قیمت میلگرد 14 بافق یزد

29,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

بافق یزد

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

14 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

14 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 29,000 0%
قیمت میلگرد 14 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 29,000 0%
قیمت میلگرد 14 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 29,000 0%
قیمت میلگرد 14 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 29,000 0%
قیمت میلگرد 14 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 29,000 0%
قیمت میلگرد 14 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 29,000 0%
قیمت میلگرد 14 بافق یزد ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 29,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت روز میلگرد ۱۴ بافق یزد به دلیل بازار پر از نوسان امروز تحت تاثیر عوامل مختلف داخلی و خارجی قرار دارد و نوسانات افزایشی و یا کاهشی زیادی را تجربه می‌کند. ما در آهن‌رسان از طریق ارائه راه‌های مختلف، استعلام قیمت میلگرد را برای شما آسان کرده‌ایم. همچنین با استفاده از شرایط خرید اعتباری میلگرد، به شما کمک می‌کنیم محصول مورد نظر خود را به صورت غیر نقدی خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر از شرایط خرید و انواع روش‌های پرداخت با کارشناسان آهن‌رسان با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

قیمت میلگرد ۱۴ بافق یزد امروز

میلگرد ۱۴ یک محصول محکم و مقاوم است که در آزمون‌های پرفشار مانند آزمون مکانیکی، خمشی و کششی عملکرد بسیار مناسبی داشته و از آن سربلند بیرون آمده است. قیمت میلگرد ۱۴ بافق یزد تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون قیمت آهن امروز، ناپایداری نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، قیمت فولاد، میزان عرضه و تقاضا، ثبات چندانی نداشته و حتما باید قبل از نهایی کردن خرید خود از جدیدترین قیمت میلگرد ۱۴ در بازار مطلع شوید.

قیمت روز میلگرد ۱۴ بافق یزد

قیمت میلگرد بافق یزد بخاطر استفاده از استانداردهای ملی و بین‌المللی و همچنین مصرف بالای آن در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی کشور، یکی از محصولات پرفروش و مورد توجه پیمانکاران است که البته در حال حاضر قیمت آن روندهای افزایشی و یا کاهشی زیادی را تجربه می‌کند. شرایط بی‌ثبات نرخ ارز، تصمیمات کلان اقتصادی و سیاسی داخلی و خارجی، قیمت معامله شده مصالح فولادی در جهان و بسیاری عوامل دیگر، باعث شده نتوان برای این محصول قیمت باثباتی در نظر گرفت. به خاطر همین عوامل، اطلاع از قیمت خرید میلگرد ۱۴ بافق یزد قبل از تهیه این محصول، به شما کمک می‌کند تا با مناسب‌ترین نرخ، این مقطع فولادی را تهیه کرده و دچار ضرر نشوید. به همین منظور ما در آهن رسان شرایط آسانی را فراهم کردیم تا بتوانید با عضویت در کانال قیمت آهن مشهد، از قیمت انواع میلگرد مطلع شوید.

خرید میلگرد ۱۴ بافق یزد از آهن‌رسان

خرید میلگرد ۱۴ بافق یزد بخاطر کیفیت بالایی که دارد در بازار پرطرفدار است و قیمت آن نیز نسبت به محصولات مشابه از کارخانه‌های مختلف، بالاتر است. بنابراین خرید محصول با قیمتی مناسب و شرایط عالی می‌تواند به بهینه‌سازی هزینه‌های تمام شده پروژه امامی مجریان و پیمانکاران، کمک کند.

ما در آهن‌رسان به پشتوانه اعتماد مشتریان و مصرف‌کنندگان، محصولات آهنی، فولادی و انواع میلگرد در سایزهای مختلف را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه‌های مختلف سراسر کشورمان با مناسب‌ترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما مشتری گرامی می‌رسانیم. همچنین با فراهم کردن شرایط خرید اعتباری و اقساطی به روش چکی و اعتباری اسنادی (LC) که به صورت قراردادی بین خریدار و فروشنده برقرار می‌شود، بدون هیچ‌گونه پیش‌پرداخت اولیه و با شرایط عالی برای دوطرف را فراهم نموده‌ایم. این بهترین راه خرید محصول در حجم بالا و یا برای کسانی است که برای خرید نقدینگی کافی ندارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از نحوه استفاده از این شرایط، با ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۴ بافق یزد

میلگرد ۱۴ بافق یزد آجدار جناقی است و در دسته میلگردهای گرید A3 قرار می‌گیرد. این محصول دارای مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ و مقاومت کششی ۶۰۰۰ سانتی‌متر مربع است. از این رو میلگرد مقاومی در برابر فشار بوده و دارای استاندارد جهانی است. هر شاخه میلگرد ۱۴، با طول ۱۲ متر و با وزن حدود ۱۴.۵ کیلوگرم در جدول اشتال به فروش می‌رسد.

کاربرد میلگرد ۱۴ بافق یزد

میلگرد ۱۴ بافق یزد میلگردی فولادی است که استفاده از آن به بتن کمک می‌کند مقاومت کششی پایین خود را جبران کند. در واقع برای بهبود چسبندگی بین فولاد تقویتی و بتن، از میلگرد آجدار استفاده می‌شود. عملکرد آن به این صورت است که آج‌های روی بدنه میلگرد با سطح، اصطکاک کافی ایجاد کرده و باعث افزایش مقاومت سازه خواهد شد. این میلگرد آجدار جناقی به عنوان میلگرد ترد و خشک برای عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی استفاده می‌شود و جوشکاری روی آن ممنوع است. اگر برای انتخاب بهترین نوع میلگرد متناسب با پروژه خود نیاز به راهنمایی دارید، با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

جمع‌بندی

قیمت روزانه میلگرد ۱۴ بافق یزد به صورت مداوم تغییر می‌کند. چرا که شرایط مختلفی همچون بازار عرضه و تقاضا، قیمت میلگرد و مصالح فولادی و همچنین بازار ارز بسیار متغیر است و این عوامل داخلی و خارجی بر قیمت تمام شده میلگرد بافق یزد نیز تاثیرگذار است. بهترین راه برای خرید در زمان مناسب این است که از قیمت روزانه میلگرد باخبر باشید. برای اطلاع از نوسان قیمت انواع میلگرد از کارخانه‌های مختلف و همچنین شرایط خرید قسطی و اعتباری از آهن رسان، با کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید. شما می‌توانید با عضویت در شبکه‌های اجتماعی و مراجعه به سایت، از قیمت و مشخصه‌های فنی این محصول باخبر شوید.

سوالات متداول

  • قیمت میلگرد ۱۴ بافق یزد چقدر است؟

قیمت ثابتی ندارد و با توجه به عوامل مختلف بازار، افزایشی و یا کاهشی می‌شود. بهتر است قبل از خرید از کارشناسان ما در آهن رسان استعلام قیمت بگیرید.

  • چطور می‌توان میلگرد ۱۴ بافق یزد را با قیمت کمتر خرید؟

شما می‌توانید با خرید از مجموعه بازرگانی آهن رسان، در زمان و هزینه‌های پرداختی خود صرفه‌جویی کنید.

  • چطور می‌توانم از آهن رسان میلگرد را قسطی بخرم؟

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما اطلاعات لازم درباره نحوه خرید اعتباری، قسطی و چکی را دریافت کنید.

  • چرا قیمت‌ها در آهن رسان مقرون به صرفه‌تر است؟

ما در آهن رسان انواع محصولات آهنی و فولادی را از طریق خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه انجام می‌دهیم.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 بافق یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *