قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان

27,550 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ 27,550 0%
قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ 27,550 0%
قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ 27,550 0%
قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ 27,550 0%
قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ 27,550 0%
قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ 27,550 0%
قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ 27,550 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان

در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 27,550 تومان می باشد

کارخانه میلگرد بردسیر کرمان یکی از کارخانه‌های مطرح در کشور است که انواع میلگردهای ساده و آجدار را تولید می‌کند. کیفیت بالای محصولات تولیدی این کارخانه باعث شده که در بازار فولاد، طرفداران خاص خود را داشته باشد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۶ می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید. برای ثبت سفارش و خرید میلگرد ۱۶ بردسیر، کارشناسان ما راهنمایی لازم را در اختیار شما می‌گذارند.
استعلام قیمت آهن به شما کمک می‌کند که بتوانید تمامی مقاطع فولادی از جمله میلگرد را در بهترین فرصت خریداری کنید.

قیمت میلگرد ۱۶ بردسیر امروز

میلگردهای ۱۶ یکی از پرکاربردترین میلگردهای موجود در بازار هستند و اطلاع از قیمت میلگرد ۱۶ یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از خریداران است. قیمت میلگرد ۱۶ بردسیر امروز با توجه به پارامترهای مختلفی مانند: قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا، صادارات مقاطع فولادی، سایز و حتی وزن این محصول تعیین می‌شود. به‌عنوان‌مثال: میلگرد ۱۶ بردسیر وزن بالایی در جدول اشتال دارد و همین موضوع باعث افزایش قیمت این محصول شده است.

قیمت روز میلگرد ۱۶ بردسیر

قیمت روز میلگرد ۱۶ بردسیر کرمان یکی از مهم‌ترین موارد برای خریداران است. قیمت این محصول علاوه بر کیفیت و جنس مواد اولیه به بسیاری از پارامترهای دیگر مانند: قیمت دلار، تورم، نوسانات سیاسی و … بستگی دارد. اگر قیمت دلار در یک بازه زمانی افزایشی باشد، شما باید این محصول را با قیمت بالای تهیه کنید و حتی برعکس این قضیه هم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت روز میلگرد ۱۶ بردسیر می‌توانید به سایت مراجعه کنید.

خرید میلگرد ۱۶ بردسیر از آهن رسان

خرید میلگرد ۱۶ بردسیر برای پروژه‌هایی که در نزدیکی این کارخانه هستند، توصیه می‌شود. بسیاری از پروژه‌هایی که در شمال یا جنوب کشور هستند، از این نوع میلگرد استفاده می‌کنند. البته اگر پروژه‌ای دورتر از این محل دارید، نگران نباشید! شما می‌توانید میلگرد ۱۶ بردسیر را از مجموعه ما خریداری کنید. ما این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه و در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم. قیمت نسبتا خوب نسبت به سایر رقبا، یکی از ویژگی‌های اصلی خرید از مجموعه آهن رسان است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و حتی ثبت سفارش و خرید میلگرد ۱۶ بردسیر، می‌توانید با کارشناسان ما تماس داشته باشید. اگر هم نیاز به خرید اعتباری این محصول داشته باشید، با کمک مجموعه آهن رسان می‌توانید حجم بالایی از این نوع میلگرد را از ما خریداری کنید.

برای خرید میلگرد ۱۶ بردسیر کرمان یا می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کنید یا از طریق تماس تلفنی، سفارش خود را ثبت کنید. اگر با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید، به کارشناسان مربوطه آهن رسان متصل خواهید شد و با کمک آن‌ها می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید. به غیر از این مورد، برای خرید اعتباری آهن آلات هم می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. خرید اعتباری میلگرد به شما کمک می‌کند که بتوانید این محصول را به صورت اقساطی یا حتی چکی خریداری کنید.
اگر با کارشناسان ما تماس بگیرید، راهنمایی‌های لازم در مورد خرید اعتباری میلگرد را در اختیار شما قرار می‌دهند.

مشخصات میلگرد ۱۶ بردسیر

میلگردهای ۱۶ جزء میلگردهای مستحکم و بادوام در ساختمان‌سازی هستند که بیشتر برای تقویت پی سازه استفاده خواهند شد. این محصول به عنوان یک میلگرد آجدار از نوع گرید A3 در بازار فولاد شناخته می‌شود. مهم‌ترین کاربردهای میلگرد ۱۶، در صنعت ساختمان‌سازی است. از این محصول در اکثر موارد برای تقویت پی فونداسیون در برابر نیروهای وارد شده استفاده می‌شود.
تنش جاری این محصول ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است و تنش گسیختگی آن برابر با ۶۰۰۰ کیلوگرم است. این محصول میلگردی ترد برای ساختمان‌سازی است و بهتر است که عملیات جوشکاری روی آن انجام نشود. تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد است. در زیر می‌توانید مشخصات میلگرد ۱۶ بردسیر کرمان را مشاهده کنید:
• سایز: ۱۶
• استاندارد: A3
• حالت:شاخه
• محل بارگیری: کارخانه
• واحد فروش: کیلوگرم
• نوع: آجدار

جمع بندی

میلگردهای سایز ۱۶ مهم‌ترین و پرکاربردترین میلگردهای ساختمانی هستند که توسط کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شوند که یکی از این کارخانه‌ها، مجتمع فولادی بردسیر کرمان است. میلگرد ۱۶ بردسیر یکی از باکیفیت‌ترین میلگردهای ساختمانی است که از مواداولیه مرغوب تهیه می‌شود. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۶ بردسیر می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. برای خرید میلگرد ۱۶ بردسیر هم با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

سوالات متداول

۱. چگونه می‌توان میلگرد ۱۶ بردسیر کرمان را سفارش داد؟
شما می‌توانید یا به سایت آهن رسان مراجعه یا با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

۲. قیمت میلگرد ۱۶ بردسیر کرمان چگونه است؟
برای اطلاع از قیمت این محصول باید با کارشناسان ما در تماس باشید.

۳. آیا می‌توان این محصول را از آهن رسان به صورت اعتباری خرید؟
بله. در صورت عدم نقدینگی، می‌توانید این محصول را به صورت چکی یا اقساطی خریداری کنید.

۴. از میلگردهای ۱۶ معمولا چه استفاده‌هایی می‌شود؟
بیشترین کاربرد این محصول در فونداسیون و ساختمان‌سازی است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 16 بردسیر کرمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *