قیمت میلگرد 16 آناهیتا

28,500 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 16 آناهیتا ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 28,500 0%
قیمت میلگرد 16 آناهیتا ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 28,500 2.4%
قیمت میلگرد 16 آناهیتا ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 29,200 0%
قیمت میلگرد 16 آناهیتا ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 29,200 0.69%
قیمت میلگرد 16 آناهیتا ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 29,000 0%
قیمت میلگرد 16 آناهیتا ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 29,000 0%
قیمت میلگرد 16 آناهیتا ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 29,000 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 16 آناهیتا

در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 28,500 تومان می باشد

قیمت میلگرد ۱۶ آناهیتا به عوامل متعددی بستگی دارد و نوسانات قیمت در بازار می‌تواند به‌طور مستقیم بر قیمت میلگرد تأثیر بگذارد. مجتمع فولاد آناهیتا در استان گیلان تأسیس شده که در حال حاضر یکی از معتبرترین کارخانه‌های تولید میلگرد ۱۶ است. این کارخانه با استفاده از استاندارد ملی ISIRI و استاندارد روسی GOST 5781 میلگرد ۱۶ آناهیتا را تولید و به بازار عرضه می‌کند. از آن جایی که قیمت مواد اولیه نظیر قیمت آهن امروز همواره درحال تغییر است، قیمت تمام شده محصولات این کارخانه نیز نوسانات بسیاری را تجربه می‌کند برای این‌که از تغییرات قیمت میلگرد ۱۶ آناهیتا مطلع شوید می‌توانید از طریق شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ با کارشناسان ما تماس بگیرید یا از طریق سایت آهن رسان قیمت‌ها را دنبال کنید.

قیمت میلگرد ۱۶ آناهیتا امروز 

میزان عرضه و تقاضا می‌تواند به‌صورت مستقیم بر قیمت امروز میلگرد ۱۶ آناهیتا اثر بگذارد. همچنین هزینه‌های حمل‌ونقل نیز می‌توانند این قیمت را تغییر دهند. شما می‌توانید با عضویت در کانال قیمت آهن مشهد به‌صورت روزانه و لحظه‌ای تغییرات قیمت این محصول را مشاهده کنید. همچنین با تماس با شماره‌ ۰۵۱۳۱۹۱۶ می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از قیمت‌ها مطلع شوید.

خرید میلگرد ۱۶ آناهیتا

ما در شرکت آهن رسان باکیفیت‌ترین میلگردها را از کارخانه‌های معتبر تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم. خرید آهن با عقد قرارداد بین خریدار و فروشنده انجام می‌شود. برای اطلاع از شرایط آن می‌توانید به صفحه‌ی خرید اعتباری آهن آلات مراجعه نمایید. آهن رسان برای مشتریان خود امکانی فراهم کرده که می‌توانند میلگرد ۱۶ آناهیتا را به‌صورت اقساط بدون پرداخت هیچ‌گونه پیش‌پرداختی خریداری کنند. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی قسمت خرید آهن آلات با چک را بررسی نمایید.

مشخصات فنی میلگرد ۱۶ آناهیتا

این محصول به‌صورت شاخه‌هایی با طول ۱۲ متر در سایز ۱۶ میلی‌متری به بازار عرضه می‌شود. میلگرد ۱۶ آناهیتا به‌صورت آجدار تولید می‌شود. آج‌های این محصول به شکل جناق‌های هفت و هشت است که باعث می‌شود میلگردها داخل بتن گیر کنند و مقاومت سازه را افزایش دهند. مقاومت کششی این محصول ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع بوده و مقاومت جاری (تنشی) آن ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. میلگرد ۱۶ آجدار اصطکاک بیشتری در سازه‌های بتنی دارند که مقاومت جاری و کششی بتن را افزایش می‌دهند.

کاربرد میلگرد ۱۶ آناهیتا

میلگرد آناهیتا دارای استحکام و مقاومت خوبی برای استفاده در صنعت ساخت‌وساز است. این میلگردها در دسته‌ی محصولات خشک و ترد قرار می‌گیرند و دارای کمی انعطاف‌پذیری هستند. به همین علت انجام عملیات جوشکاری روی این مطالح ساختمانی ممنوع است. همچنین از آنها در سازه‌هایی که ممکن است تغییر شکل دهند هم استفاده نمی‌شود. از این مصالح ساختمانی در ساخت انواع سازه‌های ساختمانی مانند ساخت اسکله و پارکینگ استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش مقاومت سازه‌های بتنی از میلگرد ۱۶ آناهیتا استفاده می‌کنند. به دلیل مقاومت زیاد این مقطع فولادی در ساخت ساختمان‌های بلند هم به‌کار می‌رود.

سخن پایانی

میلگرد ۱۶ آناهیتا یکی از مقاطع فولادی بوده که در صنعت ساختمان‌سازی بسیار پرکاربرد است. زیرا ویژگی‌ها و مشخصات فنی این محصول غیرقابل چشم پوشی است. برای خرید و اطلاع از قیمت این محصول ساختمانی با سایت آهن رسان مراجعه کرده یا با شماره‌ی ۰۵۱۳۱۹۱۶ ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

خرید اقساطی از آهن رسان با ارائه‌ی چک انجام می‌شود؟

بله، شما برای خرید اقساطی از ما باید چک بدهید. برای اطلاع از شرایط آن به سایت آهن رسان مراجعه نمایید.

پس از ثبت و نهایی کردن سفارش، چقدر طول می‌کشد تا محصولات ارسال شوند؟

پس از نهایی شدن سفارش شما، میلگرد ۱۶ آناهیتا آماده‌ی ارسال می‌شود.

هزینه‌ حمل‌ونقل مصالح ساختمانی به عهده چه کسی است؟

هزینه‌ی حمل‌ونقل همان‌طور که در فاکتور درج می‌شود بر عهده‌ی خریدار خواهد بود.

چطور می‌توان سفارش خود را در آهن رسان ثبت کرد؟

شما با مراجعه به سایت یا تماس با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 16 آناهیتا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *