قیمت میلگرد 14 ظفر بناب

22,290 تومان

140
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ 22,290 0.63%
قیمت میلگرد 14 ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ 22,150 0%
قیمت میلگرد 14 ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ 22,150 0.23%
قیمت میلگرد 14 ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ 22,200 1.2%
قیمت میلگرد 14 ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ 22,470 1.75%
قیمت میلگرد 14 ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 22,870 0.87%
قیمت میلگرد 14 ظفر بناب ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ 23,070 0.22%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 14 ظفر بناب

در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

برابر با 22,290 تومان می باشد

میلگرد ۱۴ ظفر بناب یکی از محصولات باکیفیتی است که در دسته میلگردهای اقتصادی در بازار فولاد قرار می‌گیرد.  اما تغییرات قیمت میلگرد، به صورت روزانه و لحظه‌ای می‌باشد. بخاطر همین هر تغییر کوچک و بزرگی که در بازار آهن رخ دهد مانند نوسانات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا و … می‌تواند بر قیمت روز میلگرد ۱۴ ظفر بناب نیز تاثیر بگذارد. برای اطلاع از قیمت روز این محصول می‌توانید از دو روش استفاده کنید. روش اول اینکه به صورت آنلاین قیمت را از سایت آهن رسان مشاهده کنید و روش دوم اینکه با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

قیمت میلگرد ۱۴ ظفر بناب

برای خرید میلگرد ظفر بناب بهتر است قیمت میلگرد ظفر بناب را به صورت روزانه در سایت آهن رسان بررسی کنید چرا که قیمت این نوع میلگرد تحت تاثیر عوامل داخلی و خارجی، دچار نوسان می‌شود. برخی از این عوامل عبارتند از:
– میزان عرضه و تقاضا: هرچه میزان عرضه کم و تقاضا زیاد باشد، قیمت میلگرد ظفر بناب نیز افزایش می‌یابد.
– قیمت جهانی شمش: هر تغییری که در قیمت شمش ایجاد شود، باعث نوسان قیمت میلگرد می‌شود. چرا که برای تولید میلگرد از شمش استفاده می‌شود.
– حمل و نقل: زمانی که میلگرد را سفارش دهید علاوه بر پرداخت قیمت آن، هزینه حمل و نقل نیز به هزینه کل اضافه خواهد شد.
– قیمت مواد اولیه: سنگ آهن و ضایعات فلزی اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده میلگرد هستند. پس تغییر این مواد باعث تغییر قیمت میلگرد می‌شود.

قیمت روز میلگرد ۱۴ ظفر بناب

شما مشتری گرامی برای استعلام قیمت روز میلگرد ۱۴ می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید:
– استعلام قیمت با تماس تلفنی: شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما علاوه بر استعلام قیمت، از مشاوره رایگان آهن رسان نیز استفاده کنید.
– استعلام قیمت با بررسی سایت آهن رسان: ما در این مجموعه قیمت‌ انواع محصولات از جمله قیمت روز میلگرد ۱۴ ظفر بناب را به صورت مرتب، به روز رسانی می‌کنیم. شما می‌توانید با بررسی جداول موجود در صفحات محصولات، از قیمت آن مطلع شوید.
– مراجعه به شبکه‌های اجتماعی آهن رسان: با عضویت در شبکه‌های اجتماعی ما می‌توانید از قیمت‌ لحظه‌ای محصولات آهنی و فولادی باخبر شوید.
شما مشتریان گرامی می‌توانید پس از استعلام قیمت به روز میلگرد، سفارش خود را به صورت آنلاین و یا حضوری در مجموعه آهن رسان ثبت کنید.

خرید میلگرد ۱۴ ظفر بناب از آهن رسان

از آنجایی که مشتری مداری یکی از اصول اولیه و مهم در مجموعه آهن رسان است، برای خرید میلگرد روش‌های مختلفی را برای شما در نظر گرفته‌ایم:
– خرید نقدی: این روشی مرسوم است که به هنگام خرید، مبلغ را لحظه‌ای پرداخت خواهید کرد.
خرید اعتباری آهن آلات یا LC: در این روش شما می‌توانید از اعتبار خرید میلگرد ظفر بناب بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
– خرید چکی: در این روش پس از برگزاری جلسه‌ای بین فروشنده و خریدار، توافقاتی در مورد پرداخت چکی صورت می‌گیرد.

مشخصات میلگرد ۱۴ ظفر بناب

میلگرد ۱۴ ظفر بناب با تنش جاری ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تغییر شکل پلاستیکی ۱۴ درصد، میلگرد تردی است که در ساختمان‌سازی کاربرد فراوان دارد. آج‌های آن به صورت هفت و هشت جناقی است و در گرید A2 تولید می‌شود.

کاربرد میلگرد ۱۴ ظفر بناب

از میلگرد ۱۴ ظفر بناب برای مقاوم‌سازی و ضد زلزله کردن ساختمان بتنی استفاده می‌شود. چنانچه برای انتخاب میلگرد مورد نظرتان نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید با کارشناسان ما در آهن رسان به شماره ۳۱۹۱۶ در تماس باشید تا اطلاعات لازم و تکمیلی را در اختیارتان قرار دهند.

جمع‌بندی

اگر چه قیمت میلگرد ۱۴ ظفر بناب با توجه به عوامل مختلفی چون میزان عرضه و تقاضا، نوسانات قیمت شمش، نرخ ارز و … دچار نوسان است اما همچنان می‌توان خریدی مقرون به صرفه داشت. شما می‌توانید با بررسی روزانه قیمت این میلگرد در سایت آهن رسان و یا تماس با کارشناسان ما، خرید خود را به صورت نقدی، چکی و یا اعتباری انجام دهید.

سوالات متداول

۱. چرا میلگرد ۱۴ ظفر بناب پرطرفدار است؟
بخاطر سابقه این کارخانه در تولید محصولات باکیفیت و از آنجایی که وزن این محصول نسبت به کالای مشابه از کارخانه دیگر، کمتر است، خرید آن مقرون به صرفه است.

۲. در تولید میلگرد ۱۴ ظفر بناب از چه استانداردی استفاده می‌شود؟
استاندارد DIN و ASTM از جمله استانداردها در تولید میلگرد ظفر بناب هستند.

۳. روش‌های استعلام قیمت از آهن رسان چیست؟
با استفاده از تماس تلفنی، مراجعه به سایت آهن رسان و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به صورت لحظه‌ای و یا روزانه از قیمت محصول باخبر شوید.

۴. روش‌های پرداخت هزینه میلگرد از آهن رسان چگونه است؟
شما می‌توانید پرداخت خود را به صورت نقدی، چکی و یا اعتباری انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مابه شماره ۳۱۹۱۶ در ارتباط باشید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 ظفر بناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *