قیمت میلگرد 14 ابهر

27,230 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

ابهر

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

14 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

14 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 27,230 0%
قیمت میلگرد 14 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 27,230 0%
قیمت میلگرد 14 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 27,230 0%
قیمت میلگرد 14 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 27,230 0%
قیمت میلگرد 14 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 27,230 0%
قیمت میلگرد 14 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 27,230 0%
قیمت میلگرد 14 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 27,230 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد ۱۴ ابهر یکی از مقاطع فولادی بسیار مستحکم است. قیمت میلگرد ۱۴ ابهر به‌صورت روزانه و لحظه‌ای درحال تغییر است. همان‌طور که می‌دانید از میلگرد ۱۴ در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود، به همین علت افرادی که مسئول تأمین مصالح ساختمانی هستند باید از قیمت روزانه‌ این محصول باخبر باشند. همچنین شرکتی معتبر را برای خرید میلگرد ۱۴ ابهر بشناسند. برای اطلاع از قیمت‌ میلگرد می‌توانید به سایت آهن‌رسان مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌گیری ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا شما را به‌طور کامل برای خرید این محصول راهنمایی کنند.

قیمت روز میلگرد ۱۴ ابهر

قیمت میلگرد ۱۴ ابهر براساس هزینه‌های مواد اولیه‌ مثل قیمت آهن و سایر مشخصات آن نظیر وزن و ابعاد مشخص می‌شود. زیرا هر پروژه به مقدار خاصی از این محصول نیاز دارد و وزن کلی میلگرد ۱۴ می‌تواند برای هر پروژه متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت میلگرد با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌طور کامل شما را راهنمایی کنند. همچنین شما می‌توانید با عضویت در کانال قیمت میلگرد مشهد، قیمت لحظه میلگرد ابهر در مشهد را رصد کنید.قیمت میلگرد ۱۴ ابهر امروز

قیمت میلگرد ۱۴ ابهر امروز به عوامل زیادی وابسته است. زیرا هزینه مواد اولیه و ارز و دلار دائماً تغییر می‌کند. نواسانات بازار می‌تواند به‌صورت لحظه‌ای قیمت میلگرد را دست‌خوش تغییر کنید. به همین علت برای اطلاع از قیمت میلگرد ابهر به صورت لحظه‌ای می‌توانید در کانال قیمت آهن مشهد  عضو شوید.

خرید میلگرد ۱۴ ابهر

برای خرید میلگرد ۱۴ ابهر، مهم است که در کدام شرکت سفارش خود را ثبت می‌کنید. زیرا کیفیت و اصل بودن این محصول ساختمانی که شرکت‌ها تهیه می‌کنند اهمیت زیادی دارد. ما در آهن رسان سالیان سال است که میلگرد ۱۴ ابهر را به‌صورت مستقیم از کارخانه خریداری می‌کنیم و به دست مشتریان می‌رسانیم. برای دریافت مشاوره جهت خرید میلگرد ۱۴ ابهر با شماره‌ی ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

نحوه‌ خرید میلگرد ۱۴ ابهر از آهن‌رسان

میلگرد یکی از مصالحی است که برای هر پروژه به تعداد زیادی از آن نیاز است. به همین علت قیمت خرید نهایی این مصالح برای خریداران زیاد می‌شوند. از این جهت خریداران به دنبال راهی مطمئن و ایمن برای خرید هستند. همچنین ممکن است هزینه‌ی تمام شده با بودجه‌ی فعلی پروژه هم‌خوانی نداشته باشد. ما در آهن رسان برای تمامی این دل‌نگرانی‌ها راهی را درنظر گرفته‌ایم.

دو روش خرید اعتباری و چکی برای خرید میلگرد ۱۴ ابهر در آهن‌رسان وجود دارد. با خرید اعتباری ناظر بانک به‌طور کامل بر روند انعقاد قرارداد نظارت می‌کند و در روش خرید چکی آهن آلات نیز شما می‌توانید با ارائه‌ی چک بدون پرداخت وجه میلگرد ۱۴ را خریداری کنید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۴ ابهر

میلگرد ۱۴ ابهر در کارخانه‌ی سیادان ابهر خلیج فارس تولید و در اختیار شرکت‌های توزیع کننده قرار می‌گیرد. این میلگردها از فولاد ساخته می‌شود که منجر به استحکام و مقاومت این مصالح ساختمانی خواهد شد. زیرا از میگلرد ۱۴ ابهر در صنعت ساختمان‌سازی برای افزایش استحکام سازه‌های بتنی استفاده می‌شود و باید مقاومت زیادی داشته باشد. این سایز میلگرد در دو نوع ساده و آجدار تولید می‌شود. مدل آجدار آن به دلیل وجود آج‌ها مقاومت بیشتری در مقابل میلگردهای ۱۴ ساده دارند. زیرا آج‌های آن باعث می‌شود چسبندگی میلگرد به بتن بیشتر شود. میلگرد ۱۴ ابهر به تکامل استحکام بتن کمک می‌کند. زیرا میلگردها با داشتن تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش جای ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع، مقاومت ساختمان را دربرابر حوادث بیشتر می‌کنند. شایان توجه است که میلگرد ۱۴ برای انجام عملیات جوشکاری مناسب نیستند. کاربردهای میلگرد ۱۴ ابهر عبارت‌اند از: سازه‌های بتنی، ساخت ستون‌ها، ساخت تیرچه‌ها و اجرای فوندانسیون.

سخن پایانی

یکی از مقاطع فولادی، میلگرد ۱۴ ابهر است. قیمت این میلگرد باتوجه به نوسانات قیمت در بازار تغییر می‌کند. به همین علت مسئولان تأمین مصالح ساختمانی باید از قیمت‌ میلگرد ۱۴ ابهر امروز مطلع باشند. برای اطلاع از قیمت‌هایی لحظه‌ای می‌توانید قیمت میلگرد را از سایت آهن رسان مشاهده کنید.

شایان ذکر است که این افراد برای خرید مصالح ساختمانی باید تأمین‌کنندگان معتبر در این حوزه را نیز بشناسند. آهن رسان بیش از ۳۰ سال است که به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی مصالح ساختمانی در حال فعالیت است و محصولات باکیفیت را در کارخانه به دست خریداران می‌رساند. همچنین در این چندین و چند سال فعالیت با دغدغه‌های خریداران آشنا شده‌ایم و راه‌های متفاوتی را برای خرید میلگرد ۱۴ پیش‌روی آنها قرار می‌دهیم. برای اطلاع از شرایط خرید و دریافت مشاوره با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

سوالات متداول

میلگرد ۱۴ ابهر به چه صورت برای فروش محاسبه می‌شود؟

میلگرد ۱۴ به‌صورت شاخه‌های ۱۲ متری به بازار عرضه می‌شوند که شما با توجه به نیاز پروژه‌ی خود می‌توانید چندین شاخه را تهیه کنید.

قیمت‌ها در سایت آهن رسان روزانه به‌روز می‌شوند؟

بله، ما به‌صورت روزانه و با تغییرات لحظه‌ای قیمت‌های جدید را در سایت اعلام می‌کنیم.

چگونه می‌توانم از آهن رسان میلگرد ۱۴ ابهر خریداری کنم؟

با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما به‌طور کامل شما را راهنمایی کنند.

هزینه‌ی ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‌ی ارسال در آهن رسان باتوجه به میزان سفارش و دوری یا نزدیکی مقصد محاسبه می‌شود.

پرداخت هزینه‌های باربری به عهده چه کسی است؟

مطابق قرارداد پرداخت هزینه‌ی باربری و حمل‌ونقل به عهده خریدار است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 ابهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *