قیمت میلگرد 14 خلیج فارس

24,770 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

خلیج فارس

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

16 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

16 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 خلیج فارس ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 24,770 0%
قیمت میلگرد 14 خلیج فارس ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ 24,770 1.89%
قیمت میلگرد 14 خلیج فارس ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ 24,310 0.75%
قیمت میلگرد 14 خلیج فارس ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ 24,130 0.75%
قیمت میلگرد 14 خلیج فارس ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ 23,950 2.35%
قیمت میلگرد 14 خلیج فارس ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ 23,400 2.01%
قیمت میلگرد 14 خلیج فارس ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ 22,940 5.04%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد به­عنوان یکی از مقاطع فولادی مهم و پرکاربرد در صنعت ساختمان‌سازی شناخته می‌شود. شرکت فولاد خلیج‌فارس از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید میلگرد با سایزهای مختلف آغاز کرد. وزن مناسب و استحکام بالا، از ویژگی‌های بارز محصولات این کارخانه محسوب می‌شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع میلگرد با مجموعه ما ۰۵۱۳۱۹۱۶ در ارتباط باشید.

قیمت میلگرد ۱۴ خلیج امروز

این نوع میلگرد از جمله محصولات پرمصرف در بازار آهن و فولاد است. این محصول به ­علت برخورداری از یکسری آج بر روی سطح و بدنه خود مانع از لغزندگی بتن می‌شود. افزایش استحکام و مقاومت سازه‌های بتنی، هدف اصلی تولید میلگرد ۱۴ خلیج به حساب می‌آید.
امروزه نوسانات بازار منجر به تغییر قیمت محصولات مختلف به صورت روزانه می‌گردد. میلگرد ۱۴ خلیج نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت میلگرد می‌توان به قیمت آهن، نرخ ارز، وضعیت میلگرد در بورس کالا، وزن و کیفیت محصول، میزان عرضه و تقاضا، برند کارخانه و هزینه حمل‌ونقل اشاره کرد.

خرید میلگرد ۱۴ خلیج

امکان تهیه میلگرد ۱۴ خلیج­، هم از کارخانه و هم از شرکت‌های مختلف فعال در زمینه‌ی خرید و فروش انواع مقاطع فولادی وجود دارد. خرید میلگرد ۱۴ خلیج­، به صورت مستقیم از کارخانه تنها در صورت تمایل به تهیه‌ی محصول مورد نظر در تناژ بالا امکان‌پذیر است. قبل از اقدام به خرید، کسب یکسری اطلاعات درباره محصول مورد نیاز خود از قبیل گرید، وزن و حجم لازم برای سازه، امری ضروری است. سپس لازم است با در نظر گرفتن مواردی همچون قیمت میلگرد ۱۴ و هزینه حمل‌ونقل کالا نسبت به تهیه‌ محصول از کارخانه‌ مناسب اقدام شود.
موضوع قابل ذکر اینکه برخی از کارخانه‌ها فقط با شرکت‌های بازرگانی و انبارداران وارد معامله می‌شوند. بنابراین شناسایی شرکت‌های معتبر و مشورت با کارشناسان حرفه‌ای در بهره‌مندی از محصولی مرغوب نقش بسزایی دارند. شرکت آهن‌رسان به­عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و مطرح در زمینه‌ی فروش انواع مقاطع فولادی شناخته می‌شود. خریداران مقاطع فولادی ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب حاضر در مجموعه ما، قادر به خرید محصول مورد نظر خود با کیفیت عالی و قیمت مناسب از طریق مراجعه به سایت ما هستند.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی میلگرد ۱۴ خلیج

میلگرد ۱۴ خلیج آجدار در زمره‌ی میلگردهای ترد و خشک قرار دارد. این مقطع فولادی از مقاومت کششی ۶۰۰۰ و مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع بهره می‌برد. میلگردهای دارای آج از طریق ایجاد اصطکاک بیشتر با سازه‌های بتنی به افزایش مقاومت برشی و کششی بتن کمک شایانی می‌کنند.

تولید میلگرد ۱۴ آجدار در انواع مختلف A2، A3 و A4 انجام می‌پذیرد. طبیعتا هر یک از این محصولات دارای ویژگی‌ها و خواص متفاوتی هستند. به این ترتیب تنوع بالا در وزن و استحکام از ویژگی‌های بارز چنین محصولاتی به شمار می‌رود. میلگرد تولیدی با گرید A2 در مقایسه با دو گرید دیگر دارای استحکام کمتری بوده و فروش آن در بازار به شکل مارپیچی است. انعطاف‌پذیری مناسب و وجود کربن به مقدار اندک در ساختار، از دیگر خصوصیات این محصول هستند.
در صورت ساخت میلگرد ۱۴ خلیج با گرید A3، شاهد مقاومت بالا، انعطاف‌پذیری کم و کاربرد درصد کربن بیشتر در محصول هستیم. وجود آج‌های جناقی شکل در گیر کردن میلگرد در درون بتن و در نتیجه افزایش مقاومت سازه تاثیر به سزایی دارد. استفاده از فولادهای بسیار سخت و دارای مقاومت بالا در تولید میلگرد ۱۴ بر اساس گرید A4، این محصول را به یکی از سخت‌ترین و مستحکم‎‌ترین مقاطع فولادی تبدیل کرده‌است.

برخورداری میلگرد ۱۴ از خواص شیمیایی و فیزیکی مناسب و تاثیر آن در افزایش استحکام سازه‌های بتنی منجر به کاربرد فراوان چنین محصولی در صنعت ساختمان‌سازی شده‌است. با توجه به تولید میلگرد ۱۴ خلیج در گریدهای مختلف و در نتیجه بروز تفاوت در ویژگی‌های محصول، آگاهی از مشخصات فنی کالای مورد نیاز در سازه، امری کاملا ضروری است.

سوالات متداول

هدف از تولید میلگرد ۱۴ خلیج چیست؟

میلگرد ۱۴ با هدف افزایش استحکام و مقاومت سازه‌های بتنی تولید می‌گردد.

میلگرد ۱۴ در چه مواردی کاربرد دارد؟

از این نوع میلگرد به­ عنوان آرماتورهای طولی و عرضی در اجرای فونداسیون و همچنین ساخت ستون و تیرچه استفاده می‌شود. البته کاربرد میلگرد ۱۴ در ساخت ستون، تنها در سازه‌های دارای وزن کم و معمولی امکان‌پذیر است. نکته‌ی قابل ذکر اینکه استفاده از چنین محصولی در دیوارهای برشی، قاب‌های خمشی و همچنین مکان‌های مستعد تغییر شکل به ­دلیل عدم وجود قابلیت جوشکاری در این نوع میلگرد، توصیه نمی‌شود.

عوامل موثر در تعیین قیمت میلگرد ۱۴ خلیج کدام ­اند؟

قیمت مواد اولیه، نرخ ارز، نوسانات بازار، وزن و کیفیت محصول، میزان عرضه و تقاضا، برند تولیدکننده و هزینه حمل‌ونقل در قیمت میلگرد تاثیر دارند.

میلگرد ۱۴ بر اساس چه گریدهایی تولید می‌شود؟

تولید این نوع میلگرد در گریدهای A2، A3 و A4 صورت می‌پذیرد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 خلیج فارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *