میلگرد 14 درپاد تبریز

29,900 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد 14 درپاد تبریز ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 29,900 0%
میلگرد 14 درپاد تبریز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 29,900 0%
میلگرد 14 درپاد تبریز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 29,900 0%
میلگرد 14 درپاد تبریز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 29,900 0.34%
میلگرد 14 درپاد تبریز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 29,800 0.68%
میلگرد 14 درپاد تبریز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 29,600 0%
میلگرد 14 درپاد تبریز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 29,600 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد 14 درپاد تبریز

در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 29,900 تومان می باشد

سازه‌های ساختمانی از آن‌رو که نیاز به استحکام و مرغوبیت بالایی در مصالح خود دارند حتما می‌بایست از نیم‌ساخته‌های درجه یک بنا شوند. کارخانه درپاد تبریز تبریز یکی از این تولید‌کننده‌ها است که مصالح درجه یک را برای سازندگان داخلی فراهم می‌کند.
در ادامه قصد داریم تا به بررسی خصوصیات و نحوه خرید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز بپردازیم؛ پس تا پایان این مطلب از آهن رسان همراه ما باشید.

قیمت روز میلگرد ۱۴ درپاد تبریز

تولید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز، با استفاده از فرآیندهای پیشرفته صورت می‌گیرد که دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصربه‌فردی است که آن را از سایر رقبا متمایز می‌سازد. میلگرد ۱۴ درپاد تبریز با توجه به نیازهای بازار داخلی و خارجی، در اندازه‌ها و استانداردهای مختلف تولید می‌شود.
این محصول، علاوه‌بر داشتن کیفیت بالا، دارای قیمت مناسب و رقابتی هم است.
میلگرد ۱۴ درپاد تبریز، با استفاده از سه روش ترمکس، سرکاری و میکروآلیاژی تولید شده و دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی، سایش، ضربه و خمش است. این محصول، با توجه به شکل‌پذیری پایین و مقاومت تسلیم بالای خود، برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی که نیاز به استحکام و ایمنی دارند، بسیار مناسب است.

نکات خرید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز

اگر قصد خرید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز را دارید، باید ابتدا نوع و تعداد میلگرد مورد نظر خود را مشخص کنید. میلگرد ۱۴ درپاد تبریز، یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین میلگردهای تولیدشده در ایران است که توسط گروه صنعتی درپاد تبریز تبریز در کیلومتر ۶ جاده تبریز آذرشهر تولید می‌شود.
قیمت میلگرد ۱۴ براساس نوع، سایز، استاندارد، محل بارگیری و نرخ روز فولاد مشخص می‌شود. برای استعلام قیمت میلگرد ۱۴ درپاد تبریز تبریز می‌توانید از جداول قیمتی وب‌سایت ما استفاده کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان مجموعه به شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید و مشاوره فنی و بازرگانی درباره خرید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز را دریافت کنید.
این سایت‌، به‌روزرسانی قیمت میلگرد درپاد تبریز تبریز را انجام داده و امکان مقایسه قیمت میلگرد درپاد تبریز با سایر برندها را نیز فراهم می‌کنند.

نحوه خرید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز

برای خرید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز باید پس از استعلام قیمت و تایید سفارش، مبلغ خرید را به‌صورت نقدی یا چک مدت‌دار پرداخت کنید یا از خدماتی چون خرید اعتباری میلگرد استفاده کنید و سپس بار خود را یا مستقیما از کارخانه یا از ترمینال باربری شهر محل سکونت یا کار خود تحویل بگیرید.
در آهن‌رسان، خرید آهن آلات با چک بسیار مرسوم و محبوب است و می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش خرید، با کارشناسان ما به شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس حاصل فرمایید.

ویژگی میلگرد ۱۴ درپاد تبریز

میلگرد ۱۴ درپاد تبریز تبریز برای ساخت سازه‌های متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای قطر ۱۴ میلی‌متری است. میلگرد ۱۴ می‌تواند در دو نوع ساده و آجدار باشد. میلگرد A3 دارای تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. بنابراین میلگرد A3 مقاومت بیشتری نسبت به میلگرد A2 دارد.

مشخصات فنی میلگرد ۱۴ درپاد تبریز

میلگرد ۱۴ تبریز یک محصول با کیفیت و استاندارد از شرکت درپاد تبریز تبریز است که با استفاده از فولاد آلیاژی با مقاومت بالا تولید می‌شود. این میلگرد دارای خواص مکانیکی مناسبی است که برای کاربردهای ساختمانی و صنعتی ضروری است. برخی از این خواص عبارتند از:
• تنش جاری ۴۰۰۰ {kg}{cm^2}
• تنش گسیختگی ۶۰۰۰ {kg}{cm^2}
• تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۴%
• آج‌های جناغی (هفت و هشت)
میلگرد ۱۴ درپاد تبریز تبریز یک میلگرد ترد است و برای ساختمان‌هایی که نیاز به مقاومت بالا و انعطاف‌پذیری مناسب دارند مناسب است. این میلگرد با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شود و دارای گواهینامه‌های کیفیت معتبر است.
میلگرد درپاد تبریز ۱۴ در مکان‌هایی که سازه با تغییر شکل زیاد مواجه است مانند «مناطق زلزله‌خیز» مناسب نیست و باید از میلگردهای دیگری مانند میلگرد A4 یا A5 استفاده شود. همچنین عملیات جوشکاری در این میلگرد ممنوع است زیرا می‌تواند باعث کاهش خواص مکانیکی آن شود و خطر شکستگی را افزایش دهد.

خرید پرسود میلگرد ۱۴ درپاد تبریز

نمی‌توان نام محصولی از صنعت ساختمان را بر سر زبان‌ها آورد اما حرفی از واسطه‌ها نزد. افرادی که در سایر شهرستان‌ها و استان‌های همجوار با آذربایجان شرقی قرار دارند امکان حضور راحت درب کارخانه درپاد تبریز تبریز برای آن‌ها میسر نیست.
از این رو بهتر است تجربه یک خرید لذت‌بخش از محصولات مرغوب درپاد تبریز تبریز را به تیم مجرب و کارآزموده ما بسپارید. کافی است با شماره تلفن ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس حاصل فرمایید و علاوه بر اطلاع از قیمت‌ میلگرد، از خدمات فنی و کارشناسی ما استفاده کنید.

سوالات متداول

۱. هر شاخه میلگرد ۱۴ درپاد تبریز، چه مقدار وزن دارد؟
بسته به کارخانه تولیدکننده و استانداردی که در ساخت آن لحاظ می‌شود، می‌توان وزن میلگرد ۱۴ درپاد تبریز را تعیین کرد.

۲. آنالیزهای مربوط به تولید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز کدام‌اند؟
تولید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز، اغلب بر اساس آنالیزهایA2 و A3 صورت می‌گیرد.

۳. برای خرید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز از آهن رسان، باید وزنی سفارش داد یا شاخه‌ای؟
برای خرید میلگرد درپاد تبریز تبریز از مجموعه ما به دو شیوه می‌توانید اقدام کنید. بهترین راه برای ثبت سفارش، تماس با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ است.

۴. در هنگام خرید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز می‌توان فاکتور رسمی را درخواست کرد؟
بله. صدور فاکتور رسمی، یکی از موارد مهم در حین خرید میلگرد ۱۴ درپاد تبریز است که این امر برای بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و بسیاری از خریداران در اولویت قرار دارد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد 14 درپاد تبریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *