قیمت میلگرد 16 شاهرود

29,000 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 16 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 29,000 0%
قیمت میلگرد 16 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 29,000 0%
قیمت میلگرد 16 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 29,000 0%
قیمت میلگرد 16 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 29,000 1.4%
قیمت میلگرد 16 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 28,600 1.78%
قیمت میلگرد 16 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 28,100 0%
قیمت میلگرد 16 شاهرود ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ 28,100 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 16 شاهرود

در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 29,000 تومان می باشد

کارخانه فولاد شاهرود یکی از کارخانه های برتر تولید میلگرد و آهن‌آلات است. یکی از پرکاربردترین و پرفروشترین تولیدات این کارخانه میلگرد ۱۶ شاهرود است. میلگرد ۱۶ شاهرود با گرید A3 تولید می‌شود و به همین دلیل از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. میلگردهای ۱۶ شاهرود در اندازه های ۱۲ متری و به وزن ۱۵ کیلوگرم هر شاخه در کارخانه بسته بندی می‌شوند و روانه بازار می‌شود. شما مشتریان گرامی می‌توانید میلگرد ۱۶ شاهرود را از مجموعه بزرگ آهن‌رسان و به قیمت روز خریداری نمایید.

قیمت میلگرد ۱۶ شاهرود

همان طور که می‌دانید مواد اولیه جهت تولید میلگرد ۱۶ شاهرود، آهن و فولاد است. در نتیجه با نوسان قیمت آهن و فولاد قیمت میلگرد ۱۶ شاهرود نیز تغییر پیدا می‌کند. همچنین میزان فروش شرکت فولاد شاهرود نیز در قیمت میلگرد ۱۶ شاهرود تاثیر گذار است. علاوه بر موارد بالا مواردی همچون: هزینه حمل و نقل، هزینه باسکول، هزینه بارگیری و… در قیمت میلگرد تاثیر گذار است. جهت اطلاع کامل از قیمت میلگرد ۱۶ شاهرود می‌توانید با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب مجموعه آهن رسان شما را راهنمایی کنند.

قیمت روز میلگرد ۱۶ شاهرود

معمولا کارشناسان صنعت ساخت و ساز به دلیل نوسانات بازار و موارد تاثیر گذار بر قیمت میلگرد ۱۶ شاهرود از جمله هزینه بارگیری، هزینه حمل و نقل، قیمت دلار، قیمت طلا و عواملی از این قبیل، قیمت نهایی میلگرد ۱۶ را روزانه در نظر می‌گیرند. شما مشتریان عزیز هم می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز و یا قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۶ شاهرود به سایت قیمت میلگرد شاهرود مراجعه کرده تا از قیمت روز و لحظه‌ای میلگرد ۱۶ شاهرود با خبر شوید.

خرید میلگرد ۱۶ شاهرود

برای خرید میلگرد ۱۶ شاهرود از مجموعه ما چند روش مختلف وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

خرید حضوری

اگر مایل هستید که میلگرد ۱۶ شاهرود را  به صورت مستقیم و حضوری خریداری کنید؛ فقط کافی است که به یکی از  دو شعبه شرکت آهن رسان در تهران و مشهد مراجعه کنید و میلگرد ۱۶ شاهرود و سایر آهن آلات را به صورت حضوری و به قیمت روز خریداری کنید. جهت اطلاع دقیق از قیمت روز  می‌توانید با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

سفارش آنلاین

اگر به هر دلیلی امکان خرید حضوری میلگرد ۱۶ شاهرود را از مجموعه ما ندارید جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. مجموعه بزرگ آهن رسان امکان خرید آنلاین را برای شما مشتریان عزیز نیز فراهم ساخته است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آهن‌رسان  میلگرد ۱۶ شاهرود و سایر آهن آلات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین، در کمترین زمان و تنها با چند کلیک سفارش دهید.

خرید اقساطی

اگر نقدینگی لازم جهت خرید میلگرد ۱۶ شاهرود را ندارید باز هم جای نگرانی وجود ندارد. شرکت ما علاوه بر خرید نقدی، خرید اقساطی و اعتباری میلگرد ۱۶ شاهرود و سایر آهن آلات را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده است که با رعایت برخی شرایط می‌توانید از این مزیت استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط اقساطی می‌توانید به بخش خرید اعتباری آهن آلات با چک مراجعه کنید.

کاربرد میلگرد ۱۶ شاهرود

میلگرد ۱۶ شاهرود به دلیل تولید با گرید A3 یکی از مقاوم ترین و با استحکام ترین میلگرد در نوع خود است. به همین دلیل از میلگرد ۱۶ شاهرود در مواردی مانند:

استفاده از میلگرد ۱۶ در سازه های بلند

برای استحکام سازه های بلندی همچون ساختمان های چند طبقه باید از میلگرد های با کیفیتی استفاده شود تا دوام ساختمان افزایش یابد که میلگرد ۱۶ شاهرود یکی از این چنین میلگرد ها است که از آن در ساختمان های چندین طبقه و بزرگ استفاده می‌شود و باعث استحکام، دوام ساختمان می‌شود.

استفاده از میلگرد ۱۶ شاهرود در دکل های نفتی

از میلگرد ۱۶ شاهرود به دلیل برخورداری از کیفیت بالا برای کار در صنایع سنگین استفاده می‌شود که یکی از آن ها دکل های نفتی است. برای سرپا نگه داشتن یک دکل نفتی باید از میلگرد ها و آهن الات بزرگ و با کیفیت استفاده کرد که میلگرد ۱۶ شاهرود یکی از آن ها است. میلگرد ۱۶ شاهرود به دلیل برخورداری از استحکام فوق بالا بهترین گزینه برای تقویت استحکام دکل های نفتی است.

علاوه بر موارد بالا از میلگرد ۱۶ شاهرود در آراماتور بندی، ساخت ستون های بتنی، ساخت پارکینگ های طبقاتی، استفاده از آن در اسکلت ساختمان، ساخت صنایع دریایی و… استفاده می‌شود. به طور کلی از میلگرد ۱۶ شاهرود به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در صنایع و سازه های سنگین که استحکام و مقاومت سازه اهمیت ویژه ای دارد استفاده می‌شود.

ویژگی های میلگرد ۱۶ شاهرود

  • حداکثر نیروی تغییر شکل میلگرد ۱۶ شاهرود ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.
  • مهم ترین ویژگی میلگرد ۱۶ شاهرود میزان تنش گسیختگی آن است. تنش گسیختگی میلگرد ۱۶ شاهرود ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.
  • میزان تغییر شکل میلگرد ۱۶ شاهرود ۱۹ درصد است.
  • یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های میلگرد ۱۶ شاهرود انعطاف و مقاومت بالای آن است که باعث شده در صنایع گوناگون کاربرد داشته باشد.

سخن آخر

میلگرد ۱۶ شاهرود به دلیل برخوردار بودن از استاندارد A3 از مقاومت و انعطاف بالایی برخوردار است که همین امر سبب شده تا از آن در سازه های بلند و سنگین کاربرد داشته باشد. معمولا از میلگرد ۱۶ شاهرود در سازه های مثل ساختمان بزرگ، دکل نفتی، تاسسیات دریایی، ستون ها و تقویت استحکام ساختمان استفاده می‌شود. برای خرید میلگرد ۱۶ شاهرود می‌توانید به مجموعه بزرگ آهن رسان مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

کاربرد میلگرد ۱۶ شاهرود چیست؟

از میلگرد ۱۶ شاهرود در ساخت ستون، دکل های بزرگ نفتی، ساختمان های بزرگ، و همچنین جهت استحکام و تقویت سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت لحظه ای میلگرد ۱۶ شاهرود را از کجا بفهمیم؟

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای و آنی میلگرد ۱۶ شاهرود می‌توانید با شماره (۰۵۱۳۱۹۱۶) تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه آهن رسان شمارا راهنمایی کنند.

آیا در میلگرد ۱۶ شاهرود عملیات جوشکاری می‌توان انجام داد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر. در میلگرد ۱۶ شاهرود هرگونه عملیات جوشکاری و تغییر شکل میلگرد ۱۶ تحت هر شرایطی ممنوع است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 16 شاهرود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *