قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز

26,500 تومان

200
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 26,500 0.75%
قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 26,700 1.14%
قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 26,400 1.12%
قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 26,700 0%
قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ 26,700 0%
قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ 26,700 0%
قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ 26,700 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز

در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 26,500 تومان می باشد

کارخانه‌های مختلفی در زمینه تولید میلگرد و سایر مقاطع فولادی فعالیت دارند. میلگرد کوثر اهواز یکی از محصولات تولید شده در مجتمع فولاد کوثر اهواز است. استانداردهای رعایت شده برای تولید این نوع میلگرد، باعث شده که بتوان از این محصول برای کاربردهای مختلفی استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۴ کوثر اهواز و قیمت آهن می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید. برای خرید میلگرد ۱۴ کوثر اهواز با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

قیمت میلگرد ۱۴ کوثر اهواز امروز

میلگردها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. میلگرد ۱۴ به دلیل ویژگی‌های متمایزی که دارد، برای مصارف ساختمانی بیشترین استفاده را خواهد داشت. قیمت میلگرد ۱۴ کوثر اهواز برای بسیاری از افراد فعال در حوزه فولاد اهمیت زیادی دارد.
قیمت میلگرد ۱۴ کوثر اهواز بعد از بررسی نرخ ارز و دلار در بازار مشخص می‌شود. میلگردهای این کارخانه در سایزهای ۱۰ تا ۳۲ میلی‌متر و در گریدهای مختلفی تولید می‌شود. نزدیکی به بندرهای جنوب کشور و کیفیت بالای محصولات تولید شده در مجتمع فولاد کوثر کوثر اهواز باعث شده این کارخانه به بازارهای فولاد دسترسی پیدا کند. بسیاری از محصولات تولید شده در این مجتمع فولادی علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور به بسیاری از کشورهای دیگر صادر می‌شوند. قیمت میلگرد ۱۴ بر اساس پارامترهایی مختلفی تعیین می‌شود که باید این موارد را در زمان خرید مدنظر داشته باشید.
دقت داشته باشید که استعلام قیمت این محصول به صورت روزانه به شما کمک می‌کند که بتوانید در بهترین زمان ممکن میلگرد ۱۴ کوثر اهواز را خریداری کنید. با توجه به سایز مقاطع مورد نیاز می‌توانید در همین صفحه نمودار قیمت میلگرد کوثر اهواز را مشاهده و خرید خود را ثبت کنید.

قیمت روز میلگرد ۱۴ کوثر اهواز

مجتمع فولاد کوثر کوثر اهواز، میلگردهای تولید شده را در ضخامت‌های مختلفی به بازار فولاد عرضه می‌کند. میلگردهای ساده و آجدار این محصول را می‌توانید در بازار خریداری کنید. میلگردهای آجدار با ضخامت ۱۰ تا ۴۰ و میلگردهای ساده با ضخامت ۱۰ تا ۵۰ میلی‌متر تولید می‌شوند. استانداردهای مختلف برای تولید هرکدام از این محصولات، قیمت روز میلگرد ۱۴ کوثر اهواز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. میلگرد ۱۴ کارخانه کوثر اهواز مقاومت کششی بالایی دارد. برای ثبت سفارش این محصول باید به فکر استعلام قیمت میلگرد ۱۴ کوثر اهواز باشید. قیمت این محصول بر اساس پارامترهایی مانند: وزن، سایز، ابعاد، نزخ ارز، میزان عرضه و تقاضا و بسیاری از پارامترهای دیگر در بازار تعیین می‌شود.
به دلیل تقاضای زیادی این محصول در برخی از موارد، شاهد افزایش قیمت میلگرد ۱۴ کوثر اهواز در بازار فولاد هستیم. باتوجه به حجم تقاضای میلگرد ۱۴ کوثر اهواز، شاهد روند افزایش قیمت یا حتی در بسیاری از موارد کاهش قیمت این محصول هستیم. به همین دلیل شما باید فاکتورهای موثر بر قیمت آهن‌آلات را بدانید تا بتوانید در درست‌ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز را بخرید تا دچار ضرر نشوید. جهت اطلاع از قیمت میلگرد ۱۴ اهواز می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید.

خرید میلگرد ۱۴ کوثر اهواز

خرید میلگرد ۱۴ کوثر اهواز برای پروژه‌هایی که در جنوب کشور هستند، از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، گزینه خوبی است. اما نگران نباشید. پروژه شما در هر جایی که باشد، می‌توانید این محصول را از ما با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در بازار خریداری کنید. برای خرید این محصول باید مراکز معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید. مثلا: آهن رسان با سال‌ها تجربه و تخصص در حوزه فروش مقاطع فولادی، دارای سابقه‌ای درخشان است و می‌تواند پروسه خرید را برای شما آسان کند. خرید میلگرد ۱۴ کوثر اهواز در سایت آهن رسان به صورت کیلویی و شاخه‌است؛ اما در نظر داشته باشید که خرید میلگرد شاخه‌ای بر اساس وزن است. در جدول وزن میلگرد کوثر کوثر اهواز می‌توانید وزن هر شاخه میلگرد را محاسبه کنید. اگر بازهم در این زمینه، نیازمند مشاوره هستید، با ما تماس بگیرید.

نحوه خرید میلگرد ۱۴ کوثر اهواز

خوشبختانه برای خرید این محصول چند راه دارید. می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان تیم ما در تماس باشید و آنچه نیاز دارید را سفارش دهید. بعد از تماس تلفنی و ثبت سفارش، کارشناسان ما پیش فاکتور را برای شما ارسال و بعد از پرداخت پیش فاکتور باید مبلغ مورد نظر را پرداخت و در نهایت کالای خریداری شده برای شما ارسال می‌شود. به غیر از این مورد می‌توانید این محصول را به صورت اعتباری از ما بخرید. خرید اعتباری برای آن دسته از افرادی که شرایط خوبی برای خرید این محصول در حجم بالا ندارند، گزینه خوبی است. کارشناسان بخش مربوطه راهنمایی‌های لازم را در خصوص خرید اعتباری میلگرد در اختیار شما قرار می‌دهند.

‌مشخصات میلگرد ۱۴ کوثر اهواز

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول مقاومت کششی بالای آن است. این مقاومت کششی در نهایت باعث دوام و استحکام سازه مورد نظر خواهد شد. به همین دلیل همیشه تقاضای بالا برای خرید این محصول در بازار فولاد دیده می‌شود. این نوع میلگرد در اصل آج‌های جناقی دارد و به عنوان میلگرد ترد و خشک در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود.
هدف استفاده از این محصول استحکام و افزایش مقاومت سازه‌های بتنی است. آج‌های این محصول به صورت جناقی است و باعث می‌شود که داخل بتن گیر کند و به سطح آن بچسبد. مقاومت کششی میلگرد ۱۴ کوثر اهواز ۶۰۰۰ و مقاومت تسلیم این محصول ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.خواص مکانیکی و ساختاری این محصول نسبت به دیگر گریدهای میلگرد کوثر اهواز مطلوب‌تر است.
• سایز: ۱۴
• استاندارد: A3
• کارخانه: نورد کوثر اهواز
• نوع: شاخه
• وزن هر شاخه: ۱۵

جمع بندی

مقاومت کششی بالای میلگرد کوثر کوثر اهواز باعث شده که این محصول تقاضای زیادی در بازار فولاد داشته باشد. از همین رو قیمت میلگرد ۱۴ کوثر اهواز شاید نسبت به بسیاری از تولیدکنندگان دیگر بالاتر باشد، اما در هر صورت کیفیت قابل توجهی دارد. برای خرید این محصول قبل از هر اقدامی باید استعلام قیمت داشته باشید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید. برای خرید میلگرد ۱۴ کوثر اهواز باید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

سوالات متداول

۱. مراحل ثبت درخواست خرید میلگرد ۱۴ کوثر اهواز از آهن‌رسان چگونه است؟
شما می‌توانید برای سفارش این محصول با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید. برای خرید اعتباری هم باید یک روش خاص را دنبال کنید که کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

۲. آیا هزینه ارسال خرید کالا بر عهده مشتری است؟
بله. تمامی هزینه‌های مربوط به ارسال کالا و خرید از آهن‌رسان بر عهده مشتری است.

۳. چطور می‌توانیم از آهن‌رسان خرید اعتباری داشته باشیم؟
برای خرید هرنوع مقاطع فولادی باید با کارشناسان آهن‌آپ تماس بگیرید. کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم در مورد خرید هر مقاطع فولادی را در اختیار شما می‌گذارند.

۴. آیا قیمت میلگرد ۱۴ کوثر اهواز به صورت روزانه در کانال تلگرام آهن‌رسان ارائه می‌شود؟
بله. شما به صورت روزانه می‌توانید قیمت این محصول و سایر مقاطع فولادی را در کانال تلگرام مشاهده کنید و تجربه خریدی راحت و بدون‌دغدغه را داشته باشید.

۵. مهم‌ترین ویژگی میلگرد ۱۴ کوثر اهواز چیست؟
این محصول به مقاومت کششی بسیار بالا در بازار فولاد شناخته می‌شود.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 14 کوثر اهواز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *