قیمت میلگرد 14 شاهرود

28,500 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 شاهرود ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 28,500 0%
قیمت میلگرد 14 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 28,500 1.72%
قیمت میلگرد 14 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 29,000 0%
قیمت میلگرد 14 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 29,000 0%
قیمت میلگرد 14 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 29,000 0%
قیمت میلگرد 14 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 29,000 1.4%
قیمت میلگرد 14 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 28,600 1.78%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 14 شاهرود

در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 28,500 تومان می باشد

میلگرد ۱۴ شاهرود یکی از انواع ابزارهای فولادی مهم و پرکاربرد در صنعت ساخت‌و‌ساز است که بر اساس استانداردهای روسی یعنی A2 و A3 تولید می‌شود. در شرکت فولاد شاهرود، میلگرد ۱۴ بر اساس استاندارد A3 تولید می‌شوند که از نوع میلگرد‌های آج دار جناقی هستند و در رده میلگردهای نیمه سخت قرار گرفته است. به دلیل وجود آج بر روی میلگرد ۱۴ شاهرود این امکان به وجود آمده است که بتن به طور کامل بر روی میلگرد مستحکم شود و آن را در برابر فشار احتمالی مقاوم سازد. قیمت میلگرد ۱۴ شاهرود بر اساس قیمت آهن امروز، نوسانات بازار، وزن، رعایت استاندارد و مراکز خرید متفاوت است. همچنین برای آگاهی دقیق از قیمت میلگرد می‌توانید به مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش آهن شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت لحظه ای میلگرد ۱۴ شاهرود

از آن جایی که پایه و مواد اولیه هر میلگردی آهن و فولاد است. قیمت میلگرد شاهرود هم، هم‌زمان با نوسانات قیمت آهن، فولاد و دلار همواره در حال تغییر است؛ اما برای اطلاع دقیق از قیمت لحظه‌ای میلگرد می‌توانید به سایت آهن‌رسان مراجعه کنید و یا با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان خبره و مجرب شرکت ما شما را راهنمایی کنند.

قیمت هر کیلو میلگرد ۱۴ شاهرود

میلگرد های ۱۴ شاهرود که یکی از سخت ترین و مقاوم ترین میلگرد های موجود در بازار است به صورت کیلویی به فروش می‌رسد که اندازه هر شاخه از میلگرد ۱۴ شاهرود ۱۲ متر است. برای اطلاع دقیق از قیمت میلگرد ۱۴ و قیمت هر کیلو از میلگرد های ۱۴ شاهرود می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید تا از قیمت انواع میلگرد ها در لحظه با خبر شوید.

خرید میلگرد ۱۴ شاهرود

برای خرید میلگرد ۱۴ شاهرود از سایت آهن رسان چندین روش وجود دارد که یکی از آن ها خرید اقساطی است. اگر شما مشتریان عزیز خواهان خرید آهن آلات در حجم زیاد هستید؛ اما مقدار نقدینگی لازم را ندارید پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی است که می‌توانید با تماس با مشاوران و کارشناسان مجموعه ما از شرایط خرید اقساطی آگاه شوید.
روش دیگر خرید میلگرد ۱۴ شاهرود، روش حضوری است که در آن می‌توانید با مراجعه حضوری به مجموعه ما یعنی آهن‌رسان محصول مورد نظر خود را به طور مستقیم از شرکت ما خریداری کنید؛ اما اگر امکان خرید حضوری را ندارید می‌توانید به صورت اینترنتی هم این محصول و سایر محصولات مجموعه آهن‌رسان را خریداری کنید.

ویژگی های میلگرد ۱۴ شاهرود

• نغییر شکل میلگرد ۱۴ شاهرود نسبت به گسیختگی ۱۴ درصد است.
• مقاومت نهایی میلگرد ۱۴ شاهرود ۴۰۰۰ کیلوگرم برسانتی متر مربع است.
• مقاومت کششی میلگرد ۱۴ شاهرود ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.
• میلگرد ۱۴ شاهرود به دلیل آج های جناقی باعث استحکام کامل بتن و افزایش قدرت آن می‌شود.
• همچنین این نوع میلگرد به دلیل آج ها در رده میلگرد های نیمه خشک قرار میگیرد یا به اختصار به آن میلگرد ترد می‌گویند.
• یکی دیگر از ویژگی های این نوع میلگرد رعایت استاندارد های آن توسط بسیاری از کارخانه های کشور، از جمله شرکت فولاد شاهرود است که باعث کیفیت و دوام میلگرد می‌شود.

کاربرد میلگرد ۱۴ شاهرود

استفاده از میلگرد ۱۴ شاهرود در ستون ساختمان

برای ساخت ستون های ساختمانی که یکی از حساس ترین و حیاتی ترین سازه های ساختمانی محسوب می‌شود از میلگرد و تیرآهن استفاده می‌شود. از میلگرد ۱۴ شاهرود می‌توانید در بخشی های از ستون استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که برای استفاده از میلگرد ۱۴ در ستون باید استاندارد وزن در رابطه با سازه رعایت شود. یعنی به عبارت ساده تر برای وزن های کم و معقول باید از میلگرد ۱۴ شاهرود استفاده کرد در غیر این صورت باید از تیرآهن و میلگرد های مستحکم‌تر استفاده شود.

استفاده از میلگرد ۱۴ شاهرود در آرماتور

برای استحکام سازه هایی مثل، ساختمان، سد، پل و… از آرماتور استفاده می‌شود. آرماتور بندی یعنی بستن میلگرد ها به یکدیگر با سیم مخصوص که به دو صورت طولی و عرضی برای افزایش قدرت ساختمان انجام می‌شود. در نتیجه میلگرد۱۴ های شاهرود یکی از پر کاربرد ترین ابزار، در صنعت ساخت آرماتور هستند.

استفاده از میلگرد ۱۴ شاهرود در ستون های بتنی آرماتور

یکی دیگر از کاربرد های میلگرد ۱۴ شاهرود استفاده از آن در اسکلت ساختمان است. برای استحکام ساختمان و پخش مساوی وزن ساختمان بین اسکلت ها از آرماتور بندی ستونی استفاده می‌شود که مهم ترین ابزار این آرماتور میلگرد۱۴ است و بدون وجود میلگرد امکان ساخت چنین سازه ای وجود نخواهد داشت. هدف استفاده از این ابزار در این بخش از سازه، افزایش مقاومت سازه از طریق افزایش مقاومت کششی بتن است. این ابزار فشار های وارده بر بتن را دریافت می‌کند و مانع ترک و از هم گسیختگی بتن می‌شود.

مزایای میلگرد ۱۴ شاهرود

میلگرد ۱۴ شاهرود یکی از انواع میلگرد هایی است که طبق استاندارد A3 که برای کشور روسیه است در کارخانه فولاد شاهرود تولید می‌شود و رعایت این استاندارد یکی از اولویت های اصلی این شرکت می‌باشد. همین امر باعث می‌شود که میلگرد هایی با دوام و با کیفیت بیشتر در این کارخانه تولید شود. میلگرد ۱۴ شاهرود در مقایسه سایر رقبا در این رنج از کیفیت تقریبا قیمت به صرفه ای دارد که می‌توانید برای اطلاع از قیمت این نوع میلگرد با کارشناسان شرکت ما به شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) تماس حاصل فرمایید تا مشاوران و کارشناسان شرکت آهن رسان شما را راهنمایی کنند.
علاوه بر همه این موارد، این کارخانه میلگرد هایی در سایز های مختلف و با استاندارد های مختلف که هرکدام مناسب نیازی ساخته شده اند با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید می‌کند به همین دلیل بهترین گزینه برای خرید است.

سوالات متداول

۱. کاربرد میلگرد ۱۴ شاهرود چیست؟
از میلگرد ۱۴ شاهرود در ساخت ستون، آرماتور، ستون های بتونی آرماتور، سد سازی و همچنین جهت استحکام و تقویت سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲. پر فروش ترین محصولات فولاد شاهرود چیست؟
طبق آخرین جمع آوری اطلاعات و نظر خریدارن یکی از پر فروش ترین محصول چند ماه گذشته شرکت فولاد شاهرود میلگرد ۱۴ شاهرود است.

۳. قیمت لحظه ای میلگرد ۱۴ شاهرود را از کجا بفهمیم؟
برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای و آنی میلگرد ۱۴ شاهرود می‌توانید با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه آهن رسان شمارا راهنمایی کنند.

۴. آیا میلگرد ۱۴ شاهرود با کیفیت و با دوام است؟
در پاسخ به این سوال باید عرض کنم که صد در صد با دوام است. این نوع میلگرد با داشتن استاندارد A3 کشور روسیه دارای بهترین کیفیت و دوام بالا است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 شاهرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *