قیمت میلگرد 18 ابهر

26,830 تومان

0
مشخصات محصول
کارخانه تولید کننده

طول

محل بارگیری

سایز

استاندارد

ضخامت

نوع

قیمت ها با احتساب 9 درصد ارزش افزوده می باشد
محصول تاریخ قیمت (تومان) تغییر
قیمت میلگرد 18 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ 26,830 0%
قیمت میلگرد 18 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ 26,830 0.74%
قیمت میلگرد 18 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 27,030 1.82%
قیمت میلگرد 18 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ 27,530 0%
قیمت میلگرد 18 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ 27,530 0%
قیمت میلگرد 18 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ 27,530 0%
قیمت میلگرد 18 ابهر ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ 27,530 0%
محصولات مرتبط
معرفی محصول

قیمت میلگرد 18 ابهر

در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برابر با 26,830 تومان می باشد

میلگرد سیادن ابهر یکی از میلگردهای باکیفیت و شناخته شده در بازار فولاد است. قیمت میلگرد ابهر بر اساس پارامترهای مشخصی تعیین می‌شود. میلگرد ۱۸ این کارخانه کیفیت نسبتا خوبی دارد و معمولا برای پروژه‌های ساختمانی قابل استفاده است. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ ابهر می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه و برای خرید میلگرد ۱۸ ابهر می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید.

قیمت میلگرد ۱۸ ابهر امروز

قیمت میلگرد ۱۸ ابهر با توجه به وزن این محصول و قیمت میلگرد در بازار تعیین می‌شود. به غیر از سایز، وزن و حتی ابعاد این نوع میلگرد، بسیاری از پارامترها هم در این قیمت‌گذاری تاثیر دارند. برای اطلاع از قیمت میلگرد ۱۸ ابهر امروز می‌توانید به سایت آهن رسان مراجعه کنید. در این سایت تمامی قیمت‌ها به صورت به روز هستند و شما می‌توانید قبل از خرید، نسبت به استعلام قیمت میلگرد ۱۸ ابهر اقدام کنید.

قیمت روز میلگرد ۱۸ ابهر

میلگرد ۱۸ یکی از میلگردهای بسیار پرکاربرد در ساختمان‌سازی است. قیمت روز میلگرد ۱۸ ابهر بر اساس پارامترهایی است که باید حتما قبل از خرید مدنظر داشته باشید. قیمت میلگرد ۱۸ بر اساس وزن این محصول است و برای بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، اهمیت زیادی دارد. این محصول بر اساس قیمت آهن و نرخ دلار در طول روز قیمت‌گذاری می‌شود.
اگر روند قیمت‌گذاری دلار باشد، این نوع میلگرد و حتی سایر محصولات فیزیکی هم در آن روز دچار افزایش قیمت خواهند شد. البته به غیر از این مورد، میزان عرضه و تقاضا برای این محصول هم در این قیمت‌گذاری تاثیر دارد. شما باید حتما قبل از خرید، این دو مورد را بررسی کنید تا بتوانید در بهترین زمان و درست وقتی که روند بازار نزولی است، این محصول را بخرید.

خرید میلگرد ۱۸ ابهر

خرید میلگرد ۱۸ ابهر برای پروژه‌هایی که در نزدیکی شهرهای مرکزی کشورمان هستند، توصیه می‌شود. میلگردهای این کارخانه بر اساس آنالیز A2 و A3 تولید و کیفیت قابل قبولی دارند. به طور کلی این کارخانه میلگردهای مورد نیاز بسیاری از استان‌های همجوار را تامین می‌کند.
در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره برای خرید میلگرد ۱۸ ابهر هستید، می‌توانید با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و از تجربیات کارشناسان ما استفاده کنید. افرادی که به میلگرد ابهر به صورت شاخه‌ای و کیلویی نیاز دارند، می‌توانند برای خرید این محصول با ما تماس بگیرند.

نحوه خرید میلگرد ۱۸ ابهر از آهن رسان

برای خرید میلگرد ۱۸ ابهر از آهن رسان چند گزینه مختلف دارید که می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که دارید، محل پروژه، شرایط خود یا هزینه‌های حمل‌‌ونقل یکی از روش‌ها را در نظر داشته باشید. اگر قرار است این محصول را در حجم بالایی بخرید ولی از طرفی بودجه کافی ندارید، می‌توانید به صورت اعتباری این میلگرد را از ما خریداری کنید. خرید اعتباری هم به صورت چکی و هم به صورت اقساطی است و شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ویژگی‌های میلگرد ۱۸ ابهر

میلگردهای ابهر در گریدهای A2 و A3 و به صورت شاخه‌ای تولید می‌شوند. میلگرد ۱۸ ابهر جزء گریدهای A3 است که هم به صورت شاخه‌ای و هم به صورت کیلویی قابل خریداری است. قیمت میلگرد ۱۸ ابهر به دلیل پرفروش بودن در بین خریداران اهمیت بالایی دارد. از این محصول به دلیل استحکام، کیفیت و دوام قابل‌توجهی که دارد، می‌توان برای پروژه‌های ساختمانی استفاده کرد. نوع آج‌های این محصول به شکل جناقی باعث درگیری بهتر بتن با سازه مورد نظر خواهند شد و این استحکام ساختمان را تضمین می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
• این محصول دارای تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.
• میلگرد ۱۸ ابهر دارای تنش گسیختگی برابر ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.
• تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن ۱۴ درصد است.
• این محصول بهترین میلگرد برای پروژه‌های ساختمانی است.
• آج های آن به شکل جناقی (هفت و هشت) است.
• در مکان هایی که سازه با تغییر شکل مواجه است، بهتر است از میلگرد ۱۸ ابهر استفاده نشود.
• عملیات جوشکاری روی میلگرد ۱۸ ابهر مجاز نیست.
اگر به یک میلگرد باکیفیت و مطلوب نیاز دارید که بتواند استحکام سازه مورد نظر را تضمین کند، خرید میلگرد ۱۸ ابهر به شما توصیه می‌شود. آهن رسان با سال‌ها تجربه در این خصوص می‌تواند این نوع میلگرد را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه دهد. برای این منظور فقط کافیست با ما به شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ تماس بگیرید، تا سفارش شما را ثبت و در کوتاه‌ترین زمان به مقصد شما ارسال کنیم. اگر هم بودجه کامل برای خرید این محصول نداشته باشید، می‌توانید خرید میلگرد ۱۸ ابهر را به صورت اعتباری انجام دهید. ما در آهن رسان در تلاش کنیم که جدیدترین و آخرین قیمت میلگرد ۱۸ ابهر را در اختیار مشتریان قرار دهیم تا باتوجه به نیاز و بودجه‌ای که دارند، بهترین خرید را داشته باشند.

جمع بندی

قیمت میلگرد ۱۸ بر اساس وزن این محصول مشخص می‌شود. برای خرید میلگرد ۱۸ ابهر باید به غیر از وزن، پارامترهای دیگری مانند: نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا و بسیاری از پارامترهای دیگر را مشخص کنید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. برای خرید این محصول می‌توانید با شماره ۰۵۱۳۱۹۱۶ در تماس باشید. کارشناسان ما برای خرید بهتر، اطلاعات لازم را در اختیار شما می‌گذارند.

سوالات متداول

۱. مهم‌ترین کابردهای میلگرد ۱۸ چیست؟
جناقی بودن آج‌های این میلگرد باعث شده که بیشترین کاربرد را در پروژه‌های ساختمانی داشته باشد.

۲. آیا امکان خرید چکی و اعتباری میلگرد ۱۸ ابهر در آهن رسان وجود دارد؟
بله. شما می‌توانید از آهن رسان این محصول را به‌صورت قسطی خریداری نمایید.

۳. به چه صورت می‌توان میلگرد ۱۸ ابهر را از آهن رسان خریداری کرد؟
به صورت آنلاین، ثبت سفارش از طریق سایت و همچنین خرید به صورت چکی و اقساطی.

۴. آیا هزینه حمل بر عهده خریدار است؟
بله هزینه حمل از کارخانه به محل مورد نظر، برعهده خریدار است.

نظرات شما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت میلگرد 18 ابهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *