قیمت میلگرد 14 حسن رود

28,800 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

حسن رود

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

14 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

14 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 28,800 0%
قیمت میلگرد 14 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 28,800 0%
قیمت میلگرد 14 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 28,800 0%
قیمت میلگرد 14 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 28,800 0%
قیمت میلگرد 14 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 28,800 0%
قیمت میلگرد 14 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 28,800 0%
قیمت میلگرد 14 حسن رود ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 28,800 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد ۱۴ حسن رود میلگردی آجدار بوده که بر اساس استاندارد A2 تولید شده است. قبل از خرید باید بدانید که قیمت میلگرد ۱۴ حسن رود ممکن است به‌صورت روزانه تحت تاثیر عوامل مختلفی بالا و پایین شود، بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید این مقاطع فولادی ابتدا با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس گرفته و بعد از استعلام قیمت میلگرد سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت میلگرد ۱۴ حسن رود امروز

عوامل مختلفی از جمله نوع میلگرد، استانداردهای استفاده شده در خط تولید، فرایندهای تولید، قیمت روز بازار آهن، بازار بورس، نوسانات ارز، نوسانات نرخ دلار و… باعث شده‌اند تا قیمت میلگرد ۱۴ حسن رود امروز متغیر باشد، بنابراین حتما هنگام خرید به سایت آهن رسان مراجعه کرده و از آخرین قیمت این محصول مطلع شوید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن مقرون‌به‌صرفه‌ترین خرید را تجربه کنید.

همان‌طور که می‌بینید قیمت انواع مقاطع فولادی با توجه به نوسانات دلار به‌صورت مداوم در حال کاهش و افزایش است، بنابراین برای اطلاع از قیمت آهن یا به سایت آهن رسان سر بزنید یا با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کرده و از قیمت لحظه‌ای محصولات مطلع شوید.

خرید میلگرد ۱۴ حسن رود

بسیاری از سازندگان، پیمانکاران و مهندسان ماهر برای خرید محصولات کارخانه حسن رود گیلان به‌دنبال شرکتی معتبر و قابل اطمینان هستند تا بتوانند برای خرید میلگرد ۱۴ حسن رود در حجم دلخواه به آن مراجعه کرده و اجرای پروژه و ساخت سازه‌ی مد نظر خود را با کمترین هزینه‌ ممکن به پایان برسانند.

قابل ذکر است که بدانید وزن این محصول با استانداردهای جهان مطابقت داشته و برای مقاوم‌سازی بتن و سازه‌های ساختمانی خود می‌توانید آن را به‌صورت شاخه‌ای خریداری کنید و در محل مورد نظر منتظر دریافت آن‌ها باشید. شرکت آهن رسان با در نظر گرفتن امکان خرید اعتباری آهن آلات  انتخاب اول و آخر متقضایان محترم برای خرید میلگردهای کارخانه حسن رود به‌حساب می‌آید.

کاربردهای میلگرد ۱۴ حسن رود

از آنجایی که این میلگردها مقاومت بسیار بالایی را برای سازه فراهم می‌کنند و برای مقاوم‌سازی سازه‌های بتنی بزرگ استفاده می‌شوند بنابراین می‌توان دامنه کاربرد و مصرف بزرگی را برای آن در نظر گرفت. با استفاده از این میلگرد می‌توانید گیرایی بین میلگرد و بتن را افزایش داده و مقاومت سازه را دو چندان کنید.

لازم به ذکر است که بدانید هر دو نوع میلگرد ساده و آجدار این کارخانه بسیار پرمصرف هستند و طرف‌داران زیادی در صنعت ساخت‌وساز را به خود اختصاص داده‌اند؛ این میلگردها اگرچه وزن کمی دارند اما استحکام کششی ذاتی بتن را افزایش می‌دهند و همین موضوع باعث شده تا مهندسان برای تقویت هرچه بیشتر پی و فوندانسیون سازه از آن‌ها استفاده کنند.

میلگرد ۱۴ حسن رود فشار وارده بر بتن را کاهش داده و این امکان را برای بتن فراهم می‌کند تا تحمل بار برای آن راحت‌تر باشد؛ از جمله کاربردهای میلگرد ۱۴ حسن رود می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت ساختمان‌های بلند
  2. ساخت سازه‌های پارکینگ
  3. ساخت پل‌ها
  4. ساخت اسکله‌ها
  5. ساخت تاسیسات صنعتی

مشخصات میلگرد ۱۴ حسن رود

مشخصات میلگرد ۱۴ حسن رود در سایز، ابعاد، وزن و استاندارد تولید آن خلاصه می‌شود. شکل ظاهری این میلگردها به‌صورت ضربدری اعداد و هفت و هشت بوده و مطابقت با استاندارد ملی تولید شده‌اند. از جمله مشخصات میلگردهای سایز ۱۴ کارخانه حسن رود گیلان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مقاومت کششی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌مترمربع
  2. تنش جاری ۳۴۰۰ کیلوگرم برسانتی‌مترمربع
  3. تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم برسانتی‌مترمربع
  4. مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌مترمربع
  5. تغییر شکل نسبی پلاستیکی ۱۸ درصد

خواص مکانیکی نوع آجدار این میلگردها بسیار مطلوب‌تر از نوع ساده‌ی آن‌ها بوده و برای مصارف ساختمانی و صنعتی انتخابی ایده‌آل به‌حساب می‌آیند؛ خرید میلگرد ۱۴ حسن رود برای کسانی که در شهرهای شمالی کشور سکونت دارند یک امتیاز محسوب شده چراکه میزان هزینه‌ی حمل‌ونقل آن‌ها بسیار اقتصادی رقم می‌خورد.

برای خرید و اطلاع از قیمت میلگرد ۱۴ می‌توانید در کانال تلگرامی مجموعه آهن رسان عضو شده یا به سایت آن‌ها سر زده و از طریق شماره تماس ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان این شرکت معتبر در تماس باشید.

مزایای خرید میلگرد ۱۴ حسن رود از آهن رسان

اگر برای خرید از آهن رسان تاکید فراوان داریم دلیل آن مزیت‌های زیادی است که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است؛ اگر بخواهیم به بهترین و بارزترین ویژگی مثبت این مجموعه اشاره کنیم که آن را از دیگر رقبا متمایز کرده و در چشم خریدار آن را به الماسی درخشان تبدیل کرده باید درباره امکان خرید چکی و اقساطی آن صحبت کنیم.

این مجموعه امکان خرید اسنادی و چکی را برای شما فراهم کرده تا به‌صورت آنی و بدون نیاز به پیش پرداخت مقدار مصالح مورد نیاز خود را در هر حجمی سفارش دهید؛ اگر در رابطه با نحوه خرید با چک با دنیایی از سوال و ابهامات مواجه هستید همین حالا با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان باتجربه و صبور ما تمامی توضیحات لازم را در این رابطه به شما ارائه کنند.

از دیگر خدمات و مزایای این مجموعه پرطرفدار می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. ارائه مشاوره رایگان درباره خرید میلگرد ۱۴ حسن رود گیلان
  2. امکان دسترسی راحت شما به نمودار قیمت میلگرد ۱۴ حسن رود و بررسی آن
  3. امکان ثبت شماره تلفن جهت برقراری سریع‌تر ارتباط با کارشناسان
  4. امکان بازگشت بار
  5. ارائه فاکتور رسمی و معتبر
  6. ارائه برگه آنالیز محصول
  7. دریافت هزینه سفارش بعد از تحویل در محل
  8. فراهم کردن امکان خرید بدون داشتن نقدینگی کافی
  9. ارسال بار به محل مورد نظر در کمترین زمان ممکن
  • در اختیار گذاشتن مقالاتی مفید و سودمند در ارتباط با دنیای آهن آلات
  • فراهم کردن امکان بررسی قیمت‌ میلگردها در بازه‌های زمانی مختلف
  • آپدیت کردن قیمت تمامی محصولات به‌صورت دائم

سوالات متداول

قیمت میلگرد ۱۴ حسن رود امروز چگونه مشخص می شود؟

همان‌طور که می‌دانید قیمت میلگرد ۱۴ حسن رود امروز و تمامی مقاطع فولادی به‌صورت روزانه و تحت تاثیر عوامل داخلی و خارجی بسیاری در حال بالا و پایین شدن است و به‌این‌ترتیب نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد؛ بهترین کار این است که به سایت آهن رسان سر زده و با بررسی نمودار و جدول‌ها از قیمت روز محصولات مطلع شوید.

قیمت میلگرد ۱۴ حسن رود به صورت شاخه ای و با وزن چند کیلویی مشخص شده است؟

قیمت میلگرد ۱۴ حسن رود با توجه وزن آن‌ها تعیین می‌شود؛ این میلگردها به‌صورت شاخه‌های ۱۲ متری و با وزنی برابر با ۱۵ کیلوگرم به‌فروش می‌رسند.

قیمت میلگرد ۱۴ حسن رود امروز را از کجا استعلام بگیریم؟

برای استعلام قیمت لحظه‌ای میلگرد سایز ۱۴ حسن رود و دیگر میلگردهای موجود در بازار می‌توانید به سایت اصلی آهن رسان مراجعه کرده یا برای راحت‌تر کردن کارتان با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس حاصل فرمائید.

بعد از ثبت سفارش میلگرد ۱۴ حسن رود، چقدر طول می کشد تا بار به دست مشتری برسد؟

زمان تحویل بار شما به حجم آن و محل دریافت بار بستگی دارد، با این اوصاف مجموعه‌ی آهن رسان تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا بار شما در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد.

نحوه خرید میلگرد ۱۴ حسن رود به چه صورت است؟ شاخه ای یا کیلویی؟

امکان خرید شاخه‌ای و کیلویی این محصول از آهن رسان برای شما مشتریان عزیز فراهم است.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد حجم سفارش، کاربرد یا خرید چکی چه کنم؟

اگر می‌خواهید اطلاعاتی کامل و جامع درباره میلگرد ۱۴ حسن رود مثل حجم قابل سفارش، کاربرد آن، مشخصات، وزن، نحوه سفارش، نحوه استفاده از خرید چکی و… داشته باشید، کافی است همین حالا تلفن همراه خود را برداشته و با آن شماره‌ی ۰۵۱۳۱۹۱۶ را شماره‌گیری کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 حسن رود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *