قیمت میلگرد 14 پرشین فولاد

28,050 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

پرشین فولاد

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

14 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

14 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 28,050 0%
قیمت میلگرد 14 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 28,050 0%
قیمت میلگرد 14 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ 28,050 0%
قیمت میلگرد 14 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 28,050 0%
قیمت میلگرد 14 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ 28,050 0%
قیمت میلگرد 14 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 28,050 0%
قیمت میلگرد 14 پرشین فولاد ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ 28,050 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد آجدار ۱۴ پرشین فولاد در کارخانه میلگرد پرشین فولاد با استاندارد A3 طراحی و تولید می‌شود. این میلگرد در واقع همان میلگرد خشک یا ترد است که در بازار آهن آلات خرید و فروش می‌شود.  این محصول یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین مصالح مورد استفاده در صنایعی همچون ساختمان‌سازی به­شمار می‌رود. قیمت میلگرد آجدار ۱۴ پرشین فولاد در ابعاد مختلف تحت تأثیر عواملی از جمله تغییرات قیمت آهن‌، نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و قیمت جهانی فولاد دچار تغییر و نوسان خواهد شد که این مورد بسیار حائز اهمیت است که به صورت روزانه و لحظه‌ای قیمت­ها به‌روزرسانی شوند.

قیمت روز میلگرد آجدار ۱۴ پرشین

با توجه به این موضوع که در حال حاضر، قیمت میلگرد نقش مهم و تعیین­کننده‌ای در انواع پروژه‌های ساختمانی و عمرانی دارد، بنابراین شناخت دقیق انواع میلگرد می‌تواند شما عزیزان را در مسیر انتخابی درست و اصولی قرار دهد. از طرفی، این امر می‌تواند در بهینه‌سازی هزینه‌های پیش‌رو کمک شایانی به شما نماید. چنانچه قصد استعلام یا مشاهده قیمت میلگرد پرشین فولاد را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت آهن ­رسان از قیمت دقیق و لحظه‌ای این محصول اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین امکان خرید به صورت غیرحضوری نیز برای شما خریداران گرامی فراهم شده است و می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

خرید میلگرد آجدار ۱۴ پرشین

این نکته را باید در نظر داشته باشید که در حال حاضر، نوسانات بازار آهن‌آلات و مقاطع فولادی بالا است. بنابراین در صورت تصمیم به خرید میلگرد آجدار ۱۴ پرشین فولاد در ابعاد و اندازه‌های مورد نظر خود می‌توانید هم­ اکنون به وب­سایت­های فعال مراجعه کنید. قیمت میلگرد ۱۴ و نحوه خرید این محصول را از آنان جویا شوید. ناگفته‌ نماند که شما مشتریان گرامی می‌توانید پیش از نهایی کردن خرید خود، به جهت داشتن انتخابی بهتر و هوشمندانه ­تر با کارشناسان ما ۰۵۱۳۱۹۱۵  به جهت دریافت مشاوره تماس بگیرید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۴ پرشین 

امروزه تحقیقات بسیار وسیعی در رابطه با این میلگرد انجام گرفته است و نتایج جالبی بدست آمده که از جمله آن‌ها می‌توان به شکل ظاهری این میلگرد و طرح آج­های روی آن اشاره کرد. میلگرد آجدار ۱۴ پرشین فولاد همانند میلگرد A2 از جمله میلگردهای نیمه سخت محسوب می‌شود. آج­های موجود بر روی این میلگرد به­صورت هفت هشتی طراحی شده است و مزیت بسیاری مهمی را برای آن ایجاد خواهد کرد، به طوری که این میلگرد دارای مقاومت بیشتری در مقایسه با میلگرد A2 خواهد بود. شایان ذکر است که تنش سیلان و گسیختگی این میلگرد به ترتیب برابر با ۴۰۰۰ و ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع در نظر گرفته می‌شود.

سوالات متداول

  1. میلگرد ۱۴ پرشین فولاد در سایت آهن رسان شاخه‌ای به فروش می‌رسد یا کیلویی؟

شما خریداران گرامی می‌توانید میلگرد آجدار ۱۴ پرشین فولاد را هم به­صورت شاخه‌ای و هم کیلویی در سایت آهن­رسان سفارش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

  1. میلگرد ۱۴ پرشین فولاد در چه ابعادی قابل سفارش است؟

چنانچه قصد سفارش و خرید میلگرد آجدار ۱۴ پرشین فولاد را دارید می‌توانید آن را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه خود از وبسایت ما خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۵۱۳۱۹۱۵ با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید.

  1. آیا قیمت میلگرد ۱۴ پرشین فولاد در وب­سایت مذکور به قیمت کارخانه است؟

بله، قیمت تمامی آهن‌آلات و محصولات فولادی از جمله قیمت میلگرد آجدار ۱۴ پرشین فولاد در سایت ما، به قیمت کارخانه معامله خواهد شد.

  1. چگونه میلگرد آجدار ۱۴ پرشین فولاد را سفارش دهیم؟

برای خرید این مقطع فولادی کاربردی، تنها کافیست سری به فروشگاه اینترنتی آهن­رسان بزنید و میلگرد ۱۴ پرشین فولاد را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه خود سفارش و خریداری نمایید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 پرشین فولاد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *