قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان

26,200 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 26,200 0%
قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 26,200 0%
قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 26,200 0%
قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 26,200 0%
قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 26,200 0%
قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 26,200 0%
قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 26,200 0.38%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان

در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 26,200 تومان می باشد

قیمت میلگرد آجدار ۱۴ حدید سیرجان تحت تاثیر شرایط مختلف داخلی و خارجی همچون نوسان نرخ ارز، قیمت آهن امروز، تصمیمات کلان اقتصادی و سیاسی روز دنیا، قیمت مواد اولیه و … متغیر بوده و نرخ ثابتی ندارد، لذا ما در سایت و شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان قیمت‌ها را روزانه به‌روز می‌کنیم و این امکان را برای شما در نظر گرفته‌ایم که برای اطلاع از قیمت این محصولات به صفحه قیمت میلگرد حدید سیرجان مراجعه کنید یا در هر لحظه به کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد مراجعه کرده و بروزترین قیمت این محصول را ببینید. از طرفی از طریق تماس با کارشناسان ما نیز می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. ما در مجموعه آهن‌رسان علاوه‌بر ارائه مناسب‌ترین قیمت روز میلگرد ۱۴ حدید سیرجان امکان خرید آهن‌آلات و سایر مقاطع فولادی را با شرایط عالی و با استفاده از شرایط خرید اعتباری آهن آلات برای شما فراهم کرده‌ایم. برای آگاهی از چگونگی استفاده از این شرایط، کافیست با کارشناسان ما با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶☎) در تماس باشید.

قیمت میلگرد ۱۴ حدید سیرجان امروز

قیمت روز میلگرد ۱۴ سیرجان در برخی روزها و برخی شرایط ممکن است به صورت لحظه‌ای دچار نوسان شود. در چنین شرایطی که بازار مقاطع فولادی دارای نوسانات قیمتی می‌شود؛ بهتر است پیش از خرید، قیمت روز این محصول را در صفحه قیمت میلگرد ۱۴ بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید. از طرفی با بررسی نمودار قیمت این محصول می‌توانید تا حدی نحوه تغییرات قیمت در چند روز گذشته را بررسی کرده و برای خرید در زمان مناسب تصمیم درست‌تری بگیرید. اگر چه عوامل متعددی در تعیین قیمت روز میلگرد ۱۴ سیرجان دخیل هستند اما خرید از آهن‌رسان به این دلیل که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه می‌دهد، مطمئن‌تر است. ما در مجوعه آهن‌رسان انواع میلگرد از کارخانجات مختلف را بدون واسطه خریداری کرده و در زمان سفارش، با ارائه قیمت مناسب و حمل بار به محل تحویل، سعی داریم به کاهش هزینه‌های شما کمک کنیم.

خرید میلگرد ۱۴ حدید سیرجان

اگر برای پروژه‌های عمرانی خود به میلگرد ۱۴ سیرجان نیاز دارید، می‌توانید آن را از آهن‌رسان خریداری کنید. با خرید از آهن‌رسان، علاوه بر اینکه می‌توانید سفارش خود را در مقیاس کم یا زیاد، نهایی کنید، از مزیت حمل سریع بار به مکان پروژه و همچنین از فروش اعتباری آهن آلات نیز بهره‌مند خواهید شد. برای خرید میلگرد ۱۴ سیرجان کافیست در سایت آهن‌رسان، پس از مشاهده قیمت از جداول قیمتی، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید برای اطمینان از قیمت نهایی، مشخصات محصول و همچنین نوع خرید (اعتباری، چکی و …) با کارشناسان ما (۰۵۱۳۱۹۱۶☎) در تماس باشید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۴ سیرجان

میلگرد ۱۴ سیرجان با آج‌های جناقی از استاندارد A3 استفاده کرده و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ و تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع دارد. این محصول برای ساختمان‌سازی مناسب بوده اما برای خم‌کاری و جوشکاری اصلا مناسب نیست. به همین دلیل بهتر است هنگام خرید این محصول نسبت به سایر ابعاد میلگرد سیرجان، حتماً با مشخصات آن آشنا شوید.

تغییر شکل پلاستیکی این محصول ۱۴ درصد بوده و عملیات جوشکاری روی آن ممنوع است. خرید آن به صورت کیلویی در شاخه های ۱۲ متری است. وزن هر شاخه حدود ۱۱.۵ تا ۱۲ کیلوگرم است. چنانچه می‌خواهید این محصول را تهیه کنید حتما به نوشته روی میلگرد که باید SIRJANH-CU باشد توجه کنید چرا که نشان‌دهنده اصالت کالاست. محصولات کارخانه سیرجان به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین دستگاه‌های پیشرفته، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

کاربرد میلگرد ۱۴ سیرجان

این محصول به‌دلیل کیفیت بالای میلگرد ۱۴ سیرجان، برای ایمنی سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ساختمان‌سازی پرکاربرد است. لذا جزو محصولات پرفروش بازار فولاد است و بیشتر برای ساخت فوندانسیون سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر برای خرید و انتخاب نوع میلگرد نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در آهن‌رسان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

سخن آخر

از میلگرد ۱۴ سیرجان در پروژه‌های عمرانی استفاده فراوان می‌شود. بنابراین خرید مقرون‌به‌صرفه این محصول می‌تواند هزینه کل پروژه را کاهش دهد. ما در مجموعه آهن‌رسان با ارائه قیمت میلگرد منصفانه و کاملا رقابتی، شرایط پرداخت چکی و اعتباری را برای شما مشتری گرامی در نظر گرفته‌ایم. علاوه‌براین آهن‌رسان با در نظر گرفتن حمل سریع بار به مکان پروژه، کمک به صرفه‌جویی در زمان شما خواهد کرد.

سوالات متداول

  1. میلگرد ۱۴ سیرجان چه کاربردی دارد؟

از این محصول بیشتر در سازه‌های عمرانی بزرگ مثل ساخت پل استفاده می‌شود. در ساختمان‌سازی هم کاربرد دارد ولی به هیچ وجه نباید در جوشکاری و خم‌کاری استفاده شود.

  1. قیمت میلگرد ۱۴ سیرجان امروز چقدر است؟

قیمت این محصول روزانه در حال نوسان بوده و به عوامل مختلف داخلی و خارجی بستگی دارد. شما می‌توانید برای استعلام قیمت لحظه‌ای این محصول با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) تماس بگیرید.

  1. چگونه از قیمت میلگرد ۱۴ سیرجان مطلع شوم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت، شبکه‌های اجتماعی و همچنین با تماس با کارشناسان ما از قیمت لحظه‌ای این محصول باخبر شوید.

  1. چطور می‌توانم میلگرد ۱۴ سیرجان را غیر نقدی خریداری کنم؟

ما در آهن‌رسان امکان خرید اعتباری و اقساطی را فراهم کرده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید اعتباری و انواع آن به سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  1. ثبت سفارش محصول به صورت خرید اعتباری در آهن‌رسان چگونه است؟

برای درخواست خرید اعتباری با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 حدید سیرجان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *