میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس

26,600 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

استاندارد

نوع

سایز

طول

ضخامت

محل بارگیری

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 26,600 0%
میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 26,600 0%
میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 26,600 0.37%
میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 26,700 0.74%
میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 26,900 0%
میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 26,900 0.37%
میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 26,800 0.74%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس

در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برابر با 26,600 تومان می باشد

از آنجایی که قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد نقش مؤثری در برآورد هزینه بسیاری از پروژه‌ها دارد، اطلاع دقیق از قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۸ شهرکرد می‌تواند شما را در مسیر یک انتخاب درست قرار داده و در بهینه‌سازی هزینه‌های برآورد شده کمک کند. قیمت هر شاخه میلگرد ۱۸ به استاندارد وزن تولیدی کارخانه و دیگر عوامل تعیین کننده قیمت بستگی دارد و بر اساس قیمت مصوب بازار بورس تهران و شرایط بازار تعیین می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس امروز با کارشناسان واحد فروش از طریق شماره‌های مندرج در این صفحه ارتباط برقرار کرده و از قیمت روز میلگرد ۱۸ شهرکرد مطلع شوید تا متناسب با سطح بودجه‌ی خود حجم مورد نیاز را برای ساخت‌وساز خریداری کنید. همچنین امکان مشاهده قیمت‌های انواع میلگرد در سایزهای مختلف در صفحه قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد نیز برایتان فراهم است.

قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد امروز

میلگردها از اصلی‌ترین ارکان صنعت ساختمانی و هر ساخت‌وسازی هستند، لذا اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد همچون قیمت میلگرد ۱۴ زاگرس شهرکرد امروز برای کسانی‌که در بازار خرید و فروش فعالیت می‌کنند یا پیمانکاران ساختمانی هستند، بسیار مهم است. قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس در مقایسه با قیمت میلگرد ۱۶ زاگرس شهرکرد، به دلیل وزن بیشتر هر شاخه، کمی بالاتر و در مقایسه با قیمت میلگرد ۲۰ زاگرس شهرکرد به دلیل وزن کمتر، کمی پایین‌تر است. قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس ممکن است در روزهای مختلف در بازار متغیر باشد. برخی از این عوامل که موجب تغییر قیمت روزانه این میلگرد می‌شوند عبارتند از:

  1. قیمت مواد اولیه: قیمت میلگرد بیشتر به قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن وابسته است. افزایش قیمت مواد اولیه مانند فولاد، معدن‌های آهن و ذوب‌آهن می‌تواند منجر به افزایش قیمت میلگرد شود.
  2. هزینه تولید: هزینه تولید میلگرد ۱۸، شامل هزینه مواد اولیه، هزینه نیروی کار و سایر هزینه‌های مربوط به فرآیند تولید است. تغییرات در هزینه تولید می‌تواند به تغییر قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس منجر شود.
  3. نرخ ارز: اگر معاملات بین‌المللی در ارتباط با مواد اولیه و تجارت میلگرد تحت تأثیر تغییرات نرخ ارز باشند، این می‌تواند تغییرات در قیمت میلگرد ایجاد کند.
  4. عرضه و تقاضا: میزان عرضه و تقاضا در بازار فولاد بر روی قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد تأثیرگذار است. در صورت کمبود عرضه و افزایش تقاضا، قیمت معمولاً افزایش می‌یابد. در عوض، در صورت افزایش عرضه و کاهش تقاضا، قیمت ممکن است کاهش یابد.
  5. مقدار سفارش: قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس بستگی به مقداری که سفارش داده می‌شود دارد. سفارش بزرگتر معمولاً به تخفیف‌های بیشتری منجر می‌شود.
  6. شرایط اقتصادی بازار: قیمت مواد اولیه و فلزات در بازار ممکن است تغییر کند و این تغییرات ممکن است بر روی قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد نیز تأثیر بگذارد.
  7. هزینه حمل‌ونقل: هزینه حمل و نقل نیز می‌تواند به قیمت نهایی میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد اضافه شود. فاصله بین محل تولید و محل استفاده نیز می‌تواند از این هزینه تأثیر بگذارد.

بهترین راه برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد، مراجعه به ابتدای همین صفحه از سایت است. علاوه‌براین می‌توانید به صفحه قیمت میلگرد نیز مراجعه کنید یا از طریق تماس با کارشناسان فروش (۳۱۹۱۶ ☎) از قیمت روز میلگرد ۱۸ شهرکرد مطلع شوید.

نمودار قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد

نمودار قیمت میلگرد ۱۸ صبا فولاد با بررسی عوامل اقتصادی، شرایط بازار، عرضه و تقاضا و دیگر متغیرهای تعیین قیمت نوسان‌های افزایشی یا کاهشی را در طول زمان تجربه می‌کند. برای تحلیل قیمت میلگرد نمره ۱۸ زاگرس، می‌توانید با بررسی نمودار قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس در بازه زمانی مشخص، الگوهای قیمتی را شناسایی کنید و بر اساس آن‌ها، روند قیمت‌های آینده را پیش‌بینی کنید.

قیمت میلگرد 18 زاگرس امروز - نمودار قیمت میلگرد 18 زاگرس | آهن رسان

میلگرد آجدار ۱۸ زاگرس شهرکرد

میلگرد آجدار ۱۸ صبا فولاد زاگرس شهرکرد یکی از محصولات با کیفیت و معتبر صنعت میلگرد است که با نام تجاری “صبا فولاد زاگرس” تولید و عرضه می‌شود. این میلگرد به علت ویژگی‌های مهمی مانند کیفیت بالا، مقاومت در برابر خوردگی، تنوع در ابعاد و استفاده‌های متعدد در صنایع مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد. به علاوه، قیمت مناسب این محصول آن را به گزینه‌ای اقتصادی برای صاحبان پروژه‌ها تبدیل کرده است. با توجه به این ویژگی‌ها، میلگرد آجدار ۱۸ صبا فولاد زاگرس شهرکرد انتخاب برتری برای پروژه‌های ساختمانی، پل‌سازی، صنعتی و خودروسازی می‌باشد و به تضمین کیفیت و عملکرد مطلوب در این پروژه‌ها کمک می‌کند.

مشخصات فنی میلگرد ۱۸ زاگرس

  1. میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد یک میلگرد آجدار است که در گرید A3 در کارخانه زاگرس شهرکرد تولید شده و به دلیل آج‌های ایجاد شده بر روی میلگردها باعث افزایش استحکام و قدرت بتن در برابر فشارهای احتمالی می‌‌شود.
  2. میلگرد ۱۸ زاگرس در شاخه‌های ۱۲ متری تولید و به صورت شاخه‌ای به فروش می‌رسد.
  3. آج‌های میلگرد ۱۶ زاگرس شهرکرد، به‌ شکل جناقی (هفت و هشت) است و به عنوان یک میلگرد نیمه‌سخت شناخته می‌شود.
  4. میلگرد ۱۸ زاگرس با دو مدل آج ۴۲۰ و آج ۴۰۰ به صورت (آج یکنواخت – آج دوکی شکل) در بازار وجود دارد که بهتر است قبل از خرید جزئیات آن‌ها را بررسی کنید.
  5. از آنجایی که میلگرد ۱۶ زاگرس به صورت شاخه‌های ۱۲ متری به بازار عرضه می‌شود وزن هر شاخه میلگرد ۱۸ زاگرس براساس جدول اشتال ۲۴ کیلوگرم است.
  6. تنش جاری میلگرد ۱۶ زاگرس، ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی آن برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع است.
  7. میلگرد آجدار ۱۸ زاگرس، با علامت اختصاری (SFZ) شناخته می‌شود.

کاربردهای میلگرد ۱۸ زاگرس

میلگرد ۱۸ زاگرس یک ماده ساختمانی است که در انواع مختلف پروژه‌ها و کاربردهای متعدد در صنعت ساخت‌وساز استفاده می‌شود. در ادامه به برخی از کاربردهای مهم این نوع میلگرد در صنعت اشاره خواهیم کرد:

  1. ساخت ساختمان‌ها و سازه‌های عمرانی: میلگرد ۱۸ زاگرس به عنوان یکی از مصالح اصلی در ساخت ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. این نوع میلگرد به عنوان تقویت بتن و مسلح‌سازی بتن، ساخت فونداسیون و مقاوم‌سازی سازه، ساخت دیوارهای حائل و دیوارهای شیبدار، مهاربندی، ستون، و تیر در سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. پل‌سازی و اتوبان‌سازی: در ساخت پل‌ها و ترابری‌های عمومی نیز از میلگرد ۱۸ زاگرس استفاده می‌شود. این میلگرد برای تقویت و سازه‌دهی ستون‌ها و بلندگوها در پل‌ها بسیار مؤثر است.
  3. صنعت خودروسازی: در تولید قطعات خودروها نیز از میلگرد استفاده می‌شود. این میلگرد در تولید قسمت‌هایی از فریم و ساختار داخلی خودروها به کار می‌رود.
  4. صنایع دریایی: در صنایع دریایی، میلگرد برای تولید تجهیزاتی مانند کشتی‌ها و پلتفرم‌های نفتی استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در ساخت بدنه کشتی‌ها و ساخت عرشه از میلگرد استفاده می‌شود.
  5. صنعت نفت و گاز: در تولید و تعمیرات تجهیزات نفت و گاز، میلگرد ۱۸ زاگرس به عنوان یکی از مصالح اساسی به کار می‌رود. این تجهیزات شامل لوله‌ها، تانکرها و سیستم‌های فشار بالا می‌شوند.
  6. ساخت ماشین‌آلات صنعتی: در تولید ماشین‌آلات صنعتی و تجهیزات مکانیکی نیز از میلگرد استفاده می‌شود. این میلگرد به عنوان جزء‌های اصلی در تجهیزات صنعتی استفاده می‌شود.

با توجه به تنوع کاربردهای میلگرد ۱۸ زاگرس، این نوع میلگرد به عنوان یک ماده ساختمانی حیاتی در صنعت و ساخت و ساز مورد توجه بسیاری از صنایع و پروژه‌ها قرار دارد.

قیمت میلگرد آجدار 18 زاگرس شهرکرد امروز | آهن رسان

خرید میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد

قبل از هر خریدی، اولین گامی که باید بردارید، بررسی قیمت این میلگرد در بازار است. چراکه به دلیل نوسانات بازار آهن، قیمت روز میلگرد ۱۸ زاگرس با تغییرات فراوانی روبرو می‌شود. بنابراین، مهم است که پیش از خرید از قیمت دقیق این محصول مطلع باشید. بدین منظور می‌توانید از مشورت با کارشناسان فروش ما (۳۱۹۱۶) در آهن‌رسان استفاده کنید. کارشناسان ما با تجربه و آگاهی کامل از بازار به شما کمک خواهند کرد تا از نوسانات قیمتی این محصول بهتر مطلع شوید و متناسب با نیازتان خرید بهتری را تجربه کنید.

سوالات متداول

  1. قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس شهرکرد چقدر است؟

قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس، متأثر از عوامل گوناگونی در بازار آهن به صورت روزانه تغییر می‌کند. بنابراین شما می‌توانید برای استعلام فوری و دقیق قیمت میلگرد ۱۸ زاگرس امروز با کارشناسان ما (۳۱۹۱۶) تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  1. آیا میلگرد ۱۸ زاگرس برای ساخت سازه‌های بتنی مناسب است؟

بله، میلگرد ۱۸ شهرکرد به دلیل مقاومت بالا و قدرت باربری خود، برای ساخت سازه‌های بتنی بسیار مناسب است. این نوار فولادی به عنوان مهاربندی در سازه‌های بتنی استفاده می‌شود و به استحکام و پایداری سازه کمک می‌کند.

  1. چگونه می‌توانم میلگرد ۱۸ زاگرس را بخرم؟

برای خرید میلگرد ۱۸ صبا فولاد زاگرس شهرکرد و سایر محصولات فولادی در آهن‌رسان می‌توانید به دو روش تلفنی و ثبت سفارش اینترنتی در سایت، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

  1. بعد از ثبت سفارش میلگرد ۱۸ زاگرس، زمان تحویل بار چقدر خواهد بود؟

زمان تحویل بار به عوامل بسیار زیادی چون حجم خرید شما، محل تحویل بار و … بستگی دارد؛ اما آهن‌رسان همواره در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیرآهن خریداری شده را به دست شما برساند. اما برای اطلاع دقیق از زمان تحویل بار می‌توانید، از کارشناسان مربوطه در این مورد جویا شوید.

  1. نحوه ارسال بار میلگرد ۱۸ زاگرس به چه صورت است؟

ارسال بار به سه صورت ارسال از بنگاه، انبار و ارسال از کارخانه انجام می‌گیرد که اطلاع از تفاوت این سه نحوه ارسال، پیش از خرید ضروری است و اطلاعات لازم را در این مورد می‌‌توانید از کارشناسان فروش آهن‌رسان کسب کنید.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میلگرد آجدار 18صبا فولاد زاگرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *