قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور

27,610 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

استاندارد

نوع

سایز

طول

ضخامت

محل بارگیری

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 27,610 0%
قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 27,610 0%
قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 27,610 0.72%
قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 27,810 0.71%
قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 28,010 0.71%
قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 28,210 1.44%
قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 27,810 0.36%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور

در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 27,610 تومان می باشد

عوامل تعیین‌کننده قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور در حوزه ساخت و ساز به عنوان اصلی‌ترین عواملی می‌باشند که تأثیر مستقیم بر تعیین قیمت این مصلح دارند. این عوامل شامل تغییرات در قیمت مواد اولیه تولید میلگرد، تقاضا و عرضه در بازار ساختمانی، شرایط اقتصادی منطقه و کشور، تغییرات در سیاست‌های دولتی و نیز نوسانات بازار جهانی می‌شوند. در حالاتی که قیمت مواد اولیه تولید مثل خام‌فولاد یا انرژی افزایش می‌یابد یا تقاضا برای میلگرد افزایش می‌یابد، قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور نیز تمایل به افزایش خواهد داشت. همچنین، تغییرات در سیاست‌های دولتی و شرایط اقتصادی می‌توانند تأثیر زیادی بر قیمت این مصلح داشته باشند. برای مهندسان، متخصصان ساختمانی و صاحبان پروژه‌های ساختمانی، فهم دقیق این عوامل و پیگیری نوسانات بازار اهمیت بسیار دارد تا بتوانند بهترین تصمیمات را در خصوص برنامه‌ریزی، مدیریت هزینه‌ها و بهره‌وری پروژه‌های خود اتخاذ کنند و با تغییرات بازار به بهترین شکل ممکن سازگاری داشته باشند.

میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور یکی دیگر از انواع میلگردهای تولید شده توسط کارخانه فولاد خراسان است که از جمله پرفروش‌ترین مقاطع فولادی تولیدی در این کارخانه هم به‌شمار می‌رود. فولاد خراسان با تولیدات خود تاثیر شگرفی بر بازار آهن‌الات ایران گذاشته است. به‌صورتی که در تعیین قیمت آهن امروز نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. در ادامه علاوه‌بر بررسی وزن و قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور، موارد دیگر مربوط به آن را هم بررسی خواهیم کرد.

قیمت میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور

قیمت میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور به‌عنوان مهم‌ترین فاکتور در هنگام خرید میلگرد نیشابور به‌حساب می‌آید. با اطلاع از قیمت میلگرد امروز می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور را از آهن‌رسان تهیه کنید. همچنین چنانچه نیاز به راهنمایی داشتید، تنها کافی است تا با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در واحد فروش اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند.

قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور در کارخانه

تفاوت قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور در کارخانه و به‌صورت عادی، از جمله مواردی است که مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد. این مورد از این جهت اهمیت دارد که با خرید میلگرد ۱۴ نیشابور از کارخانه به شکل مستقیم، از هزینه‌های جاری جانبی همچون حمل‌ونقل و نگهداری کاسته خواهد شد. آگاهی از قیمت میلگرد نیشابور در کارخانه هم بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که قصد دارند تا خرید میلگرد را شخصاً و بدون واسطه انجام دهند.

قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور در انبار مشهد

همانطور که اشاره کردیم، خرید مستقیم میلگرد از کارخانه این امکان را به شما می‌دهد تا از هزینه‌های جاری همچون حمل‌ونقل و نگهداری کاسته شود. بنابراین قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور در انبار مشهد از این جهت اهمیت پیدا می‌کند که شامل چنین هزینه‌هایی شده است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره این مورد تنها کافی است با تیم فروش و پشتیبانی ما در آهن رسان ارتباط بگیرید.

قیمت میلگرد 14 نیشابور، نحوه خرید میلگرد آجدار 14 نیشابور و مشاوره خرید میلگرد 14 نیشابور در ⚡ آهن رسان

مشخصات فیزیکی میلگرد ۱۴ نیشابور

این میلگرد نیشابور با سایز ۱۴ از نوع آجدار است که در کارخانه فولاد خراسان، یکی از مهم‌ترین کارخانجات فولاد ایران، تولید می‌شود. این میلگرد طولی حدوداً ۱۲ متری دارد و واحد فروش آن برحسب کیلوگرم است. ضمناً میلگرد ۱۴ نیشابور دارای استاندارد A3 است و به همین جهت یکی از بهترین میلگردها برای ساخت‌وساز و استفاده در سازه‌‌ها به‌حساب می‌آید.

وزن میلگرد ۱۴ نیشابور

یکی از فاکتورهای مهم درباره میلگرد ۱۴ نیشابور، وزن آن است. وزن میلگرد ۱۴ نیشابور به دو صورت اعلام می‌شود؛ وزن آن در جدول اشتال و وزن در جدول وزنی.
وزن میلگرد ۱۴ نیشابور در جدول اشتال ۱۴.۶ کیلوگرم و وزن آن در جدول وزنی عادی حدود ۱۴.۵ کیلوگرم است که در نهایت این مورد بر قیمت نهایی فروش میلگرد نیشابور اثر قابل توجهی می‌گذارد.

اطلاعات تکمیلی میلگرد ۱۴ آجدار نیشابور

در تکمیل اطلاعات میلگرد ۱۴ آجدار نیشابور می‌توانیم درباره تعداد شاخه‌ها در هر بندیل صحبت کنیم و وزن میانگین هر بندیل را بررسی کنیم. تعداد شاخه‌های میلگرد ۱۴ آجدار نیشابور در هر بندیل (بسته‌بندی) حدود ۱۳۷ عدد است. وزن میانگین هر بندیل هم که شامل این تعداد از میلگرد است، چیزی در حدود ۲ تن می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میلگلرد ۱۴ نیشابور می‌توانید با کارشناسان ما در آهن‌رسان ارتباط بگیرید.

کاربرد میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور

میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور در ساخت‌وساز منازل مسکونی و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه‌بر این در ساخت سازه‌های فولادی بزرگ همچون پل‌ها و دیگر سازه‌های مهم فولادی در کشور و علی‌الخصوص شهر بزرگ مشهد کاربرد دارد.

کارخانه تولیدکننده میلگرد ۱۴ آجدار نیشابور

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، کارخانه تولیدکننده میلگرد ۱۴ آجدار نیشابور، فولاد خراسان است که در کیلومتر ۱۵ جاده نیشابور به فیروزه قرار گرفته است. در این کارخانه علاوه‌بر میلگرد ۱۴ آجدار نیشابور، میلگردهای مهم دیگری همانند میلگرد آجدار ۱۶ نیشابور و میلگرد آجدار ۱۲ نبشابور هم تولید می‌شود که می‌توانیدب رای خرید آن‌ها از آهن‌رسان کمک بگیرید.

مشاوره خرید میلگرد ۱۴ نیشابور

چنانچه هنوز به مشاوره خرید میلگرد ۱۴ نیشابور احتیاج دارید، می‌توانید از کارشناسان ما در پشتیبانی و فروش کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره خرید میلگرد ۱۴ نیشابور تنها کافی است تا با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید و همه آنچه نیاز دارید بدانید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و باب بهترین کیفیت دریافت کنید.

روش خرید میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور

روش‌های مختلفی برای خرید میلگرد ۱۴ نیشابور وجود دارد که اطلاع از روش خرید می‌تواند کمک بسیاری به شما بکند. برای خرید میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور می‌توانید ضمن برخورداری از سایت آهن‌رسان، برای استعلام و خرید به‌صورت تلفنی هم روی کارشناسان کاربلد ما در واحد پشتیبانی حساب باز کنید.

سوالات متداول

قیمت میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور می‌توانید با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید و لیست قیمت میلگرد نیشابور را دریافت کنید.

کارخانه تولید کننده میلگرد ۱۴ آجدار نیشابور چه نام دارد؟

کارخانه تولید کننده میلگرد ۱۴ آجدار نیشابور با نام فولاد خراسان شناخته می‌شود از جمله مهم‌ترین کارخانجات فولاد کشور است.

وزن میلگرد ۱۴ نیشابور چقدر است؟

وزن میلگرد ۱۴ نیشابور حدود ۱۴.۵ کیلوگرم است که در قیمت نهایی خرید آن تاثیرگذار است.

کاربرد میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور در چه مواردی است؟

میلگرد آجدار ۱۴ نیشابور در ساخت‌وساز منازل و مراکز تجاری تفریحی و همچنین سازه‌های فولادی بزرگ کاربرد قابل توجهی دارد.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *