قیمت میلگرد 14 شاهین بناب

26,500 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ 26,500 0%
قیمت میلگرد 14 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ 26,500 0%
قیمت میلگرد 14 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ 26,500 0%
قیمت میلگرد 14 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ 26,500 0%
قیمت میلگرد 14 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ 26,500 0%
قیمت میلگرد 14 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ 26,500 1.92%
قیمت میلگرد 14 شاهین بناب ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 26,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 14 شاهین بناب

در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲

برابر با 26,500 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۱۴ شاهین بناب در برخی مواقع به صورت روزانه تغییر می‌کند. چرا که عواملی همچون نوسانات قیمت میلگرد، تلاطم بازار، نوسانات نرخ ارز و بسیاری از عوامل دیگر مثل قیمت فولاد و قیمت آهن امروز بر تعیین قیمت این محصول اثرگذارند. از آنجایی که میلگرد آجدار ۱۴ شاهین بناب در ساختمان‌سازی کاربرد فراوان دارد، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، قیمت آن را به صورت آنلاین در سایت آهن‌رسان بررسی کرده یا با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶ ☎) تماس گرفته و استعلام قیمت میلگرد ۱۴ را از کارشناسان ما بخواهید.

قیمت میلگرد ۱۴ شاهین بناب امروز

قیمت روز میلگرد ۱۴ شاهین بناب تحت تأثیر عوامل داخلی و خارجی زیادی، دچار نوسان می‌شود، بنابراین دریافت قیمت این محصول پیش از خرید بسیار ضروری است. برخی از عواملی که در تعیین قیمت این محصول تأثیرگذارند، عبارتند از:

  1. شرایط کلان اقتصادی و مسائل سیاسی داخلی و جهانی: تصمیم‌گیری‌ها و شرایط داخلی و خارجی بر تعیین قیمت روزانه محصولات فولادی و آهنی تاثیر مستقیم دارد.
  2. میزان عرضه و تقاضا: در بازار آهن آلات، هرچه میزان عرضه زیاد و تقاضا کم باشد (مانند فصول سرد سال)، قیمت محصول نیز کاهش می‌یابد و قیمت میلگرد شاهین بناب نیز از این امر مستثنی نیست.
  3. قیمت مواد اولیه: از آنجایی که میلگرد از سنگ آهن و ضایعات فلزی تشکیل شده است، هرگونه نوسان قیمتی جهانی در این مواد اولیه رخ دهد، قیمت نهایی این محصول نیز تغییر می‌کند.

البته عوامل بیشتری بر تعیین قیمت میلگرد شاهین بناب وجود دارد که بعضی از آن‌ها قابل پیش‌بینی نیست. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید قیمت روز میلگرد ۱۴ شاهین بناب را از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

قیمت روز میلگرد ۱۴ شاهین بناب

استعلام قیمت روز میلگرد ۱۴ شاهین بناب در آهن‌رسان به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که عبارتند از:

  1. دریافت قیمت تنها با یک تماس تلفنی: شما می‌توانید از طریق تماس با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶ ☎) علاوه‌بر استعلام قیمت، از مشاوره رایگان کارشناسان آهن‌رسان درمورد نحوه خرید غیر نقدی یا انتخاب محصول مناسب و همچنین سوالات دیگری که در ذهن دارید، استفاده کنید.
  2. استعلام قیمت با بررسی سایت آهن‌رسان: در سایت آهن‌رسان قیمت بروز میلگرد، قیمت روزانه میلگرد ۲۲ و قیمت میلگرد شاهین بناب به راحتی در دسترس است.
  3. مراجعه به شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان: با عضویت در کانال قیمت لحظه‌ای میلگرد می‌توانید از قیمت‌ لحظه‌ای این میلگرد و سایر محصولات آهنی و مقاطع فولادی باخبر شوید و با خیالی آسوده محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

میلگرد ۱۴ شاهین بناب

میلگرد ۱۴ شاهین بناب در دسته میلگردهایی قرار می‌گیرد که علاوه‌بر کیفیت، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. این میلگرد جزو پرمصرف‌ترین سایزهای میلگرد در صنایع عمرانی است که از آن در ساخت انواع تیرچه، اجرای تیربتنی و ساخت انواع ستون استفاده می‌شود.

خرید میلگرد ۱۴ شاهین بناب

مرسوم‌ترین نحوه خرید میلگرد ۱۴ شاهین بناب و همچنین سایر محصولات در آهن رسان به صورت خرید تلفنی و ثبت سفارش آنلاین است. اما برای آن دسته از مشتریانی که نقدینگی کافی ندارند اما درخواست خرید حجم بالای میلگرد را دارند، امکان فروش اعتباری میلگرد و آهن آلات را نیز فراهم کرده‌ایم. اما توجه کنید برای استفاده از شرایط خرید اعتباری نیاز به راهنمایی کارشناسان ما و فراهم کردن مدارک لازم، نیاز دارید که با تماس با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) می‌توانید کلیه اطلاعات لازم را بدست آورید. بدین صورت انتخاب و خرید این محصول برای همه خریداران آسان‌تر شده است.

مشخصات فنی میلگرد ۱۴ شاهین بناب

میلگرد ۱۴ شاهین بناب در دسته میلگرد آجدار قرار می‌گیرد. آج‌های این میلگرد به صورت هفت و هشت (جناقی) بوده و این محصود در گرید A3 است. میلگرد ۱۴ شاهین بناب، میلگرد تردی است که تنش جاری ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی آن ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد است و اگر برای سازه‌ای استفاده شود که امکان تغییر شکل آن وجود دارد، انتخاب مناسبی نیست. خرید میلگرد ۱۴ شاهین بناب به صورت کیلویی و در شاخه‌های ۱۲ متری است. وزن آن برابر با ۱۳.۸۸ کیلوگرم است. پوشش قوی میلگرد ۱۴ شاهین بناب در انتقال نیرو نقش مهمی دارد و به همین دلیل در مناطق مرطوب که احتمال خوردگی در آنها زیاد است، قابل استفاده است.

کاربرد میلگرد ۱۴ شاهین بناب

میلگرد ۱۴ شاهین بناب می‌تواند ۳۰ تا ۴۰ درصد مقاومت سازه‌های بتنی را افزایش دهد و برای ضد زلزله کردن ساختمان کاربرد دارد. این میلگرد به‌دلیل خواص مقاومت کششی، خمشی و ارتجاعی کردن بتن آرمه در ساخت اسکلت فلزی سازه‌ها نیز استفاده می‌شود. استفاده از این محصول در پایه ستون، کیسون و دیوارهای حائل و اسلب مرسوم است. در راه‌سازی، ساخت بزرگراه و جاده و حتی استخرهای بزرگ نیز از میلگرد ۱۴ شاهین بناب استفاده می‌شود.

سخن آخر

اگرچه قیمت میلگرد ۱۴ شاهین بناب با توجه به عوامل مختلفی دچار نوسان است اما همچنان می‌توان خریدی مطمئن و مقرون‌به‌صرفه داشت. چرا که ما در مجموعه آهن‌رسان با خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، سعی در تعدیل هزینه‌های پروژه‌های شما داریم. پس شما می‌توانید با بررسی روزانه قیمت میلگرد ۱۴ شاهین بناب در سایت یا تماس با کارشناسان ما، خرید خود را به صورت نقدی یا اعتباری به صورت آنلاین و تلفنی، با بهترین قیمت انجام دهید.

سوالات متداول

  1. چرا میلگرد ۱۴ شاهین بناب استفاده فراوانی در بازار دارد؟

دلیل تقاضای بالای این محصول این است که کارخانه شاهین بناب تمامی محصولات خود را با تجهیزاتی دقیق و پیشرفته تولید و با کیفیت مطلوب به بازار عرضه می‌کند.

  1. در تولید میلگرد ۱۴ شاهین بناب از چه استانداردی استفاده می‌شود؟

در تولید میلگرد ۱۴ شاهین بناب از استاندارد A3 استفاده می‌شود.

  1. معیار تعیین قیمت میلگرد ۱۴ شاهین بناب بر چه اساس است؟

قیمت‌ها به صورت کیلویی و در شاخه‌های ۱۲ متری هستند.

  1. چطور می‌توانم قیمت میلگرد ۱۴ شاهین بناب را از آهن‌رسان استعلام بگیرم؟

با استفاده از تماس تلفنی، مراجعه به سایت آهن رسان یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به صورت لحظه‌ای یا روزانه از قیمت محصول مورد نظر باخبر شوید.

  1. روش‌های پرداخت قیمت میلگرد ۱۴ شاهین بناب هنگام خرید از آهن رسان چیست؟

شما می‌توانید خرید خود را به صورت نقدی یا اعتباری انجام دهید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 شاهین بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *