلوگرمی به ازای هر شاخه و به طول ۱۲ متر در بازار به فروش می‌رسد.

برای استعلام لحظه‌ای قیمت میلگرد ۱۲ فولاد حسن‌رود کافی است که از وب‌سایت مجموعه آهن رسان یا از طریق شماره‌گیری مشاوره تلفنی، برای این کار اقدام کنید. جدول‌ها و فهرست‌های قیمتی میلگرد ۱۲ کارخانه حسن‌رود در آهن رسان به‌صورت روزانه آپدیت می‌شوند.

خرید میلگرد ۱۲ حسن رود

خرید آهن آلات و مقاطع فولادی به‌روش قدیمی و سنتی مثل خرید حضوری از لحاظ هزینه و زمان برای شما خریدار عزیز صرفی ندارد. بنابراین، مجموعه آهن رسان امکان خرید غیرحضوری میلگرد ۱۲ فولاد حسن رود را از ۲ طریق مختلف در اختیارتان قرار داده است. در این روش‌ها شما می‌توانید از قابلیت‌های استعلام قیمت لحظه‌ای و خرید اقساطی میلگرد ۱۲ هم بهره‌مند شوید. ضمناً امکان استعلام گرفتن قیمت و خرید میلگرد ۱۲ حسن رود از ۲ روش زیر امکان‌پذیر است:

  • خرید و استعلام قیمت تلفنی: شما می‌توانید با شماره‌گیری ۰۵۱۱۳۱۹۱۶، قیمت میلگرد ۱۲ را استعلام بگیرید و پس از برآورد هزینه و تصمیم برای خرید، ثبت سفارشتان را انجام دهید. لازم‌به‌ذکر است که کارشناسان حوزه آهن آلات در مجموعه آهن رسان می‌توانند در زمینه حجم مورد نیاز میلگرد ۱۲ برای پروژه شما و دریافت بار در محل تعیین‌شده به شما مشاوره بدهند.
  • خرید آنلاین از وب‌سایت آهن رسان: یکی دیگر از روش‌های خرید غیرحضوری آهن آلات در آهن رسان، استفاده از آپشن‌های خرید آنلاین در بخش‌های مختلف سایت است. در همین لحظه شما در وب‌سایت آهن رسان حضور دارید، می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه نارنجی‌رنگ ثبت سفارش آنلاین با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره تلفنتان، خریدتان را به راحتی انجام دهید. همچنین، در همه صفحات وب‌سایت آهن رسان، بخشی دیگر با عنوان محاسبه وزن میلگرد وجود دارد که قیمت نهایی میلگرد ۱۲ حسن رود را با توجه به وزن سفارشی که دارید، تعیین می‌کند.

مشخصات فنی میلگرد آجدار حسن رود

قبل از هر نکته‌ای در مورد مشخصات فنی مهم میلگرد ۱۲ فولاد حسن‌رود لازم است بدانید که این مقطع فولادی یک میلگرد آجدار است که با استاندارد A3 تولید و روانه بازار می‌شود. بنابراین، برای پروژه‌های ساختمانی‌سازی مخصوصاً برای مقاوم کردن بتن بسیار مناسب است. این محصول فولادی با توجه به استاندارد ملی ISIRI 3132 ایران ساخته می‌شود، تنش جاری آن برابر با ۳۴۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی آن برابر با ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. همچنین، تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن برابر با ۱۸ درصد است و به‌همین دلیل برای مصرف خاص ساختمانی بسیار مناسب خواهد بود.

اگر نگاهی به سطح مقطع میلگرد ۱۲ حسن رود بیندازید، متوجه می‌شوید که آج‌های آن به‌صورت مارپیچ هستند و به‌همین دلیل به‌خوبی در جان بتن متصل و باعث تقویت حداکثری آن می‌شوند. میلگرد آجدار حسن رود به‌طور کلی، در اندازه‌های ۱۲ تا ۲۰ میلی‌متری با استانداردهای A2 و A3 تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها دارای شکل ظاهری و خواص خاص خودشان هستند. به‌عنوان مثال، میلگرد آجدار حسن رود با استاندارد A2، دارای آج‌های هفت و هشتی روی سطح مقطع آن است که باعث چفت شدن بیشتر در داخل بتن می‌شوند.

مزایای خرید میلگرد ۱۲ حسن رود از آهن رسان

خرید میلگرد ۱۲ میلی‌متری حسن‌رود از آهن رسان مزایای بسیاری دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید اعتباری آهن آلات و پرداخت اقساطی هزینه سفارش اشاره کرد. با استفاده از چنین شرایط ویژه‌ای دیگر لازم نیست که همه هزینه سفارش را در ابتدای کار پرداخت کنید. بلکه شما می‌توانید با خرید اعتباری آهن آلات ، بخشی از هزینه را در ابتدا و باقی آن را در ادامه بپردازید.

علاوه‌براین مزیت مهم آهن رسان، در همه صفحات وب‌سایت مجموعه ما بخشی با عنوان کارشناس فروش وجود دارد که به‌صورت ثابت در همه صفحات وجود دارد. با کلیک کردن روی این بخش می‌توانید علاوه بر دریافت مشاوره خرید، قیمت امروز میلگرد ۱۲ حسن رود را هم استعلام بگیرید.

با وجود همه این ویژگی‌های مثبت خرید در آهن رسان، مزایای دیگری هم وجود دارند که عبارت‌اند از:

  • به‌روزرسانی جدول‌های قیمتی موجود در سایت با توجه به نوسانات روزانه
  • ارائه تاریخچه قیمتی میلگرد حسن رود و امکان مقایسه قیمتی
  • دسترسی به مقالات تخصصی حوزه آهن و ارتقای دانش
  • دریافت پول پس از تحویل بار به مشتریان
  • ارائه برگه آنالیز محصول
  • ارائه فاکتور خرید میلگرد
  • ثبت شماره خریدار و تماس مستقیم توسط کارشناس فروش
  • دسترسی به جدول‌های آپدیت‌شده انواع میلگرد در وب‌سایت
  • امکان خرید و ثبت سفارش تلفنی

کاربردهای میلگرد ۱۲ حسن رود در صنایع

میلگرد آجدار حسن رود به‌دلیل برخورداری از مزایای منحصربه‌فرد، در صنایع مختلفی کاربرد دارد. در ابتدا بد نیست که نگاهی به مزایای ۵ گانه این نوع میلگرد داشته باشیم:

  • استحکام بالا: میلگرد ۱۲ فولاد حسن‌رود از جنس فولاد مقاوم تولید می‌شود و در برابر فشار، کشش و خمش مقاومت زیادی دارد.
  • انعطاف‌پذیری: میلگرد ۱۲ حسن رود به‌دلیل شکل و ساختار ویژه‌ای که دارد، انعطاف‌پذیرتر از سایر مقاطع فولادی و میلگردهای موجود در بازار است و در انواع سازه‌ها و ساختمان‌های مختلف کاربرد دارد.
  • مقاومت در برابر زنگ آهن: این میلگرد کاربردی از جنس فولاد ضد زنگ تولید می‌شود و در برابر عوامل خارجی از جمله رطوبت هوا شرایط خوبی دارد و دچار اکسید آهن نمی‌شود.
  • قابلیت جوشکاری بالا: میلگرد ۱۲ حسن رود قابلیت جوشکاری بالایی دارد و می‌توان بدون چالش خاصی آن را به سازه‌های دیگر متصل کرد.
  • قابلیت پردازش آسان در سازه: به‌دلیل قابلیت تغییر شکل و پردازش بالای میلگرد حسن رود، می‌توان آن را به‌راحتی به شکل‌های مختلف از جمله چرخ، صفحه و انواع پروفیل تبدیل کرد.

از جمله کاربردهای میلگرد ۱۲ حسن رود در صنایع مختلف:

  • ساخت سازه‌های فلزی
  • ساخت پل، برج‌های بلند و ساختمان‌های صنعتی
  • تولید قطعات در صنعت خودروسازی
  • ساخت ستون‌ها، بالشتک‌ها و سایر اجزای سازه‌های بتنی
  • ساخت سازه‌ها و قطعات مورد نیاز در تاسیسات دریایی (به‌دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ آهن)
  • ساخت لوله‌ها و سازه‌های نفتی در صنایع نفت و پتروشیمی
  • ساخت قطعات و قاب‌های فلزی در صنایع الکترونیک
  • ساخت قاب و قطعات در مبلمان‌سازی

استعلام لحظه‌ای قیمت میلگرد ۱۲ حسن‌رود

از آنجایی که شما خریداران محترم برای پیش‌بُرد پروژه‌های ساختمانی یا تاسیسات فلزی در صنایع دیگر نیاز به تصمیم‌گیری سریع دارید باید سریعاً برای استعلام قیمت میلگرد ۱۲ حسن رود اقدام کنید. اگر روش‌های استعلام قیمت از طریق ارتباط تلفنی یا چک کردن روزانه جدول‌های قیمتی موجود در وب‌سایت برایتان زمان‌گیری هستند، می‌توانید با عضویت در کانال قیمت آهن مشهد اقدام به استعلام قیمت لحظه‌ای کنید.

برای این کار کافی است که آیدی @ahanresan را در اپلیکیشن تلگرام سرچ کنید و در آن عضو شوید. کانال اطلاع‌رسانی آهن رسان به‌طور مستقیم زیر نظر کارشناسان همین مجموعه فعالیت می‌کند و جداول قیمتی انواع آهن آلات در بازارهای داخلی و خارجی را به‌صورت روزانه در اختیارتان قرار می‌دهد. در ضمن، شما می‌توانید از طریق همین کانال هم اقدام به خرید میلگرد ۱۲ حسن رود کنید.

سوالات متداول

قیمت میلگرد ۱۲ حسن رود چگونه تعیین می‌شود؟

 با توجه به اینکه قیمت انواع مقاطع فولادی در بازار آهن ایران از جمله میلگرد ۱۲ میلی‌متری حسن رود، دائماً در حال نوسان است، امکان ارائه رقم ثابت برای قیمت میلگرد وجود ندارد. با همه این اوصاف و چالش‌ها در استعلام دقیق قیمت امروز میلگرد، بررسی جداول یا فهرست‌های قیمتی موجو در وب‌سایت‌های معتبر فروش آهن آهن آلات از جمله آهن رسان است.

قیمت میلگرد حسن رود به‌صورت شاخه‌ای و با وزن چند کیلوگرمی اعلام می‌شود؟

در حال حاضر، میلگرد ۱۲ فولاد حسن‌رود با سایر و ضخامت ۱۲ میلی‌متر، مقاومت بالا، با وزن ۱۰ کیلوگرمی به ازای هر شاخه و به طول ۱۲ متر در بازار به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت امروز میلگرد حسن رود را از کجا استعلام بگیرم؟

شما می‌توانید با شماره‌گیری ۰۵۱۱۳۱۹۱۶ یا مراجعه به وب‌سایت آهن رسان، قیمت امروز میلگرد حسن رود را استعلام بگیرید.

زمان تحویل بار پس از ثبت سفارش چند روز است؟

 زمان تحویل بار بسته به حجم سفارش، محل تعیین‌شده تحویل بار و عوامل دیگر بستگی دارد. با این حال تیم آهن رسان در تلاش است تا سفارش مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برساند

چگونه از آهن رسان میلگرد آجدار حسن رود را بخرم؟

برای ثبت سفارش خرید می‌توانید با شماره‌تلفن ۰۵۱۱۳۱۹۱۶ یا کلیک کردن روی بخش نارنجی‌رنگ ثبت سفارش خرید در وب‌سایت آهن رسان اقدام کنید.

میلگرد حسن رود به‌صورت شاخه‌ای یا کیلویی فروخته می‌شود؟

میلگرد آجدار حسن رود بسته به سفارش شما هم به‌صورت شاخه‌ای و هم کیلویی فروخته می‌شود.

آیا امکان سفارش میلگرد در آهن رسان با ابعاد مورد نظرم وجود دارد؟

بله وب‌سایت آهن رسان با توجه به سفارش شما می‌تواند میلگرد را در ابعاد مورد نظرتان برش دهد و ارسال کند.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید میلگرد حسن رود چه کار کنم؟

 برای دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید میلگرد حسن رود همین حالا با ما تماس بگیرید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 12 حسن رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *