قیمت میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان

مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

ذوب آهن اصفهان

طول

12 متر

محل بارگیری

کارخانه

سایز

18 میلی متر

استاندارد

A3

ضخامت

18 میلی متر

نوع

آجدار

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تماس بگیرید 0%
قیمت میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ تماس بگیرید 0%
قیمت میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ تماس بگیرید 0%
قیمت میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ تماس بگیرید 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

دریافت قیمت میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان  به صورت روزانه، آسان و سریع شد! همه می‌دانیم که بازار ثبات ندارد و قیمت محصولات مخصوصاً محصولات فولادی علاوه بر عوامل داخلی به عوامل خارجی نیز وابسته است. پس یک راه حل خوب این است که در بازه زمانی مشخصی روند حرکتی قیمت محصول مورد نظر را رصد کرد اما چگونه؟
ما با ارائه قیمت آهن و همچنین جداول قیمت میلگرد و میلگرد ذوب آهن اصفهان به صورت آنلاین و به روز، دسترسی شما مشتری عزیز را برای خرید مطمئن، آسان کرده‌ایم. برای آگاهی از نوسانات بازار میلگرد می‌توانید با مراجعه به سایت یا شبکه‌های اجتماعی آهن‌رسان، از قیمت هر لحظه محصول مورد نظرتان اطلاع یابید. همچنین کارشناسان ما در مجموعه آهن‌رسان آماده مشاوره و راهنمایی رایگان به شما با شماره تماس ۳۱۹۱۶ برای خرید مطمئن محصول هستند.

قیمت روز میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان

حال که با توجه به نوع کاربرد مد نظرتان و همچنین ویژگی‌های این محصول، میلگرد ۱۸ ذوب آهن ذوب آهن اصفهان  را انتخاب کرده‌اید، برای دریافت میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان  امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا قیمت لحظه‌ای را در سایت پیگیری کنید. برای تماس با کارشناسان ما در آهن رسان کافی است شماره تماس ۳۱۹۱۶ را شماره‌گیری کنید.

جمع‌بندی

میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان در ساختمان‌سازی، راه‌سازی و اتوبان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید آن به صورت کیلویی، بندیل و تریلی است. با توجه به قیمت معامله شده در بازار بورس تهران و سایر شرایط اقتصادی، قیمت میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان بازار پرتلاطمی دارد. برای دریافت قیمت لحظه‌ای و شرایط خرید قسطی و اعتباری این محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان

به طور کلی میلگرد ۱۸ اصفهان یکی از مهم ترن محصولات میلگرد ذوب آهن اصفهان است . آشنایی با وزن میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان یکی از شاخصه‌های مهم برای خرید آن است. چرا که وزن میلگرد را در قیمت روز ضرب کرده و قیمت کل به دست می‌آید. هر شاخه میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان ۱۲ متر طول داشته و با وزن ۲۴ کیلوگرم، در تولید آن از استاندارد A3 استفاده شده است. سطح مقطع میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان، ۲.۵۴ سانتی‌متر مربع بوده و قطر خارجی آن ۲۰ میلی‌متر است. قطر زمینه ۱۷ میلی‌متر و قطر اسمی آن ۱۸ میلی‌متر می‌باشد.
تنش جاری آن ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی آن ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است. این محصول آج‌های جناقی داشته و تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد می‌باشد.

قیمت میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان

قیمت میلگرد ۱۸ همچون سایر کالاهای دیگر، امر ثابتی نبوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به صورت کلی به عواملی همچون نوسانات قیمت ارز، میزان عرضه و تقاضا، بازارهای بین المللی، معاملات در بازار بورس تهران، شرایط اقتصادی و سیاسی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان نیز می‌توانید با شماره ۳۱۹۱۶ تماس بگیرید.

کاربرد و ویژگی‌های میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان

از مهمترین کاربردهای میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان می‌توان به مسطح‌سازی بتن اشاره کرد. این محصول در بازار به میلگرد ۱۸ ذوب آهن ذوب آهن اصفهان آج ۵۰۰ یا ESCO معروف است که در فونداسیون، دیوارهای شیب‌دار و حائل و به‌صورت‌کلی مقاوم‌سازی سازه به کار می‌رود. این محصول علاوه بر ساخت و ساز در پروژه‌های عمرانی راه‌سازی و اتوبان‌سازی مانند ساختار ستون، کیسون و اسلب هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات بتنی پیش ساخته و تقویت عرشه نیز از میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان استفاده می‌کنند. استفاده از این محصول در جوشکاری ممنوع بوده و برای سازه‌هایی که تغییرشکل دارند، اصلاً مناسب نیست.

نکات خرید میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان

برای خرید میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان باید به موارد مهمی توجه کنید. وزن شاخه، استاندارد به کار رفته در تولید این محصول و همچنین قیمت به روز آن از جمله نکات مهم مورد توجه است.
میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان به صورت کیلویی و یا بندیل خریداری می‌شود. برای تعیین قیمت کل محصول خریداری شده به صورت کیلویی، وزن را در قیمت روز ضرب کنید. همچنین خرید بندیل به این صورت است که باید به جزئیات وزن محصول ارسالی از کارخانه توجه کنید. هر بندیل میلگرد در معمولاً ۲ تن وزن دارد. داخل هر بندیل هم ۱۹۵ عدد میلگرد ۱۸ وجود خواهد داشت که با دانستن قیمت روز میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان می‌توان قیمت نهایی را محاسبه کرد.

سوالات متداول

۱. قیمت میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان چگونه تغییر می‌کند؟
عواملی چون نرخ جهانی محصولات فولادی، نوسانات بازار ارز، مسائل اقتصادی و سیاسی روز و همچنین قیمت معاملات در بازار بورس تهران بر قیمت این محصول تاثیرگذار است.

۲. میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان را بر اساس وزن خریداری کنیم یا شاخه‌ای؟
فروش این محصول به صورت کیلویی، شاخه‌ای، بندیل و تریلی انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۳. میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان چه کاربردهایی دارد؟
این نوع میلگرد در مقاوم‌سازی ساخت و سازها و عملیات عمرانی راه‌سازی و اتوبان‌سازی کاربرد فراوان دارد. فقط دقت کنید این نوع میلگرد را نمی‌توان جوشکاری کرد. میلگردهای ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ آجدار نیز از جمله محصولات پرفروش هستند.

۴. شرایط و نحوه خرید میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان از آهن‌رسان چگونه است؟
آسان‌ترین راه این است که پس از مشاهده قیمت لحظه‌ای محصول، آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید و یا برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *