قیمت میلگرد 16 ابرکوه

26,400 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 16 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 26,400 0%
قیمت میلگرد 16 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 26,400 0.75%
قیمت میلگرد 16 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 26,600 0.38%
قیمت میلگرد 16 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 26,500 0%
قیمت میلگرد 16 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 26,500 0.38%
قیمت میلگرد 16 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 26,600 0.37%
قیمت میلگرد 16 ابرکوه ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 26,700 1.11%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 16 ابرکوه

در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 26,400 تومان می باشد

میلگرد ۱۶ ابرکوه A3 از جمله تولیدات کارخانه سرمد ابرکوه به‌شمار می‌رود که با بهترین استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می‌شود. این محصول به‌دلیل اینکه با گرید A3 تولید شده است، نباید در مکان‌هایی که نیاز به جوشکاری دارند مورد استفاده قرار گیرد. استعلام قیمت میلگرد ابرکوه به‌راحتی از طریق وب‌سایت‌های فعال در این حوزه انجام می‌شود. با توجه به این که میلگرد انواع مختلفی دارد و هر کدام استفاده خاص خود را دارند، حتما در زمان خرید باید نهایت دقت را به خرج دهید.
در ادامه در خصوص مشخصات فنی، ویژگی‌های میلگرد ۱۶ ابرکوه و نحوه خرید اعتباری میلگرد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

قیمت امروز میلگرد ۱۶ ابرکوه

قیمت تولید میلگرد ۱۶ ابرکوه همواره دارای نوسانات زیادی است. دلیل این نوسانات، تغییرات نرخ ارز به‌خصوص دلار در کشور است. به همین دلیل قیمت میلگرد مجتمع فولاد ابرکوه به‌صورت روزانه و لحظه‌ای در صفحه محصولات وب‌سایت ما به‌روزرسانی خواهد شد. شما خریداران گرامی همچنین می‌توانید جهت کسب اطلاع دقیق از قیمت میلگرد در مشهد از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان بخش فروش مجموعه صحبت کنید و راهنمایی‌های لازم را از آنان دریافت نمایید.

خرید میلگرد ۱۶ ابرکوه

برای تهیه و خرید اعتباری آهن آلات و میلگرد آجدار سایز ۱۶ فولاد ابرکوه، مجموعه آهن رسان یکی از معتبرترین و باتجربه‌ترین مراکز تأمین‌کننده مقاطع فولادی در شهر مشهد به‌شمار می‌رود. تیم فروش مجموعه ما همواره برای راهنمایی مشتریان گرامی در تمامی ایام هفته آماده هستند.
میلگرد ۱۶ ابرکوه به‌صورت شاخه های ۱۲ متری در کارخانه فولاد ابرکوه یزد طراحی و تولید می‌شود. پس از اتمام خرید، میلگرد ۱۶ از کارخانه سرمد ابرکوه بارگیری و به محل پروژه مورد نظر شما ارسال خواهد شد. چنانچه به دنبال خرید اقساطی میلگرد ابرکوه هستید، این امکان در وبسایت ما، آهن رسان، برای شما فراهم شده است.

ویژگی‌های میلگرد ۱۶ ابرکوه

میلگرد ۱۶ ابرکوه برای پی ریزی ساختمان کاربرد زیادی دارد. این سایز از میلگرد در بازار ایران در استاندارد A3 طراحی و تولید می‌شود و جهت مصارف آرماتوربندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین خاطر وزن میلگرد ۱۶ در محاسبات مهندسی آرماتوربندی و برآورد هزینه پروژه‌های ساخت و ساز، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
از آن جایی که وزن میلگرد یکی از فاکتورهای اصلی در سنجش کیفیت آن به‌شمار می‌رود، میلگرد ۱۶ ابرکوه از نظر وزن استاندارد و عیار فولاد، از جمله بهترین محصولات فلزی موجود در بازار محسوب می‌شود. ناگفته نماند که وزن میلگرد ۱۶ ابرکوه بر اساس شمش تولیدی و استانداردهای فرآیند تولید، مشخص خواهد شد. به‌طور کلی وزن شاخه ۱۲ متری میلگرد ۱۶ ابرکوه A3 برابر با ۱۸.۹۶ کیلوگرم در جدول اشتال در نظر گرفته شده است.

سوالات متداول

۱. آیا قیمت میلگرد ۱۶ فولاد ابرکوه به‌روز است؟
بله، قیمت میلگرد آجدار ۱۶ ابرکوه به‌صورت روزانه و لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌گردد.

۲. چگونه میلگرد ۱۶ ابرکوه را به‌صورت آنلاین خریداری کنیم؟
خریداران محترم می‌توانند پس از وارد شدن به سایت آهن رسان، انواع میلگرد ۱۶ فولاد ابرکوه را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه خود به‌صورت آنلاین ثبت سفارش نمایند.

۳. شرایط خرید اقساطی آهن آلات چگونه است؟
چنانچه به‌دنبال تهیه و خرید آهن آلات با چک یا به دنبال خرید اقساطی آهن آلات در مشهد هستید، جهت اخذ اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه فروش اقساطی و چکی این محصولات، با شماره تلفن های مجموعه ما تماس بگیرید تا کارشناسان پروسه خرید را برای شما توضیح دهند.

۴. میلگرد ۱۶ ابرکوه به صورت شاخه‌ای معامله می‌شود یا بر اساس وزن محصول؟
این میلگرد آجدار باکیفیت هم به صورت شاخه‌ای و هم براساس وزن قابل فروش خواهد بود که شما عزیزان می‌توانید برای خرید میلگرد ۱۶ ابرکوه در ابعاد و اندازه‌های دلخواه خود با شماره تماس ۰۵۱۳۱۹۱۶ در ارتباط باشید.

۵. قیمت میلگرد ۱۶ ابرکوه چگونه محاسبه می‌شود؟
قیمت میلگرد آجدار ۱۶ ابرکوه امروزه تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله افزایش نرخ ارز، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا و همچنین هزینه‌های مربوط به حمل و نقل قرار دارد و با توجه به این موارد تعیین خواهد شد.

۶. آیا قیمت روز میلگرد آجدار ابرکوه به قیمت درب کارخانه است؟
بله، قیمت روز انواع میلگرد ۱۶ آجدار ابرکوه به قیمت درب کارخانه معامله خواهد شد و مستقیماً از کارخانه سرمد ابرکوه در استان یزد بارگیری می‌شود.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 16 ابرکوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *