قیمت میلگرد 14 میانه

24,910 تومان

270
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

استاندارد

سایز

طول

نوع

ضخامت

محل بارگیری

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 میانه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 24,910 1.07%
قیمت میلگرد 14 میانه ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 25,180 1.06%
قیمت میلگرد 14 میانه ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 25,450 1.8%
قیمت میلگرد 14 میانه ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ 25,000 1.79%
قیمت میلگرد 14 میانه ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ 25,455 0.02%
قیمت میلگرد 14 میانه ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ 25,450 1.6%
قیمت میلگرد 14 میانه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ 25,050 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 14 میانه

در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 24,910 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۱۴ میانه یکی از موضوعات مهم در حوزه ساخت و ساز و صنعت ساختمان‌سازی است. میلگرد ۱۴ میانه به عنوان یک نوع از مصالح ساختمانی با ویژگی‌های خاص خود، در انواع پروژه‌های ساختمانی به کار می‌رود. قیمت این نوع مصالح تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت مواد اولیه، شرایط اقتصادی منطقه، تقاضا و عرضه در بازار، تغییرات در سیاست‌های دولتی و تحولات فناوری اشاره کرد. برای افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، آگاهی از این عوامل اساسی است تا بتوانند تصمیمات بهتری در خصوص پروژه‌های خود بگیرند و با توجه به نوسانات بازار، بهترین استراتژی‌ها را برای مدیریت هزینه‌ها و زمان اجرا انتخاب کنند.

میلگرد آجدار ۱۴ میانه از جمله میلگردهایی است که در بازار امروز آهن‌الات مشتریان بسیاری دارد. به‌طورکلی استاندارهای مختلف در ساخت انواع میلگرد، اثر مستقیمی بر قیمت میلگرد ۱۴ میانه دارد. در ادامه ضمن معرفی میلگرد آجدار ۱۴ میانه در آهن‌رسان، به بررسی نکات و موارد مربوط به آن خواهیم پرداخت. علاوه‌بر این، در آهن‌‎رسان این امکان را دارید تا از قیمت آهن امروز هم مطلع شوید.

میلگرد آجدار ۱۴ فولاد آذربایجان میانه

میلگرد آجدار میانه در سایز ۱۴ با استاندارد A3 و به‌طول ۱۲ متر به فروش می‌رسد. این موارد در کنار فروش کیلویی میلگرد آجدار ۱۴ میانه و بارگیری آن از محل کارخانه، در قیمت میلگرد میانه تاثیر زیادی دارد. در رابطه با نام میلگردها نکته‌ای که وجود دارد این است که میلگرد میانه را با توجه به سایزش می‌شناسند و به همین جهت این محصول، با نام میلگرد ۱۴ میانه شناخته می‌شود.

قیمت میلگرد ۱۴ میانه

با توجه به تاثیر موارد مختلف در قیمت میلگرد ۱۴ میانه، نرخ این میلگرد با نوسانات مختلفی روبه‌رو است. برای اطلاع دقیق از قیمت میلگرد می‌توانید ضمن مشاهده نمودار قیمت میلگرد ۱۴ آجدار A3 میانه با شماره تماس ۰۵۱۳۱۹۱۶ ارتباط بگیرید و استعلام قیمت میلگرد ۱۴ میانه را از کارشناسان ما دریافت کنید. غیر از قیمت میلگرد ۱۴ میانه، امکان مشاهده قیمت میلگرد ۱۶ میانه هم در آهن رسان وجود دارد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

قیمت میلگرد ۱۴ امروز

قیمت میلگرد 14 میانه | آهن‌رسان

ممکن است تنها قصد داشته باشید تا میلگرد ۱۴ را خریداری کنید و به همین علت، برای شما فرقی نداشه باشد که تولیدکننده این میلگرد کارخانه فولاد آذربایجان میانه باشد یا نباشد. به هر صورت برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۴ امروز هم می‌توانید به آهن‌رسان اعتماد کنید و برای استعلام با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

قیمت میلگرد میانه کارخانه

قیمت میلگرد میانه کارخانه از این جهت اهمیت دارد که خرید میلگرد بدون واسطه همیشه به‌صرفه‌تر بوده است. به همین جهت برای اطلاع از قیمت میلگرد میانه چه با واسطه و چه بدون واسطه ضمن مشاهده سایت آهن‌رسان می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و دقیق‌ترین جزئیات قیمت میلگرد میانه کارخانه را از آن‌ها دریافت کنید.

قیمت روز میلگرد میانه

برای کسب اطلاعات درباره قیمت روز میلگرد میانه می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما در آهن‌رسان اطلاعات مورد نیاز شما را در رابطه با قیمت روز میلگرد در اختیارتان قرار دهند.

سوالات متداول

قیمت میلگرد ۱۴ میانه چقدر است؟

برای مشاهده قیمت میلگرد ۱۴ میانه می‌توانید به سایت آهن‌رسان مراجعه کنید.

قیمت میلگرد ۱۴ امروز به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت میلگرد ۱۴ امروز به موارد مختلفی از جمله جنس ساخت، نوع ساخت، کارخانه تولیدکننده، آلیاژ فولادی آن و شکل ظاهری نیز بستگی دارد.

مشخصات میلگرد ۱۴ میانه شامل چه مواردی می‌شود؟

مشخصات میلگرد ۱۴ میانه شامل موارد مختلفی از جمله استاندارد ساخت، نوع ساخت، طول، نوع فروش، محل بارگیری، کارخانه تولید کننده و واحد فروش نیز می‌شود.

امکان استعلام قیمت آهن در آهن‌رسان وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد و شما می‌توانید استعلام قیمت آهن و قیمت میلگرد امروز را با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶ دریافت کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 میانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *